Son Dakika :)

Mayıs 8, 2007 at 4:32 pm 21 yorum

Flaş
Flaş
Flaş

– FZ hanım 5 dakika müsaitseniz görüşebilir miyiz?
(Allaaaahhh müdür çağırdığına göre yine bi ekstra çıkacak, yok bu adam yeni geldi belki de çıkartmaz gir bakalım, dur ceketni ilikle, ana ceket giymemişsin bu gün, otur, bacak bacak üstüne atma özellikle söylemiş adam hoşlaşmam demiş😀 , yutkun, şirin bi gülümseme seç)
– Buyrun hocam🙂
– Ben müdür yardımcılığı için sizi uygun gördüm
– (Şaşkın tavrını takın ama şaşkınlığını belli etme, gülümseyişe devam) Öyle mi? (Ne desem, ne desem)
– Hocaaaanım, şimdi burda 5 idareciyiz, hepimiz de erkek, bi tane bayan olsun dediler🙂
– Hımmm (Başını anlıyorum şeklinde aşşağı yukarı salla),
– Ben de sizi uygun gördüm
– Hocam teşekkür ederim ama, ama, benim için çok zor olur. (Bir alttaki posta bakarsanız anlarsınız)
– Neden hocaanım?
– Yaz tatili 20 gün az gelir, e bi de mesaisi var bu işin 8:30-17:30 bayan için çok zor (Alışmışım yarım gün çalışmaya hatta bi de boş gün var, tembel FZ!)
– Ben de sizi düşünmüştüm
-…………….
………….
.
Konuşma uzadı gitti neticede kabul etmedim ama sevindim teşekkür ederek ayrıldım😀 Hemen bi mesaj kocişe😀 Cevap da şu ” Sakın ha🙂 ”

Geldim hala kararsızım neticede ben severim masa başı işini, bi açıdan rahat derse girmiyceksin bi açıdan çok sıkıcı, ben patlarım otur otur akşama kadar, e bi de yazın o sıcakta millet sefa sürerken sen gideceksin…Para olayı da iyi bir anda çifte maaşa geçecek gibiyim😛 ama …… rahatımı bozmayım dedim şimdilik…🙂 Hele biraz daha büyüyüm de ben😀 Çoluğu çocuğu büyütüym de bi önce nasılsa 60 yaşına kadar(düşünmesi bile tuhaf) emeklilik yok… Du bakalım🙂

İLk dinlediğimde konsantre olamamış pek de hoşlanmamıştım ama çok hoşmuş bu ya , dinleyin beğeneceksiniz😉

Entry filed under: Genel. Tags: .

Neşeli ol ki genç kalasın :) Özleyenlere :)

21 Yorum Add your own

  • 1. deli mine  |  Mayıs 8, 2007, 5:08 pm

    hımm artısi eksisi var ama terazisi sensin.. herkesşn terazisi başka çünkü.. ama nasil iyi hissediyorsan o işi yapcaksin acanım.. olay bu.. kariyer dersin maddi dersin ama evde çocugunla oyun aynayamak daha degerli dersin.. sonunda lat alta yazip bakacaksin.. ama iyi yapmişsin bence.. elifin en güzel dönemi.. bu dönemi birlikte yaayın =)
    öpeirm canım
    hocaanimm
    hem iyi olmuş sen müdür yardimcisi olsaydin biz e önümüzü ilikliyecektik bloga girmeden😛 yok yok iyi olmuş iyi😀
    şaka bi yana iyi olmuş =))) ay sapittim tamam gidiyorm ben😀

    Cevapla
  • 2. Hüzünbaz  |  Mayıs 8, 2007, 6:29 pm

    Müdür yardımcıları cadı olur anacım senden müdüre olmas pamuk gibisin😀

    Bu videoyu buraya ekle sen ben ağlarım alışkınım :S

    Cevapla
  • 3. Hüzünbaz  |  Mayıs 8, 2007, 7:45 pm

    Bravo fatma saatler geçti hala dinliyorum bu gece bunalıma sen taktırdın beni ayyy imdattttttttttt😦

    Cevapla
  • 4. fz  |  Mayıs 8, 2007, 7:59 pm

    Pınarım ben sana hemen bi cem yılmaz ekliyim mi öyle bi çıkarıyo ki adam o bunalımdan😀 sallaaaaaaaa😛

    Cevapla
  • 5. fz  |  Mayıs 8, 2007, 8:01 pm

    Kız Cns haklısın anacım benden olmaz zaten 😀 yalnız pınarım sen beni okulda görmedin pek de pamuk helva sayılmam😀 Yine de her ayrıldığım okulda sevilerek anılıyor olmam çok güzel tabi😀 gülüşümü özleyen öğretmen ve öğrenciler varmış konya ve ankarada seviniyorum duydukça valla

    Cevapla
  • 6. Kubi$  |  Mayıs 8, 2007, 9:17 pm

    aaa ne güzell.. teklifi kabul etmesen de böyle bi teklifin gelmesi bilee güzel.. tebrik ederimm ablacııımm..
    öperim yanaklarından..

    Cevapla
  • 7. TILSIM  |  Mayıs 8, 2007, 10:03 pm

    Çok güzel ya cnm ya😉 Ama kabul etmemen iyi olmuş valla hem kızınla, ailenle ilgilenirsin.Hem burasıyla da ilgilenirsin.Yoksa nerde…😀 şaka bi yana teklif ço kgüzel cnm…
    hoşçakal

    Cevapla
  • 8. incegül  |  Mayıs 9, 2007, 11:49 am

    tebrikler fz hanım..🙂 kabul etmemiş olsan da.. böyle bir teklif almak onör yapmıştır bünyede.. helal benim bacıma be..🙂 öptüm de gidiyom..:)

    Cevapla
  • 9. fz  |  Mayıs 9, 2007, 7:07 pm

    Evet kübişim güzeldi kusum🙂 ben de sıkarım yanaklarından🙂

    Tılsım ben de bi ara düşündüm acaba kabul etse miydim diye ama gerenk yok😛 sen de hoşçakal

    İncegülüm onör yaptı accık da gurur😀 yürü be kim tutar seni diyosun he :d milletvekili d emi olsam acep😛

    Cevapla
  • 10. fz  |  Mayıs 9, 2007, 7:08 pm

    millet vekili olunca tüm blogerlara maaş bağlıycam böyle beleş beleş yaz yaz nereye kadar di mi?

    Cevapla
  • 11. rabia  |  Mayıs 9, 2007, 10:35 pm

    Keske sartli kabul etseydin.En azindan belli bir deneme süresi ve cocuktan dolayi mesai saatlerini aranizda anlasarak en uygununu secseydin cok daha iyi olurdu diye düsündüm.Yinede kararina saygi duyar sadece fikrimi söylerim.Sevgiler

    Cevapla
  • 12. cerkes kızı  |  Mayıs 9, 2007, 11:25 pm

    sen benim yardımcımsın FZm🙂 malum haleye karşı voltran modunda beni yalnız bırakma oyarım.😛
    verdiğin karar hayırlı olsun..

    Cevapla
  • 13. Serra  |  Mayıs 10, 2007, 3:05 pm

    hakkinda hayirLisi oLsun.. cok ho$ bi tekLif, kabuL etmesen biLe akLinda buLunmasi dahi ho$ bi$i.
    opuorum, kocamannnnnnnnn🙂

    ~Serra

    Cevapla
  • 14. hacer  |  Mayıs 10, 2007, 10:12 pm

    Fz ,
    ben tamda senin istemediğin şartlarda çalışıyorum😦.
    BEnde haftada bir gün tatil istiyorum hemde diğer günler yarım gün çalışmak istiyorum .Süper olurdu eminim🙂.

    Cevapla
  • 15. ---OPTiO---  |  Mayıs 11, 2007, 2:28 am

    hayirlisi olsun :)) canim yaaen dogru karari vermissin bence..sen kipir kipirsin..öyle masa basi öö olurdu senin icin🙂
    kocaman öpüyorum fistik..bu arada sana bi mail yazmam lazim..görüsürüz🙂

    Cevapla
  • 16. sakrep  |  Mayıs 11, 2007, 9:09 am

    hehehe hayatım herkes mudur yardımcısı olur ,ama senın bebısının başka annesı yokki onun sana ihtiyacı var,optum senı .

    Cevapla
  • 17. mypallstolga  |  Mayıs 11, 2007, 8:24 pm

    ehuuu müdür aplam benim😀 müdürlere layik görülürmüş aman da aman😛

    Bu arada altaki post’un daki meyvelere kafam takıldı… özendim onlarıı😀 bende yiyorum şimdi ehu :))
    şimdilik bu kadar hocaaaaanımmm😀

    Cevapla
  • 18. mypallstolga  |  Mayıs 11, 2007, 8:25 pm

    klipte güzelmiş hakkatten😉

    Cevapla
  • 19. Kubi$  |  Mayıs 13, 2007, 9:15 am

    Anneler günün kutlu olsun Güzel Anne🙂

    Cevapla
  • 20. fz  |  Mayıs 13, 2007, 9:33 pm

    Teşekkürler rabiacım bana gelmezdi hayırlısı bakalım

    Voltranın neresiyim ben kız😀😀

    Saol serracım inş. hakkımda hayırlı olan oldu🙂

    Hacercim ya aslında bi çok kişi aynen öyle ben biraz nankörüm😦

    Optiommmm bitanemmmm canımmmm tatlımmm aşkımmmmmm🙂 kız mailine bi sevindim ki sorma cvp yazamadım duygusal yoğunluktan😛 ciddiyim ya içim bi hoş oldu valla sevindirik ötesi bi durum yaşadım çok saol inan ben de acaip özledim seviyorum seni koskocuman hem de öpüyorum canım benim

    Sema abla di mi noktayı koymuşsun valla diline sağlık🙂

    Tolga afiyet bal şeker olsun🙂 klip de güzel hakkaten milleti bunalıma bağlamışım ama olsun bunalım da kimi zaman iyidir🙂

    Kübra elif sevdiklerine ne diyo biliyo musun “şirin gız” , “şirin gızım beniiiimmm”🙂 anne annesine bile diyo seni görse eminim sana da derdi🙂 muckssss kocaman bi tane

    Cevapla
  • 21. hakan  |  Temmuz 28, 2007, 9:20 am

    Beş erkek idareciyiz bi bayan lazım cümlesinden sonra teklifi kabul etmeniz abes olmaz mıydı?
    Ülkemdeki idareci zihniyeti bu kadar işte işi hakkıyla yapana değil garip sebeblere dayanarak garip insanlara veriyorlar.
    Bu arada idareciliğin artısını ve eksisini de iyi biliyorsunuz:)

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


En Çok Okunanlar

Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 54,982 tıktık

Zaman…

Mayıs 2007
P S Ç P C C P
« Nis   Haz »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Kelebeğim Benim

2

Resim 045

anne

Resim 019

Resim 025

Resim 030

Resim 016

Resim 038

Resim 019

4

Diğer Fotoğraflar

