Güçlüyüm

Mart 31, 2007 at 1:41 pm 31 yorum

BÜYÜK İNSAN

AT, SAVUR AT SEVDAYI BİR YERE FIRLAT
BİTTİ SAYIP ACIYI KALDIR ÖYLE AT
SOR, HERKESE SOR ACILAR UNUTULUYOR
AĞLAYINCA GÖZLERİNDEN SİLİNMİYOR
AŞK HER DEFASINDA BAK BULUNUYOR
BIRAKIRIM ZAMANI ÖYLE BİRAZ DA
SEN OLMADAN DA YİNE GEÇER NASILSA
HATIRLA BUNLARI SAKIN UNUTMA
DİYORDUN, AMA O ZAMAN GÜLÜYORDUN
YANIMDAYDIN, CANIMDAYDIN
ŞİMDİ NASIL GEÇER BU ÖMÜR…

SUSMA SÖYLE NASIL YAŞAR BÖYLE İNSAN?
SUSMA KONUŞ, HADİ ANLAT BÜYÜK İNSAN!..
SÖYLE BİR AŞK MI ÇARE OLURDU ZAMAN MI?
BÖYLE KALDIRIP ATARDIK YA SEVDAYI!..

SUSMA SÖYLE NASIL YAPAR BUNU İNSAN?
SUSMA NASILDI ANLAT HADİ AYRILIRSAM?!..
SÖYLE HAYAT MI ÇARE BULURDU KENDİN Mİ?
BÖYLE BÜYÜK AŞKLAR BÖYLE Mİ BİTERDİ?

SUSMA HANİ AŞK İNSANI ZATEN BULURDU?
SUSMA HANİ YILLAR AŞKA ÇARE OLURDU?
SÖYLE YILLAR MI DAHA HIZLI BİR KURŞUN MU?
BÖYLE SENSİZ HER GÜN BİRAZ YOKOLUŞUM MU?

AT, SİLİP AT AŞKLARI BİR YERE FIRLAT
BİTTİ SAY Kİ DERDİNİ KALDIR ÖYLE AT
SOR NE OLUR SOR SEN BENDEN AYRILIRSAN
NE OLUR DÜŞÜMDE BİR ÖMRÜ DURDURSAN
AŞK HER DEFASINDA BENDE ARARSAM
BIRAKIRIM KENDİMİ ÖYLE BİRAZ DA
SEN OLMADAN DA BEN YAŞARIM NASILSA
HATIRLA BUNLARI SAKIN UNUTMA
DİYORDUN, AMA O ZAMAN GÜLÜYORDUN
YANIMDAYDIN, CANIMDAYDIN
ŞİMDİ NASIL GEÇER BU ÖMÜR…
………………………………………………………………………………….

Hale bunu sayende dinlemiş ve çok beğenmiştim. Hatırladım… Attım🙂 Müzik harika, sözler de çok hoşuma gidiyor dinleyin anacım😉

Entry filed under: Beğendiklerim. Tags: .

2 adet Japon İnsanın değeri…

31 Yorum Add your own

  • 1. incegül  |  Mart 31, 2007, 6:22 pm

    ilk defa dinledim, çok hoşmuş gerçekten.:) Böyle sakin ve yumuşak bir müzik ve güçlü sözler.:)

    Cevapla
  • 2. vecihe  |  Mart 31, 2007, 7:20 pm

    Çok uzun zaman önce dinlemiştim hatta pcnin içinede hemen almış dinlemeye devam etmiştim.İlk dinlediğim yerde bir blogdu o zamanlar ben blogger deildim tabe!!!Söyleyeni bilmiyordum hiç merak da etmemişim tuhaf şimdi görmek iyi oldu:)

    Cevapla
  • 3. biTTer meLish  |  Mart 31, 2007, 10:00 pm

    gzl (:

    Cevapla
  • 4. kayahnovic  |  Nisan 1, 2007, 11:40 am

    sanırım bu sarkıyı okan diye biri söylüyordu ve süper bir şarkı ama biraz bu kasmıs gibi:) okandan dinle bide

    Cevapla
  • 5. Kubi$  |  Nisan 1, 2007, 11:48 am

    ilk kezz dinledim bunu.. güzel şarkıymışş..
    öperimm patmaa ablacım😀

    Cevapla
  • 6. mypallstolga  |  Nisan 1, 2007, 3:29 pm

    “ben geldim dayanamadım geldim hehehhehe sana geldim sana ehehhehe” böyle bişey vardırya😀
    neyse güzel söz guzel şarkı güzel müzik yani kısaca herşey güzel….😀

    bu arada aşağıdaki japonlarda tatlıymış patma aplaaa😀 ehu
    baş baş..

