Neşeli ol ki genç kalasın :)

Mayıs 4, 2007 at 2:37 pm 29 yorum

mmmmmmhhhhhhh yeşil erik
hormonsuz çilek
karpuz
hatta kavun

gelmiş yaz gelmişşşşşşşşş

tam 6 hafta var tatile sadece 6 haftaaaaaaaaaaaa

derin bi nefes çekicem herhalde şu yılı bitirirsem…🙂 hiç bu kadar uzun gelmemişti…. tek derdim klimasız araba ve kurşunsuz benzin fiyatı…. vurup gezmek istiyorum bu yaz dağ tepe neresi olursa… burası olmasın yeter🙂 nerde akşam orda sabah bi tatil yapmak istiyorum yanımda sadece küçük bi çantayla…. kimsesizce, sessizce dolaşmak, resim çekmek istiyorum🙂 hayal işte uyandırmayın devam ediym… bi de yazlık bi evim olsun istiyorum duvarları iki metre olan bir bahçesi olsun, ama bahçesi kocaman koskocaman olsun, ağaçlar olsun, kedilerim olsun, ağaçlar arasında koca bi hamak olsun, yüzüme güneş vursun ben uyurken🙂 Sonra çamurdan evler yapalım Elifle🙂 Kardeşimle çocukken yaptıklarımızdan🙂 yemek yapmayım, her öğün kahvaltıya dayanalım🙂 sonra sonra eşim hep gülümsesin bana🙂 çocuk sevinçlerine ben de güleyim… Telefon olmasın orda, adsl olmasın, tv olmasın, radyo olabilir ama😀 pc olmasın, kattle olsun😀 bi de tost makinası vee çamaşır ve bulaşık makinaları tabi ama ütü olmasın orda😀 kapı hiç çalmasın çalmasın çalmasın sonraaaaa bi gün çalsın kucaklarında bebişleriyle sevdiklerim gelsin “Sürpriiiiizzzzz” desinler yüzlerini hiç görmediklerim, kocaları atalım dışarıya sabahlara kadar sohbet edelim ağlaşalım, gülüşelim…. Öyle işte neden olmasın di mi? Sık dişini Fz az kaldı😀 Belki öbür tarafta ni ho ho ho🙂 Hehe bi de öteki tarafta cehennemliklere önce cenneti gezdirceklermiş ki neler kaçırdıklarını görsünler diye🙂 Bunu birinden duydum😛 Emin değilim kaynak sağlam mı? Ola ki yukardaki gibi bi tabloyu görürseniz yandınız önce😀

bu yaz hiç bitmesin
yaz hiç bitmesin
hiç bitmesin
bitmesin
mesin
sin
n
.
.
.

Entry filed under: Yazılarım. Tags: .

KANLI ELMAS-Blood Diamond Son Dakika :)

29 Yorum Add your own

  • 1. cerkes kızı  |  Mayıs 4, 2007, 5:05 pm

    dakka bir gol bir…kapı çaldı ..kalk açç… :)) cekil FZ yoruldum önce uyuyayım sonra içeriz sabaha kadar😛

    Cevapla
  • 2. fz  |  Mayıs 4, 2007, 6:14 pm

    ulen beni içirmek isteyenler üçlendi iyi mi😀 sen uyubiz göktürkle oynarız🙂 sonra siz haleyle girişirsiniz😀 berna çerezleri unutma

    Cevapla
  • 3. fz  |  Mayıs 4, 2007, 6:15 pm

    hem burda zil yok ki kapıyı aç gir kocaman bahçe var😀

    Cevapla
  • 4. Saliha  |  Mayıs 4, 2007, 6:51 pm

    ooo sen dünya cennetini tarif etmişsintatlım beee.
    kabirde gösteriyorlar ilk önce cenneti. sonra gidilecek cehennemi. Allah’ım hepimizi muhafaza buyursun.😦

    Cevapla
  • 5. cerkes kızı  |  Mayıs 4, 2007, 7:57 pm

    berna kek yapacaktı hani..aaa olmaz ama bak kızarım…hem hale az içer nasılsa…cerez bol olsun…o sızınca hepsi benim :)) nihohohoho
    sen örgünü ör FZm :)) kodesde kış soguk olur..hahahahahahha ..

