Karmaşa

Mart 2, 2007 at 11:37 pm 33 yorum

Bu nasıl bir hastalıktır? İlaç almama rağmen bi türlü iyileşemiyorum… Ateşten gözümü açamıyorum, ilaç sonrası 2-3 saat kendimdeyim sonra yine aynı. Elif ilk kez yok bu gece, tam 27 aydır ailemiz üç kişilik… İlk kez gece yatıya gitti anneannesine… Her tıkırtıda o uyandı sanıyorum arkama bakıyorum. Ne çok alışıyor, ne çok seviyormuş insan yavrusunu, tüm yaramazlıklarına rağmen… Yine duygusallığım üzerimde; O’na bişey olsa naaparız diyorum…

Battaniye altında ıhlamur yudumlarken, NTV’de harika bir belgesel vardı, deniz altındaki yaşamla ilgili. İnsan hayretler içinde izliyor ne kadar acaip yaratık var deniz altında diplerde yaşayan ve hayat ne kadar acımasız bir kez daha anlıyor. Birinin hayatı diğerinin ölümüne bağlı. Hepsi yaşamak için bir diğerini yemek zorunda.

Derken bitiyor belgesel, fincandaki ıhlamur gibi… Hazır Elif yokken şu üç saatlik DVD’yi takalım diyor eşim ama havamda da değiilm ki…Sonra izleyelim, zap yapmak daha mı eğlenceli ne. Yine o program Kral’da Sağanak. Şu saz çalıp, görevimiz tehlikenin müziğine klip yapan adam sunuyor. Seviyorum ben bu programı. Hem de Onur Akın konuk. Bu bendeki Onur Akın sevgisi de, eşimin (o dönem nişanlımındı) askerlik yaptığı dönemden kalma. Bizimki S4🙂 O neyse, yazıcı diye bi görevde, PC başında. Tabi net yok, CD sokmak yasak. PC de hangi mp3ler varsa tüm askerlik boyunca onu dinlemeye mahkum. Tabi ben de burada sayesinde dinliyorum. Ama gerçekten de seviyorum sesini ve tarzını. Ne tür müzik yapar bilmem. Pop değil, arabesk,fantazi, rap, rock…Hiçbiri değil, sanırım bir gruba dahil edilemeyen müziklere özgün müzik mi diyorlar bilmiyorum.

Bu şarkı sana Öznur klibini de mutlaka izle🙂

Asi ve Mavi – Onur Akın

Bugün kederliyim, beterim bugün
Sesime ses değse cığlık oluyor
Üşüyor toprak, taslar üşüyor
Vuslatı yakın eden yollar üşüyor

Yumma gözlerini, uyuma bugün
Bütün gölgeler akşam oluyor
Üşüyor yaprak, dallar üşüyor
Savrulup yırtılan rüzgar üşüyor

Oysa ben senden neler neler isterdim
Senli sevdalarda dogmak isterdim
Sabahlar isterdim, asi ve mavi
Buyusun isterdim isigin rengi

Ama gel gör ki kotuyum bugun
Sesime ses degse ciglik oluyor
Usuyor toprak, taslar usuyor
Vuslati yakin eden yollar usuyor

Yumma gozlerini, uyuma bugun
Butun golgeler aksam oluyor
Usuyor yaprak, dallar usuyor
Icimde kis gibi bir mevsim usuyor

Oysa ben senden neler neler isterdim
Senli sevdalarda dogmak isterdim
Sabahlar isterdim, asi ve mavi
Buyusun isterdim isigin rengi

Bu hastalığın en sevdiğim yanı ise, beni uzak kaldığım Yaratan’ıma biraz daha yaklaştırması…Çok sevdiğim bir insanın sözlerini umut ediyorum hep nedense…
“Hastalıklar günahların dökülmesine sebep olurmuş” Kimbilir?

İşte yine kulağıma bi “Anne” sesi geldi 😥

Entry filed under: Yazılarım. Tags: .

Küçük Mutluluklar Neden?

33 Yorum Add your own

  • 1. gökhan  |  Mart 3, 2007, 12:44 am

    s4 yazıcı🙂 ben de 1,5 ay yapmıştım yazıcılık 1,5 ay boyunca demet akalın dinlemek zorunda kalmıştım🙂 esmer yarim şarkısı güzeldi…

    videoyu yarıya kadar izleyebildim zira hala başım dönüyor klavyede harfler kayıyor🙂

    rabbim kuluna sıkıntı verirmişki kendisine yaklaşsın diye….

    sağlıcakla kal. geçmiş olsun….

