***Burdayım***

Nisan 5, 2007 at 2:02 pm 24 yorum

Hayat bazen çok anlamsız gelir bana, hatta bazen değil genellikle öyle gelir.
2 post aşağıdaki balıklardan biri ölmüş bu gün… Boynumu bükmye devam edersem “edeceksem” ağacım da ölürmüş… Anneannem 8 yıl, dedem 2 yıl, diğer dedem 1 yıl, halam 1 yıl önce öldüler… En çok anneannemde ağladım… Şimdiyse düşününce acı yok içimde…Hatırladıklarım güzel anılar var…Vardılar ve yoktular…

Bir varmış, bir yokmuş, “İnsan” denen varlık annesine acılar vererek, çığlık çığlığa atılmış hayata. Annesi “İnsan” ı görür görmez unutmuş verdiği acıları… “İnsan” büyümüş, büyümüş, büyümüş, büyümüş; annesi bir varmış, birden yok olmuş… “İnsan” ağlamış… “İnsan” anne olmuş, baba olmuş, büyümüş, büyümüş, büyümüş kendini hep büyük görmüş… Düşünmemiş bir varken bir yok olacağını… “İnsan” bir varmış, birden yok olmuş… Çocukları, torunları yok oluşuna ağlamış… Soyu devam etmiş, hepsi büyümüş, büyümüş, büyümüş… “İnsan” artık belleklerde bile yok olmuş…

“İnsan” bir varmıııııııış, bir yokmuuuuuuuş……..

Gidiciyiz…Yolcuyuz…Aynı memleketin farklı yollarında yürüyen, koşan, emekleyen, duran, tekrar yürüyen yolcularıyız… Kimimizin yolu uzun, kimimizin kısa. Bazılarımız yolculuğun farkında, bazılarımız kaf dağlarının altında… Varış yerimiz aynıysa, kırmanın anlamı var mı ki kalpleri? Bir gün karşılaşılacaksa eğer???

“Affettim ve ruhum huzura erdi” demişti çok sevdiğim biri… Affedebilmeli belki de… Hatalar yaptım, hatalar yapıldı, kırdım, kırıldım, üzdüm, üzüldüm, ağla(tıl)dım, ağlatmadım!!! Affetmeyi başarabilirsem, kendimi ve üzenleri…Kimbilir belki de ruhum huzura erecektir🙂

Bakın “Ben” hala burdayım…

Entry filed under: Yazılarım. Tags: .

İnsanın değeri… Bi ortaya karışık da benden :)

24 Yorum Add your own

  • 1. Hacer  |  Nisan 5, 2007, 2:18 pm

    Beni hiç üzmedin FZ🙂 .

    Cevapla
  • 2. Kubi$  |  Nisan 5, 2007, 4:36 pm

    ablammm yaa.. ne kadar güzel yazmışsınnn.. o koskocamannn yüreğinee sağlık.. süppersin sen ya, bitanesin..
    bir varız bir yokuz hakikaten..
    inşallah hepimiz yolculuğumuzun farkında olanlardan oluruz da, yolda başımıza her an herşey gelebileceğini düşünüp, ona göre davranabiliriz..
    sen de biran önce affet, senden kalksın gitsin o yük.. çok sevdiğin birinin dediği gibi; affet de senin de ruhun huzura ersin..
    eğer gerçekten kırdıysa seni birileri, hesap gününde gerçek Yargılayıcı, kimsenin hakkını kimsede bırakmaz.. ya sen zaten benden çok daha iyi biliyosun bunları, niye yazdım kii ben şimdi :))
    seni çok seviyorum, Allah’a emanetsin..

    Cevapla
  • 3. fikriminincegülü  |  Nisan 5, 2007, 5:08 pm

    İyi ki burdasın, iyi ki varsın, ince, narin ruhlu, kırılgan kız.:))) Unutmazsın belki ama evet affetmek huzur verir. Nereden gelirsen gel, gidişler hep aynı yere.:)))

    Cevapla
  • 4. vecihe  |  Nisan 5, 2007, 5:53 pm

    Susayım ben en iyisi ama burda olduğumu bil..

