Sana

Şubat 28, 2007 at 5:20 pm 43 yorum


Sana….
Bir kez daha, yeniden…
Sımsıkı bağlanıyorum sana…
Üzerime örttüğün battaniye, alnıma kondurduğun şefkatli elin, yaptığın tarhana çorbası, kupalarca ıhlamurlar…
Fedakarsın, vefakarsın…
Adam gibi adamsın işte…
Babasın, gerektiğinde ninni de söyleyebilen…
Beni neşelendirmek için yapmadığını bırakmayan…
Gözümden damlayan 2 damlaya kıyamayan…
Benimle birlikte ağlayan tek erkek, sebebini bilmesen de…
İnsansın herşeyden önce, cebindeki son parasını kendinden çok ihtiyacı olana verebilen.
Hayatımda tanıdığım en mükemmel insan, kimseyle kıyaslanamayacak kadar…
Allah beni seviyormuş hem de çok ki; seni çıkarmış karşıma…
Kaybetmekten korktuğum 5 kişinin ilkisin…
İyi ki varsın…
İyi ki eşimsin…
Seni çok seviyorum.
Bu satırlar sana, hiç okumayacak olsan da…

Entry filed under: Yazılarım. Tags: .

Yazamıyorum Küçük Mutluluklar

43 Yorum Add your own

  • 1. kaos  |  Şubat 28, 2007, 6:00 pm

    acayip gülümsüyorum….sıkı tutun..hem neden okumayacakmış..

    yorum bile yazar🙂

    Allah ayırmasın..

    Cevapla
  • 2. FZ  |  Şubat 28, 2007, 6:35 pm

    🙂 yazmaz bilirim, okumaz, okusa da yazmaz🙂

    Cevapla
  • 3. vecihe  |  Şubat 28, 2007, 8:35 pm

    Mutluluğunuz her daim huzur dolu olsun..Rabbim her daim bir araya koysun üçünüzü..Öptüm caniko..

    Bu arada msne bakıyorum hep hareketli ve ileti almaz durumdasın..Nedense yazdıklarım iletilmedi die rapor verio..

    Cevapla
  • 4. FZ  |  Şubat 28, 2007, 10:10 pm

    Sağol Pınar’cım denk düşmedik heralde pek girmedim msne dur bi açayım bakalım😉

    Cevapla
  • 5. gökhan  |  Şubat 28, 2007, 10:16 pm

    ne güzel satırlar bunlar, sevgiyi okadar safca anlatmışın ki, ancak niye okumayacak😦 keşke okusa ya da sen bir yolunu bulup okumasını sağlasan, hem bunlar söylendikçe daha değerli sözler olur unutma….

    Cevapla
  • 6. fz  |  Şubat 28, 2007, 10:20 pm

    Sağol gökhan senin de gönül yaraların bu sonla iyileşsin inş. Bu arada yorum yazarken linkini de bırak… Ya da ben söyliyim sağdaki linklerden öykühane nin sahibidir kendileri son yazısında gözümden yaş geldi gülmekten🙂

    Cevapla
  • 7. burcyni  |  Şubat 28, 2007, 11:36 pm

    çok yaşa emi..gönlün kat kat güselleşip böle çoğalıp seni bizden ayırmasın..yüreğine sağlık

    Cevapla
  • 8. gökhan  |  Şubat 28, 2007, 11:53 pm

    bak yazarken unuttum bir ekleme yapayım; güzel olan herşeyi güzele layık olana vermek lazım bekletmenin bir anlamı olmazki, bu güzel bir söz de olsa aynıdır sahibine verilmeliki anlamı bin kat daha artsın, benim gönül yaralarım iyileşecek inşallah… kendimi bırakmış değilim, unutmak lazım, dünde bırakmak lazım, mevlananın sözünü çok kez yineliyorum ama yine yazmak geçiyor içimden, ” dün dünde kaldı cancağızım bugün yeni şeyler söylemek lazım” rabbim hakkımızda hayırlısını nasip etsin, her acı zamanla hükmünü yitirir ne de olsa… yorumuna cevap yazdım buarada :)) klavyenin üzerine ıslanmaması için bez falan koy ve öykühanede mayıs ayı içine bak🙂

    Cevapla
  • 9. Butterfly  |  Şubat 28, 2007, 11:59 pm

    Ya kıım sen varya manyak bişeysin🙂 Böyle bi yazıyı bir süredir bekliyordum, muhteşemsin.. Gözlerim doldu hee.. Hem ayrıca Cüneyt burayı mutlaka okumalı.. Allah yuvanızda ağız tadınızı bozmasın ve gönlünden huzuru eksik etmesin inşallah..Bugün varya kocaman kocaman öpüldün..şu anda yüzümdeki gülümsemeyi görmeni istredim.🙂

    Cevapla
  • 10. biTTer meLish  |  Mart 1, 2007, 1:19 am

    hiç okumayacak olsanda kısmı en vurucu, can alıcı yeriydi..

