3 Türkü, 7 slayt

Şubat 23, 2007 at 11:12 pm 16 yorum

Ağam Adanalı, paşam Adanalı
Evde de duramıyom sana dadanalı
Hey güllüüü, hele hele güllüüü
Peştamalı sümbüllü

Cemilemin gezdiği dağlar meşeliiiiiii İmanım
Haydi gaç gün oldu, Cemilem ben bu derde düşeli
Gaydırı gubbak Cemilem nasıl nasıl edelim iz bu işe hopaaaa
Nikaamızı gıysın, ünlen gelin hocaaaa memişeee

Yenge yenge kezban yenge
Aza mı oldun kezban yenge
Yengeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Öfff sıkıldım, ben ne anlarım müzikten? Ne anlarım folklörden? Sinirlerim tepemde , 8 Martmış Dünya kadınlar Günüymüş, gelip geçse de bi ohhhh desek🙂 Kız meslekte olmasak bu kadar abartılır mıydı bu kadınlar günü? Protokol gelmese olmaz mı? Her şiire bi slayt yapıcaz öyle mi? Slaytlarda enstrümantel müzik çalsınmış, güzel olsunmuş, resimlerdeki kadınlar usturuplu olsunmuş, okulun her köşesi resmedilsinmiş, slaytlara serpiştirilsinmiş, slaytlar toplumsal mesaj da taşısınmış, abartılıp feminizme kaymasınmış, türkülerde oynayacak kızlar türkülerle çalıştırılsınmış, ben ne anlarım folklörden müzikten? Hayatımda bu olaylarla ilk ve tek münasebetim ilkokuldaki bando takımında dımtıs dımtıs trampet çalmamla kaldı o kadar. Beni geren ne yaparsan yap beğenmeyecek olan kişilerin de programı izleyecek olması, program sonunda kulp bulmak için yanımda bitecek olmaları. Asla teşekkür edilmeyecek olması… Arattırdık imesh diye bi programdan bulduk türküleri, amaan çıkıp oynasınlar ben ne anlarım karografiden🙂 Gülüyorum gülüyorum bişekilde olup bitecek no stres, no panik.

Edit: Bu üç türküyü birleştirip, download eden Ozanrüzgar arkadaşa teşekkürler… Tam istediğim gibi olmuş ellerinize sağlık, linki buraya da ekleyim de kaybolmasın.
http://rapidshare.com/files/18102656/fatma.rar.html
🙂 İndirin dinleyin müzik ruhun gıdasıymış ne de olsa😉 Sıra geldi slaytlaraaaa🙂 Ellerimden öperler

Entry filed under: Yazılarım. Tags: .

İnsan neden var? Mutluluk nedir?

16 Yorum Add your own

  • 1. Kubi$  |  Şubat 24, 2007, 12:33 am

    hımmm olayy ciddi..
    Allah yardımcın olsun..
    işin zorr deyip iyice seni bunalım haline sokmak istemiyorum.. o yüzden pekk kolay yaa.. ne güzel müzik, dans fıttırı fıttırı şeyler işte.. eğlenmene bak😀

    Cevapla
  • 2. fz  |  Şubat 24, 2007, 7:55 am

    Öyle yapıyorum Kübra’cım, hayır zamanında ilgilenmemişim d easlında ben bağlama çalmak falan isterdim geçti bizden artık🙂 Yalnız şu Cemilem pek güzel şu an kulaklık kulağımda dinliyorum.Zaten Orhan Hakalmaz söylüyor adam kalite, ses kalite, Serra geldi aklıma seviyorum demişti ya oynamayı :)) Ama valla çok şıkır şıkır bi türkü tuttum😉

    Cevapla
  • 3. fz  |  Şubat 24, 2007, 7:57 am

    Yalnız bakar mısın saat sabahın 8i bile olmamış ben Cemilem dinliyorum:D😀 Gaydırı gubbah ne demek acaba😀

    Cevapla
  • 4. Kubi$  |  Şubat 24, 2007, 9:51 am

    evet serra pek sever oynamayı.. güzel de oynar laf aramızda🙂
    hakkaten ne demek o gayiri guppakk :D:D komikkk hehuehu
    öpüomm

