Allah’a ısmarladık :)

Haziran 27, 2007 at 12:06 am 28 yorum

Biliyorsunuz haftalar öncesinden geri saymaya başlamıştım, ve geldi çattı… Bir süre; sanırım uzunca bir süre evden ve netten uzak olacağım🙂 E tabi sizden de 😦 Bu blogda, benimle sevincimi, üzüntümü, kaygılarımı, pişmanlıklarımı, hüznümü, mutluluğumu, heyecanımı, hayal kırıklıklarımı, neşemi, bazen saçmalamalarımı, bazen çocukluklarımı, bazen şaşkınlıklarımı, hatta hayatımın bir çok anını okudunuz, yazdınız, kısacası paylaştınız benimle… Bir çoğunuz en yakınımdan daha yakın oldunuz kimi zaman… Herbirinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Hakkınızı helal edin. Hani derler ya gidip de dönmemek var😀 Amma abarttım di mi😀 Dönerim Allah’ın izniyle de; özleyin beni anacım😀 Hatta bakın bozulmayım arada bir gelip “Seni çok özledik nerelerdesin” falan gibi yorular bırakın ki; döndüğümde apışıp kalmayım😀 Birileri benle dalga geçmesin sonra evde😀 Uzatmayım ben, tüpümüzü de taktırdık😀 , nur topu gibi bir tüpümüz var bagajda artık😀 Havaya uçmazsak gidip gezip gelcez bakalım😀 Hepiniz Allah’a emanetsiniz…

Ps: İstanbullular Kadıköyde Temmuzun 2. haftası gibi inş😉 E mi? Pınarım okuyamazsın sen ama hani belki bi yerlerden tıklarsın, anacım sen olmazsan ben kayıp şehrin son kayıplarından olurum elimden tut da götür beni🙂 Bamyam zeytinyağlı bol ekişili olsun😛 Halem sen kaçsan da ben seni bulcam😛 Görürsün😀 Kaçamazsın benden😛 Bernacım sen de bi İstanbul mu yapsan ki biz oralardayken? Öznur’um keşke sen de olsan … Cansum görüşcez inş. Kübişim aldım numaranı😉 Ayarlarsak arıycam inş. Optim sen de mi bu hafta sonu ist’dasın e süper😉 Ve ismini sayamadıklarım🙂 Yanımdaydınız hep, çok teşekkürler…

Gülbeyaz dizisinden bir kliple veda edeyim, Kazım Koyuncu ve Şevval Sam; Ben Seni Sevduğumi…

Ağustos sonunda yeniden görüşmek ümidiyle….Esen kalın🙂

Entry filed under: Yazılarım. Tags: .

Ameliyat My Sassy Girl

28 Yorum Add your own

  • 1. deli mine  |  Haziran 27, 2007, 12:21 am

    esen ne demke burda yaprak kımıldamiyor der tüm bu duygu dolu sözlerinin üzerine o dedigin limonu sıkarim😀 allahım ne pisimmm😀 ohh cnama degsin işte😀 gel seni de pisleticem ben😀 haberin olsun😀 öperim fzm kcoamn acanm bnm😀

    Cevapla
  • 2. fz  |  Haziran 27, 2007, 12:25 am

    Korkutma beni Mineee😀 Pissletme beni mineeee hehe ben zaten pisim ki😛

    Cevapla
  • 3. cerkes kızı  |  Haziran 27, 2007, 9:23 am

    ulan bu bana yapılırmı beee

    Cevapla
  • 4. incegül  |  Haziran 27, 2007, 10:39 am

    Şimdiden özledim. Sık sık nerelerdesin diycem ki.. geldiğinde yabancılık çekme. Fazla uzatma. Tüpünüzde çay demleniyosa, demle keyifli keyifli iç. İyi tatiller. Öpüyorum seni ben.:)))

    Cevapla
  • 5. elif  |  Haziran 27, 2007, 2:32 pm

    beni unutmussun ozlemicem seni iste hatta istanbula gidicem, cansu’nun yanina gidicem de onu senin yanina gondermicem😛😀

    Allah kazadan beladan korusun …

    Cevapla
  • 6. Kubi$  |  Haziran 27, 2007, 6:25 pm

    hadi size hayırlı yolculuklar ablacımm..
    istanbulda kaybolursan, bi alo de kurtarırım ben seni :pp
    görüşmek üzere inşallah.. Allah’a emanet..

