Ayağın ellerimde

Haziran 10, 2007 at 7:07 am 26 yorum

Henüz 3 günlüktün…
Zamanla ellerime sığmayacak olsa da bedenin…
Dualarımdasın her zaman bilesin…

Entry filed under: Yazılarım. Tags: .

Ses yok, zaman yok, mekan beyaz… Veeeeeeeeeeee Bitttttiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :))))))))))

26 Yorum Add your own

  • 1. Kubi$  |  Haziran 10, 2007, 8:49 am

    ben çok seviyorum bu fotoğrafı🙂 tam bir aile tablasu..

    Cevapla
  • 2. Kubi$  |  Haziran 10, 2007, 6:48 pm

    sizin oralardan petrol çıkmışş.. az önce duuyydumm haberlerde🙂

    Cevapla
  • 3. fz  |  Haziran 10, 2007, 7:20 pm

    🙂 canım saol 😀 evet çıktı geçen hafta artık dolduruyoruz bidon bidon çok şükür gelirken getirym mi bi bidon😀 döker yakarız istanbulu P

    Cevapla
  • 4. zehra  |  Haziran 10, 2007, 11:57 pm

    CANIMM BİRTANEM ALLAH MUTLULUĞUNUZU DAİM ETSİN..HEP MUTLU OLUN İNŞALLAH CANIMIN İÇİ🙂 ARTIK İYİ OLMANA ÇOK MUTLUYUM CANIMSIN SEN DAHA DAHA İYİ OLUCAKSIN🙂 ÇOOOK İYİ HEMDE SEN MÜKEMMEL BİR ANNE VE EŞSİN😉 BUNA EMİN OL🙂 SENİ KOCAMAN ÖPÜYOR VE BEN UYUMAYA GEÇİYORUM😀 YARIN İŞ BEKLİYOR😦 ÖPTMMMMMMMMMMMM

    Cevapla
  • 5. kayhanovic  |  Haziran 11, 2007, 7:21 am

    oy oy ufacık bu ya

    Cevapla
  • 6. cerkes kızı  |  Haziran 11, 2007, 8:29 am

    şimdiki halini de cekseydin :))

    Cevapla
  • 7. gkhn  |  Haziran 11, 2007, 8:42 am

    çok şirin çok güzel🙂

    Cevapla
  • 8. BlueAngeL  |  Haziran 11, 2007, 10:27 am

    eveeeeet çok şekeeer🙂 bu resmi yıllar önce ilk görenlerden biriyim hehe😛 Hee cidden Patma Zihla şimdiki halini de çeksene😛😛

    Cevapla
  • 9. yakamoz  |  Haziran 11, 2007, 4:36 pm

    şu resmi çekerken yüzüklerinide çıkartır insan dimi sanat zevkimin içine ettin yani😀 Allahtan elifin ayağı varda kurtarıyo resmi..😀

    kubişim sende ayaklı gazete gibisin anacım herşeyide biliyosun böcekkk😀

    fatma hani istanbulu yakıymmi dedin ya benzini al gel kibrit elimde bekliyorum.. yakalım ulen bu şehriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii😀 ama kadınlar ve çocuklar hariç hehehe😀

    Cevapla
  • 10. fz  |  Haziran 11, 2007, 5:14 pm

    Adaş özledim be valla🙂 ağzından bal damlıyor yine… Ne güzel senin gibi olmak imreniyorum inan sana öpüldün🙂

    Kayhan sen bi ara blog ayak resimsiz olmaz mı demiştin😀 valla şimdi aklıma geldi o amaçla eklememiştim ama alın size ayak😀

    Öznur çektim valla bi ara atıym da bak şekerim hatta dur hemen atayım🙂

    Gökhan saol

    Berna abartma be 2 yıl önce anaam yaşlandık ha çektim sabırlı olun daa

    Hale ben kim sanat kim😀 ama haklısın yüzüksüz olsa tam süper olacakmış😀 yakalım haklısın genetik yapısı bozukları😀

    Cevapla
  • 11. fz  |  Haziran 11, 2007, 5:15 pm

    Cevapla
  • 12. fz  |  Haziran 11, 2007, 5:16 pm

    İşteeee tıklayınız 2,5 yıldaki ayak gelişimi için😀

    Cevapla
  • 13. hüzünbaz  |  Haziran 11, 2007, 7:07 pm

    hepimizde çocuklarımızın ebatlarının minikliğini gösteren resimler var demek ki :))) belki bedeni ellerine sığmayacak ama yüreğinde belkide onun istediğinden fazla yer olacak her zaman değil mi?Öperim o minik ayaklardan..

