Umudunu Kaybetme-The Pursuit of Happyness

Nisan 25, 2007 at 11:05 pm 22 yorum

Will Smith kendi oğluyla oynamış filmde. Tam benlik bir filmdi…”Angela’nın Külleri” gibi parasızlık=mutsuzluk denklemi üzerine kurulmuş bir dram. Çok beğenerek izledim, konu kısaca şöyle; olay 1981 de geçiyor ve gerçek bir hikayeden alıntı… Chris Gardner(Will Smith) zeki ama şanssız bir baba rolünde, eşi parasızlığa dayanamayıp evi terkettikten sonra 5 yaşındaki oğlu Chirstopher ile yaşama mücadelesi veriyor. Elinde sürekli bir kemik tarama cihazıyla dolaşıyor, zamanında stokladığı bu cihazları satmak için doktor doktor dolaşması gerekiyor… Bir gün borsacılık yapanların gülümseyişlerinifarkedip o işe atılmaya karar veriyor… Ve başlıyor serüvenler, evden atılan baba oğul otelde kalıyor, ordan da atılıp, düşkünler evinde, bir metroda hatta bir tuvalette sabahladıkları oluyor. Benim en beğendiğim sahne de bu; tuvalete yerlere tuvalet kağıtlarını serip oğlu kucağında uyurken ağlayan bir baba… Bi erkeğe ağlamak da yakışabiliyormuş….
Ailecek raatça izlenebilecek bir dram… Gözyaşlarınıza engel olamayacak, hayatınızı sorgulayacaksınız izleyin 😉

Entry filed under: Film.

Beni Dipsiz Kuyularda Merdivensiz Bıraktın KANLI ELMAS-Blood Diamond

22 Yorum Add your own

  • 1. zehra  |  Nisan 25, 2007, 11:11 pm

    ilk comment bendeennnn yuıpppiiii 😀 😀 hihihih

    fıstığım balım kaymağım nasılsınn bakimmm 🙂 ben orta hallinden sersemce 😀 hayat beni sarsıyor azcık 😀 yoğunluğu ile 🙂 ama olsun buna da şükür 🙂 daha kötü bişi olmasında 😉 kuzucum en kısa zamanda izliyeceğim sözzz 🙂 öperim ve ben kaçarım :))

    iyi gecelerrrr 🙂 öpsün seni kelebenklerrr 🙂 😉

    Cevapla
  • 2. fz  |  Nisan 25, 2007, 11:34 pm

    İç güveysinden halliceyim zehram 🙂 saol bitanem… bir adım attım bu gün… 😥 aman işte düzelcem inş. 6-9 ay sürecekmiş neyseeeeeeeee ben sana anlatırım sonra… aman boş kalma yoğunluk iyidir… iyidir…

    Cevapla
  • 3. Kubi$  |  Nisan 25, 2007, 11:35 pm

    ablacımm..
    bu filmin fragmanını izlemiştim.. ama kendisini henüz izleyebilmiş değilim.. madem dediğin kadar güzel izlicez artık napalım 🙂
    senn iyiisinn iyisin.. daha da iyi olucaksın Allah’ın izniyle..
    seni çok seviyorum.. Allah’a emanetsin.. 🙂

    Cevapla
  • 4. incegül  |  Nisan 26, 2007, 7:49 am

    ne olursa olsun, her durumda, umut mutlaka vardır.. umudun bittiği yer, hayatın bittiği yerdir diyor bu film.. ben de çok beğenmiştim.:)
    iyi olmana çok sevindim.. öpüyorum seni ve kelebeği.:)))

    Cevapla
  • 5. fz  |  Nisan 26, 2007, 7:57 am

    kübişim benim tatlı kızım 🙂 yeker kız candy m saol sen de emanetsin O na

    İncegülüm izlemiş miydin ? demek sen de beğenmiştin 🙂 ben de seni ve yumurcukları öpüyorum

    Cevapla
  • 6. vecihe  |  Nisan 26, 2007, 12:00 pm

    Yok ağlamaya hasret değilim izlemem ben bunu :S

    Cevapla
  • 7. yakamoz  |  Nisan 26, 2007, 12:16 pm

    hee kız vecihe sen izleme ben izliyim 🙂 benlik bir film gibi gözüküyo.. hehe mendilleride aliym o zaman seyrederken patma zihlam 🙂 öpüyorum en kocamanından da… noldu senin dr işin şu müfettiş dersten çıksında gel bakalım msne bi ifadeni alilim iç güveysinden hallice hanım 😉 😛

    Cevapla
  • 8. kayhanovic  |  Nisan 26, 2007, 12:46 pm

    bu filim varya elime geçti izlemedim neden izlemedim halen anlamıs değilim halbuki güzeldi sağlam duyumlar almıstım kacırdık sonra izlicem artık

