“Allah beni sever mi?”

Mayıs 18, 2007 at 7:47 am 9 yorum

FZ-Hadi kızım koş koş geç kalıcaz

Elif-Saat kaç?🙂 (Sanki saati biliyor)

FZ-Geç bakalım…(Ön kapıyı açıyorum)

E-Hayır hayır, çocuklar arkaya otururu babam söyledi🙂

FZ-Peki

FZ- Bismillah (Kontağı çevirirken)

E-Ne dedin sen?

FZ-Bismillah dedim

E-Ne demek o?

FZ-Seni kim yaratmıştı kızım?

E-Allah

FZ-İşte onun adıyla başlamak demek, hani yemek yemeye başlarken de diyoruz ya, biz işlerimize başlarken O nun adını söyleriz 🙂

E-Allah beni sever mi ki?

FZ-Tabi sever hem de seni çok seviyor🙂

E-O’nun kucağı da var mı? Beni kucağına alır mı?😀

………………………………….

İşte en korktuğum dönem başladı…”Allah” kavramı ve ben ve kızım….İnşaallah sağlam atarız temelleri…

Entry filed under: Yazılarım. Tags: .

Garip kişiler diyarı Ihlamurlar Çiçek Açtığı Zaman

9 Yorum Add your own

  • 1. Kubi$  |  Mayıs 18, 2007, 7:59 am

    sen merak etme, senin gibi bir anne temelleri sağlam atar.. endişe etme.. sen gelişmeleri bize yaz ki, yarın öbür gün karşılaşınca biz de zorlanmayalım :))
    öptüm ablacım..

    Cevapla
  • 2. cerkes kızı  |  Mayıs 18, 2007, 1:18 pm

    oyyy bu cadı bu kadar cenebaz oldumu bee..valla Allah kolaylık versin gülüm..örnek teşkil edeceksin bana bak ona göre🙂 fotoları yolladım bakarsın mucuk

    Cevapla
  • 3. fz  |  Mayıs 18, 2007, 2:45 pm

    Kübracım saol tatlım teveccüüühün:)

    Öznurcum aldım fotoğrafları çok saol da ayşe şenay kim😀 Ben ve örnek teşkil etmek ha inşaallah ne diyim …

    Cevapla
  • 4. hüzüntü hanım  |  Mayıs 18, 2007, 3:55 pm

    Senin gibi bi anneye abim gibi bi babaya sahipken huzur içinde geçer bu anlarda..Tabi benim oğlum gibi dua ederken sabırsızlanıp hani dua ettim neden o arabayı almam için bana para göndermedi de diyebilir :))) öptüm ikinizide..

    Cevapla
  • 5. cerkes kızı  |  Mayıs 18, 2007, 3:58 pm

    hahahahaha hüzünbaz aplaaaa cok tatlı bu burak yaa hahaha..valla zor bir dönem ne diyeyim..dur bakalım daha neler yaşayacagız..

    ayşe şenay ben oluyormuşum..bende bilmiyordum da biri dedi..ismin bu cıkıyor diye..kendime kimlik yaratmışım bacım :)) he ya örnek teşkil edecen..senden iyi catlak mı bulacam ben😛

    Cevapla
  • 6. incegül  |  Mayıs 18, 2007, 9:29 pm

    Eveeet.. zor zamanlar.. ama sen başarırsın eminim ben de.:) Akıllı kızın da hemen kavrayacaktır olayı.. haydi kolay gelsin canım.. öpüyorum o tatlışımı ve annesini.:)

    Cevapla
  • 7. deli mine  |  Mayıs 19, 2007, 12:24 am

    çok zor bir konu.. hemen bir çirpida anlamayacaktir sabirla ve çok dikkatli olmak lazim:) öperim fzcim elifi de oyy😀
    elifi ana okulunda düşünemiyorum oyun hamurunu eline alip bismillah diyip agaç çiçek yaptigini😀 çok şrin olur

    Cevapla
  • 8. kurunane  |  Mayıs 19, 2007, 8:48 am

    merhaba. benim kızım da 6 yaşında ve uzun süredir allah kavramı ile sorular soruyor.

    allah kızmı erkekmi?
    allah ne renk?
    allah bu ev kadar mı büyük?
    allaha ben dua etsem barbi şatosunu bana verir mi?
    allah beni görüyormu?
    peki sinemi, sevdeyi, sudeyi de görüyormu?
    bu yediğimiz yemeğide mi allah verdi bize?

    bunlar hemen aklıma gelenler. beni hayrete düşüren, düşündüren, güldüren, çıkmaza sokan ne sorular ama…. allahı önce sevsin sonra korksun istiyorum.

    Cevapla
  • 9. fz  |  Mayıs 19, 2007, 9:27 pm

    Pınar abin kim diye düşündüm bi müddet iyi mi😀

    Burak da maaşallah hehe Öznur Ayşem severim seni🙂

    İncegülüm miniyide bekliyorum he bak ona göre😉

    Cansu okurken ben de baya güldüm oyun hamurları ve besmele abartmasam mı napsam emin de değilim kafam karışık🙂

    Kurunane🙂 hoşgeldin sefalar getirdin🙂 Valla zor işler ya seninkinin soruları da baya zor tutarlı olmak da lazım aslında bu konuda dur bakalım hayırlısı zamanla oturacaktır bazı şeyler inş.

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


En Çok Okunanlar

Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 54,982 tıktık

Zaman…

Mayıs 2007
P S Ç P C C P
« Nis   Haz »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Kelebeğim Benim

2

Resim 045

anne

Resim 019

Resim 025

Resim 030

Resim 016

Resim 038

Resim 019

4

Diğer Fotoğraflar