    Cevapla
  • 2. cansu  |  Mart 3, 2007, 5:04 am

    çok geçmiş olsun fz..
    hayat vahşi ama insanlar onlardan daha vahşii.. geçen tesadüfen biyerdeyim.. minibüs gitmiyor adam kapadi kontagı durdu resmen.. meger ilerdeki kuyumcuyu öldürmüşler altınlar için.. hayvandan ne farkları var.. ikisi de doymak için can aliyor.. bi de adamin 2 gün önce çocugu olmuş😦 çok üzüldüm sizi de üzücem şimdi ama siz de üzülmeyin 2 istavrit 3 palamuda di mi yani😀
    dikkat edin kendinize
    tekrar geçmişler olaa baş baş
    cns

    Cevapla
  • 3. fz  |  Mart 3, 2007, 11:43 am

    Esmer yarim dinlediğine göre yeni gidip gelmişsin sen🙂 Bence de bi tek o şarkısı güzel demet akalının. Neden dönüyor başın baş ağrılarından mı ? Sana da geçmiş olsun

    Kız Cansu hala bi linkin yok di mi senin şöyle tıklayıp uçacağım cinsten? İnsanlar çok daha vahşi evet. Acımasız insanlar, vicdansız, duyarsız, nankör, sevgisiz… Bazısının hayvandan farkı yok, illa can almasına gerek de yok. 2 istavrit 3 palamut değildi ayrıca😀 güneş yıldızları, yılan yıldızları, 9 metrelik köpek balığı, penguenleri yiyen foklar, eni 2 metre olan patoz mu vatoz mu ne 😀 bunlar hep birbirlerini yiyor…:) Sağol canım

    Cevapla
  • 4. fz  |  Mart 3, 2007, 11:44 am

    Bu arada Kızımın bloğu ihmal etmişim şikayet edenler var, yeni resimlerle bi yazı ekliycem🙂 Çok yakında….:))))) Bizden ayrılmayın :))))))))))

    Cevapla
  • 5. yula..  |  Mart 3, 2007, 12:28 pm

    penguenleri yiyen foklar kısmında penguenin biri gagası sayesinde kurtulmayı başarmıştı, böyle durumlarda hep zayıf tarafı tutanlardanım ben.. sabahın 4 ünde penguenin biririnin koca bi foka karşı zaferi şerefine mışıl mışıl uyumak…

    Cevapla
  • 6. vecihe  |  Mart 3, 2007, 1:00 pm

    I ıhh klibi izleyemedim ::S ama hastalık konusunu dün gece de senle konuştuk ya biz mi büyüdük mikroplar mı daha güçlü ilaçların mı etkileri azaltıldı anlamıyorum.Eskiden iki kaşık şurup içtik mi gözümüzü açardık..Öptüm cnm

    Cevapla
  • 7. sümeyra  |  Mart 3, 2007, 2:08 pm

    fatmacım ben önce allah sevgisi diye gireceğim söze insanlırın bu kadar duygusuz va hayvandan aşağılık olmasının sebebini bunada bağlıyorum şu anda acayip midem bulanıyor bir mail gelmişti ve insanların acımadan canlı işkence yaparak parçaladıkları yunusları izleyemedim😦 bu dünyada bazen dayanamıyorum vahşete ve allahım ne büyüksün demekten alamıyorum kendimi haber bile izlemeyeli aylar oldu kaçmak çözüm değil ama hasta olmamama çare😦
    elifin sitesi için kım şikayet etti acaba (ıslık ikonu)
    vecihe geçen mail gelmiş bana yıllar sonra mikroplar insanlardan büyük olacaklarmış :)))))
    rabbim kuluna sıkıntı verirmiş yaklaşsın diye evet doğru fatmacım birde hastalık verirmiş beni unutmasın diye😉

    Cevapla
  • 8. FZ  |  Mart 3, 2007, 2:20 pm

    Ergin sabahın 4 ünde tekrarı mı vardı🙂 o zaferi ben göremedim ne yazık ki zapa kurban gitti demek🙂

    Pınar klibi niye izleyemedinayol🙂 görünmüyor mu çalmıyor mu? nedir yani bu wordpressten çektiğimiz :))) Blogspota mı geçmeli (ıslık ikonu :)))) Nooldu gece izledin mi Barda’yı? Nasıl tavsiye olunur mu? Ben pek sevmem vahşet kan revan filmlerini, bana romantik komedi olacak ama güzel dersen izleyelim .

