Bu kaçıncı nokta…?

Şubat 14, 2007 at 10:47 pm 10 yorum

null
Tüm görüntüler noktalardan oluşur. Ekran üzerindeyse şayet bu noktalar bunlara piksel diyoruz. Hayat da öyle değil mi? Bir sürü nokta bir araya gelip bizi, sizi oluşturuyor. Kimi noktalar dudağımızı genişletiyor yan yana gelip ki biz ona gülümseme diyoruz, kimileri gözlerimizden pıtır pıtır damlıyor ki biz ona ağlama diyoruz… Bir de bizim kendi noktalarımız var; oraya buraya koyduğumuz hayatımızda… Nokta koydum, buraya kadar, bitti… Sonra yeni bir başlangıç… Son günlerde hayatım nokta koyma isteğiyle sürüp giderken; nereye ne zaman hangi noktayı koyacağıma karar veremezken… Beynimin içinde konulmayı bekleyen onlarca nokta dansederken…Ben kalkıyorum bir bloga yazı yazıp, her cümlenin sonuna 3 nokta koyuyorum…

Entry filed under: Yazılarım. Tags: .

Merhaba Karanlık

10 Yorum Add your own

  • 1. halil  |  Şubat 14, 2007, 11:18 pm

    yine isyanlarda gördüm seni…nedir bu hayat ile alıp veremediğiniz? herşeye rağmen hayat güzel…

    Cevapla
  • 2. Kubi$  |  Şubat 14, 2007, 11:34 pm

    … en iyisi bu 3 nokta.. öyle tek noktalar falan hoş değil..
    hem noluyo ablacım sana?? oohh dioruss , derin bi nefes alıyoruz, ablacıım yeni blog açtı diyoruzz… şimdi de nokta koymalardan bahsediionnn.. olmiiirr kiii Fatmacım Zehracımmm ablacımmm
    öperim..

    Cevapla
  • 3. Kubi$  |  Şubat 14, 2007, 11:35 pm

    bu arada az önce baktım daa.. benim Öznur ablam nerde?? blogunu açamadım..
    kapatmış falan olamaz değil mi??

    Cevapla
  • 4. cerkes kızı  |  Şubat 15, 2007, 10:41 am

    akşam sorun cıkardım kendime kubişim🙂 burdayız gitmedik..
    ben şimdi birşey farkettim..hep 2 nokta koyuyorum cümle sonlarına..ne iş😛🙂

    Cevapla
  • 5. kayhanovic  |  Şubat 15, 2007, 10:56 am

    her üç noktadan sonra paragraf bası başlar

    her noktadan sonra yeni bir hayatın başladığı gibi.

    sen koyuyorsun bu noktaları hayatına istersen virgülde acabilirsin anlamınada geliyor🙂

    Cevapla
  • 6. Bernoş  |  Şubat 16, 2007, 9:08 am

    Ah fatma ahh.. Ben sana şimdi bi nokta koycam.. gözünün önüde noktalar uçuşacak🙂 Artık hayatında bazı şeylere nokta koymanın zamanı geldi.. Bak sen noktanı koy, ben sana elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıcam.. Her zaman yanındayım bunu unutma.. Sadece noktanı koy, geriye dönüp baktığında ? işaretleri dahi olmasın.. Artık uyan, aç gözlerini güzelim.. Keşke yanında olabilsem, bak o zaman sana neler yapardım😀 Sakın unutma sana hep destek olmaya çalışıcam.. Sadece biraz sabırlı ve sakin ol.. Bu günlerde geçecek göreceksin.. neyse bir ara dayak için gelirim. he he.. Şimdilik öpüp gideyim. mucks..😀

    Cevapla
  • 7. biTTer_meLish  |  Şubat 16, 2007, 1:41 pm

    ilginç 1 tespit .. bende bi ara boyut kavramına takmıştım sanki herşey dümdüzmüş gibi hissediyodum (=

    Cevapla
  • 8. fz  |  Şubat 16, 2007, 2:02 pm

    🙂 öznur sen neden iki nokta koyuyorsun d aben 3 nokta koyuyorum ne iş🙂

    evet halil herşeye rağmen güzel…kendini sevebildiğin sürece

    kübracım bakma sen bana etrafımdaki herkesi bıktırdım geliş gidişlerimle🙂

    Kayhan nokta virgülden daha iyidir🙂 yeni bir paragraf…

    Bernacım koydum gitti

    Bittercim o bana da oluyordu bazen herşeyin dümdüz olduğu hissi :S ama öyle olduğunda kendimi pek bi kötü hissederim ben acil bi psikolog lazım sanırım🙂

    Cevapla
  • 9. Serra  |  Şubat 16, 2007, 2:40 pm

    bu son durak miiiiiiiiiiiiiiii? ehehe🙂
    selam canimm

    ~Serra

    Cevapla
  • 10. fz  |  Şubat 16, 2007, 3:39 pm

    öyle umuyoruz tüm ahali olarak😀 sen benim son 3 durağı biliyorsun bi de öncesini bilsen😀😀😀 arada kimsenin inip binmediği duraklar da yok değil hani

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


En Çok Okunanlar

Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 54,982 tıktık

Zaman…

Şubat 2007
P S Ç P C C P
« Ara   Mar »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728  

Kelebeğim Benim

2

Resim 045

anne

Resim 019

Resim 025

Resim 030

Resim 016

Resim 038

Resim 019

4

Diğer Fotoğraflar

