Küçük Mutluluklar

Mart 1, 2007 at 10:14 pm 41 yorum

Abidin Dino-Mutluluğun resmi

Küçük derelerdir büyük nehirleri oluşturan

Küçük mutluluklar, küçük, küçücük derelerdir

Büyük nehri ararken üzerinden atladığın

Arkana dönüp de bakmadığın

Küçük mutluluklar

Çıtır çıtır Kızılay simitidir, çayın yanında

Aniden radyoda karşına çıkan şarkı

Kar yağınca tatil olan okul

Başarılı bir rejimin birinci günü

Sokakta sevebildiğin kedi

Yürüyen güvercinin kafası

Tenekedeki fesleğen

Kurumuş çamaşırlar, bir kış ikindisi

Geri gelen elektrik

Babanın hikayeleri

Annenin yemeği

Tamir ettiğin alet

Yeşil tişörtün, yatarken giydiğin

Bir dostun başarısı, neler çektiğini bildiğin

Elini sımsıkı tutan minik el

Dudağında ıslık yürüdüğün yol

Birden çıktığın yolculuk

Sana açılan kapılar

Sana kapıyı açanlar

Hoş gelenler

Hoş buldukların

Yalnız kalabilmek – dilediğinde

Kavuşabilmek – özlediğinde

.

.

.

(Gerisini ve milyonlarca satırı boş bırakıyorum;

kendi küçük mutluluklarını yazman,

bundan da küçücük bir mutluluk duyman dileğiyle…)

düş hekimi yalçın ergir

*********************************************************

Hadi yazalım mı yorumlarda kendi küçücük mutluluklarımızı?

Entry filed under: Beğendiklerim. Tags: .

Sana Karmaşa

41 Yorum Add your own

  • 1. fz  |  Mart 1, 2007, 10:18 pm

    Sıkıta(Sıdıka) bebeğini uyuturken söylediği ninniyi kızımdan dinlemek;
    Uyusun da büyüsün deeee
    Okula da gitsin deee
    Yazı yazsın daaaa
    Gelin olsun daaaa
    Doktor olsun da🙂

    Cevapla
  • 2. gökhan  |  Mart 1, 2007, 10:40 pm

    çok güzeldi🙂

    büyük mutluluğa erişemediğim şu günlerde küçükleri paylaşalım🙂

    – akşam iş çıkışında bir önceki günden yaptığım iki günlük yemeğin yarısının durması🙂
    – sevdiğim arkadaşlarımla karnımız yırtılana kadar gülmemiz
    – yeğenlerimi öpmek onlarla yatmak ( minicik 5 yeğen )
    – gardropta ütülü gömlek bulabilmek
    – sıkıntılı zamanlarda secdeye daha bir huşu içinde gitmek ( bu küçük bir mutluluk değil ama benim o an mutlu olmamı sağlıyor )
    – güneşli günler
    – bazı pazar sabahları yataktan kalkmak istememek hep kalkışı beş dakika daha diyerek erteleyip 3-4 saat daha fazla uyumak
    – sıcacık sohbeti olan bir müşteriyle konuşmak
    – beklediğim haberin gelmesi
    – yapayalnızken telefona gelen bir mesaj
    vs…..vs….vs….vs

    Cevapla
  • 3. FZ  |  Mart 1, 2007, 10:49 pm

    Eski çalıştığım okuldaki rehberliğini yaptığım sınıftan iki öğrencinin hiç beklemediğim bi an beni ziyarete gelmesi, heyecanlanıp ne diyeceklerini bilememeleri, gözlerindeki ışık…

    Cevapla
  • 4. fz  |  Mart 1, 2007, 10:58 pm

    Doktorun ağzımı açmadığım halde, “Sen istirahatsiz iyileşemezsin” deyip 4 gün rapor yazması🙂

