MOLA

Nisan 10, 2007 at 11:17 pm 48 yorum

Yayınımıza bir süre ara veriyoruz lütfen alıcılarınızın ayarlarıyla oynamayınız.

FZ=Stres+Bunalım+Sivilce+müfettiş+Elif Begüm+Yemek+Çamaşır+Sorumluluk+Sıkışmış+Aç+Özlem+Sinir+Annemmm+?????

bir şarkı yapışık dilime….”Annem sen benim yanıma kalansın….”

Tek tek dolaşamıycam, önemli gelişmeleri yazın burdan bana arada girer bakarım sağ kalın🙂 Sevgilerimle… Dualarınızı eksik etmeyin… Açılışı bensiz yapmayın😉

Entry filed under: Yazılarım. Tags: .

Bi ortaya karışık da benden :) Beni Dipsiz Kuyularda Merdivensiz Bıraktın

48 Yorum Add your own

  • 1. Kubi$  |  Nisan 10, 2007, 11:23 pm

    Allah kolaylıklarr versinnn ablamm..

    Cevapla
  • 2. Butterfly  |  Nisan 11, 2007, 7:16 am

    Allah kolaylık versin güzelim.. Arada çok bunalınca mesin uğra, özlerim valla kız. Müfettiş olayınıda gözünde çok büyütme, zaten bunalım bir hatundun bu üstüne çok iyi sarmıştır😛

    Görüşmek üzere, Allah’a emanet ol..Mucks..

    Cevapla
  • 3. fikriminincegülü  |  Nisan 11, 2007, 8:04 am

    Allah kolaylıklar versin bacım.:) Özletme kendini fazla.:) Öpüyorum.

    Cevapla
  • 4. gökhan  |  Nisan 11, 2007, 8:50 am

    ben dönmeye hazırlanırken sen gidiyorsun😦 çabuk gel bari

    Cevapla
  • 5. cansu  |  Nisan 11, 2007, 8:54 am

    önemli gelişme.. flash flash flashhhhh şokk efendim şokkk. bi bardak su verin banaaaa.. bende flash yok ya.. boşuna heyecanlandirdim kusra bakma fzcm.. sıkıldım ben de off diyorum off.. biraz flash varsa bana da verin azcik şok oliyim..
    kolay gelsin yaridma geliyim mi.. iş ögrenirim accik.. ögretmenim olursun.. elma filan verirsin kırmızı.. sevinirim.. yeriz beraber..
    cns oyy cns off cns sıkılmış bu cns

    Cevapla
  • 6. Hacer  |  Nisan 11, 2007, 9:35 am

    fatma zehracım,
    çok geç kalma .biz ara ara girip günün gelişen olaylarını yazarız.Ama sende dönerken bomba gibi dön olur mu?.
    Sevgilerimle.Öpüyorum Elif Begümü.

    Cevapla
  • 7. ergiN..  |  Nisan 11, 2007, 9:46 am

    🙂

    Cevapla
  • 8. cerkes kızı  |  Nisan 11, 2007, 1:13 pm

    kolay gelsin

    Cevapla
  • 9. fz  |  Nisan 11, 2007, 7:46 pm

    yazamasam da dolaşayım dedim pınar vecihe???😦😦

    Cevapla
  • 10. vecihe  |  Nisan 11, 2007, 9:45 pm

    Pınar camdan bulutların altına yattı..Yağmur yağınca ölebilirim demişti ya ÖLDÜ..

    Cevapla
  • 11. fz  |  Nisan 11, 2007, 10:45 pm

    nasıl yani ya??????

    Cevapla
  • 12. vecihe  |  Nisan 11, 2007, 11:01 pm

    Sadece gittim be gülüm..Yüreğimde gözlerimde buralarda sizlerle beraber adım üstümde sessizce..

