Ertuğrul Sağlam Bizde :)

Haziran 2, 2007 at 7:06 am 9 yorum

2 post aşağısına bakın, Allah’tan başka bişey dilesem olacakmış🙂 Kayseri için üzüldüm ama napalım🙂
*******

Ertuğrul Sağlam, (d:19 Kasım 1969 – Zonguldak, Ereğli) Beşiktaş Jimnastik Kulübü teknik direktörü.

Futbola Fenerbahçe altyapısında başladı. Gaziantepspor’da profesyonel oldu. 2 sene Gaziantepspor’da oynadı. 1990 yılında Samsunspor’a transfer oldu. Spor Akademisi’ni bitirdi ve daha sonra aynı bölümde master yaptı.

Samsunspor’da gösterdiği başarılı performans sonucu 1994/1995 sezonunda Fenerbahçe, Galatasaray ve Beşiktaş Ertuğrul’u transfer etmek için yarışa girdi. Ertuğrul Sağlam, bu transfer yarışının sonunda o döneme kadar transferde tutumlu davranan Beşiktaş’la anlaşarak kulübün en pahalı oyuncusu oldu. Beşiktaş’taki ilk sezonunda aşırı baskı yüzünden uzun süre bekleneni veremedi. Sezon sonuna doğru toparlanan Ertuğrul’un başarılı performansı ve 28 golü Beşiktaş’ı şampiyonluğa taşıdı. Beşiktaş formasıyla geçirdiği 6 sezonda toplam 167 Lig maçı oynadı ve 103 gol attı.

Forvet olarak oldukça başarılı olan ve pek çok önemli gole imza atan Ertuğrul Sağlam’a John Benjamin Toshack’ın takımın başına gelmesinden sonra defansta görev verilmeye başladı. Daha sonra tekrar forvete dönmesine rağmen ilk sezondaki performasnı yakalayamadı.

2000/2001 sezonunda Beşiktaş’ın yönetimine geçen Serdar Bilgili yönetiminin ilk transfer adımlarından biri olarak Samsunsporlu Erman Güraçar’la takas eldidi. 2003 yılı sonunda futbolu Samsunspor’da bıraktı. 300’ün üzerinde maça çıktı ve 125 gol attı.

İlk defa 27 Ekim 1993’de Polonya’ya karşı A milli olan Ertuğrul Sağlam, 26 kez A Milli Takım forması giydi. Bu maçlarda toplam 11 gole de imzasını attı.

Aktif futbol hayatından sonra antrenör olarak görev yapmaya başladı. Gigi Multescu ve Erdoğan Arıca’nın yardımcılığını yaptı. 2004/2005 sezonunda Samsunspor’un başına geçti. Bir sene sonra Kayserispor teknik direktörlüğüne getirildi. Kayserispor ile oldukça başarılı bir dönem geçirerek Şampiyonlar Ligi’nin resmi dergisi olan Champions’un gelecek vaat eden 20 teknik direktörden biri olarak gösterildi.

Mayıs 2007 sonunda Beşiktaş ile anlaşarak 2007/2008 sezonu için bu takımın başına geçti.
**********
Seneliği 1 milyon dolardan 2+1 anlaşma imzalamış. Hayırlı olsun bakalım🙂 İtiraf ediym lisedeki platoniklerimden biri de buydu😀 platonik itirafına döndü blog😀 Hatta gazetede düğün resmini görüp ağlamıştım😀

Entry filed under: Yazılarım. Tags: .

Son iki haftaaaa :) Ses yok, zaman yok, mekan beyaz…

9 Yorum Add your own

  • 1. Kubikimsi  |  Haziran 2, 2007, 8:17 am

    heheheh.. itirafına koptumm.. :)))
    ama hakkaten yakışıklı adammış :p

    Cevapla
  • 2. BlueAngeL  |  Haziran 2, 2007, 10:21 am

    Kız Patma Zihla aştın kendini anacım :)))) Postlarına yetişemiyorum hehe😛 eferim eferim bak gayet güzel gidiyosun. Ertuğrul u bende beğenirdim ama valla ne zaman evlendi, ne yaptı hiç haberim bile olmamış. Sen ayrı bir fanatiksin şekerim :PP

    Cevapla
  • 3. incegül  |  Haziran 2, 2007, 12:29 pm

    Ben de çok beğenirdim.. bir de Metin’e hastaydım ben. O evlendiğinde bayağı üzülmüştüm. Emme, Ertuğrul’un evlendiğini hiç hatırlamıyorum.:) Hayırlısı olsun inşallah.. Beşiktaşımız bu yıl yüzümüzü güldürsün.:))
    Yerim ben o artiz kelebeği bu arada. Kıvırta kıvırta, ne de tatlı oynuyodur cicikom.:) Öyle oynarkene öpüver teyzesi için de olur mu?

    Cevapla
  • 4. vecihe  |  Haziran 2, 2007, 1:29 pm

    http://www.youtube.com/watch?v=Qj8LPSyE-rw&mode=related&search= dinle hatun kişi😉

    Cevapla
  • 5. deli mine  |  Haziran 2, 2007, 4:23 pm

    fzmmmm 😀
    ben de Kerem Tunçeri ye hayrandim.. baksana şu fotoya.. alahin çirkini ya :)))

    Cevapla
  • 6. ---OPTiO----  |  Haziran 2, 2007, 8:37 pm

    itirafina koptum bende😀 hehhehe..bi de aglamissin ya..oyy kiyamam🙂 öptüm canim

    Cevapla
  • 7. kaos  |  Haziran 3, 2007, 9:53 pm

    hayırlı olsun da nasılsa birşey değişmeyecek nihohoho

    Cevapla
  • 8. yakamoz  |  Haziran 4, 2007, 12:51 pm

    adamın hayatını dökmüşsün bee😀 hahahhaaaaa kızım hiç işin yokmu senin😀

    Cevapla
  • 9. Serra  |  Haziran 5, 2007, 12:17 am

    ertugruL`u hatirLiorum.. ama ya$Lanmi$ baya yaf, $a$irdim..🙂
    benim de pLatonik`im var futboLcuLardan ama soLemeeeeem.😛

    ~Serra

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


En Çok Okunanlar

Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 54,982 tıktık

Zaman…

Haziran 2007
P S Ç P C C P
« May   Ağu »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Kelebeğim Benim

2

Resim 045

anne

Resim 019

Resim 025

Resim 030

Resim 016

Resim 038

Resim 019

4

Diğer Fotoğraflar