    Cevapla
  • 5. ---OPTiO---  |  Mart 2, 2007, 12:14 am

    mutluluk ,
    anneme sarilmak
    annanemin kucagina uzanip saclarimi oksatmak
    kardesimii uyurken öpmek , yaramazlik yapinca isirmak
    istanbulda olmak mutluluk…
    gözlerimi kapayip hayal kurmak
    rüyalarda gercegi yasamak
    nefes almak biraz
    soluk vermek belkide
    cocuk olmak mutluluk
    düne dokunabilmek
    gecmisi sarmalamak
    yarini düsünmemek
    dostlarimla sohbet etmek

    ………
    …………
    bu benim icin böyle giderde giderrr
    aslinda tek bi sey var asil mutluluk icin bende
    neysee
    sonra gerisini siralarim
    belki o tek seyide yazarimm
    kocaman öpüyorum fezem benim….kocaman hemdeee

    Cevapla
  • 6. FZ  |  Mart 2, 2007, 7:59 am

    evet evet o tek şeyi istiyorum🙂

    Güneşli bir sabaha uyanmak
    Uyanınca mutfaktan hazırlanmış kahvaltının kokusunu duymak
    Gerinmek koca yatakta tek başına🙂

    Cevapla
  • 7. Bernoş..  |  Mart 2, 2007, 10:21 am

    Sıkıntılı zamanlarımda gidip anneme sarılabilmek (her ne kadar sebebini bilmesede, varlığını hissedebilmek)..

    Bahar sabahları balkondan gelen kuş sesleri ile uyanmak..

    Meleklerim uyurken onları koklayarak öpmek..

    Koridorda bababısıyla top oynayan oğlumun, goool çığlıklarını duymak :))

    Tatil sabahları; iki meleğimin yatağımıza hücum ettikleri andaki coşkuyu hissetmek, didişmek :))

    İş çıkışı açlıktan ölüyorum diye düşünürken, evde yemekleri dünden hazırlamanın verdiği rahatlık🙂

    Öğle arası pastaneden sevdiğim ay çöreğini alıp, işyerinde sıcak çayın yanında sindire sindire yemek🙂

    Gecenin bir körü tatlı krizine girdiğimde, eşimin üşenmeyip bana pastaneden profiterol getirmesi..(ee her zaman olmasada, çok güzeeelll)..

    benim listede böyle uzar.. gider..

    Fatma canımcım yine güzel bir yer olmuş.. Öpüldün.. Mucks..

    Cevapla
  • 8. yakamoz  |  Mart 2, 2007, 12:13 pm

    azranın her sabah günaydın annecim diyerek kondurduğu buse..

    işten her dönüşümde anne “bana ne aldın” diye çantama saldırışı..

    her çekmeceyi açışımda bulduğum çikolatalarım..

    ananemin yavrumun yavrusu diyerek küçük kızmışım gibi beni sevişi..

    Sevgisini pek belli etmeyen benim sıpa kardeşimin ablam diyerek boynuma sarılışı

    Jalenin mutlu olduğunda gözlerindeki o parlak ışığı görmek…

    Herzaman odunsun diye şikayet ettiğim eşimin.. bak bunu sana aldımla başlayan cümlesi..

    kaynanamın bazen benim için özel yaptığı etli yaprak dolması..

    cüzdanımı her açışımda yerini sadece benim bildiğim sotedeki param (hehehe)

    iş yorgunluğunun üzerine serminden gelen bir fincan çay..

    vandaki küçük kızım zeynebin telefonu her açışımdaki canım ablam seni çok seviyorumla biten cümlesi..

    Eve yorgun argın gelişte enginin tamam yemeği ben hazırlarım sen sofrayı kur teklifi..

    Kızıma yeni bişeyler aldığımda onun yüzündeki şaşkınlık..

    işyerine geç kaldığımda.. patronun henüz gelmediğini öğrenmek..

    yağan yağmurda ıslanmak hemde iliklerine kadar (eskiden çok yapardımda evlendiğimden beri malesef balkonda ıslanır oldum benim gıcık kocam yağmuru sevmezde 🙂 )

    ooooo yaz yaz bitmez böyle sayfalar doldurabilirim.. anacım ben herşeyden mutlu olurum.. bi canım de o bile yeter bana…

    Cevapla
  • 9. kaos  |  Mart 2, 2007, 12:58 pm

    şuanda dinen baş ağrım….

