Veeeeeeeeeeee Bitttttiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :))))))))))

Haziran 15, 2007 at 10:47 pm 17 yorum

Huhhhhhhh ohh beeeee :)))))))
Bitti bitti var mı ötesi? 2006-2007 Eğitim Öğretim yılını bu gün tamamlamış bulunmaktayız. Çok mutluyum. Çoooookkkkkkkk😀

Karneleri verdim, vedalaştım minnoşlarımla, hadi bakıym iyi bi tatil yapın dedim😀 Hocam yazın zilinizi çalarız dediler😀 Zorrrrrr bulursunuz beni yazın😛 Bağlasan durmam bu ilçede😀 Büyük de konuşmayım, Allah sağlık versin, huzursuz bi durum vermesin. İnşaallah, haftaya vınnnlıyoruz😀 Konya-Ankara- İstanbul-Balıkesir- Niğde- Antalya- Mersin-?????????????????????????????? bilemem hiççç bilemem :)))))

Allah’ım çok şükür. Maaşallah kendimi çok iyi hissediyorum bir kaç zamandır, hatta artık aynaya bakınca güzel bile hissediyorum, ki bunu bütün bayanlar anlamıştır :))) Bi de şu var hiç kimseyi kendimden daha değerli görmüyorum, kızım hariç🙂

Bu gün karneleri dağıttık, birer kahve patlattık, bindim arabaya gittim Niğde’ye sıpsıkışık biyere zorlanmadan park ettim, zorlanmadan çıktım, yol boyunca yüksek sesle müzik dinledim, yalnız başıma güldüm durdum. Bu günlerde çok gülüyorum hayır olsun bakalım :)))))

Sonra çooooook ama çoook özlediğimi içine girince farkettiğim kalabalık bir ortama attım kendimi🙂 Eğlendim, kızımla aylar sonra havuza girdim, ip atladım, dut topladım, gül kokladım, fanatik beşiktaşlı iki kedicikle oynadım, çimenlerin üstünde fıskıyelerle ıslandım, hopladım zıpladım… Gülern bir sürü gözle gözgöze geldim, sıcaklığı içimde hissettim, zeytinyağlı sarmaları hüplettim🙂 Para her daim önemliymiş onu anladım, evinin bahçesine kapalı yüzme havuzu yaptırcak kadar paran olmalıymış buna karar verdim😀

Mutluluk mutluluğu çekermiş bunu anladım🙂 Kendime edebiyat son sınıf öğrencisi bi kız ayarladım; burs vercem hem de direkt hesabına :)) Ne zamandır istediğim şeydi, tam da istediğim gibi birine :))) Buna vesile olanlardan da Allah razı olsun…

İzelin yeni bi şarkısı var imeem eklense eklyicem ama olmuyor, benim için dinleyin, dökün kurtlarınızı da; şarkının ismi : Belli mi olur? Bak bu işler belli mi olur🙂 aa youtube da buldum🙂

15 Haziran😉 Üstelik de maaş günü :))) Bu kadar olur yani😀

Entry filed under: Beğendiklerim, Yazılarım. Tags: .

Ayağın ellerimde Yanlış nota

17 Yorum Add your own

  • 1. vecihe  |  Haziran 16, 2007, 12:37 am

    ohh şükürler olsun..hadi bakalım tez zamanda kavuşmak dileğiyle..

    Cevapla
  • 2. kayhanovic  |  Haziran 16, 2007, 4:32 am

    gözün aydınmı desem,gözün niğdemi desem:=)
    ne güzel ya 3 ay tatil öğretmenlik gibisi yok. maaşında keilmiyor ohh ne ala allah daha cok versin efendim bizmi ne yapalım biraz sonra işe gidecem uyku tutmadı uyandık:)

    Cevapla
  • 3. Kubi$  |  Haziran 16, 2007, 9:01 am

    Kubi$den FZ’yeee koskocamannn bir MAŞAALLLLAHHHHHH…
    öperimmmm bidenem..

    Cevapla
  • 4. elif  |  Haziran 16, 2007, 10:32 am

    ortmenim hayirli ugurlu olsun tatiliniz :))
    iyi dinlenmeler, nigde uzerinden kayseri’ye de bekleriz :))
    Allah maasinizi gule gule harcatsin, tatilinizi de keyfle gecirtsin insallah..

