2 adet Japon

Mart 27, 2007 at 9:45 am 23 yorum

resim-015.jpg
– Kızım bak ne güzel di mi? Sana aldık bunları?
– Çirkinmişler
– Yok çok tatlılar bak ağızlarını nasıl açıp kapatıyolar. Sevdin mi?
– Sevmedim.
– İsimleri ne olsun?
– Çiş olsun🙂😀
– Olur mu hiç ama çok güzeller
– Güzel diiiiilllleeeeeeeeeeeerrrrrrr
– Peki
……………….


– Patma Zihlaaaaaaaaaaa , Patma Zihla nerdesiiiiiiiiiiiiiinnn???
– (Anne demediği için tık yok)
– Anneciimm balıkların nemini attın mı nemini?
– Atmadım gel atalım
– Acıkmışlar, gözlerini çıkaralım mı Patma Zihla? 😀
Kanatlarını şööyle kopartalım😀
-Yazık kızım🙂
– Mustafam bana bebek almış, anneannem de cici almış, balıklara almamışlar🙂
–😀
……………….

Hayat akıp giderken,
Binlerce telaşıyla,
Binlerce derdi, sorumluluğuyla,
Zaman denen kavram aleyhimize tik taklarını koştururken,
Geride kalmışlık hissiyle,
Yaka paça yakalamaya çalışırken hayatı,
Tutunacak nesneler, kişiler, kavramlar, olaylar aranırken,
Aranıp bulunamazken,
Gözümüzün önünde duranları göremezken,
Mutsuzluk, umutsuzluk yakamıza yapışmış,
En güçlü kir sökücüler söküp atamazken….
Nereye kadar?

Entry filed under: Yazılarım. Tags: .

Tabi tabi… Güçlüyüm

23 Yorum Add your own

  • 1. Butterfly  |  Mart 27, 2007, 9:58 am

    Anacım dur bakiim şu bunalım hatun napıyo dediydim.. Japonlarınız hayırlı uğurlu olsun🙂 ay bundan sonra bende Patma Zihla dicem😛

    Benim koca balık ve akvaryum hastası, bizim evde de balık var ama biz japonları iade edip yerine astronot denilen bir nevi pirana cinsi balık aldık. Neyse ki pirana kadar korkunç değil görüntüleri😀

    Onları eşim yemlerken Dila yı görmelisin..

    – Baba bende vercem
    -ama eline atlarlar dilaa
    -olsun bende vercem
    -kızım hadi at tutma şunu elinde :S

    o arada balıklar elinden alıyolar neredeyse yemleri😀 anacım öyle bir cesur ki, bizim telaşımızı bile hiç takmıyo😛

    Son yazdıklarında süper bu arada🙂

    “Gözümüzün önünde duranları göremezken” işte bunu hiç unutma ok?

    öpüldün Patma Zihlaa😀 mucks..

    Cevapla
  • 2. yakamoz  |  Mart 27, 2007, 10:36 am

    yerim ben onun dillerini demek adını çiş koydu hahahaaa😀 eee haklı kız tabi nasıl üstüne düştünüzki gıcık oldu balıklara demek..

    bak balıkları kıskanınca elif ne aklıma geldi.. erkek kardeşim 5-6 yaşlarında annem eve akvaryum aldı ama içi balık dolu bi görsen lepistesler çöpçü balıkları japonlar çizgililer yok yok akvaryuımda.. annem stres atıyo tabi balıklara baktıkça.. bizim küçük beyzade kıskançlıktan çatlıyo ama belli etmiyo.. Annem mutfakta yemek yapıyo biz ders çalışıyoruz jaleyle (sıkıyosa çalışma durumları ) bizim ufaklık ortada yok.. tabi sessizlik oldumu kesin bişeyler karıştırıyo demektir.. annem seslendi cevap yok içeri girdi küçük bey akvaryumun önünde kollar bileklere kadar su içinde şapşal bi ifade suratında hani tavşana ışık tutarsın pusarya o vaziyet annem hemen akvaryuma baktı balıklardan 2-3 tanesi yok.. oğlum naptın balıkları diyo ses yok.. güzellikten anlamayan küçük bey kıçına okkalısından iki tokat yedikten sonra dili çözüldü.. balıkları suyu temizlemeye yarayan motoru çalıştıran adaptörün üstüne koymuş oda bi ısınıyoki el değmiyo üstüne canı ızgara çekti bizim bücürün heralde hahaha dayaktan sonraki son cümlesi kesin ölmüşlerdir oldu.. ama öldürmeyi beceremedi bacaksız birinide annem gelince telaşla koltuğun arkasına atmış.. annem bulmasa balık tam ızgara olacaktı kuyruğunu yakmış garibin.. bide üstüne örtü örtmüşki gözükmesin diye felakette kurnazdı böcek😀 elifte pişirmeye kalkarsa şaşama hahahaaa😀😀