    Cevapla
  • 7. ---OPTiO---  |  Haziran 28, 2007, 4:22 pm

    heh hayirli yolculuklarr fezem….hadi bakalim istanbulda görürücez nasil olsa…ben yinede gelir yazarim sana söz :)) sen yokken biz bos birakmayiz burayi merak etme….

    bol bol gezz :)) ohh :)) hihihi.öptüm

    Cevapla
  • 8. Berna  |  Haziran 29, 2007, 8:29 am

    Canıııııııım güle güle git gel inşallah🙂 Bana bak Kızlarla buluştuğunuzda kesin resim istiyorum. Hee Halenin sözü var aslında size sarıldığında ben cepten arayacak😛 Valla kırarım kafanızı he beni çekiştirip durmayın😛 Neyse bunları yazıyorum belki bir yerden pc bulup girer ve okursun. Bugün Konya’daydın dimi, hadi oraların altını üstüne getir bakalım.. Güzel haberlerini bekliyorum çok çok öptüm. muckss.

    Cevapla
  • 9. yakamoz  |  Haziran 29, 2007, 4:38 pm

    berna merak etme kız ben kare kare görüntülerim nereleri gezersek hehehehe😀 patma kız şu cüneyti razı ette düğüne gelin karşılıklı döktürelim😀 söz parada yapıştırıcam hehehe😛

    Cevapla
  • 10. kayhanovic  |  Haziran 30, 2007, 9:20 am

    En sevdiğim parça
    En sevdiğim snatcı”mekanı cennet olsun”
    En sevdiğim kadın
    ile tatile gitmişsin

    ha bu mudur budur.

    iyi tatiller

    Cevapla
  • 11. incegül  |  Temmuz 2, 2007, 10:12 am

    Tatil kuşu.. nerdesiiiiinn 1:)))

    Cevapla
  • 12. Berna  |  Temmuz 3, 2007, 1:40 pm

    oyy özledim kıııııııız, inşallah güzel vakit geçiriyosundur. Muckss..

    Cevapla
  • 13. zehra  |  Temmuz 3, 2007, 4:39 pm

    pişt yafru eğer bneim patron bir şey yapmazsa bende ordayım bekleyin beni hehehe🙂 ayy inşallah görüşürüz be yafrumm🙂 öperim iyi yolculukalar size canım benim🙂

    Cevapla
  • 14. Muku  |  Temmuz 5, 2007, 11:12 am

    Fatmam Allah içine sindirsin, kazasız belasız gidin gelin inşallah. İyice dinlen, keyfine bak. Bizim için de gez dolaş, sonra da bize anlat. Çok öpüyorum. Ankara’ya gelince haberimiz olsun olur mu?

    Muku

    Cevapla
  • 15. ---OPTiO---  |  Temmuz 5, 2007, 11:52 pm

    hihi dün beraberdikk….

    yasasin :))) keske yine görüssek fezemm :))
    öptüm senii

    Cevapla
  • 16. sakrep  |  Temmuz 7, 2007, 9:36 am

    hayatım ıyı eglenceler sana 🙂

    Cevapla
  • 17. cerkes kızı  |  Temmuz 9, 2007, 9:11 am

    FZm tanıyamadım seni fotolarda..cok zayıflamışsın..😦 iyi ol tamammı..mucuks

    Cevapla
  • 18. fz  |  Temmuz 9, 2007, 8:32 pm

    Ceeee eeeee🙂

    Herkeslere İstanbuldan selamlar🙂 Net bulmuşken giriym bi bakıym dedim yorumlarıma🙂 Herkesi tek tek dolaşamıycam ama kusuruma bakmayın… Gerçi arada bir Gprs den yorumlarıma bakıyordum ama😛