    Cevapla
  • 5. halil  |  Nisan 5, 2007, 7:08 pm

    affetmek… her daim mümkün olmayan bir davranış…

    Cevapla
  • 6. ergiN..  |  Nisan 5, 2007, 7:36 pm

    çoğu zaman fransız kalıyorum biçok şeye,bilgi sahibi olmadığım konularda fikir sahibi hiç olamıyorum..Fatma Abla, o zaman bende susayım.. benimde burda olduğumu bil.. olurmu

    Cevapla
  • 7. mypallstolga  |  Nisan 5, 2007, 8:29 pm

    evet… bu hayatın kuramı bu bugün varız yarın yokuz… çok guzel yazmışsın aplamm seni tebrik ederim… sen hep bura kal zaten hiç biyere gitme… kendine dikkat et cnm aplam benim…😉

    Cevapla
  • 8. ---OPTiO---  |  Nisan 5, 2007, 9:43 pm

    hic bizaman hayatimda kimseye ikinci bi sans vermedim…zaten bunu hakedicek kimsede olmadi🙂 saka bi yana…keske kimse kimseyi üzmese…off be fezem…ne diyim ben sana simdi ….yine aklim karisti…öptüm canim seni..kocaman hemde…

    Cevapla
  • 9. cerkes kızı  |  Nisan 5, 2007, 10:32 pm

    insan sadece kendini afettsin..bence yeter..

    Cevapla
  • 10. kayahnovic  |  Nisan 5, 2007, 11:05 pm

    bir söz vardır :DünYaDaKi BüTüN MeZaRLıKLaR VaZGeÇiLMeZ İNSaNLaRLa DoLuDuR. buna benzedi biras

    Cevapla
  • 11. Rabia  |  Nisan 6, 2007, 12:51 am

    Ablam affetmekten daha zoru bence afedilmeyi dilemek beklemek.Cunku affetmek büyüklük(oda Allaha mahsustur),affedilmek ise eziklik.Sevgiler.

    Cevapla
  • 12. NuRhaN  |  Nisan 6, 2007, 10:44 am

    Yine çok güzel yazmışsın Fatma abla.Teşekkürler

    Burda olcaksın tabiyki.Nasıl olursan ol …ama hep burda bizimle ol.

    Cevapla
  • 13. yakamoz  |  Nisan 6, 2007, 4:41 pm

    siparişle yorum yazdırıyo bana yaaa… 😀 kızım ben senden yakamı kurtaramıycakmıyım ne istiyonnnn benden.. ben bu posta sayfalarca bunalım yazı dökerim gözlerimi doldurma benim şimdi.. hadi gidiyom ben idare et bu kadarcık yorumla bi dahakine telafi ederim artık..

    öpüldün gıdından..

    Cevapla
  • 14. fz  |  Nisan 6, 2007, 10:15 pm

    Üzmdim di mi hacercim🙂

    Kübracım canım benim çoook temiz bi kalbin var kocaman hem de o kalp ben bile sığmışım bunu hissetmek de süper🙂 Dualarında adımı da an olur mu? öpüyorum

    İncegülüm çözmüşsün beni🙂 hem de bir kaç günde🙂 senelerdir tanıyıp hala çözemeyen var bilmem ki belki de çözüyolar da aldırış etmiyolar böyle kırılgan durumlara… Taşlaşmalı belki de kapatmalı karartmalı kalbini bilmem ki…:) Af zor🙂

    Pınar susma sustukça sıra sana gelir😛

    Halil seni burda görmek güzel🙂 Evet herdaim mümkün olmayabiliyor maalesef

    Ergin hoşgeldin sefa getirdin bak linkini ekledim reklam kampanyamdan yorumlar ulaşmış bile😛 Reklam bütçenden payımı isterim 😛 Ne dedik bu gün… Halledicez😉

    Sağol tolga Allah’ım herkes bana abla diyor ay ne hoş ne hoş hahhh atın beni 30 yaş sendomesine😀 şurda 2,5 yılım kaldı😀 yalnız bu buçuklar acaip önem taşıyor 30a gelerek😀

    Optio en güzelini yapmışsın🙂 Dualarında adımı da an sevimli kız😀

    Öznur dualarında adım olsun😀 Affetmek zor şey ama öteki türlü kni büyütmek bilmem ki… affedemez mi insan? affederse daha mı kötü olur? aklım karışık🙂

    Kayhan🙂 mezarlıklar nedense ürpertmiyor beni artık garip di mi🙂 ben birileri için vazgeçilmezim biliyorum…O birilerinin sayısını saymak bile mutluluk veriyor…Yeterler de artarlar🙂

    Affedilmek…..Benim en büyük duamdır artık..🙂 Rabiacım senin linkin nedir? Ben seni çıkaramadım … Kusura bakma beyin hücrelerim bir bir ölmekteler😀

    Bak biri daha abla demiş🙂 Nurhancım sağol bitanem özlemişim ben siz gençleri ööhhhööööö😀😀

