Mutluluk nedir?

Şubat 25, 2007 at 8:28 am 46 yorum

Dün çok güzel başlayan bir gündü, güzel devam etti, güzel bitti🙂 Benim mutlu olabilmem için gerekeni, gerekenleri hem kendi kendime, hem sevenlerimle sorgulayıp dururken; sanırım ben cevabı buldum. Benim bişeylerle uğraşmam gerek. Ama sanırım bu uğraştığım şeyler alışılagelmiş, tek düze haline gelmiş, sıradan uğraşlarım dışında olmalıymış. Öğlene doğru, bilgisayarımın başına oturup çok kısıtlı zamanda yorumlara bakayım, cevap yazayım derken. Beni Msn mail box’ ıma bakmam için yönlendiren bir yorumla kendimi Hotmail’de buldum. İlk satırlardan itibaren büyük mutluluk yaşadığım mesajı sizinle de paylaşacağım. Mesajı yazan arkadaş sağ tarafta linkine de ulaşabileceğiniz; ancak ulaşınca ne bulacağınızı tam kestiremediğim; zira sık sık blogunu silen, taşıyan, saklayan bi arkadaştır kendileri🙂 Çerkes Kızı…Benim gerçek hayatta hiç bu kadar içten, samimi dostum yok diye düşündüren bir e-posta… Gerçi ben bu e-posta’yı almadan evvel de kendisi hakkında aynı fikirlerdeydim… Çıkarsız, karşılık beklenmeden verilen bir dostluk… Topluca terkettğimiz forum sayısı sanırım üç🙂 En büyük kazançlarımdan biridir bu Çerkez Cadısı benim… Diğerlerini de blogu takip edenler bilirler şimdi isimlerini sayıp bazılarını şımartmayayım🙂 (o anladı kendini).
“Şu dünyada bir dikili ağacım bile yok” cümlemi kim bu kadar önemser ki bu dünyada, kim kalkıp aşağıdaki güzelliği yapar?
********************************
……………………sonrada agacına ve sana söz verdik..🙂

sal köklerini özüne tutun..seni sana düşman ettiren bütün günahlarını buraya gömdüm..bir avuç umut diktim sana…..umudunu büyütürken,rüzgarda sallanırken,başını her eğdiğinde koşup tutacagım seni fatma….
artık tutunacak bir dalın daha var …burada..uzaklarda…gövdesi,gölgesi,heybeti senin..zeytini benim🙂 dostum…gülümse…bir mirasın var kendine ve dünyaya…
seni seviyoruz FZ mucuks..
*********************************

Çok teşekkür ederim canımsın… Maili ilk okuduğumda da hala da gözyaşlarıma engel olamıyorum… ağaç duana da amin diyorum🙂 Ben de seni çok seviyorum… Kilometrelerce uzakda da olsak… Biliyorum ki, çok yakınız…

Entry filed under: Yazılarım. Tags: .

3 Türkü, 7 slayt Yazamıyorum

46 Yorum Add your own

  • 1. Kubi$  |  Şubat 25, 2007, 10:51 am

    ayy ne kadar güzel :))
    Öznur ablam demek dikti ağacını..
    2nizde ne kadar güzel insanlarsınız..
    öpüyorumm sizi..

    Cevapla
  • 2. menapozabla  |  Şubat 25, 2007, 1:11 pm

    nekadar güzel birşeye vesile olmuşsunuzz…bayıldım…
    ah bi ağaç da benim için diken olsa;))

    Cevapla
  • 3. cerkes kızı  |  Şubat 25, 2007, 1:29 pm

    karşılıksız değil…bak zeytinler benim😛

    Cevapla
  • 4. fz  |  Şubat 25, 2007, 3:01 pm

    evet Kübracım dikti🙂 O senin güzelliğin desem de biz de güzeliz evet 😛

    Menapoz abla diyip durmayım ya sana ismin ne canım ? Evet insanın dostları olması çok güzel bi şey …

    Hadi ordan zeytinler seninmiş🙂 gürürsün gelip tek tek toplamaz mıyım ben o zeytinleri 🙂 (İçime Halenin ruhu girdi😛 )

