Neden?

Mart 4, 2007 at 11:20 pm 26 yorum

Neden üzgünsün?
Neye şaşırdın?
Sen istedin böyle olmasını.
Ağlaman gereksiz.
Ağlama.
Nefes al.
Devam hayata.
Yalnız değilsin ki,
Allah yanında…

Yukarıdaki satırları neden yazdım şimdi, bunlar da nerden çıktı ki? Çok güzel bir Pazar’dı… Kahvaltıda izlediğimiz film harikaydı “Gizemli Kabuslar”… Öğle uykuma yatmıştım ki; (aslında ara sıra kızım uyuyunca ben de uyurum🙂 ) aşağıdaki diyalog gerçekleşir:
-Hayatııımm power ball alayım mı?
-Hı? Ne?
-Power Ball çok güzel
-İyi al, ben uyuyordum tam
Aradan 1-2 dakika geçer tam dalmak üzereyim
-Bak veriyorum sipariş
-İyi verr
-Sen biliyor musun ki power ball ne?
-Yok, al sen hadi :)))) (bir an önce gitse başımdan modu)
-Herkes bunu konuşuyor
-Nedense ben hiç duymadım
-Almıyım mı?
-Ya al dedim ya
-Böyle küçük bi spor aleti
-Nasıl yani?
-Kol ve bilek kaslarını kuvvetlendiriyor, momentum, dönüyoru bilmem nee……Uzun uzun cümleler
-Ben uyuyum mu biraz?
5 dakika geçer artık resmen uyuyorumdur.
-Verdim siparişi hayatııımm
-Hı?
-Aldım aldım
-İyi
-Hiç sormadın kaç lira diye
-Uykum var ühühühü
……………………..
Şu power ball neyse bilen var mı? Bilen varsa bi açıklayabilir mi?

Entry filed under: Yazılarım. Tags: .

Karmaşa Sıkıntı modu, yoğunluk modu, o modu, bu modu

26 Yorum Add your own

  • 1. gökhan  |  Mart 4, 2007, 11:45 pm

    neymiş? ney olmasından çok kaç liraymış?

    Cevapla
  • 2. FZ  |  Mart 4, 2007, 11:52 pm

    Benim de pek bi fikrim yok sadece o yuvarlak şeyi elinde tutabilmek için güç harcıyormuşsun belli bir süre sonunda 14 kg. ağırlık hissine kadar çıkabiliyormuş :S Anlamadım fazla içinde bişey dönüyormuş… Millet(kimse bu millet :))) bunun rekorunu falan kırıyormuş. Fiyatı da sanırım 60-70 civarında bişeymiş. Ama güne özel tek üründe indirim yapan siteler varya onlardan almış 30 dedi🙂

    Cevapla
  • 3. Kubi$  |  Mart 5, 2007, 12:16 am

    o ney be ölee :p
    ilk kez senden duydum..
    nelerr çıkıyor Allah’ım dünyanın sonu geldi :pp
    öperim ablacımm..

    Cevapla
  • 4. cansu  |  Mart 5, 2007, 2:06 am

    stress topu mu acep.. söyle bi başka açidan da göstersen😀 çıkarcam valla😀
    14 kg.. waşş ozaman iki elinle tutuyorsun anca😀 heh buldum gülle mi ??😛
    öptüm fz animcim
    baş başin🙂
    cns

    Cevapla
  • 5. vecihe  |  Mart 5, 2007, 2:08 am

    Eh abi ısmarladıysa vardır bi bildiği🙂 Güle güle kullanın gari😉

    Cevapla
  • 6. yakamoz  |  Mart 5, 2007, 10:07 am

    kızım siz böyle giderse.. iki yakanızı zor bi araya getirirsiniz anacım.. netten ne görürseniz alır oldunuz.. 😀 bişey değil bu garip şeyin ne olduğuda pek anlaşılmıyo..😀 ayrıca siz niye kol ve bilek kaslarınızı güçlendiriyosunuz ki onu anlamadım.. boksa falanmı merak sardınız karı-koca .. yoksa cüneyt seni döverken daha sıkı vurmak içinmi aldı bu abuk şeyi hahaha😀

    Cevapla
  • 7. FZ  |  Mart 5, 2007, 10:22 am

    Hoşgeldin kız Kübra nerelerdesin bakiym sen?

