Yanlış nota

Haziran 19, 2007 at 11:34 pm 7 yorum

Di’li geçmiş zamanlarda bıraktık sevdayı…
Yalnızlığımızı kabullendik.
Kabullendik de…
Geçmiş zamanlarımıza özlemimiz hiç bitmedi nedense…
Kader denen bestede, yanlış notalara bastık.
Bastık da…
Nakarat tekrarlarında yanlışa devam ettik, doğru sanarcasına…
Ve tekrarlanan nakaratlardan sıkıldık.
Sıkıldık da…
Hatıralardan kopamadık, şarkının en başına dönmeyi istedik,
Taa ki yanlış notaya tekrar gelene kadar çaldık, söyledik.
Çaldık, söyledik de…
Biz çalıp söylerken beste bitti…
Yanlış notalar belki düzeltilemeden kaldı…
Hem düzeltilse ne olacaktı…
E bir kere çalınmıştı…

Entry filed under: Yazılarım. Tags: .

Veeeeeeeeeeee Bitttttiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :)))))))))) Ameliyat

7 Yorum Add your own

  • 1. kaos  |  Haziran 20, 2007, 10:19 pm

    insan beynini kazımalı………

    Cevapla
  • 2. deli mine  |  Haziran 21, 2007, 5:38 am

    geçmiş’li zamanları bir kenara bırakmali belki şimdiki zamanda da bir tını bulunabilir.. öpeirm fzm kocman🙂 dikkat et kendine olur mu canm

    Cevapla
  • 3. Berna  |  Haziran 21, 2007, 8:40 am

    O yanlış notalarda gerekli, gerekli ki doğru notalara ulaşabilelim…… Öptüm fıstığım. mucks.

    Cevapla
  • 4. kayhanovic  |  Haziran 21, 2007, 9:49 am

    bruasımı değişti bana mı öyle geldi
    ne dilisi ne geçmişi sen tatile cık geçmişten bahset:)
    kabul etmiyorum…
    su an sıcaktan patlamak üzereyim hava dısarda tahmini 33 derece yaptığım işden dolayı sıcak sular var kazanlar var bu kazanlardaki sular 65 derece ee normal olarak bunların buharı oluyor. nefes alamıyorum😦

    Cevapla
  • 5. incegül  |  Haziran 21, 2007, 4:07 pm

    Noldu ki.. Popstar Alaturka mı olacan sen. Yanlış notaya bastığını Bülent Apla duymasın. Fena fırçalar bak karışmam.:))) Öpüyorum canım.:))

    Cevapla
  • 6. ---OPTiO---  |  Haziran 21, 2007, 7:19 pm

    di li gecmis zamanlarda biraktik demissinya sevdayi…birakamazsin..birakamamissin zaten :)) biraksaydin notalari uinutsaydin eger olmazlardi bahsettiklerinde….
    canim benim..herseyin en güzelini yasa..

    bu arada template süper olmusss…
    ohh miss..ellerine saglik :)) cok ferahh yaa..cidden …yukardaki köprüde hissettim kendimii….öptüm kocaman

    Cevapla
  • 7. fz  |  Haziran 23, 2007, 12:42 am

    Öznurum nerelerdesin?😦

    Buldum buldum cansum(sanki hazine buldum )😀

    Basmadan bulunsa iyyidi be kuzum😉

    Değişti Kayhan🙂 ohh sefam olsun 2 ay tatil😛

    İncegülüm bülent ablayı karıştırma bloguma😀😀

    Optiom canım benimmmm bıraktım sanıyordum… Anlatırım inş. Uzun uzun konuşuruz ist. da sen ahngi semttesin nasıl buluşcaz ben kaybolurum kocaman yer orası tek başıma çıkamam ama tek başıma çıkmak istiyorum çokkkkk sizin için cansu da gelir pınar da ama varya eğer buluşamazsak acaip üzülürüm heveslendim çokkkk

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


En Çok Okunanlar

Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 54,982 tıktık

Zaman…

Haziran 2007
P S Ç P C C P
« May   Ağu »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Kelebeğim Benim

2

Resim 045

anne

Resim 019

Resim 025

Resim 030

Resim 016

Resim 038

Resim 019

4

Diğer Fotoğraflar