    Cevapla
  • 3. Kubi$  |  Mart 27, 2007, 11:54 am

    anamm canii bu Elif kız.. :))
    patma zihla daa çok hoşmuşş patma abla :DD
    bu arada birr caponn balıkım bileee yokkkk… :((

    nereye kadar demişsin yaa.. süremiz dolana kadar..
    zaman kısa güzel değerlendirmek lazım dimi??

    öperimm Patma Zihlaa ablacım :p

    Cevapla
  • 4. fikriminincegülü  |  Mart 27, 2007, 11:55 am

    Senin tatlı dilli kelebek, yeni caponlarınıza, kıskanılası, hor görülesi, kolu bacağı kırılası, gözü çıkarılası kardeş muamelesi uygun görmüş.:)
    Severim ben onu. Ver eline bak nasıl çiğ çiğ yiyo, sushi hesabı.:)

    Cevapla
  • 5. kayhanovic  |  Mart 27, 2007, 4:39 pm

    o balıklara şimdiden acıyorum:Pp sadistlik yapmak için balıkları aldnız dimi:P o kadar anlat kanatlarını kırcaz gözlerini oycaz de sonra yazının sonun da günün anlam ve önemine dair güzel sözler söle oldumu şimdi:=)

    Cevapla
  • 6. cerkes kızı  |  Mart 28, 2007, 8:00 am

    anaaaaaaaa tıpkı ben😛

    balık sevmem ben..kalem sokarım fanusa…severdim de gecti…artık kappplumbaa sevcem😛

    ısırırım yanaktan..

    Cevapla
  • 7. Hacer  |  Mart 28, 2007, 9:10 am

    Patma Zihlaaaaa bayıldım ben bu kıza.Bizimde japonlarımız vardı birinin akıbeti hiç iyi değil nekadar yem yiyebilirler diye şişko olanı öldü😦 .Şimdi diğeri ne kadar aç kalabilir diye bir deneme yapıyorum ama güloşum benden gizli yem etıyorumuş bakıcı teyzesi söyledi.
    Öpüyorum kızını .

    Cevapla
  • 8. yakamoz  |  Mart 28, 2007, 2:29 pm

    bana bak patma zihla En güçlü kir sökücüler söküp atamazken…. demişsin ya anacım çifin çamaşır suyu katkılı olanı süper valla yağ pas kir kireç ne varsa söküyo dök iki damla işlem tamam.. :))))

    Cevapla
  • 9. fz  |  Mart 28, 2007, 3:59 pm

    Şu yorumlara birer cevap yazıym bari😀

    Bernacım pirana mı😀 ciddi olamazsın dlanın eline mi atlıyorlar ???
    Benim koca da o yolda ilerliyor, otomatik yem atma makinasından falan bahsediyordu😀😀

    Hale ya anını okurken gözlerim doldu yine…Nutr içinde yatsın anneciğin. Senin ufaklık da maşşallah yani elif kadar vahşiymiş😛

    Kübişcim sorma bitanem cani ki ne cani😀 bi de gülüşünü duymalısın balıkları severken falan zorluyor kendini hahahahaha diye😀 korku filminden atlayan chaky mübarek

    İncegülüm yer mi yer bu kız sushi hesabı😀

    Kayhan düzgün oku o cani ben değilim kızım😛 ben alttaki o naif satırları yazan şahsiyetim 🙂

    Öznur kız ben de severdim de duygularıma bişeyler olmuş sevmiyorum şimdi pek ne yalan söyliyim ben kedi severim nerdesin ya salla dersleri gel yamacıma öptüm

    Haceeeer dayanamaz bunlar açlığa az da olsa verin kız yazıktır😛 Ben de senin fıstığı öptüm

    Cevapla
  • 10. fz  |  Mart 28, 2007, 4:07 pm

    hale markete yolladım deneyim bakalım sökecek mi😛

    Cevapla
  • 11. ---OPTiO---  |  Mart 28, 2007, 9:55 pm

    elif ne kadar akilli bakiyo ya..bakislardan belli …cadi gibi masallah :)) öp benim icin annesi…yok patma zihlasi :)) hihiih….
    canim baliklariniz cok cici :)) ama pis ciciler😀 sevmedi senin zilli bunlari :))

