Sıkıntı modu, yoğunluk modu, o modu, bu modu

Mart 6, 2007 at 10:22 pm 13 yorum

Birazcık yoğunum ne yazıyorum ne okuyorum, kusuruma bakmayın…FZ çok yakında sizlerle😉 Şu yukardakiler gibi günlerce, haftalarca, senelerce uyuyasım var.
Bu arada google da iki gündür kadınlar günü slaytı arayan o kadar çok ki😀 İndeksin %80ini oluşturuyor üzgünüm henüz tam değil, beki 9 Mart’da eklerim. Oturun hazırlayın benim gibi, hiç boşuna aramayın ele gelir bişey yok nette; tecrübe konuşuyor :))))

Entry filed under: Yazılarım. Tags: .

Neden? Merhaba

13 Yorum Add your own

  • 1. Bernoş  |  Mart 7, 2007, 10:10 am

    Yeme benii, yok yoğunum falan, filan😛 Karışmam valla bi yerlere kaybolma, yoklama çekicem😀 Hem senin hazırladıklarını izlemek varken biz niye hazırlayalım bee😀 kaç zamandır uğraşıyorsun, koyarsın bizde izleriz. he he😛

    Hadi kolay gelsin. mucks.

    Cevapla
  • 2. Kubi$  |  Mart 7, 2007, 11:36 am

    sorunumm halloldu.. geldim ben yine..
    sana kolay gelsin ablacım..

    Cevapla
  • 3. vecihe  |  Mart 7, 2007, 12:25 pm

    Kolay gelsin bacım🙂

    Cevapla
  • 4. kaos  |  Mart 7, 2007, 1:37 pm

    cemilemmm oynarken bir foto isteriz😛

    Cevapla
  • 5. sümeyra  |  Mart 7, 2007, 3:17 pm

    hadi bakalım kolay gelsin hazır izleyelim😉

    Cevapla
  • 6. ---OPTiO---  |  Mart 7, 2007, 3:35 pm

    sen hazirla biz izleyelim :)) hehe..fezem benim..öperim yanaklarindan…bizi unutma ama olur mu…yogunluk falan derken ekilmeyelim yani😀 hihihi..öperim kocaman..dinlen azcik cidden..yorma kendini….görüsürüzzz

    Cevapla
  • 7. Serra  |  Mart 7, 2007, 5:32 pm

    koLay geLsiiin, benim de kac gundur uykum var. Yetmio bi turlu ne kadar uyuSam da.. ama toparLama vakti geLdi; hep uyu hep uyu nereye kadar oLe diiL mi ;p

    ~Serra

    Cevapla
  • 8. gökhan  |  Mart 7, 2007, 10:13 pm

    walla o fotoğrafta uyuyanlara bende çok imreniyorum 7 gün çalışıyoruz haftada ve şöyle öğlene kadar uyumayalı çok oldu🙂 zaten askerden yeni geldik orda da hiç uyutmadılar🙂 bende bir uyuma moduna mı geçsem…

    Cevapla
  • 9. hale  |  Mart 8, 2007, 9:23 am

    sevgili bayanlar ve bayanlar🙂 avratlar gününüz mübarek olsun efendim.. hehehe😀 bugün bizim günümüz ve dağıtmak serbest arkadeşler.. istediğinizi yapabilürsünüz.. (ben işe engine girişmekle başlıycam mesela)😀 fatma hazırladıklarından neşeli bişeyler attırıver bloga… parti var bugün takın şakira kemerlerinizide.. bekliyom hepinizi 😀 fatma mümkünse gaydırı gubbak cemile olmasın okumaktan bile daral geldi şu cemileyi) hehehe😀

    Cevapla
  • 10. Hacer  |  Mart 8, 2007, 4:19 pm

    Yukarıdaki resim kadar kalabalık olmasak ta kızımla hergün sarmaşdolaş uyuyoruz.Hatta uyurken bana cilveler bile yapıyor bıcırık.
    Uykunuz varsa uyuyun valla ben vakit bulamıyorum o başka🙂 .

    Cevapla
  • 11. NuRhaN  |  Mart 8, 2007, 6:15 pm

    Bu kadınlar günü olayına hiç alışamadım ben.Şimdiye kadar kadınlar günün kutlu olsun al bakem şu çiçeği diyen olmadı.Acaba ondanmı ki:)Ne biliyim işte… Hepinizin kadınlar günü kutlu olsun. Halecim şakira kemerleri de ii fikir valla.Geldim ben iki attırmaya:) Fatma ablacım sana kolay gelsin bekliyorum çalışmalarını.Öpüldün kocaman.

    Cevapla
  • 12. fz  |  Mart 8, 2007, 10:32 pm

    Bernacım bitti gitti güzel geçti bitanesini ekledim aslında kameraya da aldım ama youtube kapanmış onu eklemiycem🙂 Buralardayım anacım ama acaip bi yorgunluk var :S

    Kübiş hoşgeldin tatlı şey

    Vecihecim sağol ikisu

    Vallaha da oynadık atmıyom program bitiminde döktürdük kızlarla salonu inlettik iyi mi😀 bi ara müdür bakacak oldu kapıdan utandı gitti garibim😀

    Sümeyracım ya o kartı naaptınız bi ilgilenemedim tanıtıp kullanabildiniz mi?

    Optiomm eker miyim hiç😛

    Serracım benim o uyku halim bi geçmiyo niye ki?

    Ay gökhan valla 7 gün çok zor ben hemn hemen 3,5 gün çalışıyorum diyebilirim o bile zor geliyor

    Ay hale gaydırı gubbahı mümkünse 1 yıl duymak istemiyorum 😀😀 dağıttık meraklanma hem de iyi dağıttık😀

    Ay hacercim kusura bakma son günlerde kimselere uğrayamıyorum sana da gelemedim bi🙂 çaya gelicem kısırları hazırla ok?

    Nurhan’cım bana bu gün verdi iki tane veli iyi mi kadınlar gününüz kutlu olsun dediler ve çiçek verdiler…Esasında bu bir yas günü ama artık kutlama gününe dönüştü.. Aman başlamayım bi de 8 martın tarihinden sıkıldım zaten😀 Ne zaman erkekler günü gelicek 😛

    Cevapla
  • 13. Bernoş  |  Mart 9, 2007, 9:11 am

    Henüz slaytına bakamadım bende çok yoğunum bu hafta🙂 Ellerine sağlık şekerim eminim herşey güzel olmuştur😉 ee çok şükür atlattın. Uzat ayaklarını şöyle bi güzel dinlen😛

    He bu arada ne erkekler günü kardişiiim. Onlara zaten hergün bayram😀

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


En Çok Okunanlar

Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 54,982 tıktık

Zaman…

Mart 2007
P S Ç P C C P
« Şub   Nis »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Kelebeğim Benim

2

Resim 045

anne

Resim 019

Resim 025

Resim 030

Resim 016

Resim 038

Resim 019

4

Diğer Fotoğraflar