    Cevapla
  • 5. Saliha  |  Şubat 25, 2007, 4:28 pm

    Ağacın hayırlı olsun :))) sevindim…
    Aşağıdaki yazıya bıraktığın yoruma yeni cevap yazabildim (İptila ve İmtihan)

    Cevapla
  • 6. fz  |  Şubat 25, 2007, 5:02 pm

    Okudum Saliha abla çok sağol…

    Cevapla
  • 7. gökhan  |  Şubat 25, 2007, 5:12 pm

    zeytinler? dikenin veya senin olmasın yahu madem yaptınız bir hayır devamını getirin mesela bizimle paylaşabilirsiniz :))

    Cevapla
  • 8. FZ  |  Şubat 25, 2007, 5:18 pm

    şiişşttt o daha bebek zeytin vermesine kaç yıl vardır usta?

    Ege güzeli sen daha iyi bilirsin bu işleri? Çerkes cadısı yorgunum morgunum deme gel bakıym buraya. Bu gün de dün gibi iyi hissediyorum… Bu bendeki iyilik benden sana geçsin inşaallah.

    Cevapla
  • 9. ---OPTiO---  |  Şubat 25, 2007, 11:22 pm

    canim benim..dostlugunuz daim olsun ….dilerim agacla beraber cogalsin artsin tüm arkadaslik tohumlariniz…ikinizde cok tatlisiniz….kocaman cok öpüyorum fezem seni :))) fezemmmmm🙂 muckkkk yüzbinkere hemde……
    hergünün dahada mutlu gecsin
    seninndeee cerkes kizimizinda :)) ve tüm güzel arkadaslarimizin….

    Cevapla
  • 10. ---OPTiO---  |  Şubat 25, 2007, 11:23 pm

    yaa bende ekicem hepimiz icin bi fidan🙂 ama kendi bahceme…bu hafta hallediyim en iyisi😀 öptüm canimmmm

    Cevapla
  • 11. fz  |  Şubat 25, 2007, 11:38 pm

    Optiom canım benim çok sağol öptüm

    Cevapla
  • 12. Butterfly  |  Şubat 26, 2007, 9:24 am

    Ayy muhteşem bişey Fatmacım, elma şekeriminde dediği gibi; tüm sıkıntıların bu fidanla birlikte gömülsün ve dallarından yeni umutlar fışkırsın😀 Öznur valla benim bile gözlerim doldu, iyi ki tanıdım sizleri muhteşemsiniz. Öpüldünüz. mucks..

    Cevapla
  • 13. fz  |  Şubat 26, 2007, 9:26 am

    Bernacım ağlamak da haksız değilim di mi🙂 Ben de iyi ki tanımışım sizleri… Baş cadıyı bekliyorum bakalım yorum yazsın diye

    Cevapla
  • 14. oflu  |  Şubat 26, 2007, 10:08 am

    oof be bak fatmacım bu cadı sayesinde dikili bir ağacın var artık.. allah herkese senin gibi bir cadı nasip etsin öznurum… zeytnlerden bende sitiyorum haberiniz olsun…

    Cevapla
  • 15. cerkes kızı  |  Şubat 26, 2007, 10:15 am

    herkes maşallah desin önce..hele bir tutunsun topragına..zeytinler sonra..o da belki😛

    Cevapla
  • 16. cerkes kızı  |  Şubat 26, 2007, 10:16 am

    ayrıca GÖKTÜRK den izin kagıdı almanız lazım😛 zira agaca el koydu…

    Cevapla
  • 17. FZ  |  Şubat 26, 2007, 10:26 am

    Hülyacım Amin🙂 Zeytinler benim :)))

    Öznurcum maaşallah🙂 Göktürkümün olsun ona feda olsun🙂 öpüyorum kocaman seni çok seviyorum

