İnsanlar

Mart 14, 2007 at 12:46 am 26 yorum

Bu yazıyı dün yazsaydım eğer, çok daha ağır şeyler yazabilirdim. Benim artık insanlara inancım ve güvenim kalmadı desem çok da abartmış olmam. Artık insanlara; artık demeyim de ben buna uzun zamandır diyelim, siyasi görüşlerine, dini kimliklerine, dış görünüşlerine, hayat tarzlarına göre değer vermiyorum… Yani şöyle, dışarıdan biri önyargılı baktığında, aynen benim gibi görünen bir başkasından gördüm şimdiye kadar ne kötülük gördümse… Farklıdan değil… Bu yüzden zaman zaman aynı safta bulunmaktan rahatsız oldum bu kişilerle. İki yüzlülükten bahsediyorum. Ama sakinim, düşündüm ve sakinleştim. Şikayet etmeye kadar götürmek istedim işi… Bilseydim ki bana aktaran kişinin laf taşıyıcılık gibi bir sıfatla damgalanmayacağını… Bana bir başka konuşan bu insan, yalakaca konuşan bu insan, arkamdan aldığım paranın bir kısmının haketmeden alınmış olması gibi ağır cümleler kurabilecek kadar da vicdansız…Dedikoducu…Ne yapmalı diye düşündüm durdum, gidip sormalı mı? Yüzüne mi vurmalı, bana karşı hala canım cicimli tavırlarını sürdürüyor olmasını? Karar verdim ki, eşimin de payı büyük bu kararda; boşvereceğim… Ne kadar doğru bu yaptığım bilmiyorum ama boşvereceğim. Onun gibi olmamak için takmayacağım. Yalnız sürdürürse yüzüme şirinlik muskası yalaka tavırlarını, ne kadar sabredebilirim patlamamak için de bilemiyorum… Allah’tan istediğim mesafeyi koyabileceğim kadar da uzakta benden. Kimbilir belki çoktan koyduğum bu mesafe onu bu kadar rahatsız etti… Ya da kimbilir…

Entry filed under: Yazılarım. Tags: .

Mesafe Sobe&Tavsiyeler

26 Yorum Add your own

  • 1. Hacer  |  Mart 14, 2007, 8:29 am

    Öfkeyle kalkan zararla otururmuş fatma zehra .Sakin davranmak herzaman iyidir.Birgün yaptığı hatayı anlıyacaktır.Üzme kendini.

    Cevapla
  • 2. Bernoş...  |  Mart 14, 2007, 8:55 am

    Güzelim sıkma canını.. Sakin olmaya çalışman çok güzel, eğer ki; bu insan senin çok değer verdiğin ve dostum diyebildiğin biri ise ki; (bunu yazından anladığım kadarıyla öyle değil sanırım) işte o zaman gidip sormalısın derim. Bazen hayatta yanlış anlamalar sonucunda da bu gibi olaylar yaşanabiliyor.

    Hayat cidden zor, hele insanları anlamak daha da zor.. öptüüüüüüm..mucks..

    Cevapla
  • 3. cerkes kızı  |  Mart 14, 2007, 9:08 am

    herkesin zaman zaman yaşadıgı şeyler bunlar..ama ben duramıyorum..mutlaka konuşuyorum..en sinirli anımda değil ama mutlaka söylüyorum…içimde tutamam..

    Cevapla
  • 4. fikriminincegülü  |  Mart 14, 2007, 9:25 am

    Öyle bir an geliyor ki.. işte lafın tam gediğine koyulma zamanıdır. Bekle, sabret.. mutlaka sırası gelecek. Tatlı tatlı giydireceksin. Yoksa iş çirkefe bulanıyor.

    Cevapla
  • 5. fz  |  Mart 14, 2007, 9:44 am

    Hacercim sakinim ama duyduğumda çok sinir oldum üzüldüm boşuna… Anlayacak türde bir insan değil sanmıyorum…

    Bernacım çok şükür dostum falan değil… Daha doğrusu o tarz bi yakınlık kurmak istemedim bilirsin… Beni üzen arkamdan kalabalık bi ortamda etmesi bu lafları demek ki seven bir kişi bile yokmuş ki savunmamış kimse.. .:(
    Ben de öptüm

    Öznurcum artık aynı ortamda değiliz eski okuldan… Bilmem karşılaşırsam söyler miyim…Eksikleri vardı dese üzülmem, kimin yok ki eksikleri… Boşuna almış para demesi sinirlerimi hoplattı

    Çirkefe bulanamam canım bulansam da çıkamam, zayıf sinirlerim var ,tartışma ortamı olsa haklı bile olsam ağlayıp haksız konuma düşüyorum en sevmediğim özelliğim de bu

    Cevapla
  • 6. yakamoz  |  Mart 14, 2007, 1:19 pm

    biz böyle insanlar için it ürür kervan yürür diyoruz fatmacım.. altın çamura atılmakla altınlıktan çıkmaz.. istedikleri kadar konuşsunlar arkandan.. sen kendini biliyosun seni tanıyan seven insanlarda senin nasıl olduğunu zaten biliyolar.. değmeyecek insanların lafını kafaya takma.. Herzaman önüne böyle kıskanç ve başkasının başarısını çekemeyen insanlar çıkacaktır bu ne ilk nede son olacak.. o yüzden hiç takma kafana padişahın bile arkasından atıp tutuyolar.. demekki yüzüne söylemeye korkmuş ondan arkandan konuşmuş.. muhatap olmazsın olur biter..

