Ses yok, zaman yok, mekan beyaz…

Haziran 3, 2007 at 11:13 pm 37 yorum


İçimdeki fırtınanın dalga boyu giderek küçülüyor,
Artık dalgalar aşmıyor boyumu
Saklandığım bu tahta kulübeden çıkmanın zamanı geldi…
Tahta aralıklarından geçirip elimde sıkı sıkı tuttuğum,
Ucundaki püsküllerine hüzünlerimi bağladığım uçurtmayı bırakmanın zamanı geldi
Gıcırdayan kapıyı açarken gözlerim kamaşıyor,
Gök gri değil artık…
Deniz sakin…
Yaprak kıpırdamıyor…
Büyük bir sessizlik…
Kimse yok, hiç kimse çevrede…
Sağ elimi aralıyorum hafifçe, uçurtmayı salıyorum ve gözden kayboluyor…
Saçlarım hiç olmadığı kadar uzun, ayaklarım çıplak,
Üzerimde kefenimsi bir beyaz elbise…
Ses yok, karanlık yok, ama huzur da yok…
Karşıdan koşarak gelen biri var sanki
Serap mı bu?
Hayır O da beyazlar giymiş, papatyalardan taç var saçlarında,
Ellerinde kocaman bir buket papatya…
Ses yok,
Karanlık yok,
Huzur da yok sanki…
Serap değil bu, yaklaşıyor kısıyorum gözlerimi, tanıyamıyorum…
“Anne ben geldim, geldim, ben geldim, sana çiçekler getirdim…”
Kucaklaşıyoruz, kaldırıyorum döndürüyorum, savruluyor minik ayakları havada
Zaman yok, ses yok, mekan beyaz…

Hayırdır inşallah…

FZ

Entry filed under: Yazılarım. Tags: .

Ertuğrul Sağlam Bizde :) Ayağın ellerimde

37 Yorum Add your own

  • 1. Kubikimsi  |  Haziran 3, 2007, 11:32 pm

    rüya mı bu? huzur yok demişsin, ama ben okurken içim böle bi hoş oldu, sanki huzurla doldum gibi🙂
    hayırlara gitsin.. öptümm cnmmmmm..

    Cevapla
  • 2. BlueAngeL  |  Haziran 4, 2007, 9:17 am

    ooooooy süper bir rüya🙂 Rabbim hayırlara çıkarsın, huzur yok demişsin yaa; yanılıyorsun, huzur çok çok yakında😉 öptim seni Patma Zihlaa😛

    Cevapla
  • 3. yakamoz  |  Haziran 4, 2007, 12:48 pm

    rüyalar tersine çıkar derler.. bol huzurlu günler seni bekliyo demek.. rüyada beyaz görmek mutlu haberlerle yorumlanır çoğu zaman.. kara bulutlar aralanmış hayır diyelim hayır olsun.. öpüldün kocamanından..

    Cevapla
  • 4. cerkes kızı  |  Haziran 4, 2007, 4:42 pm

    iyi de rüya oldugu nerden belli yaw..ister rüya ister değil…yeter ki hayırlara cıksın sıkıntın..

    Cevapla
  • 5. Serra  |  Haziran 5, 2007, 12:18 am

    hayirLara gitsin in$..

    ~Serra

    Cevapla
  • 6. kayhanovic  |  Haziran 5, 2007, 12:02 pm

    hayırlara gitsin inşallah ama sen gene senin şirineyi düşün kapı gıcırdamasını birde ondan dinle hehe

    Cevapla
  • 7. gkhn  |  Haziran 5, 2007, 12:13 pm

    rabbim hayırlara çıkarsın, güzel bir rüya olduğu hissi uyandıu bende yazarkende çok güzel yazmışın ablacım…. kal sağlıcakla

    Cevapla
  • 8. fz  |  Haziran 5, 2007, 12:35 pm

    🙂 saol Kübracım

    Ben de seni öptüm Bernacım

    Yakamozum güzel kardeşim hepimizinki aralansın…

    Öznur rüya rüya ama yorumlanmış hali🙂

    Saol Serracım

    Şirinenin sesi kapı gıcırtısından beter🙂

    Saol Gökhan sen de kal sağlıcakla

    Cevapla
  • 9. TILSIM  |  Haziran 5, 2007, 2:28 pm

    Hayırdır inşallah =) okuyunca aklıma benimde rüyam geldi😉 hemen bakaytım bakalım unutmadan🙂

    hoşçakal…

    Cevapla
  • 10. vecihe  |  Haziran 5, 2007, 3:00 pm

    Fatmam böyle rüya tabir etme gibi bişicik yapıyorsan hemencik söyle elli bin beş yüz altmış yedi tane rüya var tabirsiz bekliyor bende hehe😀

    O savrulan minik ayakları yerim ben yerimmmm az kaldı gelsin yicem😀 Hayırlara çıksın rüyan inşallah..Bütün huzursuzluklarını unutursun inşallah tez zamanda..Öptüm

    Cevapla
  • 11. yakamoz  |  Haziran 5, 2007, 4:00 pm

    yesin seni kardeşin..

