Yazamıyorum

Şubat 27, 2007 at 10:31 am 21 yorum


Biriktim…
Anlatmak istiyorum, anlatamıyorum.
Bir genç kızın hikayesi…
Umutlar, hayaller, beyaz bir gelinlik, güzel eşyalar, prestijli bir koca…
Okumakla değil adamlık. Prestijle değil. Mal mülkle değil.
Boğazım düğüm düğüm, olanları dinlerken telefonda…
Yine yerine kendimi koyuyorum zavallının…
Olmadı kızımı koyuyorum belki yirmi yıl sonra…
Gözüme uyku girmedi dünden bu yana…
Lanet mi etmeli?
Allah’ından bulsun mu denmeli…
Altı aylık bir evlilik…
Bitti bitecek, ardında korkak bir genç kız bırakarak.
Güvenini yitirmiş,
Depresyon ilaçlarıyla birlikte…
Kimin hakkı var buna?
Bilinen gerçekler neden saklanır?
Hiç mi vicdan taşımaz bu insanlar?
Kime nasıl güvenilir artık…..
………………………………….
Bir kez daha şükür…Çok şükür…

Entry filed under: Yazılarım. Tags: .

Mutluluk nedir? Sana

21 Yorum Add your own

  • 1. cerkes kızı  |  Şubat 27, 2007, 11:10 am

    ne diyeyim..Allah yardımcısı olsun..
    ama kendini salmak yerine dimdik kaldırsa başını keşke..elinden tutan yokmudur fatma..

    Cevapla
  • 2. yakamoz  |  Şubat 27, 2007, 11:52 am

    her zaman neydim değil hep ne olucam demeli insan.. Allahın hesabı ağır olur güzelim.. Ona nasıl hesap vereceklerini düşünsünler..😦 Rabbim hep iyi insanlarla karşılaştırsın cümlemizi😦 yazık çok yazık..😦

    Cevapla
  • 3. Kubi$  |  Şubat 27, 2007, 1:32 pm

    :(( Allah yardımcısı olsun onun..

    Cevapla
  • 4. hülya  |  Şubat 27, 2007, 2:56 pm

    çok sinir bir durum.. bazen bende çevremde bunun gibi olaylarla karşılaşıyorum ve gerçekten çok üzülüyorum.. Yazık yaa o insanlara ne hayallerle yeni bir yuva kuruyorlar. nelerle karşılaşıyorlar . Ama ben en çokta aillelere kızıyorum be ana babalar evladınızı iyisiyle kötüsüyle biliyorsunuzda ne diye elin kızına yada oğluna sebep oluyorsunuz. Herşeyi şirin göstererek kimi kandırıyorsunuz sonradan pişman olacağına başında böyle işler yapmasalar yaa…

    aaaah aah herşey eğitimsiz toplum olmamızdan kaynaklanıyor..

    Cevapla
  • 5. zehra  |  Şubat 27, 2007, 5:41 pm

    zehram bu nasıl bir yazı😦 neyin var😦 ilgilenemiyorum seninlee😦 seni çook seviyorum canım..en kısa zamanda uçucam yanına..kocaman öperim seni

    Cevapla
  • 6. fz  |  Şubat 27, 2007, 5:49 pm

    Öznur tüm aile yanında😦 neye yararsa…

    Hale kimse kınanmaya hor görülmeye gelmiyor… Bu ay sefer ayı imiş ve kaza ve belalar en çok bu ayda insanları buluyormuş…Bol bol dua sen anladın beni 😦

    Amin Kübracım

    Hülya aynı fikirdeyim😦

    Zehracım kuzenimden bahsediyorum😦 Öptüm seni

    Dün çok üzüldüm zaten biraz da kırgınlık vardı öğlene doğru okulda fenalaştım sevk alıp gittim doktora… İlaç yazın dedim iş var rapor istemem dedim. Yok olmaz dedi 4 gün rapor yazdı.. Çok babacan bi doktordu eliyle ateşime bile baktı 🙂 Çocuk gibi hissettim🙂

    Cevapla
  • 7. cerkes kızı  |  Şubat 27, 2007, 6:04 pm

    geçmiş olsun fatma..üzülme nolur..güçlü durmak lazım şimdi..

    bunlarda gececek..herkesin sınavı işte..Allah tez zamanda kurtarsın…herşeyin hayırlısı olsun..

    bazen acılar yaşarken insan kötü oldugunu düşünüyor..ama yıllar sonra o acıların aslında senin iyiliğin için oldugunu anlıyorsun..geçde olsa görüyorsun bunu..umarım onun içinde böyle olur..Allah yardımcısı olsun..

    Cevapla
  • 8. FZ  |  Şubat 27, 2007, 6:40 pm

    Öznuurr çok korkuyorum😦

    Cevapla
  • 9. vecihe  |  Şubat 27, 2007, 7:49 pm

    Allah yardımcıları olsun..hem gün doğmadan neler doğar cnm üzülme..belki düzeltirler😦 sanada geçmiş olsun dikkat et kendine..