    Cevapla
  • 5. deli mine  |  Haziran 16, 2007, 6:54 pm

    ulen iddiasina girerim çocuklar bile sendne fazla sevinemiştir😀 anaaa manyaga ba tüm yurdu doalşicak:)))

    eet evet evet işte budur fz😀 yürü yavrummm sen süründür herkesiii:))) çok sevindim cnm walla🙂 mutlu ol sne hep.. oyy üstelik maaş günüüü.. zehra bizi diskoya götürrrrr =)))

    Cevapla
  • 6. Serra  |  Haziran 16, 2007, 9:02 pm

    oh ma$allah, senin mutLuLugun yazini okuyanLara da geCio soLiim..😉

    ~Serra

    Cevapla
  • 7. pinargvn  |  Haziran 17, 2007, 6:58 pm

    ne güzel yazmışsınız, öğretmen olmamak için direniyorum ama, öğretmenlerden böyle güzel şeyler duydukça da keşke öğretmen mi olsam diyorum =)
    bütün bir yıl çok yoruldunuz, bu uzun tatili kızınızla çok güzel geçirmenizi diliyorum =) hoşçakalıın

    Cevapla
  • 8. fz  |  Haziran 17, 2007, 10:20 pm

    İnşaallah Pınarcım hayırlısıyla…

    Cumartesi iş ha yazık valla Kayhanovice de🙂 ÇAt diye bi ses mi duydum ne ? :)3 ay değil 2 ay ama olsun kimde var 2 ay?

    Kübracım saol bitanem ben de öperim seni …Nasılsın kız bitti mi sınavlar? Geçtin mi?

    Elifcim ben baba tarafından Kayseriliyim uğramadan olmaz… Büyükler var orada da, Ama sevemedim gitti Kayseri’yi nedense…

    Cansu kız hala aklım sende iyi misin ki? Umarım iysindir. Hakkaten he çocuklar bile benim kadar sevinmemiştir bu tatile🙂 Öpüyorummmmmmmmmmmmm

    Ay Serra cidden mi? Hüzünlü yazılarımı da az okumadınız hakkınızı helal edin be 🙂 Ama sevindim bak🙂

    Pınarcım hoşgeldin. Tatili bir yana bırakırsak öğretmenlik çok da cazip bir meslek sayılmaz aslında. Güzel dileklein için sağol

    Cevapla
  • 9. deli mine  |  Haziran 18, 2007, 1:41 am

    çok çok iyiym hayatım yok bir şeyim sen hiç merak etme fzm bnmmm😀 çocuklar gbi sevindm demicez artık ozmn.. fz gbi sevindim ulennn😀 kocman öperim seni.. en çok sen sevin zaten yavrum😀
    baş baş emi

    Cevapla
  • 10. incegül  |  Haziran 18, 2007, 10:02 am

    Örtmenim, yaz tatilinde bana ders verebilir misiniz aceba?…
    Evin bahçesine yüzme havuzu yaptırdık diyelim. Bir musluk bu havuzu 5 saatte doldurursa, başka musluk kaç saatte boşaltır? Böyle bir havuzu yaptırmak için, kaç yıl para harcamadan çalışmak gerekir? İşte bu gibi soruların cevaplarını öğrenmek istiyom.:))
    İyi tatiller canım. İnşallah gönlünce bir yaz geçirirsin. Kelebek te annesiyle bol ve güzel vakitlerde birlikte olur.:) Öpüyorum siz kocaman:))

    Cevapla
  • 11. umar  |  Haziran 18, 2007, 12:33 pm

    hahahah kaç para maaş alıyorsun merak ettim :))

    Cevapla
  • 12. fz  |  Haziran 18, 2007, 2:01 pm

    Cansummm hep iyi olalım di mi🙂

    İncegülüm biz bu maaşlarla senelerce yiyip içmeden devam etirsek belki havuzlu bi villa alırız o da belki yalnız:D Özel ders kopeeen olsun saati 150 ytl iyi mi ?😛 İnşaallah canım saol

    Umar ne sen sor ne ben yazayım😀 ama o “hahahah” lara değecek bi miktar😀

    Cevapla
  • 13. cerkes kızı  |  Haziran 18, 2007, 4:21 pm

    hadi gözün aydın..yaşasın tatillllll😛

    Cevapla
  • 14. ---OPTiO---  |  Haziran 19, 2007, 5:39 pm

    :)))) ayy cok sevindim fezem…hep böyle ol insallahh…balikesiredemi gidiceksin :)) bende gidicem muhakkak :)) belkide orda bile görüpsürüz extrasindan😛😀 hehehe.e…

    ohhh gez bakalimm…bende gelicem cok bunaldim burda..geliyim bende yazicam mutlu mutlu postlarr..ohh cok sevindim ama senin adina yaa..öptüm kocaman

    Cevapla
  • 15. fz  |  Haziran 19, 2007, 11:38 pm

    Saol Öznurum nerelerdesinnnnn

    Optim mailini yolladım😉 Saol canım inş. Öpüyorum

    Cevapla
  • 16. ALp  |  Temmuz 12, 2007, 11:45 pm

    slmlar arkadaşlar kim nu fz zf😀

    Cevapla
  • 17. fz  |  Temmuz 16, 2007, 10:31 pm

    ben benim işte kimdir bu fz dersen yukarda linki var tıklarsın zf değil fz hemi de😀 sen kimsin bi de?

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


En Çok Okunanlar

Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 54,982 tıktık

Zaman…

Haziran 2007
P S Ç P C C P
« May   Ağu »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Kelebeğim Benim

2

Resim 045

anne

Resim 019

Resim 025

Resim 030

Resim 016

Resim 038

Resim 019

4

Diğer Fotoğraflar