    Cevapla
  • 12. cansu  |  Mart 29, 2007, 1:57 am

    çiş olsun =)))) digeri de kaka =)) bayılıyorm çocuklara ya😀 seninkine de bayıldım valla😀 maşallah maşallah maşallahhhh..
    sonuna kadar =)
    cns

    Cevapla
  • 13. gökhan  |  Mart 29, 2007, 8:49 am

    niye sevmedi ki ? oysa balıklar çok şirin? bir de çok cani gördüm kızını🙂 bitterin blogunu birgün açık unuttunda oralaramı baktı nedir gözlerini çıkarmak kanatlarını yolmak istiyor balıkların :))

    Cevapla
  • 14. yağmur damlası  |  Mart 29, 2007, 9:00 am

    Ay Allah’ım ya…..Patma nıım,Ay ona gülerken sonunda Cansu ile Gökhan’ın hele Gökhan’ın yorumunda koptum.🙂
    Caminin oradan duymuşlardır yani 🙂 )))

    ben anımı anlatmayayım acıklııııı. .(

    Cevapla
  • 15. fz  |  Mart 29, 2007, 11:01 pm

    caı ki tam cadı optiocum felaket bişeydir kendileri😛

    Cansu tam üstüne bastın diğeri de kakanın diğer adı :))))))))))))))

    Gökhan hakkaten ben de koptum burda bitterin blogu demek ha😀

    Yağmur ablam kopan kopana öpüyorum anını merak ettim😦

    Cevapla
  • 16. yağmur damlası  |  Mart 30, 2007, 8:37 am

    ee diyim o zaman,
    bizim 2 japon depremdeki tek can kayıbımız oldular.😦
    o gün gündüzde suyunu değiştirip,oturup “ay ne büyüdüler,ne güzel oldular “diye seyredip,sevmiştik.😦

    Cevapla
  • 17. Butterfly  |  Mart 30, 2007, 9:37 am

    Hu huuu Patma Zihla kız aşkolşun bak ablan olarak ilk ben geldim kandil kutlamaya😛

    Dualarımda olcan kız, sende beni unutma😉 Yine uğramaya çalışırım.Rabbim cümlemizin dualarını kabul etsin inşallah.. Öpüldünüz.. Muckss..

    Cevapla
  • 18. vecihe  |  Mart 30, 2007, 11:01 am

    Kızında sende pek şekersiniz..Allah tadınızı bozmasın..Kandilin mübarek olsun canım..

    Cevapla
  • 19. burcyni  |  Mart 30, 2007, 12:30 pm

    japonları seviom.bizim bi arkadaşta var..bulgur versen yiyolar yani öle tutumlu örenci hallerinden anlayan yaratıklar:)

    o kızını yirim ayrıca.)

    Cevapla
  • 20. gökhan  |  Mart 30, 2007, 2:14 pm

    hayırlı kandiller…

    Cevapla
  • 21. cerkes kızı  |  Mart 30, 2007, 2:23 pm

    fatma denk gelemedik..pazartesi burdayım ona göre🙂

    Cevapla
  • 22. fz  |  Mart 31, 2007, 1:44 pm

    Yağmur ablacım üzüldüm ya😦

    Bernacım sizin dualarınızla hala ayaktayım

    Senin de pınarcım öptüm

    Burcu valla mı? Bulgur ha deneyim bi😀

    Sağol Gökhan sana da

    Öznur evet bi denk gelemedik neyse sana başarılar sınavlarında. Görüşürüz nasılsa öptüm

    Cevapla
  • 23. asheke  |  Ağustos 13, 2007, 9:10 pm

    – Acıkmışlar, gözlerini çıkaralım mı Patma Zihla?
    Kanatlarını şööyle kopartalım

    Piskopat senin bu kiiiz, aboooow : ))))

    Bu baliklardan benimde vardi. öldügünde hep aglardim. Ama nedense bizimkiler fazla yasamazdi. Birsure sonra babam artik almayi verdi. Kocamdan da istedim bu baliklardan, daha alacak : )))

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


En Çok Okunanlar

Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 54,982 tıktık

Zaman…

Mart 2007
P S Ç P C C P
« Şub   Nis »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Kelebeğim Benim

2

Resim 045

anne

Resim 019

Resim 025

Resim 030

Resim 016

Resim 038

Resim 019

4

Diğer Fotoğraflar