    Cevapla
  • 11. fz  |  Mart 1, 2007, 8:31 am

    burcyni sen de çok yaşa canım🙂

    Gökhan yorumları göremiyorum ben senin blogda ha bire error veriyor Mayıs ayındaki sarımsak vakasında klavyem aynen ıslandı artık peçete kullanıcam :)) bu arada sen mayıs ayı derken ordaki aşk yazısını mı kastettin? Şimdi kahvaltı zamanı onu sonra okuycam. Bence de dün dünde kaldı

    Berna gülümsemeni tahmin edebiliyorum Amin diyorum duana da Seni çok seviyorum hep yanımda ol emi?

    Bitter ben de orayı sevdim en çok :))

    Cevapla
  • 12. fz  |  Mart 1, 2007, 8:40 am

    Bakın burayı okuyanlar hemen giip gökhanın blogdaki sonyazıyı okusunlar güldürme garantili uzun muzun demeyin okuyun anacım hatrım için😛 Gökhan reklam parası isterim ona göre😛

    Cevapla
  • 13. fz  |  Mart 1, 2007, 8:56 am

    diiitttttt
    fz:alo
    c:nooldu
    fz:hiiiiiiç derste misin?
    c: yok birazdan gircem
    fz: msn açsana iki dakka
    c: yok burda yüklü değil
    fz: hımm
    c: nooldu ki söylesene şimdi
    fz: ya ben sana şiir yazdım da🙂
    c: şiir mi ? gmaile yolla
    fz: tamam

    :)))))))))))))))))))))))))))))))

    aha da yolladım

    Cevapla
  • 14. Bernoş..  |  Mart 1, 2007, 9:14 am

    Ahanda şimdi gülümsemeyi abarttım, ağzım kulaklarıma gitti dermişim😛
    Fatmacım merak etme, sen istediğin sürece hep yanında olacağım🙂
    Bu arada gökhan beyin yazıyı da bir ara göz atıcam söz😀

    Öpüldün şeker. Mucks.

    Cevapla
  • 15. FZ  |  Mart 1, 2007, 9:14 am

    hehehehehe maile cevap geldi ilk iki satır romantik sonrasında gülmekten öldürdü yine beni🙂 Ohhh çekiyorum Yarabbi çok şükür

    Cevapla
  • 16. FZ  |  Mart 1, 2007, 9:17 am

    Adamı da şoka soktum sabah sabah şiir miir :))) bernacım inan ben de gülüyorum Çok şükür artık. Hale nerde ya özledim ben

    Cevapla
  • 17. gökhan  |  Mart 1, 2007, 10:07 am

    :))) reklamın önemini herzaman heryerde vurgularım ve reklamlara aşırı derecede ilgim var bazen kanallarda sırf reklam ararım reklam seyrederim :)) zehra bir defa blogunda benden bahsetti üç kişi kazandım sen, vecihe, doğu.. demekki reklam önemli… yalnız blogumda 2007 – 2008 reklam bütcesi gerçekten çok az🙂 kiminin parası kiminin duası desek ve para işini sonraya bıraksak :)))

    Cevapla
  • 18. Saliha  |  Mart 1, 2007, 3:32 pm

    eşinin mailini verirmisin ? 😛
    böyle güzel bir yazı var hakkında, diye haber verelim bari😛

    Cevapla
  • 19. Saliha  |  Mart 1, 2007, 3:33 pm

    aaaaaaaa yollamışsın,? istek iptal olduuu😛

    Cevapla
  • 20. ---OPTiO---  |  Mart 1, 2007, 4:28 pm

    canim benim..ne güzel duygular bunlar..bence okusun…okursada eminim yazar buraya…hem buraya yazmasada sana söyler duygularini…yani önemli olan da bu zaten….ayy canim …Allah(cc) mutlulugunuzu daim etsin insallah…
    kocaman öpüyorum senii ….

    Cevapla
  • 21. fz  |  Mart 1, 2007, 7:57 pm

    dua daha makbuldür🙂

    Saliha abla hallettim😉

    Optiom Amin diyorum Allah daim etsin cümlemize inşaallah

    Cevapla
  • 22. sümeyra  |  Mart 1, 2007, 9:58 pm

    fatmacım anca şimdi ceylin yanıma gelmeden yazabiliyorum öncelikle bloğun hayırlı olsun ve sana geçmiş olsun
    tüm sıkıntılarından yavaş yavaş kurtulmana çok sevindim ve iç huzurunu burdan okumak çok güzeldi🙂
    bu şiiri gerçekten beğendim allah mutluluğunuzu daim etsin huzur ve sağlık versin🙂
    allahtan ailenizin genişlemesini ve sevgi içinde uzuuun yılları torunlarınızla geçirmenizi diliyorum😉

