Mesafe

Mart 10, 2007 at 11:05 pm 22 yorum

Bir zamanlar sevdiğin,
Aşkı bildiğin günler oldu mu?
Bana güller verdiğin,
Tatlı nameler gerçek (mevsim)oldu mu?

Hiç yüzünden darılmak,
Her güzel şeye alınmak,
Bitik ve mutsuz anılmak,
Alın yazımsa, sildim çoktan

Peşimdem gelirsen,
Aşk için direnirsen,
Nerede yanlış bilirsen,
Çözmeyi düşünürsen,
Belki bir gün bulursun,
Ama sen onu da unutursun,
Boşver…

Yüreğinden yaralı, bizim hikayemiz
Kaderimden kalanı, silsem de gitmiyor
İki sohbet aralı, bütün mesafemiz
Geldim anlamıyor…

Entry filed under: Beğendiklerim. Tags: .

Merhaba İnsanlar

22 Yorum Add your own

  • 1. Kubi$  |  Mart 10, 2007, 11:23 pm

    şarkıları güzel bu adamın.. ama artık görmekten bıktım bu adamı.. hep aynı hep aynı..
    özellikle kliplerinde ot gibi durup arkasındaki orduya dans ettirio, hoş olmuoo🙂
    öperimm Fz abla🙂

    Cevapla
  • 2. ---OPTiO---  |  Mart 10, 2007, 11:49 pm

    yaa ben pek serdar ortac sevmem…ama sarkilari bazen cok hos oluyo :))
    fezem…öperim kocaman….

    Cevapla
  • 3. cansu  |  Mart 11, 2007, 2:54 am

    serdar helal olsun boyuna göre dans edicek kız bulmuş😀
    oyy ne güzel dönüyor bu adam kendi etrafında :))) zaten oldum olası hastayım bu adamin dansına😀 yok ya ben de sevemedim bu adami hiç.. göbekten zeytinle başlayan hikaye..
    ya bi de hatun neden hep çıplak da serdar boxerla degi??? l tajımlar içinde.. alla alla olmas böyle şey :p allahım vazgeçrtim tamm hakakten böyle daha iyi :)))

    Cevapla
  • 4. kayahnovic  |  Mart 11, 2007, 3:19 am

    Bu klipi ilk defa ziliyorum gerci sevdiğim bir şarkı idi sözler bitiriyor adamı

    Cevapla
  • 5. Serra  |  Mart 11, 2007, 7:15 am

    turkie maCeramda izLedim bu kLibi. Ama kLip diemiCem, benCe fazLasiyLa erotik oLmu$. Ya ba$kasi yapSa Ok de, bu yapinca batio bana. Resmen “ben gay diiLim, ben gay diiLim.. bakinn kizLarLa oyna$iorum” demek niyetiyLe cekio boLe kLipLeri. Yani en azindan bana oLe geLio. ;p Gay`sen, biseksueL`sen soLe karde$im ya, aLLa aLLa.🙂

    ~Serra

    Cevapla
  • 6. Umar  |  Mart 11, 2007, 11:58 am

    yandaki bebek daha tatlı geldi.yazacaklarımı unuttum🙂

    Cevapla
  • 7. gökhan  |  Mart 11, 2007, 6:52 pm

    kubişin yorumu güzeldi:)))
    ben de hiç sevmem bu adamı bana göre gereksiz şöhretlerden birisi… sesi de güzel değil ki şarkılar yıllardır hep aynı… üç beş dans eden kızla prim yapıyor başka bir numarası da yok.

    Cevapla
  • 8. fz  |  Mart 12, 2007, 12:50 am

    Kübracım ben bu şarkıyı beğendim🙂
    Öperim

    Optiom bu şarkı güzel be🙂 kocaman ben de🙂

    Cansu mümkünse serdarı takımla alalım biz😀

    Kayhan bence de şarkı güzel klip de geriye sarmalar olmuş ya onlar hoşuma gidiyor

    Serra🙂 şişşştt diline biber sürcem diildir be🙂

    Umar bence de🙂

    gökhan ben bazı şarkılarını seviyorum ya bende mi bi gariplik var ki?