    Cevapla
  • 13. fz  |  Nisan 11, 2007, 11:13 pm

    msn aç bakıymhele sen

    Cevapla
  • 14. fz  |  Nisan 11, 2007, 11:49 pm

    hepinize teşekkürlerimi sunarım🙂

    o kadar işin arasında msnden gece gece gülüşsel operasyonlar düzenlenir, moral düzeltilir, saçmalanıp, karşıdaki konuşan kişiye “Yarabbi çok şükür ne deliler var” dedirtilip yatırılır🙂

    Pınar 5 vakit durum vaziyet detayı istiyorum🙂

    şöööyle bi gezindim bloglarınızı yazamadım ama Sevgilerimi sunarım idare ediverin işte accık beni

    Cevapla
  • 15. vecihe  |  Nisan 11, 2007, 11:52 pm

    beş vakit olmaz bea😀

    Cevapla
  • 16. kayhanovic  |  Nisan 12, 2007, 1:28 am

    ha ha🙂
    uydudan izlicem ben

    Cevapla
  • 17. zehra  |  Nisan 12, 2007, 1:58 pm

    NE OLUYOR YAHUUU ? ALLAH ALLAHHH😦 VECİHEEE SEN NEREYE GİTTİNNN😦 YORUMU KAPATMIŞSIN BİRDE KOMAYA GİRİCEM

    Cevapla
  • 18. Serra  |  Nisan 12, 2007, 2:24 pm

    koLay geLsiin🙂

    ~Serra

    Cevapla
  • 19. halil  |  Nisan 12, 2007, 3:07 pm

    işin zor…Allah yardımcın olsun..
    önemli gelişme: BJK:1 FB:0; dakika 81 gol BOBO.😀

    Cevapla
  • 20. vecihe  |  Nisan 12, 2007, 3:55 pm

    Zehra🙂 Bişi olduğu yok gülüm.Buralardayım okuyorum yorumluyorum sadece artık yazmayacağım.Yorum kısmını kapıcam tabi bu sefer kandırmayın beni die kapadım😀 Öptüm cnm benim

    Cevapla
  • 21. yakamoz  |  Nisan 12, 2007, 3:57 pm

    bari flash haberde benden olsun hadi🙂 işi bırakıyorum ve net dünyasıyla olan bağlantımda bitiyo böylece.. evden yayına başlayınca haber veririm artıkın😉 patma zihla sevgiyle kal öpüyorum gıdından.. hoşçakalın kuzucuklarım..

    Cevapla
  • 22. vecihe  |  Nisan 12, 2007, 4:24 pm

    Anaa destursuz diddi:S Yakamozum hayırlısı olsun allahım bundan sonasını huzur doldursun inş..

    Patma zihla gördüğün gibi bloğun artık benem bloğum oldu😀

    Cevapla
  • 23. cansu  |  Nisan 12, 2007, 5:27 pm

    vecihee >((😦 ben sana dehşet kızdım.. çok üzdün.. ben sana ne demiştim hatırlıyormusun.. sen gidersen ben napicaktim… yapiyim mi şimdi.. yapma böyle😦 bi şaresi vardir bi oluru.. çok üzdün sne beni.. 2 gündür agzim açik geziyorm.. şok..😀 😦
    cns😦

    Cevapla
  • 24. vecihe  |  Nisan 12, 2007, 6:07 pm

    Cansum üzülme ve de gitme SAKIN!!! Bende senin gibi inzivaya cekildim işte aynı durumdayız artık..blogsuz yorumcu🙂 Buda yakışır beeehh sevdiklerimizin yazdıklarını okumakta güsel🙂 Öptüm seni kuzucum..