    Cevapla
  • 6. Kubi$  |  Mayıs 4, 2007, 8:44 pm

    ne güzell.. bize de yer vardır inşallah oralarda.. yoksaa bozuşuruss fzhanım.. :p
    az kaldı sık fişini.. sonra freni çekilmiş arabayla turlican türkiyeyi🙂
    öperimm..

    Cevapla
  • 7. fz  |  Mayıs 4, 2007, 11:22 pm

    hehe abla koptum he bize sanırım gösterirler azıcık ucundan 😦🙂

    öznur kız deli kodese tıkılmış bir delinin hayalleri😀😀 seninkine para kıstırırız o takviye eder çerez nasılsa parmaklıkların öteki tarafında😀 anam biz beceriksiziz bu gün bi çanta örmüş hatunun teki bayıldım he😀

    kübracım gel gel sıkıştık biz otur yanı başımıza buralar sana layık değil ama geldin madem yum gözlerini hayale devam d:

    Cevapla
  • 8. incegül  |  Mayıs 5, 2007, 8:36 am

    alem mi yapıyonuz kızlar burda.. :))) giriş serbestse.. bir gece ansızın gelebilirim…

    Cevapla
  • 9. gökhan  |  Mayıs 5, 2007, 10:15 am

    :)) insan hayalleriyle yaşar..

    Cevapla
  • 10. hacer  |  Mayıs 5, 2007, 1:50 pm

    ohh oh suyundan da koyyyyy🙂 biz bütün yaz çalisalim, siz bütün yaz tatil yapin…

    Cevapla
  • 11. sakrep  |  Mayıs 6, 2007, 6:43 pm

    hayatım ,bende seninle gelebilirmiyim ,yaw hep hayalini kurdugum şeyler bunlar yaw optum seni bye.

    Cevapla
  • 12. deli mine  |  Mayıs 7, 2007, 12:07 am

    ben kaptirdim bir bahçe arattim murfaga ketil koydum.. agaçlar magaçlar.. gülümseyen bir eş bir çocuk (tercihen elif ) kapizilsiz teelfon çamiyor hatta o da olmasin.. sildim teli.. yok ev bombaş kısacasi.. zaten o bahçe dururken kim evde oturcak.. miss gbi hamak işte uyumak için.. hava zaten çok güzel.. ılık rüzgerlar esiyor.. sinek de yok ama bak .. hiç sinek yok böcek.. o da nedemek ?? sonra.. biliyormusun bn daha çok devam ederim de yazdikça üzülüyorum çünkü bu yaz bunlar bana imkansiz.. staj var deli gbi.. ama her şeyi boşvermeye okadar az kaldi ki.. bi kafam atsa her şeyi boşverecegm.. bazen atiyor kötü oluyor.. bn yatiyim en iyisi.. belki rüyama girer =)
    öpeirm fzcim.. valla hayl edince mutlu oldum.. bi de yaşasamm.. =) insallh sne yaşarsin yavrum.. ben yaşayamadim bari sen yaşa fzz.. bak ama anlatma bak😦
    baş baş cnm

    Cevapla
  • 13. fz  |  Mayıs 7, 2007, 12:14 am

    incegülüm atla gülüm kodes alemi:D yarı açık ceza evi ondan duvarlar yüksek😀

    Gökhan merhaba umarım annen iyileşmiştir artık… Senin hayalini de biliyorum ben🙂 İnşaallah hayırlısıysa…

    Hacerim canım benim ee bana da anca bu gelirdi tembel fz napıym ama:D

    Abla gel bunlar kodes fentezisi😀 hehe kimse anlamamış😀 ortadakiler de öznur la hale😛 burayı okumaz nasılsa😀

    Kız🙂 okurken boğazımı düğümledin deli mine hayatım bunlar da bende hayal maalesef zor gerçek olur ama bu gün akşam üstü burda bi kale var oraya çayımızı demledik gittik yüksekten pis şehir hoş gözüktü gözüme Elif bisiklete bindi evet evet öğrendi😀 rahatladım biraz beni bu bahçe de boğarmış anladım ne öyle tıkıl tıkıl duvarlar arasında😀 yne kuşadasını çekiyor canım benim😀 Bu kez izmirde göreceklerim var diyorum ama bu yıl zor özledim hepinizi görüşürüz😉 :

    Cevapla
  • 14. yakamoz  |  Mayıs 7, 2007, 11:01 am

    anacım senin hayallerin bile dar bee😛 bide benimkini dinle sen hehe😀 şimcik öyle duvarlar arasında kocaman bahçeyi napıcan şekerim bi kere yık o duvarları arkası yeşilik önü uçsuz bucaksız hani şu karayiplerdeki gibi beyaz kumlu içi gözüken denizden olsun.. Hamak olsun ama denize karşı arada ılılk ılık essin ben uyurken ama güneş yüzüme vurmasın sinir olurum.. sonra çerkez kızı gelsin buyrun efendim buzlu meyve kokteyliniz desin.. sende hava sıcak olursa tepemde hani şu prensesleri serinlettikleri koca yelpazeler varya ondan salla..😀 Ben uyanana kadar yemekleride pınar hazırlasın hehehe🙂 çocuklarada hülya baksın o alışkın.. tatildeyiz dimi azcık kafa dinleyelim.. berna yorgun bu aralar onu azad ettim😛 Öznur içecekse ben gelmiyim bu hayalin içine şimdi… içer içer beni esir alır çekemem onu deniz kenarında bide bünyeside zayıf kafayı bulur kusar batırır ortalığı hahaha😀 Hee bide mümkünse erkek sinek bile olmasın hahahahaaaa😛

    Not: Hale buraları herzaman okurrrrrrrrrrrrrrrrrr😀 hesabını bi ara alırım..😉

    Cevapla
  • 15. ---OPTiO---  |  Mayıs 7, 2007, 4:15 pm

    fezem ,ne guzel hayaller bunlar böyle..insallah gerceklesir bellimi olur😀 her ögün kahvalti fikrine bayildim😀
    bu arada cok cokkkkkk öpt+m seniii..görüsürüz fistik..

    Cevapla
  • 16. cerkes kızı  |  Mayıs 7, 2007, 8:50 pm

    hale hanım ben denizdeyim…rahatsız etme…yat kumsala acıcık arap ol😛 içmek ve esir almak mı o da ne…hem biz pinoşla içecez😛 ehehehehe hemide izmirdeeeee :)) sende derdine yan..

    Cevapla
  • 17. fz  |  Mayıs 7, 2007, 10:24 pm

    eheheh şu hale valla ne diyim senin hayal süperöiş de ordaki rolümü beğenmedim ben😀 ben de denizin içinde olayım ama küçük bi teknede😀 sen de bana masaj yap hehehe😀 hülya çocuklara baksın en çok burasını sevdim😀😀 berna da yemek yapsın😀 öznura elleme yazık😛
    Şu içme lafnı da millet essah sanacak he😛

    Optim kız nerelerdesin güzelim? özledim valla

    Öznur ben de gelecem aleme🙂

    Cevapla
  • 18. yakamoz  |  Mayıs 8, 2007, 8:39 am

    kız çerkez cadısı ben sana denize girmen için izin verdimmi ki çabuk buraya gelllllllllllll😀 nee pınarlamı içiceksiniz😛 kızım siz bu bunalım halinizle çay içseniz kafayı bulursunuz bee.. boşa içkiyede para vermeyin hehe 😛 gerçi pınar beni ekti onunda hesabını bi ara sorarım..🙂 pınar tiramisuyu yaptım ve kendim yedim sana hiç kalmadı neler kaçırdın.. hehe😀

    Tamam patma hatırın için izin veriyorum bi koşu denize dal gel.. daha meyve salatası yapacaksın bana şu yukardaki resimdekinden hadi çabuk..😛 İstediğin masaj olsun güzelim ben kemiklerini çıtırdata çıtırdata yaparım masaj😀 Bernama dokunma şekerim kız zaten ev taşıyo yorgun.. bide size yemek yapamaz o kader.. bi hamakta onun için astım yancağazıma beraber dinlenicez.. hehehe🙂 İçme lafınıda bu kadar dalgaya alma fatma😀 öznur eski şarapçılardandır hahahahahahahahahahhahaha (siz beni güldürdünüz Allahta sizi güldürsüz şeker avratlar sizi hehe)

    Cevapla
  • 19. gökhan  |  Mayıs 8, 2007, 9:52 am

    neymiş hayalim bak merak ettim🙂 daha doğrusu birçok hayalimden hangisini biliyorsun?