    Cevapla
  • 9. Kubi$  |  Mart 12, 2007, 1:50 am

    naberr ,Zehra abla..
    bi bakim dedim.. merak ettimm🙂

    Cevapla
  • 10. cerkes kızı  |  Mart 12, 2007, 11:08 am

    sevmiyorum ben bu adamın sarkılarını..sevemiyorum..kubişin dediği gibi hep aynı hep aynı..yavan geliyor bana..

    Cevapla
  • 11. Hacer  |  Mart 12, 2007, 11:25 am

    fatma zehra,
    bende severim serdarı.Şarkılarının tınısı hep aynı olsada sözleri harika.Bence bu adamcağız bir güfte fabrikası🙂.

    Cevapla
  • 12. fz  |  Mart 12, 2007, 11:35 am

    oh be bi tane seven çıktı android değilmişim🙂 Hacercim😉

    Cevapla
  • 13. fz  |  Mart 12, 2007, 11:58 am

    noolsun kübra aynı şekerim🙂

    Çerkez kızı nirvana daha iyi di mi🙂 sorulur mu desene

    Cevapla
  • 14. mypallstolga  |  Mart 12, 2007, 12:25 pm

    ben sardarın bu albümünden bu parçayı beğendim.. gerçekren çok güzel.. bende bu aralar grup hepsi ni dinliyorum galiba kıjlara aşık mıyım nedir?😛🙂 ehu :))
    ha bu arada senin linkini ekleyecem haberin olsun ok :)) izin alayımda sonra izinsiz neden linki eklemedi deme :))
    neyse bu günlerde çok çenem düştü nedense :)) baş baş:)

    Cevapla
  • 15. fz  |  Mart 12, 2007, 1:34 pm

    🙂 Ekleyebilirsin ben de senin linkini ekleyim

    Cevapla
  • 16. ---OPTiO---  |  Mart 12, 2007, 5:35 pm

    canim ben daha kocaman😀 hehehee…

    Cevapla
  • 17. Bernoş...  |  Mart 13, 2007, 9:08 am

    Günaydın fıstık🙂 Bu aralar yoğunum arada bi kaçıp bakayım dedim.. Şarkı fena değil, yine gelirim. öpüldün. mucks.

    Cevapla
  • 18. fikriminincegülü  |  Mart 13, 2007, 11:14 am

    Benim hemşom olur kendileri.. pek te severim.
    Adam yazıyor lütfen yani.. kötü bir şarkısı var mı? Varsa da ben bilmiyorum.
    Kelebeğin çok tatlı Allah bağışlasın canım.
    Sevgiler

    Cevapla
  • 19. yakamoz  |  Mart 13, 2007, 5:14 pm

    adamın şarkılarının sözleri süperde bide ses olsaymış süper olurmuş.. hehe😀

    Cevapla
  • 20. fz  |  Mart 13, 2007, 5:25 pm

    Optiom ben de öptüm şekerim🙂

    Bernoşum günaydın diycem ama akşam olmuş🙂 sen de öpüldün

    Fikrimin ince gülü hoşgelmişsin🙂 bi seven daha çıktı ya sevindim şimdi🙂

    Ne varmış kız sesinde🙂 biraz tiz tamam naapsın😀 Sen bi söyle bakıym senin ses nasılmış hanıımmm😛

    Cevapla
  • 21. yakamoz  |  Mart 13, 2007, 5:34 pm

    ben söylemiym şimdi tekliflerle başedemem bu sefer hahahaha😀 burdan bi söylesem ordan dinlersin beni dermişimmmm😀

    Cevapla
  • 22. mypallstolga  |  Mart 13, 2007, 11:13 pm

    e4e hani diğer yazılar senden ayzı bekliyoruz yazııııııııııııııııııııııı hadi bakalım parmaklar çalışsın🙂

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


En Çok Okunanlar

Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 54,982 tıktık

Zaman…

Mart 2007
P S Ç P C C P
« Şub   Nis »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Kelebeğim Benim

2

Resim 045

anne

Resim 019

Resim 025

Resim 030

Resim 016

Resim 038

Resim 019

4

Diğer Fotoğraflar