    Cevapla
  • 25. fz  |  Nisan 12, 2007, 7:39 pm

    ??????????? haleee nereyee😦 ay deli olacam ha

    Cevapla
  • 26. fz  |  Nisan 12, 2007, 8:44 pm

    Sümeyracımmmm İyi ki doğmuşsun nice mutlı yıllara

    Cevapla
  • 27. sümeyra  |  Nisan 12, 2007, 8:50 pm

    sağolasın fatmacım🙂
    ee müfettişler nasıl gidiyor elif neler yapıyor fatmacım yaa elifin kaç dişi var ceylinin ishale benzer durumu hala geçmedi dişsayısını merak ediyorum
    haleeeeeeee nereye yaaaa bi açıklama yapsaydın bari
    yoksa yeğenmi geliyor😀 nerden çıktı aniden bu hbr😦 merakta bırakma beni

    Cevapla
  • 28. fz  |  Nisan 12, 2007, 8:53 pm

    canım daha gelmediler ama 10 yıldır gelmiyolarmış😀 nerdeyse ben lsedeykenden beri😀 o yüzden acaip bi telaş var herkesi saran ptesi gelecekler bakalım elifin tüm dişleri tamamlandı saymadım ama sanırım 20

    Cevapla
  • 29. ---OPTiO---  |  Nisan 14, 2007, 2:22 am

    canim kolay gelsin ….seninde isin zor ya :((
    bu ara bende cok yogunum..delirebilirim heran…offffffffff…
    sende cabuk dön ama olur mu…cok cok öptüm seni fezem….

    Cevapla
  • 30. mypallstolga  |  Nisan 14, 2007, 10:14 pm

    çabuk gel patma apla😀 yoksa hu huuu kampanyası başlatmayalım😀 ehuu

    Cevapla
  • 31. fz  |  Nisan 14, 2007, 11:37 pm

    gelmeyeceklermiş 30 okuldan ikisine gelmeyeceklermiş biri de bizmişiz :S

    Ama bu mola bana rahat geldi az daha uzatıcam🙂😀 Kahyası mısınız keyfimin😛 ohhhhhhhhhhhhhhhhhh

    Hale cadı hale sen görürsün😛 o patronu aramak var seni attırmak var aklımda dur bakalım nasıl yapacam nihhoohohoh elimde bi sigarayla kadeh eksik tam filmlerdeki şeytani kadınlar gibi hissettim kendimi

    —Alüüü halenin patronu mu? Bu varya bu senin kardeşine demediğini bırakmadı bi de sabhtan akşama kaadar msn discoveryde dikis işlemiyle meşgul, cetvellerin hepsi hatalı, kardeşine fake yolayan da bu onun adıyla senle chat yapan da bu😀😛 At onu işten tazminat da verme ona ben sana yeni bi eleman bulurum daha güzel, daha akıllı, daha çalışkan, daha az parayla çalışan😀

    Hahahah

    Cevapla
  • 32. fz  |  Nisan 14, 2007, 11:38 pm

    Halil beşiktaştan haberim var nasıl da devirdik di mi😀 ama daha bitmedi rövanş da bizim😀😀😀 Öznuuurrrr😛

    Cevapla
  • 33. Kubi$  |  Nisan 15, 2007, 8:30 am

    Fatma hanımmm :)) nassınızzz??
    özledikk sizii.. gelmicek misiniz???
    he bi de bişi sorcam?? Hale abla gerçekten gitti mi yoksa şaka mı yapmış ??
    beni aydınlatırsanız çok mutlu olurum.. ;p
    öperimm cnmm

    Cevapla
  • 34. sümeyra  |  Nisan 15, 2007, 2:55 pm

    fatamcım teşekkür ederim canım🙂
    ceylininde 20 tane saydım ama inş yavaş yavaş geçmeye başladı ishalimiz
    kız hale cadı seni nasıl korkuttun beni alacağın olsun canımmm🙂
    fatmacım ii geldi sana bu tatil ne zaman açıyorsun msnyi yaaa bi sohbet edemedik :S özledim seni

    Cevapla
  • 35. TILSIM  |  Nisan 15, 2007, 5:11 pm

    kolay gelsin de bitmedi mi hala ya gel artık ben bile geldim😛😉 kendine dikkat et fezem =)
    hoşçakal…