    Ay Sümeyra sözlerinde çok haklısın izleme öyle videolar, haberlerde 5 yaşındaki bi kız çocuğunun ihmal sonucu ölümü var günlerdir her izleyişimde ağlıyorum… İnsanlar…. Biz de insanız ama bilmem ki… “İyi insan” tamlamasının içine neler girer? Biz iyi insan mıyız? Öyleyiz di mi?……………. Öptüm(Ben sana ne çok öptüm diyorum msn de konuşma penceresi açık kalmıştı eşim farketti…Öptüm diyoruz bye diyoruz hoşçakal diyoruz sonra devam konuşmaya sonra aynı fasıl sonra devam :)))))

    Cevapla
  • 9. cerkes kızı  |  Mart 3, 2007, 2:30 pm

    Oysa ben senden neler neler isterdim
    Senli sevdalarda dogmak isterdim
    Sabahlar isterdim, asi ve mavi
    Buyusun isterdim isigin rengi

    kızım ben biliyorum ki bu şarkıyı..en çokta bu kısmını🙂 hele ki eklediğin klibi..kliplerini..ben bilmezsem kim bilecek dimi😛

    üniv.de bende böyle hasta olmuştum..arkadaşım çorba yapmıştı da istemem ben annemin çorbasını isterim diye aglamıştım..işte ozaman hastalıklar insanı adam ediyor diye düşünmüştüm..kıymet bil diyor…tokat atıyor.. 🙂

    geçmiş olsun yeniden..raporda bitiyor🙂 cabuk ayaklan..

    Cevapla
  • 10. FZ  |  Mart 3, 2007, 2:35 pm

    Nankör kedi senin için ekledim desem de inanma şarkıyı you tube da aradım klibe de bu çıktı şansıma aha dedim garibim öznur da sevinsin😛 eline sağlık diyeceğine biliyom demiş bak bak bak.😛 Seni Hale ye öyle bi havale ederim ki gözlerin yaşarır :))) Çorba yapıyolar ve içmiyorsun tüüüüü😛 Rapor bitiyor evet😦 Bu gün daha iyi gibiyim çok şükür. Kıymet bilmek var ya…İnsan ya kaybedince anlıyor kıymetini sevidklerinin, ya da kaybetme korkusunu yaşayınca taaa iliklerinde hem de🙂

    Cevapla
  • 11. zehra  |  Mart 3, 2007, 3:57 pm

    canımm zehram birtanemmm geçmiş olsun😦 çook hemde Allah seni elifinden ayırmasın kuzum benim birtaenmm canımmm🙂 döndüm artıkın yahuu ohh beaa dünya varmış :)))

    Cevapla
  • 12. vecihe  |  Mart 3, 2007, 4:03 pm

    İsledim baya güsel döşemişler filmin içine kanı ve revanı bir türk filmine göre ustaca hazırlanmış ama bir kaç yabancı film karesinden alıntılar var.İlle de seyret diyebileceğim türde bir film değil.Lakin sen tavsiye ver dersen ben sana Şeytan prada giyer filmini tavsiye ederim!!!Korku istersen geçen yılın vizyon filmi cehenneme bir adımı tavsiye ederim.Yeni dvd si çıktı onunda!Öperimmmm

    Cevapla
  • 13. vecihe  |  Mart 3, 2007, 4:03 pm

    Şarkıyı da takılmasından dolayı dinleyemedim bi yarım saat beklemem gerekiyor karelerin tamamının dolması için😀

    Cevapla
  • 14. NuRhaN  |  Mart 3, 2007, 5:04 pm

    Arkadaşlarımla ne zaman gezsek bu şarkı eşlik ederdi bize.Deliler gibi arka arkaya dinlerdik şarkılarını.Ne zaman Onur Akın duysam o anılarım gelir aklıma.Yokluklarını hisseder, anılarımı özlerim her seferinde…
    Öptüm kocaman.
    İyi bak kendine.