    Cevapla
  • 7. Butterfly  |  Nisan 1, 2007, 10:06 pm

    ………..😦

    Cevapla
  • 8. cerkes kızı  |  Nisan 1, 2007, 10:11 pm

    güçlü değilde olmak zorundayız galiba..ne acı dimi.

    Cevapla
  • 9. FZ  |  Nisan 1, 2007, 10:12 pm

    Berna… yapma ben güçlüyüm buna beni inandıran kişilerin başındasın… Şimdi beni de ağlatma🙂 Canımsın

    Cevapla
  • 10. FZ  |  Nisan 1, 2007, 10:13 pm

    Öznur olmak zorundayız ……….Acı falan da değil… İyiyim ben ya😦

    Cevapla
  • 11. FZ  |  Nisan 1, 2007, 10:17 pm

    İncegül güzel di mi🙂 Mucx

    Vecihe bu mu söylüyor yoksa bu kişi sadece yorumlayan mı bilmiyorum kayhan da başkası söylüyor demiş ama bende de pzde mp3ü vardı… malum wordpressi biliyorsun ancak youtubdan yapıyoruz;) mucxxx

    Bitter acı kız sen döndün mü?????? mucxxxx

    Kayhan bilemiyorum valla okan diye aradım yok youtube da sanki biraz attın gibime geldi😛

    Kübracım ben de seni öptüm🙂

    Tolga hayırdır neye dayanamadın🙂 Derken baktım bloguna geçmiş olsun.🙂 Japonlar da tatlı şarkı da güzel🙂 ağaçlar da çiçek açtı mis gibi kokuyor bahar…Hayat devam ediyor🙂 Gülümsüyorum bakın zorla da değil….

    Cevapla
  • 12. Serra  |  Nisan 1, 2007, 10:21 pm

    ya bu cocuk hayrina biyikLarini keSse ya..🙂

    ~Serra

    Cevapla
  • 13. FZ  |  Nisan 1, 2007, 10:26 pm

    Ya ben bu bizim kızları görünce blogumda ağlamak zorunda mıyım ki? En nefret ettiğim özelliğim yine tecelli etti Berna ve Öznur ve Hale iyi ki varsınız, vardınız, var olun.🙂 Diğerleriniz de öyle tabi de ben bu üç cadıyla 2 yıldır tanışıyorum öpözel yerleri oluştu kalbimde… Birileri için sevgi çok ucuz olabilir…İnsan herkesi sevdiğini de söyleyebilir… Ama sevgi herşeye rağmen çok özeldir. “Seni seviyorum” diyebiliyorsa insan kalbi var demektir. Diyebiliyorum hala çok şükür…

    Neyse bir post yazmaktansa buraya yazayım… Namaz kılmaya başladım çok çok uzun bir aradan sonra… İçim biraz ferahlıyor alnım secdedeyken… Yaşadıklarımı silmeye çalışıyorum beynimden, Sürekli aklımda günahlarım oldu şimdiye kadar, Affedilir miyim şüphesi, affedilmem vesvesesi beni hep uzaklaştırdı Allah’tan… Bu da şeytandan kaynaklanıyordu belki de… Affedilmezsin ya nasıl olsa bırak gitsin… Bırakmamaya karar verdim dün. Şeytanı attım bir kenara Rabb’ime sığındım. Şimdiye kadar beni hep sevdi, korudu, en kötü durumları yaşadığımda bile yanımda olduğunu şimdilerde hissediyorum ya da anlıyorum. O’nun sevgisini hissetmek müthiş bir şey; bütün bunları da ağlayarak yazıyorum. “İnsanız biz her hatayı yapabiliriz” bu cümleyi tekrar ede ede kendimi affettirmeye çalışıyorum kendime…🙂 Yanımdalığınız için çok teşekkürler. Öznur dün sesini duydum ya, nasıl iyi geldin anlatamam. Ben de iyiydim, hala da iyiyim hep de iyi olacağım. Dualarınız için sağolun. Hep bunu düşündüm birileri benim için dua ediyor olmalı ki………………………………………………

    Cevapla
  • 14. FZ  |  Nisan 1, 2007, 10:48 pm

    Serra be bana batmadı hee aslında bıyık sevmememe rağmen hiç dikkatimi çekmedi🙂

    Cevapla
  • 15. fikriminincegülü  |  Nisan 2, 2007, 8:13 am

    canım ya. ne kadar sevindim namaza başlamana.:))) Rabbimizin affediciliği sonsuzdur. Sen öyle güzel af dilemişsin ki gözyaşlarıyla…
    Allah cümlemizi affetsin.) Muckx…

