İçim Sıkılıyor :(

Mayıs 22, 2007 at 11:03 am 15 yorum

Entry filed under: Beğendiklerim. Tags: .

Ihlamurlar Çiçek Açtığı Zaman Dido & Mandalin ;)

15 Yorum Add your own

  • 1. hüzüntü hanım  |  Mayıs 22, 2007, 11:26 am

    Al benden de o kadar😦

    Cevapla
  • 2. sevgi  |  Mayıs 22, 2007, 2:13 pm

    bahar dandır bahardan senide bu güzel havalar mahvetti..

    Cevapla
  • 3. incegül  |  Mayıs 22, 2007, 2:15 pm

    öpiim geçsin.:) ya da ooommmmmm size hüzünlü güzeller.:)

    Cevapla
  • 4. sevgi  |  Mayıs 22, 2007, 2:27 pm

    şaka bir yana yine duygusallığın üzerinde sanırım şarkıya bakılırsa derinlerdesin yine.. biraz kendine izin ver be fz çok sıkıyorsun kendini kendi kendini dipsiz kuyulara atıyorsun sonrada bir türlü çıkamıyorsun başkalarından imdat bekliyorsun kimseden bir ışık gelmeyince daha çok üzülüyorsun
    ”Beni bana bırakma” derdim eşime ben içime kapanmadan çek çıkar beni bu aptal his tufanından ama adam bana yetişemezdiki naapsın ben öyle bir hızla dalardım ki derinlere fersah fersah yol katetmesi gerekirdi
    sonra ben yine düşünürdüm arkasından ”bu adam beni hiç sevmiyor” diye bütün faturaları ona keserdim
    anlayışsız,bencil,düşüncesiz,gerizekalı, aptal,korkak,hain vs..
    ondan sonrasında da evde günler boyu süren sessiz savaşlar..
    şimdi anlıyorum ki asıl kendimle savaşıyormuşum (o zamanlar kavgamın onunla olduğunu düşünüyordum🙂
    Ben savaşı kazandım sanırım darısı senin başına..
    haa diyeceksinki şimdi hiç içinin sıkıldığı günler olmuyormu oluyor elbette onu da havalar bağlıyorum konu kapanıyor :))
    öptüm kendine iyi bak

    Cevapla
  • 5. TILSIM  |  Mayıs 22, 2007, 6:52 pm

    off ya sende mi bende öyleyim yahu :(:( acnm ya berbat bir duygu😦 yine gelicem öptüm kocaman

    Cevapla
  • 6. fz  |  Mayıs 22, 2007, 8:05 pm

    Pınarcım İncegülü bi oku bak geçiyor🙂

    Bahardandır di mi ya🙂😉

    İncegül kedi maceraların kopardı beni saol valla Cem Yılmazım benim🙂
    O da kimmiş halt etmiş senin yanında😀

    Sevgi ya valla çok duygulandırdı beni yazdıkların🙂 Zaten hazırım duygulanmaya🙂 Sıkıyorum haklısın rahat bırakamıyorum içimdeki kızı🙂 Bu da bırakmamış halimse gerçi😀 Ben de aynısını yapıyorum kendi sıkıntılarımın faturasını başkalarına, işin acı yanı da sevdiklerime kesiyorum maalesef… Off o sessiz savaşlar… Sana çok imreniyorum aslında valla,🙂 maaşallah telefonda eşinle konuşman bile çok takdir edilecek cinsten ciddiyim bak🙂 bunu da burda dile getirmiş olayım da eksik kalmayım🙂 dilerim zamanla ben de oturturum bazı şeyleri, rahat bırakırım şu fzyi🙂 ben de öpüyorum sen de iyi bak kendine🙂 Bu arada nooldu meraktayım ???????? Anladın sen beni🙂😉

    tılsım koş incegül kişisini bi oku valla geçiyor😉 öptüm

    Cevapla
  • 7. incegül  |  Mayıs 22, 2007, 8:17 pm

    Anaaam, kız ben sizi severim be.. hakikaten sevindim öyleyse valla.:) Banka hesap numarasını mail şettir bacım.:)))

