Beni Dipsiz Kuyularda Merdivensiz Bıraktın

Nisan 23, 2007 at 7:01 pm 15 yorum

Alp ARSLAN Beni kör Kuyularda Merdivensiz Bıraktın…
Makam:Kürdili Hicazkar
Beste:Münir Nurettin Selçuk
Güfte:Ümit Yaşar Oğuzcan

BENİ KÖR KUYULARDA

Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın,
Denizler ortasında bak yelkensiz bıraktın,
Öylesine yıktın ki bütün inançlarımı;
Beni bensiz bıraktın; beni sensiz bıraktın.

ÜMİT YAŞAR OĞUZCAN

*********************************************************
Merdivensiz Bıraktın

Hicranımın ahına dağlar eridi
Tek senden ses gelmedi, beni yalnız bıraktın
Ağladım, feryad ettim boş yere… Yazık
Beni dipsiz kuyularda merdivensiz bıraktın…

Dağlar erisede, köpürsede denizler
Duymak istemeyene bir şey hissettiremezler…
Yaşlarımla sel alacak vücudumu…Yazık
Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın…

Tutunacak bir dal arar iken kabaran denizlerde
Kendimi buldum birden karanlık dehlizlerde
Kurtulmak için çabalarken boşuboşuna..Yazık
Beni uçsuz bucaksız kuyularda sensiz bıraktın…

Metin Kaya İlhan

Entry filed under: Beğendiklerim. Tags: .

MOLA Umudunu Kaybetme-The Pursuit of Happyness

15 Yorum Add your own

  • 1. TILSIM  |  Nisan 23, 2007, 10:00 pm

    fezem müthiş şarkı bu ya…Dinle dinle bıkmadğım şarkılardan bir tanesi ;)

    Cevapla
  • 2. vecihe  |  Nisan 23, 2007, 10:48 pm

    Dinlerken boğazımdaki düğüm iki kat büyüdü…(Bir cümlenin kelimenin ardında bırakılan üç noktada gizli hayat)

    Cevapla
  • 3. fikriminincegülü  |  Nisan 24, 2007, 9:02 am

    çok güzel çok.:)))

    Cevapla
  • 4. cerkes kızı  |  Nisan 24, 2007, 3:06 pm

    dinleyemedim

    Cevapla
  • 5. zehra  |  Nisan 24, 2007, 6:07 pm

    bu benim en sevdiğim şarkı biliyro musun canımın içi :) seni çok öpüyorum çok da seviyorum kuzum benimmm :)

    Cevapla
  • 6. kayhanovic  |  Nisan 25, 2007, 1:22 am

    beni kör kuyularda bırakanı cıkarsam o kuyuya atar üstünü örterim yalnızlığımla…

    Cevapla
  • 7. cerkes kızı  |  Nisan 25, 2007, 9:43 am

    nerdesin ?

    Cevapla
  • 8. Kubi$  |  Nisan 25, 2007, 12:05 pm

    ablacımm.. nasılsınn??
    ne alemdesinn???
    güzel şarkıymış.. eski şarkılar daha bi güzelmiş yaw..
    heyyy gidi heyy ne günlerdiii :pp
    çok öperim senii..

    Cevapla
  • 9. mypallstolga  |  Nisan 25, 2007, 7:02 pm

    Türk sanat müziğini sevdiğimi sölemek isterim…
    Eski şarkılar herzaman yaşanmış hikayelerden alınmış ve bunları sözle şarkılara vurmuşlar değerli sanatkarlarımız…

    k.i.b grş aplacım..

    Cevapla
  • 10. fz  |  Nisan 25, 2007, 7:08 pm

    buralardayım canlarım….. Depresyondaymışım :( öyle işte 6 aylık bi süreç başladı benim için… kendime ağlamaktan vazgeçmeliyim artıkın :) çıkarım belki bu kör kuyudan bi gün kimbilir… hepiniz sağolun özledim sizleri
    önümüzdeki hafta da yoğunluk devam sonra uğrak veririm ufaktan iyi bakın kendinize :) dualarınızı da eksik etmeyin

    Cevapla
  • 11. Lale  |  Temmuz 11, 2007, 3:01 pm

    salam.bu mahnini kinoda esitdim.cox xosuma geldi.men Azerbaycandan Bakidan yaziram amma bunu haradan yukleyib dinlemek olar?

    Cevapla
  • 12. fz  |  Temmuz 16, 2007, 10:33 pm

    lale gardaş tıkla dinle işte :D

    Cevapla
  • 13. yıldız  |  Ağustos 14, 2007, 3:04 pm

    sözleri güzel.şarkı idareeder

    Cevapla
  • 14. fz  |  Ağustos 14, 2007, 7:58 pm

    şarkı da gayet güzel yıldız hanım

    Cevapla
  • 15. burak  |  Ağustos 9, 2008, 7:00 pm

    beni kör kuyularda bırakanı cıkarsam o kuyuya atar üstünü örterim yalnızlığımla…

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 53,508 tıktık

Zaman…

Nisan 2007
Pts Sal Çar Per Cum Cts Paz
« Mar   May »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Kelebeğim Benim

2

Resim 045

anne

Resim 019

Resim 025

Resim 030

Resim 016

Resim 038

Resim 019

4

Diğer Fotoğraflar

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