    Cevapla
  • 10. FZ  |  Mart 2, 2007, 1:06 pm

    mutluluklarınızı gülümseyerek okuyorum🙂
    benim de cüzdanda gizli bir bölmem var :)))
    O değil de bana bir anımızı hatırlattı. 2 sene önce Konya’da oturuyoruz. Ben o zaman hamileyim ama kaç aylık falan hiç hatırlamıyorum. Kapris yapıcam ya, yatak bana yumuşak gelmeye başladı dedim şunu bi çevirelim🙂 Çevirince sertleşiyor ya :)) O dönem de doğum hazırlıkları, araba borcu bilmem ne elimiz sıkışık :)) Yatak odasındayız, eşim öfleye püfleye emirlerimi icra ediyor; yatağı çevireyim derken yerdeki halı kaydı aa o da ne altında gıcır gıcır 2 adet 20 lik çıkmasın mı ? Ben onu oraya sokuşturmuşum ama ne zaman neden hiç hatırlamıyorum. Neyse efendim yatağı bir neşeyle kaldırıyor ki eşim , o da ne yatağın altında gıcır gıcır 2 adet 20lik daha :))) O gün anlamıştı benim birazcık kirli çıkın olduğumu. Ama cidden sevinmiştik🙂 Şimdi arasıra halı altlarını kontrol etse de artık akıllandım zula adresim değişti.

    Cevapla
  • 11. FZ  |  Mart 2, 2007, 1:09 pm

    :)) Bu sene de kuru temzilemeye göndereyim diye çıkardığım kabanın cebinden çıktı iyi bi miktar daha🙂

    Cevapla
  • 12. yakamoz  |  Mart 2, 2007, 1:14 pm

    vayy fatma hanım benimde böyle bi yakalanış hikayem var ama zararım senden biraz daha fazla😀 salak gibi çantamdan bişey getirmesini istedim enginden.. hiç param yok diye bilen kocam.. içindeki şeytana uyup cüzdanımı karıştırınca sotedeki 200 milyonumu gördü.. o gün bugündür para bitince hale bi zulayı patlatsan artık der hahaha😀 kız yok diyomda inanmıyo yemiyo artık..😀

    öznurum gelseydin iki tokatta geçirirdim başının ağrısını niye o kadar bekledinki🙂 şifalıdır ellerim bi dahakine beklerim.. hehehe😀

    Cevapla
  • 13. FZ  |  Mart 2, 2007, 1:18 pm

    Yok kız ne zarar olacak o zamanlar saftık benim param senin paran yoktu :))) Şimdi de yok😛 tabii ki😛 Bi de cepte para olmayınca ay sonu da olunca 80 ytl 2 yıl önce iyi gitmişti valla :)))

    Cevapla
  • 14. yakamoz  |  Mart 2, 2007, 2:03 pm

    hadi len kadın olupta kirli çıkı olmayanımı var yeme beni.. bilirim sen akıllı kadınsın kesin paraları bankaya gömüyosundur hehe..😀

    Cevapla
  • 15. fz  |  Mart 2, 2007, 2:09 pm

    şimdi burdaki smily ler çok anlaşılmıyor ama o kırmızı görünenler dil çıkaran smilyler😀😛 bu yani🙂 Anladın sen onu :)))

    Cevapla
  • 16. fz  |  Mart 2, 2007, 2:13 pm

    bu arada bilmem farkettin mi profil resmim senin pörtlek gözlü hediyen bak o da benim küçük bi mutluluğumdu canımmmm yoğurda gömme beni