    Cevapla
  • 10. ---OPTiO---  |  Şubat 27, 2007, 9:32 pm

    resimde ne oludguunu göremiyorum malesef😦
    ama Allah yardimcisi olsun…
    herzaman sükretmek lazim..cok cok öpüyorum senii…

    Cevapla
  • 11. FZ  |  Şubat 27, 2007, 9:55 pm

    Pınarcım sağol… Ama düzelmemesi daha hayırlı artık…

    Optiom kuzum ben de anlamadım ama yukardaki bannerdaki resmin orjinali vardı

    Cevapla
  • 12. FZ  |  Şubat 27, 2007, 10:12 pm

    Off ben çok hastayım gözümü açamıyorum😦 bi de işin kötü yanı ben hastalanınca çok naz yaparım🙂 Durup durup ağlarım🙂 Allah’tan yanımda nazımı çeken bi kociş var. Bu postun altına ne kadar gitti bu mesaj ama … Allah ondan razı olsun iyi ki varmış😦 Her ne kadar ben layık bir eş değilsem de… :'(Hastasın da ne işin var pc başında di mi🙂 Söyliyim Cemilem çok hızlı geldi hanfendilere :S Onun yavaşlatılmış versiyonunu download etmeyi bekliyorum
    I love Internet&Forums

    Cevapla
  • 13. gökhan  |  Şubat 27, 2007, 10:43 pm

    yardımı ondan dilemek lazım, bittim dememeli ama herşeyin bittiği sanıldığı yerde ona sığınmalı, sığındıktan sonra ona havale etmeli… o en adaletli olan adaletini gösterecektir. sırtımızı yaslayacağımız kimsemiz yoksa ona yaslamalı ve dimdik durmalıyız, bin defa dibe vursakta bin defa sıçrayıp çıkmalıyız… herşeyde vardır bir hayır…

    Cevapla
  • 14. halil  |  Şubat 28, 2007, 12:23 am

    birileri zor durumda…hmmm…başka birileri yardım edemez mi?

    Cevapla
  • 15. hülya  |  Şubat 28, 2007, 8:18 am

    canım çok geçmiş olsun allah acil şifa versin..

    kuzanin içinde çok üzüldüm ama her şerde bir hayır vardır bunu unutmayın olurmu.. allahım onunda yüzünü güldürün

    Cevapla
  • 16. fz  |  Şubat 28, 2007, 8:30 am

    Gökhan sağol…Allah’a şükür ki inançlı insanlar… Zaten kız kuran kursu öğretmeni… Sırtını ona yaslamıştır İnşaallah öyle umut ediyorum…

    Halil ailesi yanında…Hepimiz yanındayız aslında

    Sağol Hülyacım gece boyu ateşler içinde yattım😦 bir sürü kabus gördüm 😦 Kesinlikle ne kadar erken bitti o kadar iyi diyoruz aslında

    Cevapla
  • 17. cerkes kızı  |  Şubat 28, 2007, 9:21 am

    fatma inşallah daha iyisindir..cemilem yerine NIRVANA verelim😛

    neyse..olay daha cok taze..herkese zaman lazım..ne mutlu ki yanında sizler varsınız..bu bile şükredilecek birşey..üzülme hadiii..bunlarda gececek..

    Cevapla
  • 18. Bernoş..  |  Şubat 28, 2007, 9:38 am

    kuzeninin durumu için çok üzüldüm ama eminim vardır bunda da bir hayır. Allah yardımcısı olsun inşallah..

    Sana da çok geçmiş olsun tatlım. Biliyorsun pc de sorun vardı, o yüzden buralara bakamadım. Bende aynı rahatsızlığı çekmiştim ve dr. bana da rapor vermişti. İnşallah çabuk atlatırsın. Allah şifa versin.. Öpüldün. mucks.

    Cevapla
  • 19. yakamoz  |  Şubat 28, 2007, 12:00 pm

    fatmacım çok geçmiş olsun canım Allahtan şifalar diliyorum kendine dikkat et öpüyorum gıdından..

    Cevapla
  • 20. fz  |  Şubat 28, 2007, 3:30 pm

    Öznurr cemile daha iyi be😛

    Sağol bernoşum dualaırındayım di mi bak bu gün çarşamba.
    Aklıma ilk sen geldin zaten hastalanınca vücudumuz ruhsal durumumuza mı yenik düşüyor nedir?

    Sağol halecim

    Cevapla
  • 21. gelinlik  |  Nisan 19, 2007, 8:58 pm

    geçmiş olsun

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


En Çok Okunanlar

Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 54,982 tıktık

Zaman…

Şubat 2007
P S Ç P C C P
« Ara   Mar »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728  

Kelebeğim Benim

2

Resim 045

anne

Resim 019

Resim 025

Resim 030

Resim 016

Resim 038

Resim 019

4

Diğer Fotoğraflar