    Cevapla
  • 16. hülya  |  Nisan 2, 2007, 8:34 am

    unutulduuum unutulduuuum ….ühüüüüüü

    Cevapla
  • 17. cerkes kızı  |  Nisan 2, 2007, 9:05 am

    cok şükür……Allahım hepimizi affetsin..içine daha cok huzur versin..sen kendine kızgınlıgından sıgınamadın..ama şimdi biliyorsun dogruyu..bunu bende yapacagım fatma..inşallah..

    hülya catla patla😛

    Cevapla
  • 18. gökhan  |  Nisan 2, 2007, 9:07 am

    bu bilgisayardan açılmıyor😦 eve gidince bakarım artık. keyifli bir hafta diliyorum

    Cevapla
  • 19. yakamoz  |  Nisan 2, 2007, 9:37 am

    evet bu şarkıyı çok beğeniyorum yorumcusu gökhan türkmen.. dön diye bir parçası daha var oda süper muhakkak dinle.. bilmezdimde fena değil hoş bi sesi var insanı dinlendiriyo bi dönem blogda baya çalmıştım bu parçayı :)) çok sık dinlerim giriş müziği süper özellikle.. söz yazarı serkan diye bi çocuk biçok parçası gökhan türkmen le ortak oda seslendirmiş bu parçayı kayhan beyin bahsettiği okan değilde serkan sanırım😉

    Namaza başlamana çok sevindim Allah ibadetlerini kabul etsin güzelim.. darısı başımıza inşallah.. şeytanın bacağını kırdın demek🙂 kendini bu kadar kötü hissetme be canımıniçi.. Allah bir annenin evladına duyduğu merhametten daha fazla merhamet gösteren ve bağışlayandır.. Ne demiş Mevlana ;

    Gel, gel, ne olursan ol yine gel,
    İster kafir, ister mecusi, ister puta tapan ol yine gel,
    Bizim dergahımız, ümitsizlik dergahı değildir,
    Yüz kere tövbeni bozmuş olsan da yine gel…

    dualarında samimi ol yeter Allah herşeyi bilendir😉 dualarım seninle..

    Cevapla
  • 20. Butterfly  |  Nisan 2, 2007, 10:03 am

    Ah be Patma Zihlaaamm, namaza başlamana inan çok sevindim🙂 Rabbim ibadetlerini kabul etsin inşallah..

    Seninde yerin bende çok ayrı, biz zaten farkındamısınız bilmem ama birimiz hepimiz birimiz için …😀

    Rabbim büyük canımcım, cümlemizin dualarını kabul etsin inşallah..

    Kankayız😉 muckss.

    Cevapla
  • 21. Hacer  |  Nisan 2, 2007, 10:44 am

    Fatma Zehra,
    müziği hala dinleyemedim.Netin yavaşlığından dolayı.Ama sözleri güzelmiş.Kızını öpüyorum kendine iyi bak.

    Cevapla
  • 22. ---OPTiO---  |  Nisan 2, 2007, 4:10 pm

    bunu gökhan türkmen söylüyodu yanilmiyosam..bende iki gündür bunu calsammi diye düsünüyodum bak aklima geldi🙂 bende ekliyim bi ara….özlemisim..iyi oldu..cok güzel bi sarki gercekten…
    onun bi iki sarkisi daha vardi🙂 bugüm baska bi sarkisini eklicem…sevgiler..öptüm seni fezem…

    Cevapla
  • 23. fz  |  Nisan 3, 2007, 8:34 am

    İncegülüm sağol🙂 İnş……

    Hülyacım unutulmak nasıl kelime…Aslaa…. sen sadece küçük bir moladasın ben yine bunalım hatun bakma bana noolursun Çok seviyorum seni de tabii ki öpüyorum

    Öznurcum İnşaallah dün senle konuştum ya kısa da olsa nasıl huzur verdin anlatamam🙂

    Sana da gökhan dinle beğeneceğine eminim

    Halem benim😥

    Bernacım ölümüne :))) Ya dün msnde selamını alamadım acil çıkış anlarsın sen beni içime battı teekrar da giremedim malum borsa saati pc bana düşer mi :))) ayyyyyyy deli olcammm :)))

    Sağol Hacercim ben de sizi öpüyorum

    Optiocuummm şeker kız Candym benim :)ekle sen mucxxx

    Cevapla
  • 24. yakamoz  |  Nisan 3, 2007, 1:58 pm

    vayy demek ölümünesiniz şimdi hanginiz burhan , hanginiz gaffur onu şettiremedim :)))))))) bana bak ağlamak yok çekerim kulaklarını.. tamammı ulennnnnnnnn patma zihla🙂