    Cevapla
  • 12. cerkes kızı  |  Haziran 5, 2007, 4:42 pm

    bugun kavuşamadık yavru..yazdım ama gittin galiba msn de hocam artık tatile gir yaaa olmuyo böyleee😛

    Cevapla
  • 13. ---OPTiO----  |  Haziran 6, 2007, 3:06 am

    ayy hayirli bi anlami var bence..huzurlu günler seni bekliyo….ayy ne guzell..hep öyle olsun insallah…sende bolbol gulumse :))) öptüm fezemmmmm

    Cevapla
  • 14. yakamoz  |  Haziran 6, 2007, 12:13 pm

    fatma kız bak ne buldum sana hahahahha🙂 ama görünce ağlama

    Cevapla
  • 15. hüzünbaz  |  Haziran 6, 2007, 12:18 pm

    Hale çok fenasın😀

    Cevapla
  • 16. BlueAngeL  |  Haziran 6, 2007, 1:52 pm

    yaa kardeşim youtube dan bişey eklemeyin şu bloglarınıza, ben işyerinde göremiyom ühü ühüüü😦 Kız pınar sen kulağıma fısırda bari Hale yine ne yapmış :PP

    Cevapla
  • 17. incegül  |  Haziran 7, 2007, 10:09 am

    Hayırlar olsun.. bembeyaz olsun her bişey.. hayat.. kalpler ve papatyalar.:))

    Cevapla
  • 18. fz  |  Haziran 7, 2007, 5:35 pm

    🙂 Tılsım baktın mı?

    Pınarcım yok öyle bi yeteneğim😛

    Hale midene oturma ihtimalim yüksek yeme bence hem benim de ızgaram dahalezzetli olur😛

    Öznurrrrrrr kavuşmak istiyorum ben seninle🙂 Valla ba ama böyle msnden diil Canımsın. tatile girince net bitiyo nadasa alcam kendimi😛

    Ben de seni öptüm optim

    Haleee koptum valla o neydi öyle be😀 zevkime tükürüym😀 ama senin zevkin süper hahaha

    Bence de çok fena bunla çene yarıştırılmaz pınarcım

    Berna ben açıklayım sana özcan denizin amanın aman şarkısı ve klibi ama ne klip kaşlar saçlar, danslar yıkılıyo😀 kıyafetleri de unuttum😀😀

    İncegülüm saol bitanem

    Cevapla
  • 19. TILSIM  |  Haziran 7, 2007, 9:21 pm

    😀 baktım da biraz iyi biraz kötü gibi😦 hayırlara çıksın diyelim cnm öptüm kocaman

    Cevapla
  • 20. Saliha  |  Haziran 7, 2007, 10:51 pm

    Senin anlatımın çokhoş olmuş. Rabbim hepimize huzur nasib etsin.🙂

    Cevapla
  • 21. ---OPTiO---  |  Haziran 8, 2007, 12:04 pm

    ben daha cok öptüm bi kere :)))

    Cevapla
  • 22. deli mine  |  Haziran 9, 2007, 1:56 pm

    dalgaboyu gibi teknik terimler kullanma fzm.. bana dersi çagriştirma.. fena oluyorum bak:)) wavelength.. ahhhhh.. aciyor ulenn😛 şurda bi kafa dagıtmaya geldik derslerden sıkılıp.. yapilcak şey mi bu.. ayip degil mi.. utan fz anim utan >(

    rüya🙂 havada dönen ayaklar aklimda canlandi hemen.. huzur olsun gerisi yalan.. varsin rüyanda olmasin.. rüyalarinin huzuru😀 sen hep mutlu ve huzurlu ol uyanikken.. bu daha güzle fzm..
    öpüyorum cnaım benim
    dikkat et kendine emi ve benim küçük yigene😀

    Cevapla
  • 23. fz  |  Haziran 9, 2007, 5:21 pm

    Tılsım iyi düşün iyi olsun canımsın🙂

    Abla amin

    Optiom🙂😦

    Cansum🙂 sanırım rüyayı anlattığım gece elektronik yazılı sorularını hazırlamıştım😀 Huzur olsun gerisi yala… Umudum yok🙂 Yiğene ha🙂 Oğlan doğur da veriym gelinin olsun hem zengin olurlar kadın büyük olursa derler ya😀 Acele et kuzum 😀