    Cevapla
  • 14. deli mine  |  Haziran 12, 2007, 6:04 am

    oyyy yanimdaki yastıgı ısıracagım nerdeyse.. allahım o ayaklari ısırırım bn koparirim.. koparirdim.. zamaninda görebilseydim.. şimdi büyümüşlerdir tekme neyim atarlar:P yok elificim sakin ol ısırmıyorum.. hemen de büyüyorlar yaaa >(😀

    Cevapla
  • 15. fz  |  Haziran 12, 2007, 7:48 am

    Pınar sen de eklesene🙂 Öperiz…

    Cansu şimdiki hali için iki üstteki yorum linkine tıkla😀 Biz gelebilecek her türlü isteği düşünür, ona göre çalışırız😀 bence o seni ısırır😛

    Cevapla
  • 16. Saliha  |  Haziran 12, 2007, 3:14 pm

    oy oy annesi,artık eline zor sığıyormuş.🙂

    vecihelerin ki ne komik olmuştu ama.
    Onlarınki valla o kadar sanatsal değildi. sadece tek tek el ve ayak pozu idi.
    o zaman dijital makinemiz yok. normal makine ile çekmişler,ben götürdüm fotoğrafçıya .
    çıktı resimler, adam “ay yanlış poz basılmış” dedi, cart cart yırttı. “aaaay dedim hayır onlar özellikle çekmiş. basın onu yine.”
    neyse bastılar. 15-20 dk sonra mı ne yine gittim.
    bu sefer biraz önce dükkanda olmayan kız ” ay yanlış resim” dedi o da anında cırt cırt etti.
    ben artık kafayı sıyıracaktım yani.😦
    bir daha bastılar.😦 😛

    Cevapla
  • 17. elif  |  Haziran 13, 2007, 8:03 am

    oy oy oy adasim benim masallah… ben de hemen misket’in pati fotosunu cekeyim bari :))

    Cevapla
  • 18. incegül  |  Haziran 13, 2007, 10:29 am

    Hüzünlü, neşeli, komik, güzel, içten, sevgi dolu.. çok güzel bir resim bu. Tıpkı senin gibi.:)))

    Cevapla
  • 19. deli mine  |  Haziran 13, 2007, 8:39 pm

    oyy koptummmm :))) çocugu yatirmiş çekmişş.. elif napiyorsun anne demedi mi :)) kocman olmuş yaw..😀

    ayak severim ama hepsini yiyebilecegimi sanmiyorum😛

    öperim kocman fzm😀

    Cevapla
  • 20. fz  |  Haziran 13, 2007, 9:35 pm

    Saliha abla baya ilginç olmuş adam ne bilsin sizin ölçü tablonuzu😀

    Elif misketin patileri merakla bekliyorum🙂

    İncegülüm canım ya valla özetlemişsin beni🙂 Hafiften çatlak da yazsan tam olurdu ama 😀

    Cansu sence nooldu😀 Ben de senin ayağını tutup çekicem diye cırladı😀 Veee öyle bir pozumuz da var tabi😀 Ama onu burdan şeyetmeyelim😀 Ben sana bir ara veririm linki😀 Kardeşime yolladım ablasının kardeşi nolacak bi blog yapmış komik resimlerden oluşan oraya eklemiş😀 Ben de seni öperim kocaman

    Cevapla
  • 21. Kubi$  |  Haziran 13, 2007, 11:36 pm

    kocamann olmuşşş benim Elifiminn ayaağıı amandaa amannnn :)))
    bu arada yukarlarda bi yerde hale abla yüzüksüz olsaydı fln demiş..
    katılmıorum şahsen.. daha bi anlamlıı olmuş kanımca :))
    nasılsınn bu arada???
    göremiomm seni ne zamandır.. özledümm…🙂

    Cevapla
  • 22. ---OPTiO---  |  Haziran 14, 2007, 6:30 pm

    oyy oyy..yerim ben o ayaciklari yaa…..kücücük suna bakkk …….öp benim icin elifimi..senide öptüm fezemmmmm

    Cevapla
  • 23. joe  |  Haziran 14, 2007, 11:16 pm

    evet aynen dediiin kişi yim
    ama zaman 1 buçuk sene olsada
    kısa göründüü kadar
    uzunda olabiliyor
    yorucu geçiyor
    yoruluyor
    insan
    zombide olsa🙂

    Cevapla
  • 24. fz  |  Haziran 15, 2007, 12:40 am

    Kübracım denemelerimin yegane şahidi olmuyor wordpresse imeem yüklenmiyor😦 Ben de seni özledim balım

    Ben d eseni öptüm optim

    Joe bıcı bıcı di mi yanlış hatırlamıyorum ruh6saçmalıkları mıydı? Zombiler yorulmaz sanardım🙂

    Cevapla
  • 25. Kubi$  |  Haziran 15, 2007, 11:32 am

    imeem eklemeye çalıştığını anladım.. ama niye olmuyor yaw.. enteresan bir durum.. deneyelim onu bir daha..
    gerçi ben hep blogspota gelin diodum ya neyse :pp

    Cevapla
  • 26. Asheke  |  Ağustos 9, 2007, 9:19 pm

    Inanilmaz guzel bir resim. Harika bir hatira.
    Cok begendim coook.

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


En Çok Okunanlar

Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 54,982 tıktık

Zaman…

Haziran 2007
P S Ç P C C P
« May   Ağu »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Kelebeğim Benim

2

Resim 045

anne

Resim 019

Resim 025

Resim 030

Resim 016

Resim 038

Resim 019

4

Diğer Fotoğraflar