    Cevapla
  • 23. fz  |  Mart 1, 2007, 10:01 pm

    Sümeyracım genişleme derken ne kastettin :)) Az önce Elifin küçüklük resimlere baktım da onu dedim Cüneyt’e bi daha aynı şeyleri yaşamak korkutur beni beceremem gibi geliyor oysaki ilkindeki becerime herkesi hayran bırakmıştım :))) Bebek bakımı ödümü patlatıyor niyeyse

    Cevapla
  • 24. FZ  |  Mart 1, 2007, 11:13 pm

    Bu arada ne mutlu bana ki bir ailede romantizm rüzgarları yaşatmışım :))) Eşiyle birlikte okuyup, boynuna sarılıp ağlamış eşinin arkadaşım benim🙂 Allah mutluluğunuzu daim etsin. Şerden korusun sizi

    Cevapla
  • 25. Bernoş..  |  Mart 2, 2007, 8:41 am

    Amiiiiiiiiin cümlemizi🙂 Ya yazma böyle şeyler fatmaaaaaaa😛 Biliyosun sulugözün biriyim zaten🙂 Rabbim cümlesine aile saadeti ve huzuru versin inşallah.. Yine öpüldün. muckssss.

    Cevapla
  • 26. yakamoz  |  Mart 2, 2007, 11:35 am

    oyy oyyy burnuma leylayla mecnun kokuları geliyo.. pek bi saadet içinde gördüm sizi fatma hanımcım.. Allah blogunuzda herzaman böyle mutluluk fışkıran yazılar okumayı nasip etsin.. “Sen gül ki dünyada gülsün seninle” diyerekten Allah sevdiklerimizden ayırmasın.. duamla son cümlemide noktalıyorum.. Kendini sevmeye başladığında herkezi ne kadar çok sevdiğinide görüyo insan.. içindeki ışık hiç sönmesin öpüyorum gıdından..

    Cevapla
  • 27. evet şimdide orjinal hale mesajı  |  Mart 2, 2007, 11:40 am

    kızım nedir bu adamın senden çektiği adama hastayım ölüyorum de.. msnde milletle çan çan çene çal cüneyt odaya girincede öldüm bittim numaraları yap bide inandırıcı olmak için ağla.. ayıp valla.. yazık üzülüyorum enişteye.. şimdi bu şiire karşılık cüneyt “Allahım neydi günahım ” başlıklı şiiri yayına sokar birazdan hehehee🙂 kızıyla ayrı uğraş anasıyla ayrı uğraş belamısınız kızım adamın başına (bu cümleyi engin bana çok sarfeder eminim cüneytte eğer dışardan söylemiyosa içinden kesin söylüyordur.)

    Cevapla
  • 28. fz  |  Mart 2, 2007, 11:58 am

    :)))))))))))) yakamoza cevap aynen katılıyorum insan kendini sevmeye başlayınca çevresindeki güzellikleri görebiliyor ben de senin gıdından öpüyorum:)
    Orjinal haleye cevap
    Engine yolla ben kendim yazdım diye yutturursun şiiri😛 Senden beklenir :))))) yeteneksiz sen mi şiir yazacan nihohohooh. Bu arada sen inanma ben cidden hastayım ölüyom lan doktor bile inandı :)))) msnde milletle çene çalmama engel değil hasta olmam ama sağolsun valla iyi baktı bana helal iyi yetiştirmişim yani😛 (Buraları bi okusa yandım :))))) o belamısınız hiç demez kötü söz söylemez, küfür etmez, kırmaz, içki sigara kumar nedir bilmez. Amma övdüm ha, maaşallah diyin lan orjinal hale hanımcım… olmuyor ama bak yorumunuzu bekledim bekledim yeni posta geçemiyorum sen yazmadan dedim baktım ki tınnn, ben de yukarıya yeni bi yazı daha ekledim yürrrüüüüü :)))

    Cevapla
  • 29. yakamoz  |  Mart 2, 2007, 1:06 pm

    bana bak kızım sen çok kaşınıyosun bilmem farkındamısın kaşınma fena kaşırım uyarmadı deme (ne o lenn yürü falan )hatırlatiymde ağlama sonra hehe😀 yani adama öyle yağlar çekmişsinki biraz daha zorlasak ermiş yapıcan herifi nerdeyse hahaha🙂 ilerde cüneytten şikayet edersen sokarım bu yazıyı gözüne merak etme..

    doktorada numara yapmışsındır onuda kandırmışsındır sen.. üç kağıtçı seni.. Şiir konusuna gelince istesem senin bu ilkokul şiirinden daha iyisini yazarım beee hehehettt.. demek gözlerin yollarda kaldı yeni post bile yazamıyosun ben olmadan.. vahh vahh canım benim gelde bi böğrüme basiym..😀