    Cevapla
  • 15. cerkes kızı  |  Mart 3, 2007, 5:53 pm

    aslında bu klip pek güzel değil tek bçlümden yapılmış..ben sana msn de bi klip söylicem ok🙂

    Cevapla
  • 16. cerkes kızı  |  Mart 3, 2007, 6:02 pm

    http://www.youtube.com/watch?v=RbdInOKQv8E bak ben bir tane buldum şarkıdan

    Cevapla
  • 17. cerkes kızı  |  Mart 3, 2007, 6:06 pm

    bu cüneyt için🙂 akşam izlesin🙂

    Cevapla
  • 18. sümeyra  |  Mart 3, 2007, 8:02 pm

    fatmacım o küçük kızı duydum ayrıntısını sormadım bile ama üzüldüm izlemedim bizi sormuştun allahtan korkan yüreğinde merhamet ve kocamaaannn sevgi taşıyan insanlarız öyle olmasa bu vahşetleri rahat izler gece yatağa girdiğimizde düşüncelere dalmaz sorumsuzca bir hayat süreriz öyle değilmi?🙂
    yaaa sorma bugün bende baktım msnye ne çok öpüyoruz birbirimizi😀 net dışında birbirimizi gördüğümüz için farklı bir elekt ve sevgimiz var😉

    Cevapla
  • 19. fz  |  Mart 3, 2007, 8:14 pm

    Hoşgeldin Dünya’ya Zehra’cım🙂 Ağzından bal damlıyor yine sıcak memlekettesin sıcaklığın ordan ı kaynaklanıyor.🙂 Al beni de yanına :)))

    Yok kızım ben korku filmi izleyemem izlesem de 1-2 ay çıkamam etkisinden Bana Hugh Grant lı Nicolas Cage li romantik filmler lazım :))

    Nurhancım hoşgeldin Onur Akın ın bir sürü güzel şarkısı var mesela; Seviyorum seni…Ekmeği tuza banıp yer gibi…, Gaybana geceler vs. Öptüm özlemişim Mukoya selam

    Öznur hakkaten verdiğin klip daha hoşmuş…Adam çok güzel rol yapıyor… Seven erkek nasıl bakar anlıyorsun gözlerine bakarken Çınar mıydı adı ?😛 Diziyi yarım yamalak 1-2 bölüm izledim o kadar ama sevdim bitsin dvd den izliycez di mi kız? 2. verdiğin klipteki şarkı da çok güzel kim söylüyor diye sormuşsun yakaladım seni, cevap da yazmışlar öptüm.

    Evet Sümeyra’cım öyle olmasını umit ediyorum yaratan katında da… Öyle kabul görülebilmeyi… Msn açtım yoktun , emanetiniz kargoya verildi. 2 güne elinizde olur sanırım. Yaklaş bakıym öpeyim yanağından bi kere daha🙂 Net dışında tekrar görüşürüz yine inş. Valla o kadar km mesafeden, kimin aklına gelirdi görüşebileceğimiz🙂 Ne güzeldi, gerçi Cüneyt sayesinde aceleci ve stresli bi görüşmeydi ama yine de güzeldi😉

    Cevapla
  • 20. ---OPTiO---  |  Mart 3, 2007, 9:45 pm

    canim cok cok gecmis olsun…dilerim biranönce iyilesirsin ….
    sende cabala ama….yani cabucak ayaklanki..elif te seni özlemistir🙂
    rabbim sizi hic ayirmasin..kocaman öpüyorum….

    Cevapla
  • 21. mypallstolga  |  Mart 3, 2007, 10:32 pm

    merhaba fz🙂
    geçmiş olsun la başlayayım…
    ben o dizinin orjinal müziği olan “imkansız aşk” ı daha çok beğeniyorum🙂 ve şuan onu dinliyorum🙂 sana iyi günler iyi haftalar…

    Cevapla
  • 22. FZ  |  Mart 3, 2007, 11:06 pm

    Optiom sağol canım. Elif öğlen geldi bi triplerde ki görme. Yüzüme bakmıyor nasılsın diyorum iyiyim diyor ki hep sen nasılsın derdi🙂 Sakız çiğniyor başka şeylere bakıyor falan🙂 Akşama anca ısındı, sanırım biraz bozulmuş orda kaldığına… Siz nereye gittiniz naaptınız diyor. Heralde onu bırakıp eğlenceli bişeyler yaptık sanıyor bilmiyor ki ben hasta yattım🙂

    Merhaba Tolga, hoşgeldin. Evet o şarkı daha güzel… Ama dün Onur Akın’ı izleyince bunu eklemek istemiştim. Sana da iyi haftalar