    Cevapla
  • 36. msn de konuştuğum canım arkadaşım :)  |  Nisan 15, 2007, 10:15 pm

    yahu canım zehram seninle ne alakası var bu yazının be güzelim🙂 nerden çıkardın onu kuzum benim😦 ben geçen gün çok acı birşey işe karşılaştım..beklemediğim birinden beklemediğim bir söz duydum..bu da beni incittii..söyledği şey de benimle ilgiliydi ve ben ondan beklemezdim hiç hemde..Ama yukarda allah var ve Allah herzaman haklıdan yanadır🙂 buna inanıyorum..şimdi daha iyiyim :)) seni çok seviyorum sen benim canımmm canımm arkadaşımsın🙂 kendine çok ii bak olur mu bızdıkım benim🙂 ufacığımıda öperim kocaamann🙂

    Cevapla
  • 37. cerkes kızı  |  Nisan 17, 2007, 6:39 pm

    fatma bu akşam gelirsen mutlaka beni bul..caldır..bekle.. ok..meraktayım..duamdasın..

    Cevapla
  • 38. kayhanovic  |  Nisan 17, 2007, 9:07 pm

    garson bi cay getir mola verdik😛
    mola dinlenme tesislerine hoşgeldiniz efem
    müessesimiz ki yazmadım o garip kelimeyi olsun caylar şirkettendir

    Cevapla
  • 39. sakrep  |  Nisan 19, 2007, 12:49 pm

    nere gdiyosun? ben daha yenı gelmiştim vuuuuuuuu ,
    tamam sonra sen gelince gelirim artık optum seni.

    Cevapla
  • 40. Emre Kalkan  |  Mayıs 28, 2007, 1:40 pm

    ya neler yazmışınız buralar kardeşim nedir bunlar , bişi anladıysam arap da olayım arap bacı da olayım , arap sabunu da olayım. olayım da olayım hobbaaa

    Cevapla
  • 41. dj sınav  |  Temmuz 15, 2007, 11:15 am

    ya biriniz sölesin!!! kral tv ye (emra kalkan’a nası mesaj atcam( canlı yayında)😦

    Cevapla
  • 42. fz  |  Temmuz 16, 2007, 10:32 pm

    😀 emre kalkan kim kral ne dj kim mesaj ne😀 sen kimsin😀 nerden biliym

    Cevapla
  • 43. yagmur  |  Ağustos 12, 2007, 11:38 am

    ya bi kişi beni eklemiş emre klakanım diyor yalan mı gerçekmi bilmiyorum emrekalkan@gmail.com bu kişi bana ben emre kalkan diyo eğer emre sensen bana tekrardan yazış ben YAĞMUR

    benim msn yagmur_316_@hotmail.com

    Cevapla
  • 44. yagmur  |  Ağustos 12, 2007, 11:41 am

    emre beni ekle yada programda ki msn adresini benim msn adresime gönder yada ekle hiç bir şeyi bu kadar istemedim

    benim msn yagmur_316_@hotmail.com

    Cevapla
  • 45. fz  |  Ağustos 12, 2007, 7:53 pm

    ya biri bana söylesin emrekalkna kim😀😀😀

    Cevapla
  • 46. piskedi  |  Ağustos 13, 2007, 9:12 am

    cam açtırmadan innama kızım her emrekalkanım diyene

    Cevapla
  • 47. fz  |  Ağustos 13, 2007, 9:14 am

    yanlış adrestesiniz lütfen emrakalkan için tıklayın

    Hey Allah’ım tööbeeee😀

    http://emrekalkan.com

    Cevapla
  • 48. Gamze  |  Ağustos 14, 2007, 1:54 am

    Emre sana hayranım çok güzel gülüyorsun msn adesin ne? Lütfen verirmisinnnn çok istiyorum bunu sadece muabbet için ltfnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


En Çok Okunanlar

Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 54,982 tıktık

Zaman…

Nisan 2007
P S Ç P C C P
« Mar   May »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Kelebeğim Benim

2

Resim 045

anne

Resim 019

Resim 025

Resim 030

Resim 016

Resim 038

Resim 019

4

Diğer Fotoğraflar