    Öznurr valla yaptık bile hatta seni de aradım otururken ama kapalıydı telefonun maalesef😦 Çok güzel bir gündü ayrıntılarını dönüşte yazarım herkesi çok sevdim ben bol bol izledim milleti😀 hatta bi ara Pınarı ve Halemi bakışlarımdan rahatsız bile ettim sanırım ama ben buyum gözlemlerim insanları en sevdiğim şeydir takip etmek🙂

    Ehehe İncegülüm canım benm valla geziyoruz işte İstanbul çok güzel zaten, sanırım yavaş yavaş sevmeye bile başladım… İstanbul demek alışveriş demek, İstanbul demek manzara demek, çay demek ama demlenmiyor ki😀

    Elifcim aşkolsun kızımın adaşı sayamadığım bir çok kişi var ama bak🙂 Seni de özledim valla herkesleri özledim ben🙂

    Kübişim fıstığım, elma şekerim benim çok tatlısın sen çooookkk kalbin güzel yüzün güzel maaşallah valla nazarım değmesin… Böyle melekimsi birşeysin sen öptümmm

    Optiom🙂 Seviyorum seni saol

    Bernacım canım dostum resim de çektik valla ulaştı mı sana🙂 Çok güzeldi keşke sen de olsaydın öpüyorum

    Halem halem canım halem🙂 Yerim seni ben halemmmmmm Ohhhh sarıldım ya sana sıkı sıkı valla çok mutluyum ben ama sana geleceğimizi bilmeden geldim😦 belki tekrar geliriz inşaallah… Cüneyti razı edemedim ben sana webcamdan döktürsem hesap numaramı versem yapıştıracağın paraları göndersen😀 İtinayl camdan döktürülür😀 İnanamıyorum kendime yaw😀 kırılan camın yerine promosyon cam geldi desem ne dersin😀

    Kayhan saol memlekeetiniz güzel valla sadece sıcak birazcık

    İncegülüm Tuzladaydım şimdi Zeytnburnu😛

    Berna ben de özledim🙂

    Zehraaa:( kız biz buluştuk sen neden gelmedin patron mu yamuk yaptı senin patronu da Haleye havale edelim o bi Türkiye turu yapacak zaten söz verdik içerde bakacaz kendisine sen elini kana bulama o halleder😛

    Mukaddescim saol Ankaraya uğrayıp uğramayacağımız kesin değil🙂 orada olursan görüşürüz inş.

    Optiom keşke be🙂 Kız senin bloga baktım da avatar resmin aynı sen he🙂

    Saol ablacım Kübra ne tatlı öyle maaşallah

    Öznur sana kim yolladı fotoyu Hale mi yolladfı kesin o photoshopta çirkinleştirmiştir beni😀 ama doğru diyorsun çok zayıfaldım çok da değil be sen bi de cansuyla optiyi gör öpüyorum Bi de İzmire gelsem tam süper olacak valla🙂

    Cevapla
  • 19. yakamoz  |  Temmuz 10, 2007, 12:13 pm

    zaten pınarla beni az daha süzseydin ikimiz bir girişecektik sana anam bakışlarınla yedin beni😀 Allahtan normale döndünde dayaktan kurtuldun.. hehe😛 bu patma böyle çok sessiz ,masum , içi gibi kendide güzel fazlaca duygusal ve sulugözlü bir böcek oluyo kendileri.. Burda cır cır öttüğüne bakmayın beni görünce süt dökmüş kedi gibi oldu kerata amma korkutmuşum seni be patma😀 demek kırdığın camıda hallettiniz promosyonlardan😛 yok anacım gitmeden cüneyte söyle benim yerime bi sayısal oynamadan sakın İstanbuldan gideyim demesin.. gebertirim ikinizide😀 zaten yakında guiness rekorlar kitabına girecek en fazla promosyon kazanan adam diye hahaha😀 bu arada resimleri kubiş yollamış ben yollamadım henüz.. ama öznuru çatlatmak için en kısa zamanda atıcam resimleri mailine merak etme hepinizle tanışmak çok güzeldi.. seni çok çok çok öpüyorumm canım benim.. perşembe akşamı tatile çıkıyorum görüşemezsek kendine iyi bak Allaha emanet ol gülümmm..