    Cevapla
  • 7. fz  |  Mart 14, 2007, 1:48 pm

    ay Halecimkeşke insanlar dedikodu yapmasa ya da kulağıma mı gelmese bilmiyorum ki… Herkes dört dörtlük değil işte benim de hatalarım var onun da herkesi olduğu gibi mi kabul etmeli ki bilmem ki… Yüzüme söyleyemezlerdi elbette bi de bunu söyleyene destek veren de bi erkek, yani en alasından dedikoduculuk da yapabiliyor demek ki erkekler… O da aynı türden işini gördürmek için hoş kişi geçen bi tip… Ama dediğin gibi değmeyecek bi kişilik kesinlikle…

    Cevapla
  • 8. cansu  |  Mart 14, 2007, 1:52 pm

    herkesin hayatında var bu tiplerden sanirim.. kimimiz farkındayız kimimiz degiliz.. sil.. boşver.. en güzeli silmek.. hem hayatından çıkardiktan sonra farkediceksin ki aslında hayatında çok küçük bi noktaymiş.. eksikligini hissetmiceksin bile.. gereksiz insanlar.. zaten genellikle çekememezlikler bu davraniş bozuklugunun (!) nedeni..😀
    ama böylelerine hoşçakal degil HOŞT ÇAKAL diyeceksin.. -bi kitapda okumuştum bu sözü hakkaten çok dogru.. hoşt çakal –
    rahatla biraz.. onlar neden diye debelenirken dinlememek garip bir şekilde rahatlatiyor.. kötüyüm sanirim😀 hiç ugraşma bile😉 birak kudursun😀😀
    baş baş fzcim
    cns

    Cevapla
  • 9. fz  |  Mart 14, 2007, 2:20 pm

    Cansu iyi geliyorsun ha adama sen🙂

    Cevapla
  • 10. vecihe  |  Mart 14, 2007, 4:14 pm

    Salla güzelim yawf zaten çok önemli bir karın ağrısı değilmiş..Önemli karın ağrıları eğer mideni bozarsa çek kulağını!!Önemsizse kus gitsin bunları midende tuttuğuna yazık!Sen nere kusulcanı bilirsin sölemiim dimi😀 Yawf çok mu iğrencim😀

    Cevapla
  • 11. ---OPTiO---  |  Mart 14, 2007, 6:40 pm

    canim beni üzme sen kendini…
    benimde mecburen cevremde olan biri vardi..sevmedigimide biliyodu onu..söylemistim..ama yinede bana bi yaklayisi vardir..anlatamam.yalak bi tavirr..neysee..ben de ayni sertlikle geri ceviriyodum sözlerini…sinir oluyodu..bi gün ögrendimki arkamdan konusmus..bi de hayatta en nefret etigim seydir..
    canina okudum….
    hayatimdan hemen sildim …iyi de yapmisim🙂 ama cok korkuyo benden..zor aldilar elimden..bi de böyleleri alismis oluyo yanii ..nasil desem…arkasindan konustugu insanlar sessiz kalinca dahada abartiyolar olayi..
    bence acik acik konus derim ..ama tabii bu benim fikirim..iyikide cikartmisim bu insani..aslinda zaten benim icin onun bisey söyleyip söylememsi önemli degil di..kendisi gibi önemsizdi ..ama ben yinede kestim yolunu..:)) neyse susiyim en iyisi…öptüm canim..üzme kendini..degmez böylelerine🙂

    Cevapla
  • 12. fz  |  Mart 14, 2007, 7:20 pm

    Pınarcım alemsin hee :)))) Aman ne önemi olacak ya benim canımı sıkan onla bi çok durumda dış görünüş siyasi bilmem ne önyargılılar tarafndan aynı kefeye konulmam amaaaannn neyse ya her koyun kendi bacağından asılacak nasıl olsa… Kusuym gitsin münasip bi yere ben :)))

    Optiommmm nerelerdesin sen şekerim gelsene Niğdeye kes şunun yolunu yol saçını başını :)))))) Senin gibi bi arkadaşım olsaydı burda da bi dövdürseydim şunu hahaha ay ne fenayım ya, istesem farklı yollarla da uğraşabilirim ama değmez… Ben başa çıkamam maalesef dedim ya cillozların karşısında cadalozlaşamıyorum acaba haleyle seni bir araya getirip dözvdürtsem mi😀

    Cevapla
  • 13. mypallstolga  |  Mart 14, 2007, 7:56 pm

    hımmss anlaşılan seni üzmüşler…
    cerkes kızına katılıyorum.. hayat zor insanları anlamak zordur bencede.. çünkü bu hayatta bin deil yüzbinlerce çeşit insan var.. yalakası, vicdansızlar, yapmacık hareketli olanlar vs vs.. daha sayarsam benim terbiyem musade etmez🙂
    sen hiç üzülme bütün bunlar boş insanlardır.. sakin ol… ben bile böyle insanlarla karşılaşıyorum fakat boş insan olduğu için onu dikkate almıyorum… en iyisi bu çünkü… bu dünyada hiç bişey üzülmeye değmez bu insanlar için.. bilmem anlatabildimmi?
    sana iyi geceler..

