KANLI ELMAS-Blood Diamond

Nisan 29, 2007 at 9:07 pm 12 yorum

Kentimize yağmur yağıyor…Ankaradan iki günlüğüne gelen kardeşimle geçirilen kısıtlı dakikalar, pikniğe gidememenin üzüntüsünü bile duymama… Yağmur yağıyor hem de şakır şakır…Balkondayız kalabalıklar arasında yapayalnızız aslında… Her yağmur yağışında o koku, pırıl pırıl yeşiller arasında hissettiğim tek duyguydu bu🙂 YALNIZLIK… Aklıma gelen ise yağmur altında yürümek istediğim bir kaç şahıs🙂 Bazıları çok uzakta, bazıları ise… Hale bi de sen geldin aklıma deli kız dedim terliksiz atışın geldi aklıma kendini sokağa🙂 Depdevrik cümleler kurasım var bu gün kime ne????

He yukardaki afiş mi? Piknik yoksa film izleyelim V mi olsun blood diamond mu ? E hadi olsun bakalım. İzleyince pırlanta isteğim geçecek önyargısıyla izledim ama geçmedi😛 Valla herkes çok övmüş ama bana göre bi film değildi bu film. Benim gibi duygusal romantik dram türü sevenlerdenseniz, vurdu kırdı savaş filmlerinden hazzetmezseniz izlemeyin🙂 çok çok boş vaktiniz varsa ola ki elinize geçerse izleyin….


Entry filed under: Film, Yazılarım. Tags: .

Umudunu Kaybetme-The Pursuit of Happyness Neşeli ol ki genç kalasın :)

12 Yorum Add your own

  • 1. Kubi$  |  Nisan 29, 2007, 11:41 pm

    güzel filmdi.. ben izlediydim.. sevdiydim dee..
    öptüm kıss🙂

    Cevapla
  • 2. fikriminincegülü  |  Nisan 30, 2007, 8:03 am

    İstanbul’a da üç gün yağacakmış .. benim de yağmurda yalınayak koşasım var ama…
    Beni yoruyor böyle vurdulu kırdılı filmler.. sakin sakin, filmleri seviyorum ben de…
    Haydi öpüyorum.:)))

    Cevapla
  • 3. kayhanovic  |  Nisan 30, 2007, 8:57 am

    10 numara bir filim bence

    Cevapla
  • 4. cerkes kızı  |  Nisan 30, 2007, 9:25 am

    yağmur burayada yağsa keşke..

    Cevapla
  • 5. yakamoz  |  Nisan 30, 2007, 1:43 pm

    kızım böyle fırsat geçmiş eline insan bi inip ıslanmazmı oyyy oyy tam benlikmiş desene..🙂 eski mahallede olsaydık yine çıkardım onlar deli olduğumu biliyoduda.. burdakiler bilmiyo anacım çıksam sokakta deli var diye bakırköyü ararlar kesin😀 yağsa diye dua ediyorumda tık yok.. bi tükürür gibi ıslatıp geçiyo yağarsada.. İstanbul yine banyo ve mutfağın bidon cenneti olduğu zamana geri gidiyo kanımca.. bidaha yağarsa beni çağır ben kolundan sürükleyerek çıkartırım seni hehe😉

    Cevapla
  • 6. Hacer  |  Mayıs 1, 2007, 12:11 am

    fzcim,
    bu film vizyona girdiğinde bir arkadaşım benim için indirmişti :)) .Ama ben motive olup izleyemedim😛 .
    Napalım kısmet değilmiş dedim sonra üzerine tam 10 film izleyince :)).
    Keşke istanbula da yağmur yağsa.
    Sevgilerimle.

    Cevapla
  • 7. TILSIM  |  Mayıs 1, 2007, 3:00 pm

    Çok güzel bir film =). Hoşçakal😉

    Cevapla
  • 8. Hüzünbaz  |  Mayıs 2, 2007, 2:31 pm

    Film delisi oldun he😀

    Cevapla
  • 9. deli mine  |  Mayıs 2, 2007, 4:05 pm

    neee neee neeeeeeeeee titanigin batan romantiginden o mangal gbi yürkli leondan sıksan bir damla romantizim akmadi mi :O şokkk.. nebiçim bir şeymiş bu hollywood kardeşim.. hakkaten insnai degiştiriyor.. hey yavrum heyyy.. yazik oldu dedim gel ben sana film yapiyim diye o gitti ekşin isterem ekşin dedi.. bak artık halk seni begenmi leooo.. noldu bozuldun mu :)) ayyy kıyamam gel canm sne gel bana tammm affettim😀
    baş baş fzzzz😀

    Cevapla
  • 10. deli mine  |  Mayıs 3, 2007, 1:33 am

    o bnm cns

    Cevapla
  • 11. incegül  |  Mayıs 3, 2007, 8:30 am

    fatmazehram, öznur’un oradan öğrendim.. çok geçmişler olsun canım.. Rabbim şifalar versin.. en zorunu atlatmışsınız hayırlısıyla.. inşallah en kısa sürede iyileşir babacığın…

    Cevapla
  • 12. Murat Evirgen  |  Eylül 9, 2008, 8:46 pm

    Kanli Elmas Cok iyiydi .Ikinci kez zevkle izlenebilir.

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


En Çok Okunanlar

Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 54,982 tıktık

Zaman…

Nisan 2007
P S Ç P C C P
« Mar   May »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Kelebeğim Benim

2

Resim 045

anne

Resim 019

Resim 025

Resim 030

Resim 016

Resim 038

Resim 019

4

Diğer Fotoğraflar

