Benzediğim Ünlüler :)

Ağustos 8, 2007 at 1:51 am 12 yorum

Efendim ben bizzat kendim olarak aşağıdaki ünlülere benziyormuşum en çok Prenses Raniaya benzetilmekten memnun oldum ne yalan söyliyim🙂
bunu söyleyen de işte bu site Tıklayıp deneyin çok eğlenceli🙂

Entry filed under: Yazılarım. Tags: .

My Sassy Girl Miraç Kandiliniz Mübarek Olsun

12 Yorum Add your own

  • 1. eysean  |  Ağustos 8, 2007, 1:08 pm

    queen rania’ya ben de benzettim🙂

    Cevapla
  • 2. Asheke  |  Ağustos 8, 2007, 1:34 pm

    Cok güzelmissin o zaman. bende bir deneyim, bakalim kime benziyorum :)))

    Cevapla
  • 3. yakamoz  |  Ağustos 8, 2007, 1:53 pm

    bende aynı kadyaya benzettim seni..😛 ikizin olsa bu kadar olur yani hehehehehe :)))))

    Cevapla
  • 4. fz  |  Ağustos 8, 2007, 7:40 pm

    Eyşın geçme kız dalganı😀 Nasıl güzel kadın o valla duruşu bile bi asil🙂 Prenses işte adı üstünde

    Asheke biz tanışıyor muyuz? Ben çok güzel değilim valla çirkinim hatta ben🙂 Senin sayfanda benim kızımın (Elif Begum) blogu arkadaş listesinde ekli🙂 Görünce şaşırdım ama çıkaramadım🙂 Kimdin🙂 Muhabbetle

    Hale ne demezsin ikizim gibi aynı :DO varya pınara daha bi benziyo gülüşü falan hı?

    Cevapla
  • 5. kayhanovic  |  Ağustos 8, 2007, 10:23 pm

    🙂 prenses diyemi itam edelim seni ?
    prenses fz hazretleri

    Cevapla
  • 6. yağmur damlası  |  Ağustos 9, 2007, 6:44 am

    ama vallahi resimleri görünce,-aşağıda salyttaki resmin var ya onda- aynı kraliçe Raina’aya benziyorsun..)
    ama diğerlerine benzetemedim.🙂

    Cevapla
  • 7. fikriminincegülü  |  Ağustos 9, 2007, 7:45 am

    Kraliçem Rainam. Tebaandan gariban biri olarak, saygılarımla mucukluyorum. :))) Şaka değil ama, benziyorsun gerçekten.:))

    Cevapla
  • 8. Hacer  |  Ağustos 9, 2007, 7:48 am

    En çok prenses rainaya benziyorsun.Diğerleri andırıyor ama raina aynı sen🙂 .

    Cevapla
  • 9. Asheke  |  Ağustos 9, 2007, 9:27 pm

    Merhaba Fz, hayir tanismiyoruz. Blogunuzda gezinirken rastladim ve o an musait olmadigim icin butun yazilari okuyamadim, daha sonra takip etmek icin listeme eklemistim. Bu aralar cocuklarin gunlugune cok merakliyim🙂
    Blogunuz cok guzel, okudukca okuyasim geliyor🙂

    Cevapla
  • 10. fz  |  Ağustos 10, 2007, 12:28 am

    🙂 Ay utandırdınız beni yaw ben ona benzetilmekten hoşlandım diye herkes ona benzetmiş🙂 Sevgili tabeam :PÇok tenkyu size🙂

    Kayhan, yağmur ablam, incegülüm, hacerim, ashem çok teşekkür ederim🙂

    Asheke saol canım bundan önce de yaklaşık 3 yıldır farklı platformlarda forum blog vs. anne-bebek ortamlarında bulundum, acaba ordan mı tanışıyoruz diye düşündüm ama değilmiş🙂 Neyse memnun oldum. Benim linklerde sağ üstte forumumuz yazıyorya davetlimsin😉 buyur gel

    Cevapla
  • 11. paticikler  |  Ağustos 10, 2007, 10:07 am

    ben yağmur ablan.
    vallahi sen hoşlandığın için değil.
    o iki resim birbirine çok benziyor gerçekten.

    saygılarımla kraliçeeem.

    (aay herhalde böyle denir,ne bilem ailemizde kraliçe yoktuuuu.😦 )

    Cevapla
  • 12. fz  |  Ağustos 10, 2007, 11:34 am

    Çok incesin abla saol🙂

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


En Çok Okunanlar

Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 54,982 tıktık

Zaman…

Ağustos 2007
P S Ç P C C P
« Haz   Eki »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kelebeğim Benim

2

Resim 045

anne

Resim 019

Resim 025

Resim 030

Resim 016

Resim 038

Resim 019

4

Diğer Fotoğraflar

