İnsanın değeri…

Nisan 3, 2007 at 11:57 pm 21 yorum

Kime göre nedir?
“Değmezmişsin” diyenleri dinleyim değmediğine mi inanmalı…
Cevap hayırdır, ama elde değil…
Kurumuş dudaklarım, titreyen ellerim, yaşlı gözlerimle …………………………….
Kalbim acıyor, Allah görüyor😦

*************
Kumdan kalelerim vardı benim,
İçinde ben…
Fırtına da yıkıldılar, toz duman içinde kaldı ruhum…
Kum taneleri gözlerime doldular
Yaşarken örttü üstümü toprak
Kaldım altında, bağırdım duymadılar.
“Heeeyy burada yatan bir insan, bir ruhu var, bir kalbi var”
Duymuyor musunuz?
Duydular tutup çıkaramadılar, çıkarmaya bile “değmezsin” dediler…

Yeni bir şans verdim kendime
Yeni bir başlangıçla
Bu şansı bile çok gördüler
Yıkıldı bütün kalelerim, topraklar altında kaldım
Gören olmadı, duyan oldu “insan” yerine koymadı…
Kolaylaştırmaya çalıştım hayatı,
Yardım eden olmadı…

Entry filed under: Yazılarım. Tags: .

Güçlüyüm ***Burdayım***

21 Yorum Add your own

  • 1. senzaione  |  Nisan 4, 2007, 1:08 am

    hep öle derler di mi değmez..
    ne anlamsızca bir söz gelir ya insana bu durumlarda.
    karsıdakinin de söleyebilicegi bisi yoktur ya diyemez baska bisey bundan baska.. ne desin.

    Cevapla
  • 2. vecihe  |  Nisan 4, 2007, 4:11 am

    😦 Seni üzeni bi temiz dövmek istiyorum dersem çok mu kaba biri olurum😦

    Cevapla
  • 3. incegül  |  Nisan 4, 2007, 7:46 am

    :(((((((( fırtınalar gelip geçer. hava sakinleyince yeniden kurarsın kumdan kalelerini….:)) hem de öyle sağlam kurarsın ki, kasırgalar bile yıkamaz… sonra, aferin bana be, ne fırtınalar, ne kasırgalar atlattım da yine de ayakta kaldım diye, kendi değerini anlarsın ve artık kim ne derse desin, umursamazsın.:)))
    Öpüyorum seni çok.:)))

    Cevapla
  • 4. yakamoz  |  Nisan 4, 2007, 8:38 am

    bana bak Allahın güçsüz cadısı silkelen bi kendine gel.. iki kum rüzgarı altında darmadağın olacak kadın değilsin sen.. ayrıca senin kimseden gelecek merhamete yada yardıma ihtiyacın yok.. aradığın gücü dışarda arama çünkü içinde..

    hayat herzaman acımasızdır eline geçen fırsatı iyi değerlendirir.. sende kartlarını ona göre oynayacaksın şekerim.. yani ne kadar köfte o kadar ekmek😉 kimse seni sevmek zorunda değil.. sende kimseyi sevmek zorunda değilsin.. önemli olan senin kendini seviyor olman.. o yüzden kim ne derse desin tınlama canımıniçi.. ben seni seviyorum berna , öznur , hülya, annen, baban,kardeşin, eşin, kızın seni seviyo ve bu listeye eklenecek daha bir sürü kişi olduğundan eminim.. altın çamura düşmeyle değerini yitirmez unutma.. öpüyorum gıdından..

    Cevapla
  • 5. cerkes kızı  |  Nisan 4, 2007, 8:43 am

    sana degmez diyenler aynaya baksınlar önce..

    ah fatma senin kalbinin o incecik ruhu yok mu..ben onu bi güzel dövüp şöleee semsert yapmak istiyom ……

    Cevapla
  • 6. kayahnovic  |  Nisan 4, 2007, 10:17 am

    bak yukardaki ne demiş allahın güçsüz cadısı kendine gel:)

    Cevapla
  • 7. gökhan  |  Nisan 4, 2007, 10:20 am

    çok arabesk olmuş😦 bırak kim ne derse desin bin defa dibe vursanda bin defa sıçrayıp çıkmak lazım…

    Cevapla
  • 8. Butterfly  |  Nisan 4, 2007, 12:32 pm

    Ah Patma Zihlaaa ahh yine dibe vurmuş haldesin kızım yaaa, şşşt bakim.. Sana “değmezmişsin” kelimesini sarfeden o zavallı mahluk, ne derece değerli ki? insan değer verdiklerinden gelen bu tür şeylere üzülür, incinir. Demek ki; sen ona fazla değer vermişsin. Hem düşün, birinin gözünde değerli olsan ya da olmasan değişen ne olacak? insan kendi değerini kendisi biçer. Ben kimseyi sevmek zorunda olmadığım gibi herkes de beni sevmek zorunda değil. Ben; beni ben yapan herşeyden önce insan yapan özelliklerimin farkındaysam, bırakayım varsın başkaları beni görmek istedikleri gibi görsün. Bu benim değerimi ne azaltır ne de çoğaltır. (dip not: bunu bende yeni fark ettim, elimden geldiğince uyguluyorum, şiddetle tavsiye ederim😉 )

    Uyan artık kızım uyan, kendine gereken değeri ver. Çünkü sen değerlisin. Kendin için bırak, eşin için, kızın için, annen, baban ve bizler hatta kim bilir daha kimler için çok değerlisin.