    Cevapla
  • 18. yakamoz  |  Şubat 26, 2007, 10:30 am

    hahayt zeytinleri kendininmiş ulen ben o zeytinleri sana yedirirmiyim kızım..😀 sırf sen yeme diye uçakla gelicem izmire zeytinler olduğunda.. hehehe😀 Fatma zaten senin zeytinden bi beklentinde yok dimi şekerim uslu uslu büyüsün ağacın.. Hale ablası gelip incitmeden toplar zeytinciklerini merak etme.. Kızım hani benim meyva ağacım nirdeee… bi erik ağacı istiyorum.. hemde yeşil can erik olsun.. Her erik zamanı yemeye gelicem söz :))

    Cevapla
  • 19. yakamoz  |  Şubat 26, 2007, 10:34 am

    fatmacım bu şiir öznurun senin için yaptığı güzelliği özetliyo bak ne diyo oku..

    Dostları olmalı insanın,
    Aynen gemilerin limanlari gibi
    Zaman zaman uğradığın
    Yükünü boşalttığın
    Dalgalar dininceye kadar beklediğin koynunda

    Sonra açık denizlere uğurlamalı seni,
    Geri döneceğin günü bekleme umuduyla
    Bazen rüzgara o açmalı yelkenini
    Yanağına konan bir öpücüğün coşkusuyla
    Halatlarını çözmeli
    Seni çok ama çok özlemeli

    Dostları olmalı insanın,
    Ermiş, bilge, hayatı ezbere okuyabilen
    Düşünmediklerini düşündüren
    Seni bir cambaz ipinde güvenle tutabilen
    Gerektiginde senin için ateşi yutabilen
    Yolunu ısıtan ustan olmalı,
    Şekillendirmeyi öğretmeli hayatın çömleğini
    Sana verebilmeli soğuk bir kış gününde
    Üzerindeki tek gömleğini.

    Allah böyle güzel dostlukları hiçbir zaman eksik etmesin etrafımızdan.. Hepiniz canımsınız..Sizi çok seviyorum.. Öznur o cadı kalbinin içindeki prensesin yanaklarından öpüyorum..

    Cevapla
  • 20. fz  |  Şubat 26, 2007, 10:59 am

    ay Haleee alın tamam iztemiyorum ben zeytin meytin hem bizim balıkesirde (bize düşerse) koca bi zaytinliğimiz var😛 naabeerrr🙂 bu da makbule tonlamasıyla😛 valla şiir süper senin kadar süper olmasa da Ben seni de çok seviyorum

    Cevapla
  • 21. yakamoz  |  Şubat 26, 2007, 11:09 am

    kızım maksat gıcıklık olsun😀 yoksa zeytin falan sevmem ben.. yesemde tek tük yerim.. ama size inat ağaçta zeytin bırakmıycam hepsini yiycem hehehe😀 (bu arada azra acayip zeytin canavarıdır..baba kız bıraksan bi kase yeşil zeytini yerler🙂 ) bende şeni çok şeviyoyummmmmm öpüyom en kocamanından

    Cevapla
  • 22. cerkes kızı  |  Şubat 26, 2007, 12:30 pm

    şiir ve paket bana pek agır geldi HALE..ya siz var ya..insana ” ya olmasalardı” dedirtten uyuslarsınız..😛

    Cevapla
  • 23. oflu  |  Şubat 26, 2007, 12:37 pm

    ne diyin kızım sen… aaa hamiş hamiş zeytin istedik oda düşmedi bize bu hale cadısından alacağınız olsun yaneee…

    üleen istediğiniz ağaç olsun leeen bende ağaçtan bol ne var ne isterseniz. hem meyvelerinide istemiyom ….