    Cevapla
  • 5. menapozabla  |  Şubat 24, 2007, 12:09 pm

    ay allam ya ne komik yazmışsın kızz..benim kadınlar günü le sevdiğim tek şey sinemaların beleş,otobüzlerin beleş olması ama malesef samsunda bu güzellik yokk

    Cevapla
  • 6. cerkes kızı  |  Şubat 24, 2007, 12:11 pm

    bir ara msn mailine bak..

    bu slaytlardan bende istiyorum😛

    Cevapla
  • 7. kayhanovic  |  Şubat 24, 2007, 1:13 pm

    ne slaytı ya ben anlamadım:) dünya kadın lar günüdemi var

    Cevapla
  • 8. fz  |  Şubat 24, 2007, 1:43 pm

    Kübra araştıralım bakalım neymiş bu gaydırı gubbah:))

    Menapoz ablacım😀 ben de çok gülüyorum halime burda da bi güzellik olacağını hiiç sanmam🙂

    Öznur açıorum msni hdi hayırlısı bakalım😀

    Kayhan ne sen soor ne ben söyliyim😀 ben Cemilemi canlı söylemeye karar verdim😀

    Cevapla
  • 9. fz  |  Şubat 24, 2007, 1:48 pm

    Öznur şuanda hüngür hüngür ağlıyorum🙂 Ama gülüyorum da az sonra kapı çalacak arkadaşlarım gelecekler niye ağlıyorsun diyecekler…Yazdıkların o kadar güzel ki… Seni çok seviyorum… Resimleri blogumda yayınlayacağım şu misafirleri bi atlatayım… İyi ki varsın canım dostum benim. Göktürkle ikimizin olsun🙂 Çok teşekkür ederim

    Cevapla
  • 10. halil  |  Şubat 24, 2007, 6:26 pm

    niçin sorumluluktan kaçıyorsun…?daha gençsin..bildiğin şeylerle uğraşmak sana ne kazandıracak…? ne güzel fırsat, öğren işte…😀 bence eğleneceksin..demedi deme..😉

    Cevapla
  • 11. fz  |  Şubat 24, 2007, 6:38 pm

    😀 hahaa valla haklısın şimdiden eğlenmeye başladım bile ciddi ciddi düşünüyorum bu folklör eğitmenliği sertifikasını almayı😀 kociş(vecihe senden kaptım bu kelimeyi) izin vermiyor ya şansımızı deniycez bakalım.Adananın yolları taşlık:P Kaçmıyoum aslında berna bilir son günlerde dua etmiştim bana uğraştırıcı bi iş verseler de abuk sıkıntılarımı unutsam diye aha kabul oldu yine😀
    Allah’ım sana şükürler olsun.

    Cevapla
  • 12. ---OPTiO---  |  Şubat 24, 2007, 8:16 pm

    canim benimm….kocaman öpüyorum senii..valla kolay gelsin…isin zor🙂

    Cevapla
  • 13. fz  |  Şubat 24, 2007, 8:28 pm

    kıızz döndün mü sen gizemli hatun😛 öpüyorum kocaman yanaklarından amaannn kızma bişeye kendine de kızma aç bu yukardaki şarkıları çok güzeller oyna gitsin :))) ya da sen iyisi mi açık bi puz pateni bul da kay gel hı? Yarın..Olur mu ? Özlemişim çooooook

    Cevapla
  • 14. gökhan  |  Şubat 24, 2007, 8:48 pm

    Allah yardımcın olsun :))))

    Cevapla
  • 15. fz  |  Şubat 24, 2007, 8:48 pm

    Gülün siz gülün eğlenmeye kararlıyım :)))

    Cevapla
  • 16. hülya  |  Şubat 26, 2007, 10:03 am

    eğlen tabi kız dediğin gibi no stres no panik… göreceksin herşey güzel olacak sen bile şaşıracaksın…

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


En Çok Okunanlar

Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 54,982 tıktık

Zaman…

Şubat 2007
P S Ç P C C P
« Ara   Mar »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728  

Kelebeğim Benim

2

Resim 045

anne

Resim 019

Resim 025

Resim 030

Resim 016

Resim 038

Resim 019

4

Diğer Fotoğraflar