    Bir yerde gözüme ilişen şu cümle çok hoşuma gitmişti “ Hayat; gözlerinde akan yaşlar arasına kahkahayı sığdırabilmektir” . Fatmacım seni seviyoruz güzelim. “Eğil, bükül ama sakın kırılma” ok mi?

    O yaşlı gözlerinden öpüyorum. Hadi toparlan bakiiim. Muckss. 

    Cevapla
  • 9. Kubi$  |  Nisan 4, 2007, 1:17 pm

    nolduuuuu benimm Fatmaa ablammmaaa yinee??
    kimlerr netti sanaa😦
    toparlan,geri dön.. döndüğünde de çokk çok daha iyi ol olur muu..
    yanaklarından öperim canım..

    Cevapla
  • 10. Muku  |  Nisan 4, 2007, 3:18 pm

    Fatmam Hale ve diğerleri cuk oturtmuşlar, he bu arada söyleyeyim, benim seni çok sevdiğimi unutmuş cadılar, ben ekleyeyim bari. Ne yapayım çok seviyorum işte. Bu arada yüreğim ve aklım hep sizinle. Hiçbir şeye değmez Fatmacım. Hayat kısa, hep önüne bak. Biricik varlığın kızının sevgisiyle gücünü hiç kaybetme. Allaha emanet ol canım ciğerim.

    Öpüyorum.

    Muku

    Cevapla
  • 11. NuRhaN  |  Nisan 4, 2007, 5:29 pm

    Bunca seni seven burda senin için üzülürken peki sen nerdesin?
    Daha fazla meraklandırmada gel bakim buraya.Öpücem seni bnde:))

    Cevapla
  • 12. cerkes kızı  |  Nisan 4, 2007, 9:45 pm

    sen üzülünce agacın boynu bükülür..:(

    Cevapla
  • 13. Kubi$  |  Nisan 4, 2007, 10:39 pm

    saklanıyo musun sen Fatma ablamm??
    yorum bırakmışın bana.. benim siteme uğruyon, kendi sitene uğramıyon mu🙂
    Allahhh kalbine, içine kocaman kocaman ferahhlıkkkkkkkklar versinnn.. O’na emanetsin..

    Cevapla
  • 14. fz  |  Nisan 4, 2007, 10:40 pm

    yok bitanem kaçıyorum kendimden şu kumları kazıym tepemdeki🙂 çıkıcam inş. günyüzüne sağolun hepiniz…

    Cevapla
  • 15. cerkes kızı  |  Nisan 4, 2007, 10:56 pm

    bulutlara cıkınca elde sallayacan mı🙂

    Cevapla
  • 16. fz  |  Nisan 4, 2007, 10:59 pm

    çıkabilirsem sallarım ama sen göremezsin ben pigmeyi araştırdım iyi mi😀 bak ekşi sözlükde neler yazmışlar hale kaçacak delik arasın sana dediği için

    Cevapla
  • 17. cerkes kızı  |  Nisan 4, 2007, 11:30 pm

    şimdi ben birşey yazardım ama Rızoş kızıyor ne zaman desem😛 ondan yazmıyom..ben ona yapacagımı biliyom da dur daha zamanı var..yaşadın biraz daha hayatını buhhhran ablaaa🙂

    Cevapla
  • 18. yakamoz  |  Nisan 5, 2007, 8:57 am

    yalanmı kızım pigme dedimde iftiramı ettim bu bücüre😀 aratın ulen google amcadan görende küfür falan ettim sanacak yok öyle bişey anacım.. bakmayın bu gaffur fatmanın ortalık karıştırdığına.. ben bloguma bir sayfa pigmenin manasını yazmazmıyım şimdi.. o yazıyıda senin gözüne sokmazmıyım patma zihla.. ufacık tefecik insan demek pigme.. mitolojik anlamları araştırıp altında manalar çıkartmaya çalışmayınız pek fesat fatma hanım.. ya ben sana iyi davranmaya çalışıyorum ama sen zorluyosun beni patma.. kaşınıyosun anacım… senin içine öznur kaçmış ikiz gibi oldunuz bakıyorum ikinizi bir yolucam haberin olsun 🙂

    Cevapla
  • 19. Butterfly  |  Nisan 5, 2007, 9:40 am

    Hey allam yiyin ulen birbirinizi😀 İzlemesi pek zevkli oluyo hehe😛 Hiç değilse üstteki postun ciddiyetinden uzaklaşıyoruz…
    Patma Zihlaa böööö…😛

    Cevapla
  • 20. mypallstolga  |  Nisan 5, 2007, 11:19 am

    .. k.i.b by

    Cevapla
  • 21. okyanus  |  Mayıs 28, 2007, 7:36 pm

    ya selam ya kimse yokmu beni anlayabilecek su dünyada beni ya neden 3 kuruşluk insanlara 5 kuruş deger verince geriye kalan 2 kurusla satıyorlar seni anlamıyom ya of ya offffffffffffffffffffffff

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


En Çok Okunanlar

Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 54,982 tıktık

Zaman…

Nisan 2007
P S Ç P C C P
« Mar   May »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Kelebeğim Benim

2

Resim 045

anne

Resim 019

Resim 025

Resim 030

Resim 016

Resim 038

Resim 019

4

Diğer Fotoğraflar