    Cevapla
  • 24. fz  |  Şubat 26, 2007, 12:40 pm

    😀 ay sanki o paket bana geldi acaip sevindim burda önce bi posta ağıt geçtim🙂 şimdi gülüyorum ağzım kulaklarımda😀 hani bi film vardı “iyilik yap iyilik bul” onu anımsattı bu ya🙂 öznur beni sevindirdi, hale öznuru😀 hale anacım sıra sende bekle bakalım havadan bişeyler düşer belki başına bu günlerde😀 Evet ya ya olmasalardı cinsindensiniz. Sanal bağımlılıklarım siziii

    Cevapla
  • 25. fz  |  Şubat 26, 2007, 12:42 pm

    hadi bakıym inin aşağıdaki pposta bi link ekledim üç türkü bir arada gaydırı gubbah😀 hopaaaaa ay çok sevinçliyim içim kıpır kıpır oldu ne güzel ya

    Cevapla
  • 26. vecihe  |  Şubat 26, 2007, 12:55 pm

    Bu ne sevgi ahhh bu ne ızdırap zavallı kalbim ne kadar harap :Ppp kısım böle aşk dolu vecd dolu sözler sölemeyin aaaa kıskanıyorum ama😀 Öptüm hepinisi😀

    Cevapla
  • 27. FZ  |  Şubat 26, 2007, 1:32 pm

    Biz de seni öptük sen de kaıtldın titan saadet zincirine kıskanma🙂

    Cevapla
  • 28. cerkes kızı  |  Şubat 26, 2007, 3:28 pm

    ya ne güzel agaç dikmişim be🙂 şimdi baktım da yine mutlu oldum 🙂

    Cevapla
  • 29. yakamoz  |  Şubat 26, 2007, 3:34 pm

    öznur hanım bugün pek bi iyi laflar eder oldunuz dikkat edin sonra alışkanlık falan yapar hep isterim hehehe🙂

    hülya ne kzıyosun kızım o kadarda düşüncesiz değiliz heralde veririz bi tane zeytin🙂 oda hamişsin diye yoksa vermezdim..😀

    fatmam zehram
    iyiliğimin karşılığını öznurun çok mutlu oldum lafıyla aldım zaten.. ee oda seni mutlu etmiş zaten daha nolsun bundan iyisi şamda kayısı😉 öpüyom gıdınızdan..

    Cevapla
  • 30. oflu  |  Şubat 26, 2007, 3:52 pm

    ay halem lütfettin bacım….
    yok anam istemez senin gözün onda kalır tıkanır boğazıma falan neme lazım almiiim ben… sana afiyet olsun patlayana kadar ye emiiii ..

    Cevapla
  • 31. cerkes kızı  |  Şubat 26, 2007, 4:02 pm

    Göktürk den aldıgınız izin kagıtlarını görelim önce..

    Cevapla
  • 32. yakamoz  |  Şubat 26, 2007, 4:10 pm

    hülya sen bu zeytine çok içerledin anladım😀 ulenn hazır iyilik meleklerim üstümdeyken ver adresinide sanada bi kilo zeytin gönderiym.. amanda aman hanimişte benim hamişim hehehe😀

    göktürkten izin kağıdı almama ne gerek var kızım.. beni görünce çocuk bahçeyi bırakır kaçar saygısından.. o kaderr çok sever beni kerata😀 (anasına çektiyse vermez gerçi hehe)

    Cevapla
  • 33. fz  |  Şubat 26, 2007, 4:58 pm

    :))))))) coşturmuşsunuz commentleri maşşallah🙂 Şuraya yabancı biri gelse ne der cıx cıx cıx di mi öznurr😛 Bu hale cidden yollar ha 1 kilo zeytini 😀 2 ytl yi kargoyla yollayandan beklenir bu durum😀 hem sen nerden çıktın ağaç benim ağacım bi de göktürkün nerden çıktın da zeytinlere el koydun anlamadım valla 😀 Hülya Trabzon setten ben de isterim anacım bilmem ben öyle zeytinle falan kanmam🙂

    Cevapla
  • 34. cerkes kızı  |  Şubat 26, 2007, 5:03 pm

    hahaha zeytin agacı kimin bahcesinde uleynnnnn🙂 istersem adım atamazsınız heee…hörmet gösterin bakimmm ablanıza😛

    ben zeytinleri veciheye verecem🙂

    Cevapla
  • 35. yakamoz  |  Şubat 26, 2007, 5:20 pm

    ulen izmire gelipte o ağacı sökmezmiyim.. sonrada kargoyla fatmaya yollamazmıyım ben o zeytini.. görürsün sen.. yaza kadar büyüt zeytinimizi.. (bakarmısınız zeytini çalıcam ya.. ortak bile oldumm eee eşşek değilsin ya o kadar zahmetten sonra zeytinleri artık bana verirsin dimi fatma hahaha) ibibikler öter ötmez ordayım :))))) savulun ben geliyommmmm