    Cevapla
  • 17. ergin  |  Mart 2, 2007, 2:22 pm

    yazıyı okuduktan sonra halıların altına bakarmıyım bilmiyorum ama bu sizin karı koca ilişkilerine gülmekten kopuyorum burda.. baksanıza adamcağız gıcırları görünce pek bi mutlu çevirmiş yatağı :):) bu demektir ki ders biir: ay sonunda cüzdanlar kontrol edilecek, ders iki: hiç olmazsa halıların altına bakılacak.. üç: ama bunları yapmak için öncelikle evlenilicek😛 harikasınız

    Cevapla
  • 18. fz  |  Mart 2, 2007, 2:27 pm

    Bir dakika Ergin sen forumdan Ergin misin yoksa? Yulaa? Köşe yazarı Yulaa🙂 Evlen sen önce sonra kontrol edersin cüzdan ve halı altlarını :))

    Cevapla
  • 19. ergin  |  Mart 2, 2007, 3:04 pm

    evet benim unuttunuz yulayı ama ben peşinizi brakmıyorum🙂 evlenince faturaları halı altına koyucam ki parayı koyucakken vazgeçip ödesin diye😛 yoksa işimiz var

    Cevapla
  • 20. Bernoş..  |  Mart 2, 2007, 3:33 pm

    Ya Ergin bence iyi iz üzerindesin. Bak benimde bir zulam var ama henüz yakalanmadım he he😛 Demek ki neymiş, kadınların zula durumu ortak özellikleriymiş :p😛

    Cevapla
  • 21. FZ  |  Mart 2, 2007, 3:46 pm

    :)))) ee nasıl buldun bizi ?

    Cevapla
  • 22. FZ  |  Mart 2, 2007, 3:47 pm

    hem bi dakika ben ne demişim bak küçük mutluluklarınızı yazın yorum olarak hadi bakim🙂

    Cevapla
  • 23. kaos  |  Mart 2, 2007, 4:14 pm

    tekrar başlayan baş agrımdan önce ” ohh gecti” dediğim yarım saat😦

    Cevapla
  • 24. ergin  |  Mart 2, 2007, 4:18 pm

    5te dersim yokmuş.. oh be

    Cevapla
  • 25. fz  |  Mart 2, 2007, 4:21 pm

    aşağıdan çalan zile kimo deyişim, bir sürü vıcırdak sesin “hooccaaam açıın biz geldiik” demeleri🙂 Ellerinde çiçekle pijamalı hocaların geçmiş olsun ziyaretleri

    Cevapla
  • 26. ergin www.erginben.tr.vc  |  Mart 2, 2007, 4:21 pm

    sizi nasıl buldum biliyomusunuz.. yeni bi kadın yazar varmış dediler okudunuzmu ortalığı kasıp kavuruyomuş yazdıkları dediler.. çok methettiler yani.. bende e peki bakalım dedimki siz çıktınız😛 şöhretiniz kulağımıza kadar geldi :):) Nur saolsun😛

    Cevapla
  • 27. ergin www.erginben.tr.vc  |  Mart 2, 2007, 4:23 pm

    zrrrrrrrr..zrrrrrrrrrrr
    hocaaam açın biz geldiiik….

    Cevapla
  • 28. fz  |  Mart 2, 2007, 4:25 pm

    :)))) yaa sorma ne yazar olur ya benden bu arada hocam verdiğin link açılmıyor ne ayak? :))

    Cevapla
  • 29. ergin www.erginben.tr.vc  |  Mart 2, 2007, 4:31 pm

    ordan açılmaz hocam, alıp ordan linki yeni bi sayfaya yapıştırıcaksınız yada yazıcaksınız..

    Cevapla
  • 30. fz  |  Mart 2, 2007, 4:38 pm

    http://www.erginbentr.vc ise üzgünüm açılmıyor

    Cevapla
  • 31. ergin www.erginben.tr.vc  |  Mart 2, 2007, 4:44 pm

    http://www.erginben.tr.cx
    hocam.. arada bi noktayı küçük görmeyin lütfen😛

    Cevapla
  • 32. fz  |  Mart 2, 2007, 4:47 pm

    valla yukarılarda cx değil hep vc yazıyordu 😀 Yazıyor musun yin aynı forumda? öşen duruyor mu?

