My Sassy Girl

Ağustos 1, 2007 at 11:58 pm 14 yorum

Tek kelimeyle harika bir filmdi… Benim için zevklerini bile değiştirebilecek kadar (ki kendisi aksiyon filmlerinden hoşlanır) bana DEĞER VEREN eşime de bu film için çok teşekkür ediyorum. Bu blogu okuyup da izlemeyen, izlememeyi düşünen, izlemesem de olur canım diyen, sonra bi ara izlerim diyip beni geçiştiren bütün bloggerlara sesleniyorum “Ölüsünüz siz” İzlenecek o kadar🙂

Film 2001 Güney Kore yapımı bir film. Üç bölümden oluşmakta; I. yarı, II yarı ve uzatmalar🙂 İlk yarıda çok gülüyorsunuz ikinci yarıda gülme dozu azalmazken hafiften ağlama dozu ekleniyor🙂 Uzatmalarda ise …. Ay çok güzeldi bu film…

Konu kısaca şöyle; Kız gibi yetiştirilen bir erkek ile zil zurna sarhoş bir kız metroda karşılaşıyorlar… Kız o kadar sarhoş ki kendinde değil… Bir sürü küçük ilginç tesadüf sonrası ilişkileri ilerliyor… Ancak kızın bir sevdiği var😦 Ve ne kadar çabalarsa çabalasın unutamıyor… Burası dram gibi zaten, çocuk ise herşeye rağmen vazgeçmiyor… Sonu mükemmel bitti… Bu arada sonunu söylemeyim😛 Haaa bi de yalnız izlenecek bi film değil, sevgili, arası bozuk olan bir eş, ya da bol patlamış mısırla izleyin ki ağlamaklı sahnelerde eşliksiz kalınca içiniz cızzzzz etmesin😛

Filmin hiç bir sahnesinde kızın ismi geçmiyor…İyi bir romantik film olmasına rağmen tek bir öpüşme sahnesi bile içermiyor🙂 Rahatlıkla çoluk çocuk toplaşıp izlenebilir Komedimsi bir romantik dram filmi. Onca Hollywood filmine 10 basar söyliyim🙂

‘Kader; sevdiğin kişi için, tesadüflerden bir köprü inşa etmektir’

Entry filed under: Beğendiklerim. Tags: .

Allah’a ısmarladık :) Benzediğim Ünlüler :)

14 Yorum Add your own

  • 1. fikriminincegülü  |  Ağustos 2, 2007, 11:38 am

    Sıkı bir romantik komedi sever olarak, bu kadar da tavsiye ediyorsan, alıp koca kişisini bir izlemek lazım o zaman.:))

    Cevapla
  • 2. Hacer  |  Ağustos 2, 2007, 12:39 pm

    Ben de izlemek istiyorum.Bakalım benim VCD satan adamcağız bu filmden haberdar mı ? Bu akşam da misafirim var tüh.yarın alırım artık🙂 .Sevgilerimle…

    Cevapla
  • 3. Hatice  |  Ağustos 2, 2007, 1:03 pm

    benim eşim yok
    sevgilim de yok
    söyler misin fatma abla
    boyle bir filmi yalnız izlerken
    cız cız eden içimi patlamış mısır bastırır mı? 😛
    bastırır dersen izlicem..

    Cevapla
  • 4. Kubi$  |  Ağustos 2, 2007, 9:58 pm

    hımmmm..meraklar içerisindeyimm.. izlerükk inşallahh bir ara🙂
    öptümm ablacımm..

    Cevapla
  • 5. Gamzeli  |  Ağustos 3, 2007, 11:29 am

    o zaman hemen izliyoruz🙂

    Cevapla
  • 6. fz  |  Ağustos 4, 2007, 11:03 am

    incegülcüm izle koca kişisiyle beraber😉

    Hacercim izlersen yaz düşünclerini🙂

    Haticecim bastırır bastırır😀

    Kübishhh bi ara mı ? >(

    Gamzeli tam size göreee bu film tam tam ihihi

    Cevapla
  • 7. gkhn  |  Ağustos 4, 2007, 3:03 pm

    not yazdım ismini bugün eve giderken soracağım cd satan yerlere. umarım vardır. senin zevkine güveniyorum abla. kal sağlıcakla.

    Cevapla
  • 8. fz  |  Ağustos 5, 2007, 10:23 am

    Beğeneceğine eminim Gökhan

    Cevapla
  • 9. yağmur damlası  |  Ağustos 6, 2007, 10:55 pm

    bende izleyeceğiiim. ben romantik manyağı hiç eksik kalırmıyııım.????
    ama ben hep yanlız izleriiim. eee 21 yılı aşarsan öyle oluyor.😛
    sende “gelinler”i izle.🙂

    Cevapla
  • 10. yakamoz  |  Ağustos 10, 2007, 8:50 am

    eeee zahmet edip taa oralardan bu filmi seyredeyim diye yollarsa canımıniçi🙂 ben hiç seyretmezmiyim haftaiçi film seyretmek hayal ama yarın muhakkak izliycem..😉 canımsınnnnnnnnnnnnnn öpüyorum en kocamanındann

    Cevapla
  • 11. Talha Can  |  Ağustos 18, 2007, 8:39 pm

    Ya Kore Filmi dediniz ne iyi yaptınız, benim hanıma izleteyim bunu bari:)
    Kore Filmi demişken hanımın ve benim en sevdiğimiz Kore filmi “The Classic” kesin izleyin

    Cevapla
  • 12. Talha Can  |  Ağustos 18, 2007, 8:43 pm

    Filmin müziğine klip çekmişler filmden, herhalde fragmanı değil…

    Cevapla
  • 13. mc  |  Temmuz 18, 2008, 2:53 pm

    izlemiştim ama yalnız…arşivimde duruyor..güzel film…

    Cevapla
  • 14. Çetin  |  Eylül 15, 2008, 2:40 pm

    Bu filmi hala izlemeyenleriniz varsa onlar adına çok üzüldüm..Defalarca izlediğim ve izleyeceğim bir film..İnanılmaz diyaloglar, gülerken akan gözyaşlarınız bir dakika sonra ağlarken akanlarla birleşiyor..Hiç bu kadar etkilendiğim bir film olmamıstı..Bu arada sakın ola 2008 yılında amerikalıların çektiği my sassy girl ü seyretmeyin.Bu film ile uzaktan yakından alası yok..Çok çok kötü bir yeniden çekim..Bu filmden hoşlananlar için , Winstruck ve dünyanın ortayerinde aşk için ağlıyorum önerilir..Selamlar

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


En Çok Okunanlar

Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 54,982 tıktık

Zaman…

Ağustos 2007
P S Ç P C C P
« Haz   Eki »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kelebeğim Benim

2

Resim 045

anne

Resim 019

Resim 025

Resim 030

Resim 016

Resim 038

Resim 019

4

Diğer Fotoğraflar

