Merhaba

Mart 8, 2007 at 10:20 pm 15 yorum

Bu gün 8 Mart…. Bitti işte, çok şükür aksaklık yaşamadan hatta harika geçti… Şiirler fon müzikleri, şiir slaytları, günün anlam ve önemine dair slayt, halk oyunları, solo, koro derken çok da eğlenceli güzel bir program oldu… Hatta sonrasında ben ve birlikte hazırladığımız diğer arkadaş stresin bitmesiyle sarılıp öpmüşüz bile birbirimizi🙂 Aslında strese sevkeden de diğer bir kısım… neyse hiç telaffuza gerek yok… Program bitiminde misafirler ve protokol veda ettikten sonra görevli öğrenciler ve bir grup öğretmen kaldık salonda, org çalan görevli de kızları kırmadı, vur patlasın çal oynasın🙂 Beni bile aldılar ya halaya daha ne diyim🙂 Stres falan sıfır da yorgunluk had safhada… Dün ve bu gün 500e yakın arama ile gelinmiş google dan; genelde anahtar kelimeler “kadınlar günü slaytları” olmuş… Biliyorum çok geç ama önümüzdeki seneye kadar blogu silmezsem rapid de linki kaldırmazsa, balık da kavağa çıkarsa linki ekleyim… Slaytta bir resim var ki, bazılarınız bu resmi hatırlayacaktır benim ellerim ve elifin ayağı🙂 Kızımı da meşhur ettim😀
http://rapidshare.com/files/20065438/8martslaytfz.pps.html
olaki bu satırları okuyup da almak isteyen bir arkadaş olursa slayt sonuna mail adersimi de ekledim. Saygılar😀😀 :))))))))) Öznur sana msn den şiir slaytlarını atarım, kızlar da harika okudular, güzeldi kısaca ama yorgunum, çünkü saatlerce topuklu ayakkabılarla ayakta kaldım😦
KADIN

Kimi der ki kadın
uzun kış gecelerinde
yatmak içindir.
Kimi der ki kadın yeşil bir harman yerinde dokuz zilli köçek gibi oynatmak içindir.
Kimi der ki ayalimdir.
Boynumda taşıdığım vebalimdir.
Kimi der ki hamur yoğuran.
Ne o, ne bu, ne döşek, ne köçek, ne ayal, ne vebal.
O benim kollarım, bacaklarım.
Yavrum, annem, karım, kız kardeşim hayat arkadaşımdır.

(Nazım HİKMET )

Entry filed under: Yazılarım. Tags: .

Sıkıntı modu, yoğunluk modu, o modu, bu modu Mesafe

15 Yorum Add your own

  • 1. Kubi$  |  Mart 8, 2007, 11:29 pm

    ohh çok şükürr kurtuldun.. hemide bak çok güzel geçmiş.. tebrikk ederim cicim.. slaytını da şimcik indiriom bakıcam.. öperim yanaklarından..

    Cevapla
  • 2. Kubi$  |  Mart 8, 2007, 11:33 pm

    izledim.. ellerine sağlık.. çok güzel olmuş…
    sanal alemin en güzel slaytcısı ilan ediom senii.. öpüorum..

    Cevapla
  • 3. gökhan  |  Mart 9, 2007, 12:03 am

    geçmiş olsun:)

    Cevapla
  • 4. cerkes kızı  |  Mart 9, 2007, 12:14 am

    oy oyyyy… bekliyorum şiirleri🙂 hadi gözün aydın.. seneye daha cok var nihohoho

    Cevapla
  • 5. NuRhaN  |  Mart 9, 2007, 11:02 am

    İsmimi yazmasamda hatılarsın sen beni.Ben acemi slaytçı🙂 Slaytını izledim az önce,çok güzel olmuş ellerine sağlık.
    Bu sabah Mukuyla kahve içtik.Selamını ilettim onunda çok slm var.En yakın zamanda uğruycakmış.

    Cevapla
  • 6. vecihe  |  Mart 9, 2007, 4:06 pm

    Ben isleyemedim yaf😦 Haksızlık bu..Yorgunculuğunun bitmesine sevindim canım dinlen gari😉

    Cevapla
  • 7. zehra  |  Mart 9, 2007, 6:04 pm

    canım benim ohh ne güzel stres atmışsın🙂 şimdi de bir güzel dinlen bakim :)) seni çook öpüyorum canım benim güzel bir hafta sonu dilerim sana :))

    Cevapla
  • 8. biTTer_meLish  |  Mart 9, 2007, 6:26 pm

    geçmiş olsun yorulmuşsun baya ama ellerine sağlık ..
    şiirde pek bi güzelmiş

    Cevapla
  • 9. ---OPTiO---  |  Mart 9, 2007, 11:22 pm

    cok yorulmussun…kiyamam sana ben canim benim….neyse dinlenirsin artik🙂 öperim kocaman…ellerine saglik ama henüz izleyemedim😦 neyse bakicam sonra🙂

    Cevapla
  • 10. gökhan  |  Mart 10, 2007, 12:30 am

    güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileklerimle…

    Cevapla
  • 11. fz  |  Mart 10, 2007, 10:53 pm

    Hepinize teşekkür ederim🙂

    Hala havamda değilim sebep ne pek de bilemiyorum ama🙂 Olan oldu bu gün eşim blogumu okudu :)) yorumlarla birlikte tabii 🙂 Neyse sil falan dedi bu blogu ama sanırım ciddi değildi… Bi ton alışveriş yaptım yine😦 İyi gelir sandımdı ama bi işe de yaramıyor :S İndirimlerin gözü çıksın kaptırdım yine kendimi🙂 Neyse buralardayım ben sanırım pek de emin değilsem de🙂 Hale nerdesin kuzum benim özledim seni

    Cevapla
  • 12. ---OPTiO---  |  Mart 10, 2007, 11:50 pm

    yaa ne silmesi…silemezsin😦 zaten saka yapmistir🙂 yok öyleeee silmek falan…..öperim canim..bizi sensiz birakma ..öptüm canimm

    Cevapla
  • 13. yakamoz  |  Mart 13, 2007, 5:15 pm

    duyamadım yüksek sesle söyle ne dedin ne dedin😀 hehehe😀😀😀😀

    Cevapla
  • 14. fz  |  Mart 13, 2007, 5:16 pm

    ÖZLEDİM SENİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ

    Cevapla
  • 15. yakamoz  |  Mart 13, 2007, 5:36 pm

    vayyy demek beni özleyende varmış öpüyorum gıdından.. yesin hale ablan seni🙂 (şurda şirinlik yapıp şımaran bi smiley yokmu kardişim )

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


En Çok Okunanlar

Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 54,982 tıktık

Zaman…

Mart 2007
P S Ç P C C P
« Şub   Nis »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Kelebeğim Benim

2

Resim 045

anne

Resim 019

Resim 025

Resim 030

Resim 016

Resim 038

Resim 019

4

Diğer Fotoğraflar

