Sobe&Tavsiyeler

Mart 16, 2007 at 8:31 am 22 yorum

Sevgili Kubish beni sobelemiş…Konu da; kullandığım ve tavsiye edebileceğim ürünler🙂 Bir kaç tavsiye vereyim, aslında düşündüm de pek de bişey aklıma gelmedi ama🙂

Koyu kıvamlı Domestos: Hijyen🙂 Diğer çamaşır sularından çok daha kullanışlı…

Bingo Soft Beyaz: Kokusu en çok beğendiğim yumuşatıcı…

Quien Ciarray: Msn de konuşurken kim sizin diyalog pencerenizi açtı kapattı bildiren minik bir program :)) Esasında bazen çok da bozulmama sebep olan, bu yüzden de çoğunlukla kullanmadığım bir program🙂

Dalin Şampuan: Ama kendim için değil kızım için🙂

Bioxcin Şampuan: İşte bu kendim için🙂

Aker & Pirre Cardin: Bunlar hakkında yoruma bile gerek yok🙂

Veeee son olarak da Rulo Kat (Böyle mi yazılıyordu bilmem) çocukluğumdan beri en sevdiğim bisküvi mi desem çikolata mı? Onu anlatmaya kelimeler yetmez :))))

Son olarak da kimi sobelediğimi yazacakmışım; en başta tabii ki Hale seni😛 , İkinci sırada Çerkes Kızı seni, üçüncü olarak da Vecihe seni🙂

Ps: Bu post pek bi ciddiyetten uzak oldu farkındayım ama ruh halim böyle son zamanlarda naapıym🙂 Farkettiniz mi mutfak ürünlerinden hiç öneri yok, sevemiyorum mutfağı napıym.

Entry filed under: Yazılarım. Tags: .

İnsanlar “Yığın”

22 Yorum Add your own

  • 1. Kubi$  |  Mart 16, 2007, 8:36 am

    ben anlamam öle hijyenik temizlik malzemelerinden..
    bioxin şampuan nası bişidirrr??
    rulo katı ben de çok severim..
    öperimm Fatma Zehraaa sultan..

    Cevapla
  • 2. fz  |  Mart 16, 2007, 8:41 am

    Kız kapıda mı bekliyordun🙂 Ben de bu aralar saldım gitti hijyeni🙂 Bi de övünür gibi yazıyorum, eşim okumasa bari :)) Bioxcin reklamlarda çıkıyor ya saç dökülmesi için valla ben memnunum. Tavsiye edebilirim. AA etmiştim zaten di mi🙂 Rulo kat, küçükken hastane dönüşü iğne de olduysak bize annem tarafından alınan en değerli hediyeydi… Bakkalın önünden geçerken mutlaka alırdı… Aynı bakkal hala duruyor hatta artık bizim ev sahibimiz :S

    Cevapla
  • 3. Hacer  |  Mart 16, 2007, 9:04 am

    Selam Fatma Zehra ,
    temizlik malzemelerine okadar para harcarım ki eşim bari küçük bir hisse alalımda sende kurtul bende der🙂 .
    Rulo kat konusunda bizimki rekoru kimseye bırakmaz ben 1 tane yerken o bütün paketi bitirir😛 .
    Sevgilerimle.

    Cevapla
  • 4. cerkes kızı  |  Mart 16, 2007, 9:22 am

    YAS nedeni ile sobe oyununa katılamayacagımızı bildirir herkeslerden özür dileriz😛

    Cevapla
  • 5. fz  |  Mart 16, 2007, 9:29 am

    YAS mas anlamam ben🙂

    Cevapla
  • 6. fikriminincegülü  |  Mart 16, 2007, 9:36 am

    Direkt hijyenden girmiş rulo kattan çıkmışsın, beni can evimden vurmuşsun. Şu an çayımın yanında ne var bil bakalım?:)))
    Ay şu yandaki kızı yiycem ben ya…:)))

    Cevapla
  • 7. Bernoş...  |  Mart 16, 2007, 10:36 am

    Hımm.. Domestostan bende çok memnunum, bingo softun pembesini ben daha çok seviyorum. Bioxcin şampuanı bende düşünüyorum, bunu birkaç kişiden daha duymuştum, cidden iyi sanırım.Bu arada mutfaktan anlamıyorum deme, bu kocaman bi yalaaaan😛

    Cevapla
  • 8. fz  |  Mart 16, 2007, 11:02 am

    Hacer bütün kadınlar aynı sanırım🙂 Rulokatımı kimseyle paylaşmam

    İncegülüm afiyet bal ve de şeker ve de löp löp et olsun🙂

    Bernacım mutfağı sevmiyorum desem sanırım daha doğru olur

    Cevapla
  • 9. cansu  |  Mart 16, 2007, 12:23 pm

    şuanda biri beni sobeleseydi şunlari yazardim herhalde..

    bioment (1000 mg):günde 2 kez aliyorsun dişin rahat uyuyorsun..

    centrum : from A to Zinc – vitamin deposuyum ben –

    advril :hem başagrisi hem diş agrisi hemi de sogukalgınlıgı içinmiş.. tam bana göre.. heryanim agrio behh😀 bu da sabah akşam tok alincak ona göre

    clarinase : burnu nakli yaptirmayı düşündügüm anda karşima çıktı.. çok mutluyuz

    son olarak en sevdigim
    Strepsil(s): çok seviyorm günde 3 5 tane atiyorm agzima🙂 favorim portakalli olani ama busefer bal+limon..
    -bak şimdi farkettim ben hep strepsil diyorm ama sonunda s si de varmiş.. teker teker aliyorum ya ondan sanirsam😛 –

    böyle işte.. insallah ihtiyaciniz olmaz.. saglikli günler dilerim fzcm ve böcükleri

    Cevapla
  • 10. vecihe  |  Mart 16, 2007, 1:27 pm

    Kıs sobeleye sobeleye beni mi sobeledin ben ne anlarım ebe olmaktan😀 Hem de markadan breh breh heç anlamam😀 Gidim yazim en iisi:D

    Cevapla
  • 11. ---OPTiO---  |  Mart 16, 2007, 1:30 pm

    rulo kat ve camasir suyu😀 hehhee…güzel ikili dicem🙂 ama yanyana düsünmeyiniz ..hihihi…
    bi de dalin :)) ayy bayiliyorum ben bunun kokusuna :)) kendim icin tabii ki😀

    Cevapla
  • 12. zehra  |  Mart 16, 2007, 2:45 pm

    BİR RULO KAT VERSEM NE DERSİN🙂 ELİFLE GELİR MİSİN :)))) ÖPERİMM SENİİİ BALIMM KAYMAĞIMM YAFRUMMMM😀 HEHEHE

    Cevapla
  • 13. zehra  |  Mart 16, 2007, 2:47 pm

    bir rulo kat versem ne drsin ? elif ile gelir misin😀 canımmm benimm hamaratımm birtanemm öperim senii dee elifidee :)))))))))

    Cevapla
  • 14. fz  |  Mart 16, 2007, 2:49 pm

    elif senin olsun beni bana bırak hatta beni kime bıraksan bilmiyorum zehracım

    Cansuu ben de majezik önerecektimbak atlamışım hatta diyazem hatta arsenik anca o paklar

    Vecihem güzel yazmışsın okudum🙂

    Optim öptüm

    Cevapla
  • 15. yakamoz  |  Mart 16, 2007, 3:07 pm

    diğerleri senin olsun ben rulokatı aliym please.. acele olsun.. bak hala bakıyo kime diyorum alooooo

    Cevapla
  • 16. yakamoz  |  Mart 16, 2007, 3:48 pm

    demin bi blogları gezdim commentlere bakınca buralardan bi toprak kokusu geldi burnuma.. ne o öyle kızım ölmek falan yine sigortaları attırdın heralde.. :)) geliymde azcık uğraşiym şu cadıyla dedim.. elif tam evlere şenlik oldu demek.. eee kızla ilgilenmezsen onunda intikamı acı olur.. yaşına aldanıp küçük gördün demek cadıyı🙂 kızım onlar adamı sulu dereye götürürüp susuz geri getirirler.. teyzesine çekmiş kerata hehe😀 gidince öp benim yerime kokulusundan.. istersen azrayıda yolliym daha fazla adam nasıl çıldırtılır bi örneğini gör.. elifi başında taşırsın valla 🙂

    Cevapla
  • 17. TILSIM  |  Mart 16, 2007, 5:42 pm

    Temiz ve hijyenik bir post olmuş bu😀 bende çok severim rula kat ı fzehram🙂 seni gidi msn kurdu😀 o program her yerde yok kıymetini bil😀 öptüm canım

    Cevapla
  • 18. mypallstolga  |  Mart 16, 2007, 11:18 pm

    ehu sendemi senin yüzünden vecihede bizi sobelemiş😀 sen belki veciheyi sobelemeseydin oda bizi sobelemeyecekti.😛 ama olsun ii oldu bence🙂 çünkü biraz gülmeye eğlenmeye ihtiyacımız vardı😀

    Cevapla
  • 19. biTTer meLish  |  Mart 17, 2007, 2:13 am

    çok temiz olduğun blogundan belliydi diomuşum (:
    ups en çok dalin ve çikolatayı sevdim ben (;

    Cevapla
  • 20. kayhanovic  |  Mart 17, 2007, 11:10 am

    Quien Ciarray bende böyle bir seyler kaulanırdım ama sonra sacma geldi isteğen acar slm verir isyen vermez zorlamı yaw insan ister istemez bazen değer verdiği kişilerden böyle seyler görünce garipsiyor o yüzden gereksiz seyler bencede kullanma:=)

    Cevapla
  • 21. Serra  |  Mart 17, 2007, 7:55 pm

    tam da odami toparladiktan banyomu temizledikten sonna gordum bu temizlik urunlerini.. raStlanti mi desem.. :p
    ben de mutfagi sefmioruuuuuum.

    ~Serra

    Cevapla
  • 22. fz  |  Mart 17, 2007, 9:12 pm

    Hale bazen dayanma gücüm tükeniyor😦

    Tılsım sana da yollayım istersen eğer

    Haklısın tolga

    bitter evimi görme ne temizi🙂

    Kayhan haklısın insanı üzmeye yarayan bi program sonra takıyorsun msnde meşgul görünüyor niye kapattı pencereyi yok niye açtı pencereyi, çevrim dışı görünenler :S umursamıyorum gerçi artık…

    Serra ne güzel imrendim

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


En Çok Okunanlar

Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 54,982 tıktık

Zaman…

Mart 2007
P S Ç P C C P
« Şub   Nis »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Kelebeğim Benim

2

Resim 045

anne

Resim 019

Resim 025

Resim 030

Resim 016

Resim 038

Resim 019

4

Diğer Fotoğraflar

