Son iki haftaaaa :)

Haziran 1, 2007 at 3:28 pm 8 yorum

Burak Kut’u nasıl bilir ki bizim kuşak? Biz lisedeyken çıkmış “Baby face” tabirinin yakıştırıldığını bildiğim ilk kişi… Ben pek hoşlanmazdım o dönemlerde ama seven arkadaşlar çoktu poster falan asarlardı  Ben o dönemde yeni çıkan bir diğer sanatçının hayranıydım😀 “Hadi hadi meleğim” diyin de anlayın siz😀 İnanamıyorum kendime😀 Valla inanamıyorum😀 Sizin için aradım da bulamadım o dönemki kaset kapağı resmini ama şunun gibi bişeydi😀

Şimdi nerden çıktı Bu Burak Kut? Yeni bi şarkısı çıkmış kliple;” Komple kipiz” mi tikiz mi kriptiz mi nedir anlamıyorum. Şimdi bu şarkıyı duyar duymaz Elif atıyor kendini sahneye 😀 Sahnemiz de halı:D Bi oynuyor aman Allah’ım yerlere yatıp dönmeye bile çalışıyor gözlerimize inanamadık ilk gördüğümüzde😀

Tatile 2 hafta kaldı😀 İlköğretimde değilim bu yıl laylaylommmm seminer falan yok öğrencilerle birlikte başlıyo tatil😀 Bi kurtulsam şu ilçeden, direkt İstanbul…Bir sürü planım var İstanbul’da… Hiç sevemediğim şehir bu kadar mı cazip gelir sanırım kaçış olduğu için….

Karşı kaldırıma temel atıyorlar, sinir oldum artık bütün yaz inşaat gürültüsü çekeriz. Hoş biz yazın burada da değiliz ki…😉 Nerde miyiz? Allah kerim… Eşimi Pc başında turlara otellere bakarken görmek beni nasıl mutlu ediyor anlatamam😀 Ciddi manada seçim zamanı haricinde eve dönmek istemiyorum. Ama seçimde buradayız tabi her TÜRK vatandaşı gibi 
Görüşürüz….

Entry filed under: Beğendiklerim, Yazılarım. Tags: .

İnsan bu kuş misali… Ertuğrul Sağlam Bizde :)

8 Yorum Add your own

  • 1. elif  |  Haziran 1, 2007, 8:45 pm

    inanmiyorum sana ozcan deniz mi?
    burak kut’u da sevmezdim ben, daha ilkokul bebesi idim ama ozaman da herkesin sevdiginin sevememe durumum vardi :))
    adasim da kivrakmis masallah , operim onu🙂

    Cevapla
  • 2. Kubikimsi  |  Haziran 1, 2007, 10:41 pm

    ayy demek istanbula gelcen hee?? acep görür müüm seni??
    bi sevindim bi anda.. optioyu kesin görücem,seni de görsem tam süper olurdu..
    burak kutu çok severdim ben yaww..
    özcan denize gelince de adam şimdi çok karizma yahuu🙂

    Cevapla
  • 3. fz  |  Haziran 2, 2007, 6:59 am

    Elif ben de kendime inanamıyorum😀 Adaşın pek kıvrak valla tutabilene aşkolsun

    Kübracım İstanbul’a gelicem inşaallah görüşeceklerim var orada ay denk gelsek optimle de görüşsek, sen orda mısın yazın? Nerdesin? Senle de görüşsek🙂 Hatta biz Hale’ye gitcez inş. sen de gelsen tiramisu yapcak bize😀 Dur msn de görüşürüz😀 Hale misafirlerinin sayısını artırıyorum şekerim biliyorum ki sen çok iyi bir ev sahibesisin sormama bile gerek yok🙂 Senin evin benim evim😛 Özcan Deniz’in şimdiki haline diyeceğim yok ama o zamanki hali ı ıh😀

    Cevapla
  • 4. Kubikimsi  |  Haziran 2, 2007, 8:18 am

    ben hep burdayım.. burası benim mekanım kıss :)))

    Cevapla
  • 5. Hacer  |  Haziran 4, 2007, 7:49 am

    Özcandaki değişim farkedilmeyecek gibi değil.Fz biz senle yaşıtmıyızz neyiz ben de lisedeydi bebedo çıktığında.Ama adam şimdi zayıflamış.O bebeksi şişmanlığını kaybetmiş🙂 .Ama bu şarkısı gerçekten insanın kanını kaynatıyor.Elifcim haklı yanii.
    Öpüyorum sizleri.

    Cevapla
  • 6. yakamoz  |  Haziran 4, 2007, 12:53 pm

    toplaşın gelin bakalım ben tatile çıkmadan yetişş yoksa kapıda kalırsın bak😀

    Cevapla
  • 7. Serra  |  Haziran 5, 2007, 12:15 am

    Burak Kut`u severdim ben kucukken.. bebeto`m benim!😛 iLkokuLdaydim yaa..😀 daha guseL bi $arkiyLa ciki$ yapabiLirdi ama.🙂
    oZcan`i sevmezdim, $imdi de pek haz etmem. Ama Allah icin kendini cok geLi$tirdi, saymadi yerinde.

    ~Serra

    Cevapla
  • 8. sefa  |  Haziran 26, 2007, 10:17 am

    özcan deniz çok büyük gelişmeler yapıyo ne diyebilirimki başarılarının devamını dilerim allah onun yardımcıusı olsun kötü bi niyetle demiyorum çok yakışıklı çok başarılı çekemiyenler olabilir ama inanınıyorum başarabilir ooo tebrik ederim!…

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


En Çok Okunanlar

Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 54,982 tıktık

Zaman…

Haziran 2007
P S Ç P C C P
« May   Ağu »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Kelebeğim Benim

2

Resim 045

anne

Resim 019

Resim 025

Resim 030

Resim 016

Resim 038

Resim 019

4

Diğer Fotoğraflar