    Cevapla
  • 20. fz  |  Temmuz 10, 2007, 3:55 pm

    🙂 e napıym seviyorum sizi bakmaya da doyamıyorum ki🙂 valla bak e bi de bu kadar zamandır konuştuğun DOST olduğun bi kere bile görmediğin kişileri görmek garip oluyor böyle sarıl sarıl ayrılma ne güzelmiş inan😦 Özledim be😦

    “bu patma böyle çok sessiz ,masum , içi gibi kendide güzel fazlaca duygusal ve sulugözlü bir böcek oluyo kendileri”
    bunları sen mi söylüyon e dolmasın da naapsın şimdi gözlerim ?

    kız ne kadar sulugözlü olduğumu düşün artık yorumunu okurken şimdi şuracıkta doluverdi yine gözlerim🙂😀 duymasın seni valla oycak beni reklam ettin diye😀 hehehe ne zamandır kurudu promosyonları nazar mı değdirdin ulen😛 sana iyi tatilller anacım bol bol dinlen yanındakini hiiiiiiiiiiiiiiiiçççççççççççççç takma e mi😉 titretme ellerini falan yok olmadı ben sana bakacam içerde gönlünü ferah tut içinden geldiği gibi davran😛 sen de Allah’a emanet ol ..
    Bu arada dün sormayı unuttum Jale gitti Azra naaptı? başladı mı kreşe? Foruma da uğrayamadım ki çok az girebiliyorum zaten malum yarın da burdan ayrılcaz kısmet olursa

    Herkese sevgiler

    Cevapla
  • 21. cerkes kızı  |  Temmuz 10, 2007, 4:24 pm

    haleee oyarım bak hee..hadi git sen işini bitir köleeee :))

    FZ inan fotoya bakınca bu kim dedim biliyormusun😦 sonra bi baktım sensin..şok oldum hee..kıyamam sana kız bakmıyorlarsa gel ben bakarım gül gibi..

    şu halenin sacını yolsaydın yaa..içimde kaldı len..

    Cevapla
  • 22. yakamoz  |  Temmuz 11, 2007, 11:47 am

    soğan gözlü cadı seni sulanmasın hiç gözlerin hep gül şekerim😉 kızım Allah gözünüzü doyursun bide kurudu promosyonlar diyo😀 daha nolsun kazanmadığınız bişey kaldımı kökünü kuruttunuz tüm promosyonların adamlar cüneyt yüzünden kapanya yapmaktan vazgeçecek nerdeyse hehehe😀

    öznur hanım pek bi kıskanç gördüm sizi neden acep😛 bu arada yarından itibaren yokum beni rahatsız etme mümkünse tatilde olucam biliyomusun.. havuz deniz falan uğraşamam oralarda senle hehehe😀 Ama sen çalış tabi kölelik zor iş ben tatil resimlerimi gelince sana gösteririm azcık için rahatlar hahahahahahahahahahahahahhaha😀 pek bi erol taş gördüm kendimi..bu arada saçımı pınar cadısı çekti merak etme söz vermiş sana sözünü tuttu otobüse binmese ben ona yapacağımı biliyodumda gider ayak dövmiyim dedim.. neyse azcık işimi yapiym malum tatil öncesi işlerimi hallediym dimi… görüşürüz şekerlerrrrrrrrrrrrrrr beni özleyin muckkkkkkk