    Cevapla
  • 30. FZ  |  Mart 2, 2007, 1:16 pm

    :)) akıllandım ben şekerim melekmiş de anca farkına verdım adamın artık şikayet mikayet etmem🙂
    Ne numara yapıcam ya gel de gör 3 gün oldu anca hafiften toparlanmaya başlıyorum😦
    Demek şiirime de ilkokul şiiri diyon hee yaz da görelim Engin’e hadi bakalım😛 Basbeni böğrüne canımmm :)Yoğurt almıyım ama😛

    Cevapla
  • 31. yakamoz  |  Mart 2, 2007, 1:56 pm

    seni o yoğurda gömmezsem banada hale demesinler..😀

    Cevapla
  • 32. fz  |  Mart 2, 2007, 2:12 pm

    😀 Bi romantik de takılamıyoruz🙂

    Cevapla
  • 33. sümeyra  |  Mart 3, 2007, 2:15 pm

    genişleme derken ne olduğunu anladın fatmacım😉
    ama şu yoğurt esprisini anlayamamıştım öğrendim halecimde biz ne zaman yiyeceğiz yoğurdu onu merak ediyorum😀

    Cevapla
  • 34. FZ  |  Mart 3, 2007, 2:25 pm

    İşte şimdi Hale beni kıtır kıtır mı keser, yoksa yoğurtla mı boğar, yoksa napar bilmiyorum. Burayı okumasa bari🙂

    Cevapla
  • 35. zehra  |  Mart 3, 2007, 4:01 pm

    canımmm birtanemm Allah sizi hiç ayırmasın inşallah bir ömür mutlu olun inşallah birtaenmm benimm🙂

    Cevapla
  • 36. sümeyra  |  Mart 3, 2007, 8:05 pm

    halecim sana bişey yapmaz fatmacım eminim çünküüüüüü o bir yoğurt güzeli😉
    dimi haleeeeee😀

    Cevapla
  • 37. fz  |  Mart 3, 2007, 8:15 pm

    Allaaaahhh yandım yandım🙂

    Adaşım öptüm amin hadi darısı sana😉

    Cevapla
  • 38. Kubi$  |  Mart 5, 2007, 12:02 am

    maşallahh maşalllah..🙂

    Cevapla
  • 39. fatma ölüsün sen artık..  |  Mart 5, 2007, 3:56 pm

    ulenn noluyo burda bi tesadüf dıkladım buraları kız sümeyra nolmuş sana anacım içindeki şeytan atlamış ortalığa.. hadi bu fatma oldum olası şeytanda.. senidemi çekti kulvarına.. ben sizi olurda görürsem (ki dünya küçüktür hanımlar) o yoğurdu burnunuzdan fitil fitil getirmezmiyim acaba.. fatma öldün sen kızım mezar yerini ayırttır.. yanınada sümeyrayla hülyayı gömücem…

    Cevapla
  • 40. sümeyra  |  Mart 5, 2007, 7:03 pm

    halem içimdeki şeytan demiyelim istersen😀 sadece yoğurt aşkı😛 şaka bir yana yoğurt meselesi her yerde geçiyor ben sormuştum fatmaya ona dokunma ne oluuurrrr daha çok genç bakmakta olduğu bir çocuğu var dahada olacak nasipse🙂 hülya zaten allaha emanet biliyorsun🙂
    neysi halecim bu meseleyi bir araya gelip kanlıca da hülya fatma ben veeee SEN konuşuruz canım😀 muck muck

    Cevapla
  • 41. fz  |  Haziran 20, 2007, 9:28 pm

    :)))) iyi ki dönüp okudum neşem yerine geldi🙂

    Cevapla
  • 42. Asheke  |  Ağustos 14, 2007, 6:44 pm

    Allahim mutlulugunuzu, yuvanizi hic bozmasin. Herkese nasip etsin boyle bir es.
    Cok duygulandim. Bisey soyluyum mu? Bi de kiskandim.
    Allahim hiic ayirmasin insallah.

    Cevapla
  • 43. fz  |  Ağustos 14, 2007, 7:58 pm

    Ayşecim 5 yılı devirmek üzereyiz… Zor günlerimiz bizimde oldu olacak da… Maaşallah ama şundan çok eminim o beni çok seviyor 🙂

    Yorumları iyi ki bi kez daha okumuş Hale hanımcıııııııııııııımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


En Çok Okunanlar

Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 54,982 tıktık

Zaman…

Şubat 2007
P S Ç P C C P
« Ara   Mar »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728  

Kelebeğim Benim

2

Resim 045

anne

Resim 019

Resim 025

Resim 030

Resim 016

Resim 038

Resim 019

4

Diğer Fotoğraflar

%d blogcu bunu beğendi: