Özleyenlere :)

Mayıs 13, 2007 at 9:17 am 18 yorum

(Yeni post yazmayım da ben şuraya ekliyiveriym)🙂

Dün anneler günüydü hayatımda geçirdiğim en heyecansız anneler günü🙂 Ben her anneler gününde pek bi heyecanlanırdım, hediyemi anneme verirken gözlerim falan dolar, ağladığımı örmesin diye apar topar kaçardım yanından. Dün bi sıradandı ki sormayın, bu aralar duygularım alındı sanki ağlayamıyorum🙂 Zaten bekleyemeyip, iki gün öncesinden verdim annemin hediyesini. Kendime de ciciler almıştım, eşim de uyanık bunlar da senin anneler günü hediyen olsun dedi, e napalım canın sağolsun çok da tın🙂 Eskiden olsa tındı da dedim ya duygularım alındı sanki yoğun hissetmiyorum artık hiç bişeyi istediğim de buydu zaten😀 Beşiktaşımın şampiyon olamamasına bile yoğun üzülemedim.🙂 Canı sağolsun kabul ediyorum dün eşşektaş dedim ama bol bol kendilerine 😀 Hatta tutup fenerlilere tebrik mesajları bile attım😀

Herneyse efendim kızı attık anneme, bi siparişi almak üzere x bi yere gittik eşimle, ben arabada bekliyorum o inip alıp gelecek güya, sonra da gidip annemlerde yemek yiycez. Her neyse uzatmayım, bi geldi ki bizimki sinirli deidkleri saatte yapmıyolar, vermiycem bi daha buraya hiç bişey yarım saat sonra gel dediler. Eeee napsak, hava da çiseliyor… Hadi dedim sür ben sana yol tarif edicem🙂 Garip garip baktı yüzüme, biliyor ki ben sık sık kaçıyorum kendi başıma alıp arabay bilmediğim yollara sürüyorum değişik değişik köylere kadar gidip geliyorum🙂 Sana güzel bi yol tarif edicem yavaş yavaş sür sadece o yolda araba kullanmak bile dinlendirecek seni🙂 Yol boyu harikaydı inanın heryer yemyeşil, hafif yağmur altında kuzu otlatan çocuklar, belimizi geçen ekinler, uçsuz bucaksız yeşillerin ortasında akan dere, mis gibi çiçek kokuları, arabanın peşine takılan köpek yavruları… Foto makinası almadığımıza pişman olduk…

Uzattım da uzattım ama esas akşam üstü harikaydı… Burada bi piknik alanı açıldı, baya geniş güzel bi yer. Babaannem bunalmış, annem de hadi yürüyüşe götürün bizi oraya deyince. Atladık tekrar çıktık. Elif ilerdeki çocuk parkını görünce durur mu salıncak, kaydırak🙂 Etrafda da kimsecikler yok… erler ıslak ya hani pikniklik bi hava değil. Seneler sonra ilk kez kaydıraktan kaydım😀 Salıncakta sallandım😀 Çok güldüm gökyüzünü izledim, çiçek topladım😀 Çocuktum dün ben , çocuk anneydim🙂
Hayat çok kısa be…. Giden gider, kalan kalır…Hiç bişeye üzülmeye değmez aslında… Hiç bişeye, hiç kimseye bağlanmaya değmez. Günü yaşamak en güzeli. Güzellikleri görebilmek, yarını düşünmemek, kaybetme endişesini atmak çöpe… Sevenlerinin farkında olmak, gerisini önemsememek… Seni seviyorum be günlükçüm🙂 En çok da okurlarını seviyorum🙂

img_0017.jpg

tıklayın bakıym
:))))))))) küçük hanım ofisinde çalışmakta öldüm gülmekten bu pozuna😀

Entry filed under: Yazılarım. Tags: .

Son Dakika :) Garip kişiler diyarı

18 Yorum Add your own

  • 1. Kubi$  |  Mayıs 13, 2007, 9:21 am

    ayyy Allah’ımm hale bak :))
    annesi ya baksana bu kız senden daha iyi müdür yardımcısı olur.. ben sana söyliim..
    maşallah, Allah nazardan saklasın fıstığını.. çok öpüyorum sizi..

    Cevapla
  • 2. menapoz abla  |  Mayıs 13, 2007, 10:04 am

    çok tatlı ya maşallah ona..

    Cevapla
  • 3. cerkes kızı  |  Mayıs 13, 2007, 11:33 am

    aaaaaaa saçınız uzamış ya :)) niye söylemiyon😛 Anneler günün kutlu olsun..öperim cadıyı :))

    Cevapla
  • 4. fz  |  Mayıs 13, 2007, 1:06 pm

    Kübracım🙂 hakkaten ya bunda bu bilmişlik varken bakalım ne olacak başımıza😀

    menapozum ablam saol öpüyorum

    Öznur ne uzama ya😀 sanırım 5 cm ya var ya yok😀 görmemişin kızın bi saçı uzamış işte bak 50 tane bağlamış😀 foto çektikten sonra hızla çıkardı tokaları toka düşmanı😀 babalar ve elifler toka takmazmış😀😀 biz de seni öptk😀

    Cevapla
  • 5. gökhan  |  Mayıs 13, 2007, 4:39 pm

    çok şirin görünüyor🙂 ablacım anneler günün kutlu olsun… yahu müd. yrd. kabul etseydin keşke🙂

    Cevapla
  • 6. zehra  |  Mayıs 13, 2007, 7:20 pm

    birtanem fıstığım canım🙂 anneler günün kutlu olsun seni ve ufacığımı çok öperim canımsın sen zehra canımm canımm :))

    Cevapla
  • 7. incegül  |  Mayıs 13, 2007, 7:47 pm

    Maşallah.:) çok tatlı ve komik.. anasının kızı tabii..:)) Anneler günün kutlu olsun canım.. öpüyorum sizi..:)

    Cevapla
  • 8. fz  |  Mayıs 13, 2007, 9:36 pm

    hehe gökhan saol🙂 kabul etseydik bunu oturturduk masaya 😀

    Zehram adaşım benim seni de acaip özledim haberin olsun sen de ebnim canımsın kız sıcacık arkadaşım benim🙂

    İncegülüm🙂 eheh anasıın kızı tatlı ve komik😀 komiğim ben😛 senin de kutlu olsun sen komik görmediysen fikriminincegülü diye bi blogger var oraya uğra öl gülmekten gülümsemekten🙂

    Cevapla
  • 9. Kubi$  |  Mayıs 13, 2007, 11:13 pm

    Fatma ablaaa..bişii dikkatimi çekti..
    şu sağdaki linkler varya.. orda ‘Veciheciğim’in üstünde fareyi biraz tutunca Şeker yazıyo.. diğer linklerde böle bişi yok.. sen mi öle yaptınn??😀
    ne meraklıyım Allah’ımmm

    Cevapla
  • 10. TILSIM  |  Mayıs 14, 2007, 2:16 pm

    oyyy şuna bak hele maşallah =). Çok havalıyız yalnız😀 Annesinin peşinden geliyor. Anneler gününde kutlu olsun canım =).

    Cevapla
  • 11. hüzünbaz  |  Mayıs 14, 2007, 2:52 pm

    Kubişim ben cevaplıyayım canım sorunu wordpresin bi özelliği bu kişilerin özel bişiler yazabiliosun aslında kişilerinin blog açıklamalarını girmek için işte örnek Kubişin bilgisine günlük vs vs açıklama yazıyorsun.Fatmam bana öyle bir jest yapmış🙂

    Anneler günü..Bilmiyorum ne kadar iyi bi anneyim bir gün öncesinde kuzucuğum eli kolu dolu geldi kreşde bir sürü hediye yapmışlar bizim için..

    Cümlelerin az önce msn de yaptığımız sohbetten sonra daha bi anlamlı ve farklı geliyor en azından daha net şekilde anlıyorum.Doğru diyorsun hayat kısa..bağlanmaya değmeyeceği gün gibi ortada..Bunları günde kaç bin kere söylüyorum kendime acaba😀

    Cevapla
  • 12. fz  |  Mayıs 14, 2007, 4:12 pm

    kübracım ben o linkleri bi yenilemem gerek aslında millet kapatıyo dükkanı yeniden açıyo😛 de ben herkese bişiler yazmıştım ama sanırım o bundan 3 önceki adresteydi😀😀 ve öpüyorum seni tatlım gözlüğüne de bittim😀 yerim seni beyazım benim

    Pınar bin değil onbin kere söylesek yine de akıllanır mıyız ki acep ?:) Kötüyüm ben kötüyüm kötüyüm kötüyüm herkesi sinir ederim ederim😀

    Cevapla
  • 13. incegül  |  Mayıs 14, 2007, 7:17 pm

    güzel kaçamak.. işte o an.. yaşadığın anı değerlendirmek en güzeli herhalde.:) yalnız kaydırak tam kurumadan kayarsan kötü oluyo.. tecrübeyle sabittir.. güzel çocuk anne.:))

    Cevapla
  • 14. cerkes kızı  |  Mayıs 14, 2007, 10:17 pm

    en heyecanlı yeri bana mesaj yazmaktı dimi nihohohohoho seviyom len seni FZm :))

    o köyleri bende görecem tamammı..

    Cevapla
  • 15. fz  |  Mayıs 14, 2007, 10:21 pm

    kaydırak kuruydu ehehe ama etekle kaymaya kalkınca aşağı inene kadar etek sıvandı kimseler yoktu😀 çocuktum ben çocuktum, çocuğum😛

    Evet cevap geç geldi ama tahmin edebiliyorum sizin hengameyi😀 valla ortak tuttuğumuz takımımız olsaydı keşke eşimle dedim sizi hayal ederken😀 İnşaallah baharda gör ama🙂 at arabasında ağzı yüzü pasaklı çocuklar gördüm dedim tam siyah beyazlıktı ama unutmuşuz işte🙂 ben de seni seviyorum

    Cevapla
  • 16. Kubi$  |  Mayıs 14, 2007, 11:51 pm

    önceliklee benii aydınlattığınız için teşekkür ederim Pınar ve Fatma ablarımmm…
    beyazlığımın çok büyük bir sırrı var Fatma abla..
    ama bu sırrı seninle paylaşmakta bir sakınca görmüyorum.. ama aramızda kalsın lütfen😛 ben kucucuk bir gızz iken.. annem beni hep aceyle yıkardı.. aceyle yıkana yıkana bu hale geldim.. benim hayaletvari halimin sebebi hikmeti budur yani.. sen de Elif kısı aceyle yıka, bembeyaz olsun :))) bu saatte bu kdr saçmalayabiliyorum, üzgünüm :pp
    bu arada kaydıraktan kayman konusuna da gelince… senii esefle kınıyorum.. senin gibi yaşını başını almış, çocuk çolukk sahibi minicikkk bir kız çocuğuna hiiiçç yakışıyor muu bu hareketlerr :D:DD evett az önce ancak bu kdr saçmalayabiliyorum demiştim, ama şimdi gördüm kii saçmalama kapasitem çok daha yüksekmiş benim uheuheuuehue
    belgin doruk gözlüğümle sana bir bakış atıp gidiyorum,öptümmm heuheue :))

    Cevapla
  • 17. kayhanovic  |  Mayıs 15, 2007, 8:18 am

    küçük hanım’ın tv izlemesine yasak getirin bakarmısın mikrofon gibi tutuyor sanki:) bir de ben bilirim havaları eyvah eyvah yandın sen daha büyüyecek🙂

    Cevapla
  • 18. fz  |  Mayıs 15, 2007, 9:59 pm

    kübracım gözlerim yaşardı saçmalama kapasitene😀😛

    Kayhan hoşgeldin de niye eli boş geldin? hakkaten dikkat ettim de mikrofonvari tutuyor bu kız kalemi😀

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


En Çok Okunanlar

Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 54,982 tıktık

Zaman…

Mayıs 2007
P S Ç P C C P
« Nis   Haz »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Kelebeğim Benim

2

Resim 045

anne

Resim 019

Resim 025

Resim 030

Resim 016

Resim 038

Resim 019

4

Diğer Fotoğraflar