    :)))))))) Cansu bi gelsin her açıdan çeker eklerim öptüm bş bş

    Veciheeeee:)))

    Bravo Hale tam da sana uygun bir yorumla dönmüşsün yeni hafta nete :)) Anacım adamın sigarası yok içkisi yok..Ben bilmem sen daha iyi bilirsin sigara içse ayda ne kadar gideceğini😛 Onun içindir ki seslenmiyorum artık :))) Cüneyt bana fiske vurmadı anacım nihohoho Engine önermek lazım bu toptan bi tane😛

    Cevapla
  • 8. kaos  |  Mart 5, 2007, 11:49 am

    KÜSME BANA………

    Cevapla
  • 9. yakamoz  |  Mart 5, 2007, 11:55 am

    kızım tamam işte adam fiske vurmamış.. ama ilk vuruşu muhteşem yapmak istiyo demekki😀 şöyle kodummu bayıltan cinsten bi fiske hazırlıyo sana demek.. doğru sigarası yok ama maşallah 30 karton sigaraya bedel garip alışverişler yapıyo netten😀 bizimki şükür sadece sigara içiyo.. eniştenin zevkleri baya bi pahalı hehe🙂

    Cevapla
  • 10. FZ  |  Mart 5, 2007, 11:59 am

    ESAS SEN KÜSME BANA ZATEN CANIM SIKKIN 😦
    😀 Yok ya vurmaz o bana🙂 Şiddete nayıır :))) Anacım sen ne alışverişini gördün de atıp tutuyon arkasından bana bak adresi dün itibarıyla öğrendi evde engel oldum okumasına ama bi şekilde okuyacak:) Belki de haklısındır top için dur bakalım yaşayıp öğrencez😀

    Cevapla
  • 11. yakamoz  |  Mart 5, 2007, 12:35 pm

    heee sen ondan pek bi yağcı mesajlar geçiyosun cüneytin konusu geçince.. hahahaaaa😀 ulen fatma az tilki değilsin , alem hatunsun valla eee yeni zulanıda söyledinmi enişteye😀 kızım bide elife garip bişey almıştınız ya netten selefonmuydu neydi hani çocukta görünce sinir olmuştu ala ala bunumu aldınız bana demişti de az daha kafanda parçalıyodu hani hatırladınmı😀 ondan diyom işte.. hehe 😀

    Cevapla
  • 12. FZ  |  Mart 5, 2007, 12:59 pm

    😀 ee naparsın biz senin gibi metropollerde hayatımızı sürmüyoruz😛 Burda aradığını bulamazsın çarşıda falan, çarşı dediğin de zaten taş çatlasın 1 saatte gezip bitirebileceğin kadardır. Bir nevi mecburuz yani netten alış veriş yapmaya🙂 Anacım şimdi de Sümeyra’dan bi masa duydum elif için çocuğum hr telefonda her kapıda yataktan kalkınca bile 2 gündür masa sayıklıyor onu da bu gün vermiş bakalım sipariş. Bunda hayal kırıklığı yaşamasa bari🙂 Daha bu gün sabah kalkmış yatağında bana masa alıcan bu gün di mi diyor baabsına, annem telefonda ona bile ilk lafı masa gelecek bana yarın oldu😀 Bu masayı daSümeyra övdü, “Benim ilk ofisim” diye geçiyor sen de Azra’ya al. Öptüm🙂 (Allah’ım inanamıyorum sana öptüm dedim şimdi ağlıycam)

    Cevapla
  • 13. fz  |  Mart 5, 2007, 1:02 pm

    Anacım ha bire adı geçiyor eşimin blogumda🙂 Ben yeniden mi aşık oluyorum nedir :))))) Hı Berna?

    Bu arada Hale Hanımcım zulamı bilse kaç yazar havale şifresini bilmeden nihohohoho😛

    Cevapla
  • 14. yakamoz  |  Mart 5, 2007, 2:40 pm

    niye lenn vebalımıyım ben mikrop.. öpmüşmüş benide ağlayacakmışmış ta 😀 kızım yalvarsan öpmek için yinede uzatmam yanağımı sana.. öpme beni kardişim.. elif öpsün yeter..:D

    bu arada siparişi cüneyt verdiyse o iş yaş biraz.. gele gele koca ofis mobilyası gelmiyomu yerlere yatarım o zaman gülmekten hahahahahaha Allahım gülmekten alamıyorum kendimi durdurun beni😀

    (not : napalım kızım istanbul gibi güzel güzide bi şehirde dünyaya geldiysem benim suçummu🙂 kıskanma ne olur gel yerleş seninde olur diycem ama sen korkaksındır yerleşemezsin buralara hehe🙂