    Cevapla
  • 9. zehra  |  Nisan 26, 2007, 2:38 pm

    düzeleceksin tabüküdeee 🙂 😉 biz senin yanındayızzzz 🙂

    Cevapla
  • 10. yakamoz  |  Nisan 26, 2007, 4:10 pm

    fatma en son senin hatırına 50 yapıyorum başkada inmem ona göre heheheheeee 😀

    Cevapla
  • 11. fz  |  Nisan 26, 2007, 4:55 pm

    pınarcım izle kız güzel valla 🙂

    ay haleee müfettiş gelmedi de diken üstündeyiz:D dru anlattım msn de gidiciymişim yap helvamı şimdiden 😛

    kayhan yazık etmişsin sen izle ama olmuyor böyle 🙂 ne öyle apokalipto izliyon 10 ouan verdin diye alıp izledim tamam güzel de midem çıktı sonuna doğru ıykkkkk

    Adaşş 🙂 ben bi geliym yanına çek kulaklarımı bak nasıl düzeliyorum heheh

    ver elini sıkışalım ben de bunu bekliyordum 50 tamamdır heheh ama iki kişi geliyoz ona göre 😀 bu arada taşları da sök satarız sen kafana takma:P olmadı sana gerdanlık yaptırırız hehehe

    Cevapla
  • 12. Hacer  |  Nisan 26, 2007, 11:44 pm

    SElam fatma zehara,
    nasılsın?
    bu filmin vizyona girmesini sabırla bekledim ve gittim.Süperrr tam manasıyla süperr.Dediğin o tuvalet sahnesinde bend eçok ağladım.Hatta bütün salon hep birlikte ağladık.Peçetesi olan olmayana verdi filan.Bu arada makinist durdurdu filmi 🙂 vs.
    Neyse görüşürüz inş.Kendine iyi bak.

    Cevapla
  • 13. Serra  |  Nisan 27, 2007, 1:24 am

    izLemi$tim baya oLdu, guseL fiLm. Will Smith`in ogLuna haStayim 😉

    ~Serra

    Cevapla
  • 14. Kubi$  |  Nisan 27, 2007, 9:22 pm

    kızım demişsinn banaa.. yaw nettinn.. beni küçültüp Elifin yaşına mı getirdinn :))
    bana yazdığın yorumu okudum da.. ben 1 sen 2, böyle katlediozz trafiği, arabaları..
    amann napalım artık.. biz de böyle.. illa düzgün mü sürces.. ne gerekk varr yanii :pp
    öperimmm canımm ablamm..
    yazan vata şivaa kendiiiii :))

    Cevapla
  • 15. fz  |  Nisan 27, 2007, 10:33 pm

    ehehe hacer ben tuttum bu makinisti 🙂 iyiyim canikom şükür

    Sen izlemesen şaşardım zaten amerikan kovboyu 😛

    Kübra iyi oldu iyi akıllandılar önüm arkam sağım solum sobe 😀 kimse parketmesin 😀 😀

    Cevapla
  • 16. fz  |  Nisan 27, 2007, 10:34 pm

    bu arada millet ben ufak ufak geliyorum haberiniz olsun yavaştan dalış yaparım blogalrınıza 😛

    Cevapla
  • 17. Kubi$  |  Nisan 27, 2007, 11:50 pm

    hakkaten hee.. geliosun sen.. ufak ufak daa diil bakıorum.. :))
    gel gell.. sensizzz buralarr çokkk mutsusss 🙂

    Cevapla
  • 18. gökhan  |  Nisan 28, 2007, 9:51 am

    film vizyondayken hacer (güloş) blogunda bahsetmişti ve izlemiştim mükemmel bir film herşeyiyle izlemeyen varsa hemen izlesin derim, son zamanlarda islediğim en güzel filmdi.

    Cevapla
  • 19. fz  |  Nisan 29, 2007, 12:49 pm

    🙂 kübracım saol 😉

    Gökhan ne zamandır uğrayamadım kusura bakma görüşürüz

    Cevapla
  • 20. TILSIM  |  Nisan 29, 2007, 4:34 pm

    Bende izlemeyenler kervanındanım :D. En kısa zamanda izleyeceğim =).Oğlu çok şeker 🙂
    Kendine iyi bak fezem 🙂

    hoşçakal…

    Cevapla
  • 21. fz  |  Nisan 29, 2007, 9:37 pm

    evet oğlu çok şeker 🙂 tılsım hoşgeldin

    Cevapla
  • 22. münewer  |  Ocak 23, 2009, 12:18 pm

    bn bu adamı cok seviyorum asıgımbn ona yha seni seviyorum will smith

    Cevapla

Yorum bırakın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 55.391 tıktık

Zaman…

Nisan 2007
P S Ç P C C P
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Kelebeğim Benim