Merhaba

Şubat 13, 2007 at 9:44 pm 15 yorum

Yeni bir adres ile yeniden🙂 Alın işte size yeni adres en 5 dakikalığından şimdilik idare edin, Veciheciğim reklam edersin hı beni al işte komşu geldim sana🙂 çok uykum var, sıkıldım ama bak gidicem ben yine🙂

Entry filed under: Yazılarım. Tags: .

Serçe Bu kaçıncı nokta…?

15 Yorum Add your own

  • 1. Mr WordPress  |  Şubat 13, 2007, 9:44 pm

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

    Cevapla
  • 2. Saliha  |  Şubat 13, 2007, 11:03 pm

    mr wordpress ten sonra ben geleyim ilk olarak.
    Orayı ben de hiç sevmemiştiim.🙂
    Ben wordpressli olmadığım için, hoşgeldin diyemem ama😦
    GÜLE GÜLE KULLAAAAN diyebilirim.:)
    Dedim bile, dimi?

    Cevapla
  • 3. Umar  |  Şubat 13, 2007, 11:35 pm

    hele bi git bozuk türkçemle boğarım seni🙂

    Cevapla
  • 4. cansu  |  Şubat 14, 2007, 12:38 am

    mr wordpress.. biz aptal degiliz bunun bir yorul oldugunu anliyoruz… ben bu hakarete göz yumamam fzehracm.. yütfen layıgıyla muhatap ol sen bu adamla.. tövbe tövbe :))
    güzle olmuş daa çok da güzle olmuş hem de😉
    haydi ras gele😀
    baş baş
    cns

    Cevapla
  • 5. Kubi$  |  Şubat 14, 2007, 7:08 am

    ayy öteki adresine yazdığın yazıda başlığı görünce.. ayy dedim gidioo yinee :D:D
    meğerr taşınmışsın.. ohh çok iyi ettin valla.. süpersin..
    hayırlı uğurlu olsun yeniii sayfannn.. dimekk artık bizi buralardan ağırlayacaksınn..
    öpüorum ablacımm.. sevgilerr, saygılar..

    Cevapla
  • 6. halil  |  Şubat 14, 2007, 8:28 am

    bak burası daha güzel…ferah farah…dört cephersi açık…güneş bir odadan doğuyor diğer odadan batıyor… önde deniz manzarası, arkada dağ manzarası…:D…hadi hadi naz yapma..yaz bakalım bişiler..

    Cevapla
  • 7. fatmazehra  |  Şubat 14, 2007, 8:35 am

    Mr wordpress misafirperverliğinden ötürü çok teşekkürler:)

    Saliha abla hoşbuldum tam çözemesem de sevdim burayı sağol🙂

    Umar aman boğma

    Cansucum ne de olsa adam buraların efendisi nasıl layığıyla muhatap olayım blogspotta atar tutarız hakkında şimdi kulağına gitmesin :)))

    Kübracım :)) gitmedim yine vecihe reklam etti dandirik adresi dayanamadım :)) sevgi saygı bizden

    Cevapla
  • 8. fatmazehra  |  Şubat 14, 2007, 8:37 am

    Halil yazıcam şu 14 şubat bi geçsin :))

    Cevapla
  • 9. tuba  |  Şubat 14, 2007, 1:14 pm

    Yeni blogun hayırlı olsun🙂

    Cevapla
  • 10. Bernoş  |  Şubat 14, 2007, 1:31 pm

    yuppii buldum seni yine🙂 Fatmacım yeni adresin hayırlı olsun gülüm.. Hadi bakalım yeni yazılar bekliyoruz, dediğin gibi olsun ve 14 şubat bi geçsin bakalım.😀😀 Öpüldüüüün..

    Cevapla
  • 11. zehra  |  Şubat 14, 2007, 2:04 pm

    yafruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu gelmişssssinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn yuppiiiii canımmm canımmm :)) ohh beaa bir demet çiçekten güzel bu🙂 yafrum kelebengim pıtırcığım seni öperim ben elifimidee :)) görüşürüz ben gelirim tekarar😀😛

    Cevapla
  • 12. TILSIM  |  Şubat 14, 2007, 2:58 pm

    Ohh Ohh burası pek bi güzel olmuş fzehramm😉 Hoşgeldin cnmm🙂

    Cevapla
  • 13. fz  |  Şubat 14, 2007, 10:50 pm

    Tuba sağol canım
    Berna🙂 14 şubat geçti geçecek
    yafru blog kapatan kapatana üzülüyorum:( optio yok öznur yok😦
    Tılsımsağol canım

    Cevapla
  • 14. kayhanovic  |  Şubat 15, 2007, 10:53 am

    yeni yerin kutlu mutlu ve sağlıklı sihhatli olsun:)
    Mr WordPress hayranınızız

    Cevapla
  • 15. hülya  |  Şubat 17, 2007, 8:53 am

    fatmacım yeni blogun hayırlı olsun..
    güzel yazılar paylaşmak dileğiyle… öptüm

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


En Çok Okunanlar

Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 54,982 tıktık

Zaman…

Şubat 2007
P S Ç P C C P
« Ara   Mar »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728  

Kelebeğim Benim

2

Resim 045

anne

Resim 019

Resim 025

Resim 030

Resim 016

Resim 038

Resim 019

4

Diğer Fotoğraflar