    Cevapla
  • 8. Kubikss  |  Mayıs 22, 2007, 8:26 pm

    nolii kuzum sanaa..
    iyiydinn noldu yine.. bak tatilde gelio daha ne istersin bilmem kii :))

    Cevapla
  • 9. yakamoz  |  Mayıs 23, 2007, 8:52 am

    sopa istiyo sopaaaa hehehehe😀 itinayla falakaya yatırılır fatma hanım.. dayaktan sonra bişeyciğiniz kalmaz emin olun🙂 .. malum cennetten çıkma dayak dimi hehehehe🙂

    Cevapla
  • 10. cerkes kızı  |  Mayıs 23, 2007, 9:14 am

    ben bunu izleyemedim…ammaaa haleye katılıyorum..vay be ilk kez oluyor bu durum :))

    Fzm atla arabaya gel bacım..shellden al benzini kamyon veriyooo😛

    Cevapla
  • 11. elif  |  Mayıs 23, 2007, 2:27 pm

    basligi gorunce pabucun da sıkıyor mu demek geldi🙂
    oyle bi sarki vardi di mi ama😛

    Cevapla
  • 12. ---OPTiO---  |  Mayıs 23, 2007, 5:52 pm

    varya fezem..iki dakika öncesine kadar hic biseyim yoktu..ondan once yine pek iyi sayilmazdim..ama suan resmen kalbim sIKIsiyo..cok feciyim :(( siz iyi olun yaa….hadi bakim..gülll….bak yoksa kalpten giderim..bilen bilir..benim harbiden kalnbim var :)) öptüm canimmm

    Cevapla
  • 13. fz  |  Mayıs 23, 2007, 7:59 pm

    İncegülüm hemen şeyediym sen yolla ama her ay yolla😛

    Kbracımmmm öyle deme ya zaten pişman oldum yazdığıma iyiyim iyi takma kafana mucx

    He ya Halem, çoktan hakettim di mi gel bi de sen vur ühühü Canımmmmm

    Öznurcum hani evvelden de eklediğim lazca ninni bu😉 kızım yazık bana🙂 Öznur bizimkisi kız ayol kamyonu netcez😛 bebek vereni yok midur?

    Elif kızımın adaşı hoşgeldin🙂 İnan o şarkıyı mırıldanarak yazdım ben o başlığı..🙂

    Optiom güzel arkadaşım, akşam akşam dedim ki, yahu Fz hani için de sıkılıyosa, dışın da sıkılıyosa, kime ne bundan? Ne diye buraya da yazarak okuyanların da sıkıyosun içini🙂 Demişken senin yorumunu okudum Affet olur mu🙂 msn de çevrim dışısın di mi hep göremiyorum ki seni… Bi denk gelseydik başını şişirirdim…Sen de iyi ol olur mu herşeyi güzel, içi de dışı da güzel , GÜZEL İNSAN… Seviyorum seni hem ben iyiyim kız ne varmış kötü olacak di mi ama iyiyim iyi hadi sıkma canını

    Cevapla
  • 14. nursen  |  Mayıs 26, 2007, 8:16 pm

    merhaba ben de bu şarkı mı desek ninni mi desek bilemedim ama bayıldım defalarca dinledim yetmedi bloğuma ekkleyeyim istedm youtubeyi altüst ettim ama senin gibi altyazılısını bulamadın ne olur yar bana bir link ben de ekleyeyim bloğuma teşekküredeyim şimdiden.

    Cevapla
  • 15. fz  |  Mayıs 26, 2007, 10:18 pm

    Hoşgeldin nursen🙂 çok güzel di mi🙂 ağlamak istedikçe dinlenesi bişey🙂

    linki şu http://www.youtube.com/watch?v=_7VQh-wBQgs

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


En Çok Okunanlar

Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 54,982 tıktık

Zaman…

Mayıs 2007
P S Ç P C C P
« Nis   Haz »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Kelebeğim Benim

2

Resim 045

anne

Resim 019

Resim 025

Resim 030

Resim 016

Resim 038

Resim 019

4

Diğer Fotoğraflar