    Cevapla
  • 33. ergin  |  Mart 2, 2007, 4:55 pm

    hayır ayrıldım bende.. siz yokken tadı yoktu oranın..

    Cevapla
  • 34. vecihe  |  Mart 2, 2007, 5:09 pm

    Hımm küçük mutluluklar..Oğlumun bir tebessümünde alabildiğim tüm mutluluğu alıyorum galiba..Şuan için gerisi ziyan gibi görünüyor :S Öptüm cnm

    Cevapla
  • 35. yakamoz  |  Mart 2, 2007, 5:31 pm

    aman efendim kimler gelmiş kimler ergin kardeş hoşgeldin sefalar getirdin.. yanlız kadınların zula yerleri hep değişir ablacım🙂 .. yakalandıkları bölgeye asla bir daha para koyma aptallığını yapmazlar hehehe🙂 mesela sor fatmaya bidaha koymuşmu halının altına ama garibim cüneyt hala halıların altını arıyodur hahaha🙂 (halıların altına fatura koyarken onun faturalarınıda bulursan şaşma eee kadınlarda şeytan tüyü vardır başetmek zordur vesselam dimi😀 )

    Cevapla
  • 36. cerkes kızı  |  Mart 2, 2007, 10:41 pm

    aaaa yulaa🙂 hoşgeldin..baş agrım bitti anca görüyorum dünyayı..

    Cevapla
  • 37. fz  |  Mart 2, 2007, 11:07 pm

    Aslında ziyan değildir Pınar🙂 sen düşün yine de öptüm seni

    Hale şişştt bütün sırlarımızı dökme ortalığa:))

    Dünyadan Öznur’a daya parasetamolü açıyosun anında gözünü bak bana içiyorum yarım saat sonra burdayım 2 saat kadar götürüyor :S

    Cevapla
  • 38. yula..  |  Mart 3, 2007, 12:21 pm

    hoşbulduk ya, özlemişim ben bu sıcaklığı.. siz burda kaynatıyosunuzda bunu bensiz yapıyosunuz demek, var mı öyle yağma bakalım.. bende hastalanıyorum galiba ve bende aynı belgeselin tekrarını sabahın 4ünde izleyip koyunları olmasada penguenleri sayıp uyumaya çalışanlardanım.. bu arada güzel tüyolar geliyo kadınlarla ilgili bunları bi kenara yazıyorum bi gün lazım olucaktır mutlaka😛

    Cevapla
  • 39. FZ  |  Mart 3, 2007, 2:24 pm

    Yula öğrendin adresi bekleriz her zaman kaynatmaya🙂 Hem belki bi forum bile kurarız kim bilir kaybolma :)) Tüyolarla olacak iş değil. Yaşamadan anlayamazsın sen bu kadın milletini :)))

    Seval nerelerde? Lilium(Hamza) haber var mı? selam söyle görürsen onlara da.

    Cevapla
  • 40. yula..  |  Mart 5, 2007, 1:29 pm

    ablacıım doğru diyosun yanlış yazmışm adresi farkında değilim:) seval yeni bi iş kurmakla meşgul şu sıralar yakında aramızda olur sanıyorum, hamzayıda hiç bilmiyorum oda nereye gitti bunlar diye bakınıyodur heralde..

    Cevapla
  • 41. seval  |  Nisan 6, 2007, 1:31 pm

    ben geldim kimse yok mu

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


En Çok Okunanlar

Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 54,982 tıktık

Zaman…

Mart 2007
P S Ç P C C P
« Şub   Nis »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Kelebeğim Benim

2

Resim 045

anne

Resim 019

Resim 025

Resim 030

Resim 016

Resim 038

Resim 019

4

Diğer Fotoğraflar