    Cevapla
  • 25. Butterfly  |  Nisan 3, 2007, 2:50 pm

    Kız Haleee oradaki kanka durumu sadece Patma Zihla ile sınırlı değil ki; yukarıda Patmanın yoruma bakınız..😛
    “Berna ve Öznur ve Hale iyi ki varsınız, vardınız, var olun. Diğerleriniz de öyle tabi de ben bu üç cadıyla 2 yıldır tanışıyorum öpözel yerleri oluştu kalbimde… ”

    Bu yorum üstüne ben şeyttiydim😀 Burhan ve gaffur u artık sen adlandır, ben gerisine karışmıyorum.. hehe😀

    Cevapla
  • 26. cerkes kızı  |  Nisan 3, 2007, 2:58 pm

    hale….buhhhran da sensin..gaffurda sensin işte……..

    Cevapla
  • 27. yakamoz  |  Nisan 3, 2007, 3:20 pm

    kız patma zihla benim ismimi bu pigmeyle yanyana ne yazıyosun kızım.. kaldır benim adımı öznurun yanından..😀

    o iyiki varlar dediklerinden biride benim demek vayy anasını.. hehe gel bi öpiym gıdından..😀 öznurcum kaşıntın tutmuş şekerim niye söylemiyosun😀 valla darılırım bak olmuyo böyle.. bi ara icabına bakarım seninde şimdilik idare et.. şu an pek bi yoğun olduğum için seninle uğraşamıycam.. ayrıcana burhan hık demiş burnundan düşmüş😀 gaffuruda diğer cadılara bıraktım.. ben pek bi uslu hatun olduğum için bana uymuyo o tipleme😉

    bernoşum verdiğin alt yazı için teşekkür ederim canım malum bu aralar salaklığım üzerimde.. senide öpüyorum kocamanından ama öznura yok hehehe🙂 şimdi hülya gelir beni niye öpmedin der.. malum hamile ya pek bi alıngan bu aralar hışmına uğramadan bi öpücükte hülyaya gelsin.. gel hülya bide seni öpiym anacım kokulusundan..🙂

    Cevapla
  • 28. fz  |  Nisan 3, 2007, 6:36 pm

    ne ağlıycam oğlum😛 ağlama nöbetlerini savdım😛 arada bi olcak onda da ya senin bloga gelip ağlıyom ya öznurun kendi blogumda ağlamıycam artıkın😀 bu arada gaffur ve burhan ikimiz de diiliz şekerim biz olsak olsak Aslı ve Fotoş olabülürüz😀 bu durumda kokoş olaraktan fotoş karakterine bernayı yerleştiriyorum malumunuzdur ki halen bir adet nemlendirici&tonik%losyon%bilmem ne alamadım şekkerüm😛 Burhan ve gaffur rollerine ben seni uygun buldum nihohohoho😛

    Ay bernacıımmm bak tam da fotoş gibi yazmışsın kibar hatunum benim gerisine şeyetmiyon he😀 muuckksss aynan&cımbız ikilisi elinde mi😛 Ay bu gün gıcıklığım üstünde herkese bulaşıyorum yalnız diilsin anacım😀

    Öznuuurr bence de gaffur da kendi buhran da😀 muckssss

    Uleyn bana patma zihla diyen dilelrini yesinler senin, gelip gıdından öpsünler bi de bişey daha yazıcam ama yazmasam mı?
    Hani bişey yesek beraber diycektim nihohohohhooo nooldu patron? pekii patronun abisi fake yi yollayım mı😀😀 Yer mi yemez mi?😀

    Cevapla
  • 29. cerkes kızı  |  Nisan 3, 2007, 11:10 pm

    evet evetttt tuttum ben bunu Aslı ve Fatoşuz biz (fatma bunlar kimdi kız )

    Cevapla
  • 30. nursen  |  Nisan 9, 2007, 11:24 am

    gerçekten çok güzelmiş özellikle de sözleri.

    Cevapla
  • 31. irem  |  Temmuz 6, 2007, 12:39 pm

    süperr

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


En Çok Okunanlar

Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 54,982 tıktık

Zaman…

Mart 2007
P S Ç P C C P
« Şub   Nis »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Kelebeğim Benim

2

Resim 045

anne

Resim 019

Resim 025

Resim 030

Resim 016

Resim 038

Resim 019

4

Diğer Fotoğraflar