    Cevapla
  • 15. kaos  |  Mart 5, 2007, 2:54 pm

    ben bilmem beyim bilirrr😛

    Cevapla
  • 16. zehra  |  Mart 5, 2007, 3:04 pm

    çoook tatlısınız siz yaa🙂 çok güldüm valla :)) öperim seni yafruu🙂 bal kaymak seni😀

    Cevapla
  • 17. ---OPTiO---  |  Mart 5, 2007, 3:24 pm

    hahaa :)) kolay gelsin power ball la😀 hihhi. yauu bende zehrama katiliyorum..süpersiniz…cok güldüm..tütütüüt🙂
    öptüm canim fezem benim…kendinize iyi bakin..powerr ball a da tabii😀 hahaha…ben biliyorum ne oldugunu😀 ama söylemeem :P…ben bugün cozuttum…kusurabakma olar mi..muckkkkk

    Cevapla
  • 18. kayhanovic  |  Mart 5, 2007, 10:10 pm

    power ball ne ya stes topumu yoksa?
    dur su yorumları okuyayım merak ettim:=) sanırsam galiba belkim o dediğimden olsa gerek 14 kilomu eee yuu diyom:=) diyaloglar süperdi bu arada:)

    Cevapla
  • 19. fz  |  Mart 5, 2007, 11:46 pm

    😀 yok kızım ben duygulandım da gözleirm yaşardı yoksa vebadan değil😛 Duyan da Cüneytin soğan patates olayını anlattım sanar😀 niye ofis mobilyası gelsin ki:P

    Beyine sor bakalım

    Zehracım sen daha tatlısın:))

    Demek biliyon da söylemiyon hı? Alacağın oslun senin🙂

    Valla gülün diye yazmıyoruz bunları kayhan :))) naaparsın işte

    Cevapla
  • 20. Hacer  |  Mart 6, 2007, 11:18 am

    MErhaba fatma zehra ,
    Nasılsın?Kızını öpüyorum.

    Cevapla
  • 21. hülya  |  Mart 6, 2007, 2:55 pm

    noluyor yaav burda ben yokken kaynatmışsınız baya… fatmacım maşallahın var konular yine son hızla açılıyr ve seçimlerin her zamankiş gibi anlamlı ve güzel… sen bakma bu cadılara

    Cevapla
  • 22. fz  |  Mart 6, 2007, 3:18 pm

    Hülyacım hoşgeldin öpüyorum iyisindir inş.

    Cevapla
  • 23. fz  |  Mart 6, 2007, 3:31 pm

    Hoşgeldin Hacercim teşekkürler ben de sizi öpüyorum

    Cevapla
  • 24. hülya  |  Mart 6, 2007, 8:38 pm

    İYİYİM TATLIM İYİYİM.. DAHA DOĞRUSU YATTIĞIM ZAMAN İYİYİM.. AKLIM SİZLERDE VALLA ARADA KAÇIP KAÇIP GELİYORUM EŞİMDE İÇERDEN BAĞIRIYOOOO “FAZLA OTURMAK İYİ DEĞİL SANA HATIRLATIRIM HATUUUN ” DİYE…. AMA GELDE ANLAT SİZİ NASIL ÖZLEDİĞİMİ….

    Cevapla
  • 25. sümeyra  |  Mart 7, 2007, 3:14 pm

    ayyyyyyyy fatamcım nerden bulrsunuz böyle şeyleri ne işe yarıyacak şimdi gelince bu alet🙂
    hale son gaz havasında valla😀 döktürmüşsünüz yine halenin dediği gibi vurunca tekrar düzelmeyecek bir hamle için mi hazırlanıyor cüneyt nedir anlayalım fatmacım😀
    halee masa çok güzel cididiyim bak sen ist daha uyguna bulursun azra çok sever eminim canım ceylin başından hiç kalkmıyor dersim var diye🙂
    azra neler yapıyor kocaman olmuştur muck
    fatma geldimi masa???

    Cevapla
  • 26. hülya  |  Mart 8, 2007, 12:07 pm

    ne masası yaav bu bende isterim ban göre olanı varmıduuuuur .. he hee

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


En Çok Okunanlar

Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 54,982 tıktık

Zaman…

Mart 2007
P S Ç P C C P
« Şub   Nis »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Kelebeğim Benim

2

Resim 045

anne

Resim 019

Resim 025

Resim 030

Resim 016

Resim 038

Resim 019

4

Diğer Fotoğraflar

%d blogcu bunu beğendi: