“Yığın”

Mart 17, 2007 at 9:06 pm 14 yorum


Desree-Life

“Koca bir yığın vücudum sanki” diyordu genç kadın… Alıyorum onu, bir bilgisayarın başına koyuyorum, olmuyor bırakıyorum kanepe üzerine, olmuyor gidip yatıyorum yatağa…Uyuyamıyorum ama, gözlerim sonsuzluğa açılmış iki koca fener… Kapanmıyor kapakları, zorlarsam eğer acıyor hem de çok acıyor göz kapaklarım… Bana yardım et, kurtulmalı diyor, ama neden kurtulmalı bilmiyor, beyninden? kalbinden? ruhundan? Cevap keşmekeş… İntihar etmeliyim diyor telefonda karşısındaki aynı sese…Evet ses aynı, ruh aynı, bedenler farklı… Ben de etmeliyim diyor aynadaki ses. Ama nasıl? Yaşamanın anlamı bitti mi? Bak 30 olduk nereye kadar? 50sinde de aynı olacaksak neden???????? İki farklı beden, hisler aynı, arada koca koca kilometreler, yaşananlar farklı,………….. hisler aynı… “Değersiz” hissetmek bunun adı. Adını koyduk mu? Evet koyduk… Peki? Şimdi? Güvenilir bir psikolog bulmalı, kurtulmalı içindeki sıkıntılardan, bulunur mu? Güvenilir mi? Ağlayan iki kadın telefonda, arama süreleri saatleri buluyor, çözüm yok… Birbirlerinin nefretlerini körükleye körükleye devam ediyorlar yaşamaya… “Biz pırlanta gibiydik” Ne oldu ki? Çözüm var mı? Güçsüz müyüz biz? Bilmem… Kapatmam gerek, çay kaynadı, yığını alıp TV başına koyma vakti….

Entry filed under: Yazılarım. Tags: .

Sobe&Tavsiyeler Google aramalarım :)

14 Yorum Add your own

  • 1. cerkes kızı  |  Mart 17, 2007, 9:42 pm

    şöyle bir iç çektim önce..hani sen bana demiştin ya..keşke yazdıklarının altında yatanları anlamasam diye..bende bunu hissediyorum şimdi..keşke anlamasam ne dediğini ne hissettiğini ve dilediğini..

    insanın en aciz kaldıgı noktadır söyleyecek bir şeyinin olmaması..kalbinin dostu için acıması ama yardım edememesi..sadece dua etmesi..

    bazen seni düşününce böyle kocaman kanatlarım olsa da sarmalasam diyorum..ben bunu Nurdan içinde cok hissetmiştim..herşeyden korusam..canını yakan herşeyi elimin tersi ile yıksam..seni alıp ucursam..

    biliyormusun aslında sen benim saf tarafımsın🙂 temiz kalan yanım..hiç kanamamış o ufak noktasın..ben sende hep bunu gördüm..kendi payıma biçtiğim en güzel şeysin..

    insan neden kendini sevmez ki..etrafında bu kadar seveni varken..başkaları için bu kadar degerliyken..
    insan neden canını yakar ki..kendi dünyası bir anda kirlenir..tırnakları ile yarattıgı herşey yıkılır..

    agacın tutmuş🙂 bugun baktık..Fatma güçlüdür dedim..direnir..pes etmez..iki derde yıkılmaz..
    temiz yanımsın sen🙂 hep temiz kalacaksın sen..ve ben hep umuduna bakacagım..sen görmesende..bazen böyle kuyulara düşsende..elimi hep uzatacagım..tamammı……

    Cevapla
  • 2. fz  |  Mart 17, 2007, 10:17 pm

    tuttu mu?😥

    insan neden canını yakar ki..kendi dünyası bir anda kirlenir..tırnakları ile yarattıgı herşey yıkılır..

    Cevapla
  • 3. cerkes kızı  |  Mart 17, 2007, 10:39 pm

    zincirleme halka ….küçük tepeleri aşınca daha büyügü cıkar..biraz daha büyürsün derdin büyüyünce..tek ölüme care yok ..gerisi hep bulanıklaşır..gececek hepsi..yeterki kendini yitirme..

    ….çünkü insanız..yaptıgımız ve yapacagımız herşey cok normal..

    artık kendini kırbaçlama….

    Cevapla
  • 4. yula..  |  Mart 18, 2007, 12:13 am

    .. kapatmam gerek,belki bi dizi başlamıştır kanalın birinde, nerdeyse çayda kaynamıştır hem..her şey tamamdırda tadı yok biliyomusun içilenin, üstelik az şekereli ve limonlu içtiğimden de değil bu nahoşluk .. bide güzel kokmaz oluyo ya çiçekler falan, birileri tütünce insanın burnumda.. canımda sıkılınca hani ne bileyim.. al işte makinadada bişey yok.. kapatıp ekranı kendini izlemeli şimdi, zaten reytingi çok düşüktü psikolojimin !!

    Cevapla
  • 5. yula..  |  Mart 18, 2007, 12:16 am

    yazanın derdiyle dertleniyo okuyan.. sonra oda dert yazıyo =(

    Cevapla
  • 6. telefondaki yığın  |  Mart 18, 2007, 12:34 am

    offffffffffffffffff:(

    Cevapla
  • 7. yağmur damlası  |  Mart 18, 2007, 10:47 am

    ben İzmit’e gidince böyle olurum. Sürüklenir peşimden.:(

    Cevapla
  • 8. mypallstolga  |  Mart 18, 2007, 5:21 pm

    insaboğlunda dert üstüne dert bu aralar.. nedense bende cevap bulamıyorum… ooooofffffffff😦 ama şunu bilmememizde fayda herkesin üstünde dert var buda ‘yığınlaşmış dert’…😦

    Cevapla
  • 9. TILSIM  |  Mart 18, 2007, 8:39 pm

    Dertsiz olan yoktur.Ama bu aralar herkes dertli.Yığınla derd,n yığınla mutluluğa, sevince… güzel olan herşeye dönüşsün canım.
    hoşçakal…

    Cevapla
  • 10. cansu  |  Mart 19, 2007, 1:28 am

    insan bazne güçsüz hissediyor canım ama oda bi kaçiş noktasi oluyor bazen.. bukadar oluyor napiyim diyorsun bazen -bnde hereks daha dogrusu- ama oplamali kendini yavrum.. bukaadr güçsüzmüyüz bir.. bunalr mi deviricek bizi.. yarınuyandiginda bi işik olsun gözünde.. güçlü ve yeniden dogmuş gibi.. yenide başla bazen.. kandir kendini yarın yeniden dogcam diye.. o yıgın hafifleyecek ozmn =)
    öperim fzcim
    baş baş emi😀
    bi de bu şarkıyı sevorm ben =)

    Cevapla
  • 11. Hacer  |  Mart 19, 2007, 10:11 am

    Selam fatma zahra,
    bağlantı çok yavaş bugün görüntüyü izleyemedim.
    Neyse selam vermek istedim.
    sevgilerimle.

    Cevapla
  • 12. fikriminincegülü  |  Mart 19, 2007, 10:31 am

    Zaman zaman hepimizin hissettiği çaresizlik mi, yoksa yığının artık hiçbir şeyi kabul edemeyecek kadar dolması mı bilmem.. ama geçecek. Kadınız biz, güçlüyüz. Kadını yıkacak şey yoktur bu dünyada. Dimdik ayakta kalıp yürüyeceğiz. Yolumuz uzun malum.

    Cevapla
  • 13. ---OPTiO---  |  Mart 19, 2007, 4:43 pm

    tilsimim ve cansuma katiliyorum..
    tüm üzüntülerin mutlulug dönüsüversin hemencecik…insallah hepsi gecer..dertsiz yok ne de olsa ..herkezin derdi kendine büyük…sevdiklerin yanindaysa gerisi bos inan ki…senin kizin bile yeter sevincine :)) cok öpüyorum canim..yigini azalt olurmuuu…hatta yak gitsin….

    Cevapla
  • 14. fz  |  Mart 19, 2007, 10:01 pm

    inan istiyorum kırbaçlamamayı…

    ergin hoşgeldin… sorumlulukların binmeden tepene🙂 aile gibi hatalar yapabilirsin affetmen kendini belki daha kolay olur

    telefoncum🙂 seviyorum seni

    yağmur ablam🙂 olma sen hiç

    tolga herkesind erdi kendine büyük…

    tılsımcım çok sağol canım

    cansu sağol kaçmak istiyorum bazen ama kaçamıyorum

    hacer hoşgeldin

    incegül o yolun sonunu getirebileceğim dir umarım :S

    optiom yığın benim canım yakamam🙂 seni seviyorum

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


En Çok Okunanlar

Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 54,982 tıktık

Zaman…

Mart 2007
P S Ç P C C P
« Şub   Nis »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Kelebeğim Benim

2

Resim 045

anne

Resim 019

Resim 025

Resim 030

Resim 016

Resim 038

Resim 019

4

Diğer Fotoğraflar