    Cevapla
  • 23. sümeyra  |  Mart 3, 2007, 11:53 pm

    gatmacım msn açık ama ama pcyi kapatacağım şimdi
    emanet için tekrar teşekkür ederim
    ben bile karşılaşabileceğimzi tahmin etmiyordum ama rüyalarıma giriyordun hatırlarsan aile ziyaretleri yapıyorduk🙂 gerçek oldu kimbilir belki bizde geliriz🙂
    evet ogün çok telaşlıydı ama sıcaklığını hissetmem için yeterliydi kapıda gördüğüm anda çoook eskilerden tanıyor gibiydim seni🙂
    boşuna dememişler dünya küçük diye
    demek elif eğelnceye gittiniz diye düşündü haklı çocuk ama allahtan gece ağlmamış bu kadar naz yapsın artık nede olsa ilk kalışı ve büyük olgunluk yapmış annesi bu kadar nazı çekersin artık😉 allah kimseyi anasız babasız bırakmasın (amin)

    Cevapla
  • 24. gökhan  |  Mart 4, 2007, 12:46 am

    ya dün burda bir video vardı bir adam fotoğrafı sürekli değişiyordu. ve o yüzden başım döndü:) yanlışmı baktım ki:)

    Cevapla
  • 25. FZ  |  Mart 4, 2007, 9:26 am

    :)))))) Bismillah nereye baktın sen?

    Cevapla
  • 26. Umar  |  Mart 4, 2007, 6:45 pm

    Selam neyin var senin ?
    Belgesel izlemeyi bende severim.Hastalıkta iyi geliyor.Şarkı çok ağır sonuna kadar izledim.Bu diziyi hiç izleme şansım olmadı.Düzel bir çabuk aramıza dön sağlıklı olarak

    Cevapla
  • 27. FZ  |  Mart 4, 2007, 7:36 pm

    Umar hoşgeldin üşütme üzülmeyle birleşince vücut iflas ediyo. Cidden böyle hasta olmamıştım hiç. Şimdi daha iyiyim çok şükür… Ben de diziyi izlemedim 1-2 bölümü az bişey izlemiştim başlarda o kadar

    Cevapla
  • 28. halil  |  Mart 4, 2007, 10:24 pm

    geçmiş olsun..acil şifalar…
    Allah hiçbir yavruyu annesinden ayırmasın…

    Cevapla
  • 29. zehra  |  Mart 4, 2007, 11:01 pm

    yafruu biliyorsun adresimi gel🙂 elifide al gel🙂 herzaman beklerim canımm benim🙂 ne kadar mesafemiz var ki aramızda🙂 öperim seni en kocamanından🙂 iyi geceler güzel bir hafta başı dilerim sana canım benim🙂 umarım çok iyi olmuşsundur🙂 kendine ii bak🙂

    Cevapla
  • 30. yakamoz  |  Mart 5, 2007, 10:21 am

    süper bir parçanın sözlerini eklemişsin.. onur akını çok severim seviyorum seni favori şarkımdır.. fatma bi gün elimde kalıcan ama ne zaman merak ediyorum.. kızım beni niye öcü gibi gösteriyosun mikrop😀 adammı yiyorum ben😀 Benim kadar akıllı uslu bi hatunmu var teessüf ederim yani hehe🙂

    bu fragman hastalığı bulaşıcı bir hal alır oldu.. Allah sonumuzu hayır etsin😀

    geçmiş olsun kuşum Allahtan şifalar diliyorum.. öpüyorum gıdından..

    Cevapla
  • 31. FZ  |  Mart 5, 2007, 10:25 am

    Sağol halil
    Zehra bi kaçsam şu şehirden hayırlısıyla🙂

    Öcü Halee:P

    Cevapla
  • 32. yakamoz  |  Mart 5, 2007, 11:58 am

    bigün terk edicem buraları ve sen beni çooook arayacaksın görürsün sen🙂

    Cevapla
  • 33. fz  |  Mart 5, 2007, 1:13 pm

    Gitmeeeeeeeeeee

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


En Çok Okunanlar

Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 54,982 tıktık

Zaman…

Mart 2007
P S Ç P C C P
« Şub   Nis »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Kelebeğim Benim

2

Resim 045

anne

Resim 019

Resim 025

Resim 030

Resim 016

Resim 038

Resim 019

4

Diğer Fotoğraflar