    Cevapla
  • 14. cansu  |  Mart 14, 2007, 9:18 pm

    teveccühün fzcim😀
    optiom vecihem umahh.. optiom benim de yolumu kessene.. nanik çıkarsam gelirmisin.. yolumu keser misin.. ozaman nanik:P

    Cevapla
  • 15. fz  |  Mart 14, 2007, 10:41 pm

    optiom beni de bi pataklasa fena olmayacak🙂 cansu

    Cevapla
  • 16. gökhan  |  Mart 14, 2007, 10:53 pm

    bana bişey demek düşmez ama bence de boşver… şayet bir fiilde bulunacaksan git açık açık konuş herşeyi en azından herşey ortaya çıkar o da maske takmak zorunda kalmaz…. bence sıkma canını olur böyle şeyler birde bir kişinin hatasını genelleme iyi insanlar hala var.

    Cevapla
  • 17. Kubi$  |  Mart 14, 2007, 11:21 pm

    amann en güzelii boşvermekk.. boşver gitsin abla.. böyleleri için o tatlı canını sıkmaya değmezz😉

    Cevapla
  • 18. biTTer meLish  |  Mart 15, 2007, 1:10 am

    ne boşvericeksin
    ne de çok takıcaksın..
    öle bişe yapki kendin bile inan? (:

    Cevapla
  • 19. kayhanovic  |  Mart 15, 2007, 10:13 am

    Ne demiş atalarımız düşmanlarımı bana bırak dostlarımdan beni koru yarabbim öyle bişilerdi sanırım:=)

    Cevapla
  • 20. burcyni  |  Mart 15, 2007, 11:49 am

    bana dediğin gibi bencil yaşa..bazen hiç düşünme..konuşma..bırakh kendilerini bi sanmaya devam etsinler..zaman gelip geçer..sen kendine ii bakh canım..çok iyi:)

    Cevapla
  • 21. TILSIM  |  Mart 15, 2007, 1:52 pm

    böyle insanlar çok hayatta.Hemde fazlasıyla…Gerektiğinde boşvereceksin ve silmeyi bileceksin😉 en azından bir defa acıtır.yoksa her seferinde daha da üzüleceksin😉 hiç düşünme üzme de kendini fzcim🙂

    Cevapla
  • 22. ---OPTiO---  |  Mart 15, 2007, 2:16 pm

    hahha🙂 fezem cansum..ikinizidee bi yakalarsam :)) pislerr….öptüm sizi…..

    Cevapla
  • 23. fz  |  Mart 15, 2007, 8:07 pm

    Gökhan konuşsam noolacak ki zeytinyağı durumlarını yapacak biliyorum ben de savunamam haklı konumda bile kendimi maalesef… Bir daha çıkmasın karşıma çıkarsa da yüzüne bakmam sanırsam… Ya da bilmiyorum ki kırıldığımı belli ederim

    Kübram öpüyorum

    Bitter orta yolu bi bulsam🙂

    Kayhan amin mi desem naapsam ama bu benim dostum mostum değildi ki🙂

    Burcu seni seviyorum ben ya🙂 Güzel bir renksin blogumda sağol

    Tılsımcım ben ne zamandır uğramadım di mi sana linklere de eklemeyi unutmuşum affet … Sildim gitti🙂 öptüm

    Optiom sev beni🙂

    Cevapla
  • 24. Bernoş...  |  Mart 16, 2007, 8:34 am

    Günaydın fıstık🙂

    Kız ebesin unutma, bak ben birilerini sobeledim bile😀 Seni pek tembel gördüm aa olmuyoo, hehe😛

    Cevapla
  • 25. fz  |  Mart 16, 2007, 9:03 am

    yazdım yazdım🙂 evdeyim de henüz dersim 10:30 da bana link yolla😀😀

    Cevapla
  • 26. fz  |  Mart 24, 2007, 4:07 pm

    ben bu yaratığı pazartesi gördüm yine boynuma sarılıp öptü yine elif nassıl gibi şirinimsi cümleler kurdu gözünün bebeğinin içine baktım dik dik “İYİ” dedim… anladı tavrımın garipliğini uzaklaştı “görüşürüz” diyerek çok mu fenayım nedir?🙂

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


En Çok Okunanlar

Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 54,982 tıktık

Zaman…

Mart 2007
P S Ç P C C P
« Şub   Nis »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Kelebeğim Benim

2

Resim 045

anne

Resim 019

Resim 025

Resim 030

Resim 016

Resim 038

Resim 019

4

Diğer Fotoğraflar