    Yazacan tabii hanıııımmmmm hatta dur sana ben cevabı yeni bir yorumla yazıym😛

    Cevapla
  • 15. fz  |  Nisan 6, 2007, 10:22 pm

    Sen benden yakanı kurtaramazsın🙂 ne öyle gözlerini doldurmak falan bak sen direk girmişsin ya ondandır 30 lu yaşlar kısmına bu 30 da bi sır var ama anlayamıyorum😛 az dalga geçmedin hülyanın doğum gününde hakettin kızım bunalıma girmeyi😛

    Şimdi evvel zaman içinde kalbur saman içinde bir idris varmış 🙂 Şimdi bu idris elinde bir fener tutar haleyi beklermiş : Bana bak Pazartesiye seni iyi görmek istiyorum ok? bu gün benzer aldığım iki haberden ilkiydin…İkincisine de dediğimi sana da diycem …Sakın acele kararlar alma…2 ay, 2 yıl sonra pişmanlık duyacağın şeyleri aşama…Hayat zor be gülüm… sana zor olan ona da zor bana da zor Dua ediyorum sana bu gece Allah aydınlığa çıkarsın seni… Kalbi kendinden 10 kat daha güzel arkadaşım benim… İyi ki varsın uleeeynnnn

    Öznur nerdesin???

    Cevapla
  • 16. Kubi$  |  Nisan 6, 2007, 11:43 pm

    kıss Fatoş🙂 bak sırf öyle sendromlara girme diye böyle yazdım, saygısıslık olarak şe’tmeyiniz🙂 hane aramızda yaş farkı yok anlamında olsun diyerekten.. söz de jestt ediyoruz yani? anladın dimi :D:D
    kalbimde senin de yerin var tabiki.. olmaz mıı Fatoşum Zehramm..

    Cevapla
  • 17. Kubi$  |  Nisan 7, 2007, 7:53 am

    Fatma abla???
    Öznur abla nerde?? blogunu mu kapatmış?? yoksa ben yanlış mı gördüm?? :((((

    Cevapla
  • 18. zehra  |  Nisan 7, 2007, 9:35 am

    canım zehracım Affetmek, çok büyük bir erdemdir..kendince pişmanlıklar duaybilirsin ama inanki affettiğin azman huzur duyacaksın..bizlere haksızlık ya da kırıcı şeyler yapılmıyor mu sanıyorsun..ya da hiç beklemediğin canın kadar çok sevdiğin insanın senin hakkında söylediği bir sözde irkilmiyormusun..ama bunu yüzüne vurmuyorsun..sadece diyorsun ki Allah’ım ben onlar hakkında nasıl düşünyorum onlar nasıl düşünüyor sadece sana havale diyorum diyorsun ve olayı kapatıyorsun..affetmek..büyük birşey ama huzur verici birşey..dertliymişim breee aaa:D:D:D öperimm senii fıstığıımm benimm kocamann hemde ufacığımıda öperimm🙂

    Cevapla
  • 19. incegülcük  |  Nisan 7, 2007, 10:04 am

    Size çok kanım ısındı, size apla diyebilir miyim?:)))

    Cevapla
  • 20. Muku  |  Nisan 7, 2007, 11:23 am

    İyi ki varsın. Bırak hayat bizi ne şekilde götürürse götürsün ama şunu bil, seni çok seviyorum.

    Muku

    Cevapla
  • 21. cerkes kızı  |  Nisan 7, 2007, 1:10 pm

    burdayım..gözlerim şiş..insin yazıcam…….

    Cevapla
  • 22. Rabia  |  Nisan 9, 2007, 10:10 pm

    Benim linkim;maviboncuk-rabia.blogspot.com
    görüsmek üzere.Sevgiler

    Cevapla
  • 23. buket  |  Nisan 18, 2007, 11:15 pm

    benim dünyam adlı bloğunuzdaki 19/1/2006 gecikmiş bir tarf 2 renkli bebek battaniyesini yapmaya niyetlenen olursa sayılarını veririm diyorsunuz. ben niyetlendim de. bana ölçü verebilirmisiniz. bu arada neden benim dünyamla artık ilgilenmiyorsunuz. şimdiden teşekkürler ve sevgiler. buket berk

    Cevapla
  • 24. fz  |  Nisan 18, 2007, 11:31 pm

    o battaniyeyi ören teyze vefat etti kızım büyüdü ben de battaniyeyi kuzenimin bebeğine hediye ettim ….

    Artık o blogla ilgilenmiyorum🙂 blmem canım el işi görmek istemiyor belki ondandır

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


En Çok Okunanlar

Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 54,982 tıktık

Zaman…

Nisan 2007
P S Ç P C C P
« Mar   May »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Kelebeğim Benim

2

Resim 045

anne

Resim 019

Resim 025

Resim 030

Resim 016

Resim 038

Resim 019

4

Diğer Fotoğraflar