    Cevapla
  • 20. Hüzünbaz  |  Mayıs 8, 2007, 2:19 pm

    Bu kadar gülümseme ikonuyla birlikte uzun zamandır post yazmıyordun yada ben ikonları görmüyordum diyelim :d Hep gül sen e mi ?😀

    Cevapla
  • 21. fz  |  Mayıs 8, 2007, 4:07 pm

    İçin lan için hadi izin veriyorum😀 Allah bana sizi sayıyla verdi zaten😀 heheh beni de çatlattın ya msn de alacağın olsun demek ektii seni pınar hahahahaha hahahahahah hahahahah😀😀😀😀😀 biz yazın buluşcaz pınarımla tuzla da seni o zaman görcem hahahahahahahah sen yapma masaj bana vazgeçtim sakatlanırım alimallah😀 berna yemek yapacak dedim o kadar yapacak bu benim hayalim sen maydonoz olma ordan meyve salatası da ellerinden öper attırma kafamın tasını hacklerim bak msnini😛😀😀

    Gökhan ben sadece gönül meseleni hatırladım valla hayırlıysa dedim ya🙂

    Kızz ben bu aralar iyiyim iyi😀

    Cevapla
  • 22. cerkes kızı  |  Mayıs 8, 2007, 4:08 pm

    ne dalga geciyon ula..he yaa eski şarapçılardan oluyok ne var begenemedin mi😛 bana bak canımı sıkma mutfaktan cıkamazsın ona göre….halee koş kola getir..buzu eksik koş..meyve soy bakem haleee…krem nerde hadi kap gel…berna gülüm sen ne içersin getirsin haleşşşş :))) çilekeşin sana uyarlanmış versiyonu haleşşş oldu :)) begendinnnn😛

    Cevapla
  • 23. cerkes kızı  |  Mayıs 8, 2007, 4:10 pm

    ayrıcana her hayalde bir köle izavvvraaa vardır😛 ahanda piyango sana vurdu Allahın cadısı …hadi bakemm ..sende güneş yüzü görecen yine iyisin..nihohohohoho

    Cevapla
  • 24. fz  |  Mayıs 8, 2007, 4:17 pm

    hahaha köle izavra kelimesini bu blogda kullanmak tarafımdan yasaklanmıştır köle haleş olsun😀

    Cevapla
  • 25. fz  |  Mayıs 8, 2007, 4:19 pm

    berna yastık yünlerini bile dökmüş garibim hasta hasta etme eyleme dedim ama dinletemedim aman olsun benim hayailmde aşçıbaşı kendisi hale de yamağı😛

    Cevapla
  • 26. yakamoz  |  Mayıs 8, 2007, 4:40 pm

    Napiym kızım benim sazanımda sensin en kolay seni kekliyorum hehehe😀 Ama çatladın kıskançlıktan dimi🙂 Tuzlaya gelince Hale nolur adresi ver yanına geliym diye yalvarırsın ama😀 Bernayada ben burdayken kralı yemek yaptıramaz hadi bakemm… Ayrıca bana maydonoz deme nefret ederim kendisinden midemi bulandırma akşam akşam.. O hacklemede bi kere olur bi daha yemez😀 asıl sen utan milletin dini duygularıyla oynayarak tufaya getirdiğin için… Bundan sonra Allah bir hariç ne desen inanmam😀

    Allahın pigmesi çerkezlerin en cadısı öznur hanım az yiyinde kendinize uşak tutunuz efendim😀 Bacak kadar boyunuzla koskoca kadına yaptığınız yakıştırmalardan dolayı sizi şiddetle kınıyorum.. Gürhan seni bu aralar az dövüyo heralde dil papuç kadar olmuş yine hehehe😀

    Cevapla
  • 27. adem  |  Kasım 24, 2009, 2:14 pm

    ben oyle olmeyi istiyorumki keske olsemde kurtulsam diye dua ediyorm ihsalla

    Cevapla
  • 28. adem  |  Kasım 24, 2009, 2:15 pm

    keske olup kurtulsam

    Cevapla
  • 29. misafir  |  Ocak 16, 2011, 10:16 am

    süpeer………,.,,,,

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


En Çok Okunanlar

Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 54,982 tıktık

Zaman…

Mayıs 2007
P S Ç P C C P
« Nis   Haz »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Kelebeğim Benim

2

Resim 045

anne

Resim 019

Resim 025

Resim 030

Resim 016

Resim 038

Resim 019

4

Diğer Fotoğraflar