    Cevapla
  • 24. deli mine  |  Haziran 9, 2007, 5:45 pm

    tamam dur doguruyorum =))) manyaga gel hele😀

    Cevapla
  • 25. deli mine  |  Haziran 9, 2007, 5:46 pm

    yemek yapmasini ögret kızaa bn hamarat gelin istereemmmmm 😀

    Cevapla
  • 26. fz  |  Haziran 9, 2007, 6:37 pm

    lan cem uzanı seçelim hamileliği 3 aya indirecekmiş :))))) manyağa gel hele demiş ya😀 ulen anası biliyo mu ki yemek yapmayı kıza öğretecek😀 kaynanası yapsın kızım yesin nihohoh

    Cevapla
  • 27. deli mine  |  Haziran 9, 2007, 7:11 pm

    ben de bilmiyorum nolcak aç mi kaldik şimdi…😦

    Cevapla
  • 28. fz  |  Haziran 9, 2007, 7:12 pm

    oğlunu yemek kurslarına yolla o zaman😛 ben daha pisbi kaynana olcam sanırım dünüüürr😛

    Cevapla
  • 29. deli mine  |  Haziran 9, 2007, 7:13 pm

    kaynanasi yapcak kızı yicek.. hadi lennn ordannn.. zaten senin elif benim salak oglani çok kullanir.. firil fiirl snein kızz.. bnmki kesin avanak olur sneinkinin yaninda

    Cevapla
  • 30. deli mine  |  Haziran 9, 2007, 7:14 pm

    he ya oldu.. hanımm hanımmmmmm.. kendine gellll.. oglumu kullandirtmammmm..

    Cevapla
  • 31. hüzünbaz  |  Haziran 9, 2007, 9:23 pm

    sıyrık toplantısı mı vardı da haberim olmadı :Pp

    bir kere elifi ben kendi oğluma alacağım😀 Huyu huyuna suyu suyuna dimi ama :Pp

    Cevapla
  • 32. fz  |  Haziran 9, 2007, 9:39 pm

    yok yok şekerim kaçırmadın toplantı devam etmekte otur yamacıma😛 olabilir kanımca sen öğret ama yemek yapmasını😛 hem siz zengindiniz diil mi daha da iyi olur😀 Gelinin çok cazgır yalnız söyliyim şu an babasını pataklamakla meşgul😀 uykusu gelince çekilmez oluyo😛

    Cevapla
  • 33. fz  |  Haziran 9, 2007, 9:41 pm

    Kayınvalideciğine de aynı davranışları sergilerse bilemem noolur😀

    Cevapla
  • 34. ---OPTiO---  |  Haziran 10, 2007, 12:24 am

    ben ögretirim yemek yapmayi :)) ama simdiden söylim , zehirlenme riski yüksek😀 hihahuu…yandiniz 🙂

    Cevapla
  • 35. deli mine  |  Haziran 10, 2007, 1:55 am

    ulen hemen sattilar benim gül gibi paşa oglumu.. aslan oglumu.. fz karısı yok sana damat.. avcunu yala sne emi.. telli babalara merkez efendilere git damat damat diye dualar et allahım bana bi damat ver de.. bn naptim de.. belki amorti tutar ama bnm oglum tutmazz.. bn ogluma aşçı gibi hatun bulcam..

    vermiyim oglumu di mi optiom.. yalniz güldüm heh.. ueln ben dogurana kadar siiznkiler everir behh..😀 yok yok dogurmuyorum.. dogurmadan şu çileisne bak.. dogursam nolurdu.. tövbee..😀

    Cevapla
  • 36. fz  |  Haziran 10, 2007, 6:55 am

    Optim senin oğlanı da alalım listeye sonra eleme yaparız😀

    kız dandu Allah’ın delisi resmen beddua etmişsin olum🙂 Töbe de bakıym :PBak yoksa ben sana bi ederim feleğin şaşar mesela şöyle diyebilirim (tuzum kuru ya) Allah sana öyle bi gelin versin kiiiii…… :Ddemem demem kıyar mıyım ben sana🙂 Çok geç kalma yalnız doğurmak konusunda fizyolojik olarak namümkün kapsamına dahil olmadan😛

    Cevapla
  • 37. burak_ca  |  Haziran 10, 2007, 11:46 am

    şiir çok güsel olmuş sanırım içteki dünyanın dışa yansımasıı ellerine sağlık

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


En Çok Okunanlar

Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 54,982 tıktık

Zaman…

Haziran 2007
P S Ç P C C P
« May   Ağu »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Kelebeğim Benim

2

Resim 045

anne

Resim 019

Resim 025

Resim 030

Resim 016

Resim 038

Resim 019

4

Diğer Fotoğraflar