    Cevapla
  • 23. vecihe  |  Temmuz 15, 2007, 6:24 pm

    Yaw ben seni götürme götürdüm de ben sana doyamadım sankim:( Bak ben döndüm yazdıklarını okuyabildim..Sende arada bir dayanamayıp tıklamışın şekil a da görüldüğü gibi :))

    Öznurum vallahi çektim sacını ve hatta sacını çekerken ki halimizi resimlesek yollayacaktım ya otobüse bindik o ara😀

    Hale cadısı ule kalıbımdan korktuğunu niye söylemiyorsun? Ha ha binmesem dövecekmiş😀

    Bu arada bugün sabahtan Mina Teserin haberini okuduğumdan beri aklımdan çıkaramıyorum.Gittiğim her yerede adresini bırakıyorum.Henüz 11 yaşında dünyalar güzeli melek yüzlü kızımızın duaya ihtiyacı var..Bu haberi duymamış olan canlar için adresi buraya da bırakıyorum

    http://minateser.wordpress.com/

    Cevapla
  • 24. fz  |  Temmuz 16, 2007, 10:39 pm

    Öznur sana kaçasım var bakarsın di mi bana😀 pamuklara da sarar sarmalar mısın? bu Arada ben hala İstanbuldayım anacım :S

    Halem Halem bu promosyon konusunu kapatalım😀 sonumu pek de iyi görmüyorum utanmıyon di mi tatile balayına giden kardeşinin oteline gitmeye rezil seni😀 ohhh şu anda nerdesin napıyosun acep? havuzda mısın denizde mi saat de23:30 he bunu yazarken sen kesin uyumuşsundur kanımca😛 özledim ulen

    Pınarım sen mi ben mi doyamadım valla az önce sahilde şenlikler vardı panayır falan indik ordan mesaj attım ama hala cevaplamadın sanırım tuzlada değilsin😦 burda olsan yarın öbür gün bi kaçamak daha yapalım diycektim ama (bu arada kayınpeder pc ve net aldı hadi hayırlı olsun vatana millete😛 ondan yazıyorum yani bu gün açılmış da adsl duramadım kısaca )

    öpüyorum şekerler

    herkesleri dolaşamıyorum net var dediysem abartmayım di mi ama😛 kusuruma da bakmayın noolur

    Cevapla
  • 25. fz  |  Temmuz 16, 2007, 10:41 pm

    bu arada cins cins yorumlar bırakılmış azerbaycandan bile takip ediliyorum yani varın gerisini siz düşünün😀 bi de göremediğiniz spam yorumlarım var amman görmeyin de zaten bu akismet baya işe yarıyormuş pınar he dediğin gibi ap ak bi ismet miş bu akismet😀 espri seviyem yerlerde nooldu bana😛

    Cevapla
  • 26. hüzünbaz  |  Temmuz 17, 2007, 1:22 pm

    Yavrum izmite döndüm ben yaw :S Kısa süre içinde de ayvalığa yolculuk var gitmeden gelicem istanbula tekrar umarım yakalarım seni..Mesajına cevap veremedim çünkü kontörüm bitti ve ben yenisini almayı ya unutuyorum aklıma geldiğinde de üşeniyorum :S haylazlığım tuttu anlayacağın hehe😀 Akşam dışarı çıkınca alcam inşallah ilk arayacağım sen olacaksın öptüm kojuman

    Cevapla
  • 27. sozluk  |  Temmuz 18, 2007, 12:22 am

    hosgeldiniz.

    Cevapla
  • 28. hüzünbaz  |  Temmuz 18, 2007, 12:32 pm

    Nasıl yani :))))) E hoşbuldum😀 Çok çabuk üstüme alınırım😀

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


En Çok Okunanlar

Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 54,982 tıktık

Zaman…

Haziran 2007
P S Ç P C C P
« May   Ağu »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Kelebeğim Benim

2

Resim 045

anne

Resim 019

Resim 025

Resim 030

Resim 016

Resim 038

Resim 019

4

Diğer Fotoğraflar