    Cevapla
  • 36. cerkes kızı  |  Şubat 26, 2007, 5:23 pm

    haleeeee..hadi yavrum.. sakin…işine bak.. patron geliyoo🙂

    Cevapla
  • 37. Kubi$  |  Şubat 26, 2007, 5:38 pm

    nolüüooo yaw burdaa???
    hemenn karışmışş buralarr😀
    bu aradaa zeytin fidanınaaa maşallahhh…inşallahh kosskocaman birrr ağaçç olurrr..

    Cevapla
  • 38. FZ  |  Şubat 26, 2007, 7:48 pm

    :))) hehe bi vecihe eksikti zeytin mirasçısı zeytin ağacı benim kimin bahçesinde olduğunun bi öenmi yok😛

    Eşşek değilim hadi bakalım zeytinlerin yarısı senin olsun töbe töbeee ağacı sökecekmiş ibibikler ötünce :)))

    Bence de sen artık dön işlerine 657😛

    Kübracıms en bakma onlara ablacım🙂 ben yeni bi post eklemezsem burası noolacak Allah bilir. Hepsi halenin suçu :))

    Cevapla
  • 39. vecihe  |  Şubat 26, 2007, 7:55 pm

    😀 Bak ya ben öyle sessiz sakin duruyorum..zeytine talip bile olmadım..ille de at ile arpa dövüşecek yani😀 Toprağıma ne diyim kan çekiyor dimi hemencik istemeden bilem zeytinleri bana virdi eheh😀 Şimdi desem ki aydında zeytinliğim var benem herkese yeter he?nasıl olur ?😀

    Cevapla
  • 40. FZ  |  Şubat 26, 2007, 8:02 pm

    😀 yok o zeytinler değil millet benim minnacık ağacımın zeytinine göz dikmiş :))

    Cevapla
  • 41. cerkes kızı  |  Şubat 26, 2007, 9:59 pm

    AĞAÇ FATMANIN..BEN ONA DİKTİM UMUDU🙂 DİMİ GÜLÜM..

    YER BULAYIM SİZEDE DİKECEM SÖZ.

    Cevapla
  • 42. hülya  |  Şubat 27, 2007, 9:24 am

    anaaa selem verdik borçlu çıktık iyimi…

    bir zeytine bir hasır set oooh ne ala… valla bendemi bri trabzonlu bulsam …🙂

    Cevapla
  • 43. fz  |  Şubat 27, 2007, 10:40 am

    Umut🙂 sağol…

    Trabzon senin olsun duaların yeter

    Cevapla
  • 44. hülya  |  Şubat 27, 2007, 2:50 pm

    ayy canım benim yaa yine damardan girdin be fatmacım..

    hep dualarımdasınız zaten alalh hepimizi mutlu mesut etsin .. tüm sıkıntılarımız kuş kanadında uçup gitsin…

    Cevapla
  • 45. halil  |  Şubat 28, 2007, 12:19 am

    …arkadaşının sana ne kadar değer verdiği buradan anlaşılıyor…seni kıskandım biraz…bir de kendin ağaç dikmesini dene; o daha da büyük zevk verecek inan bana…

    Cevapla
  • 46. fz  |  Şubat 28, 2007, 8:28 am

    Amin Hülya’cım 😥

    Sağol Halil cidden kıskanılacak konumdayım biliyorum🙂

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


En Çok Okunanlar

Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 54,982 tıktık

Zaman…

Şubat 2007
P S Ç P C C P
« Ara   Mar »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728  

Kelebeğim Benim

2

Resim 045

anne

Resim 019

Resim 025

Resim 030

Resim 016

Resim 038

Resim 019

4

Diğer Fotoğraflar

