Ameliyat

Haziran 23, 2007 at 12:38 am 20 yorum

Bu gün ufacık küçücük minicik bir operasyon geçirdim 🙂 15 dakika kadar sürdü. Yeşilleri giyip başıma bone, ayaklarıma galoşları takıp, bir sürü takıyı çıkarıp çantamla birlikte eşime verdiğim anda başladı heyecan 🙂 Ameliyat masasına yatarken hafiften arttı 🙂 Hele o kahverengi sıvıyla silip, tepeme kocaman ışıkları açtıklarında sanki hayatım 2 saniyede geçiverdi gözümün önünden… Her ne kadar önemli bi operasyon olmasa da ben pek sağlam değilim pata küte çarptı benim pırpır 🙂 Doktorla muhabbet ettik o kıtır kıtır keserken; tabi lokal anestezi olduğu için uyanıktım. Bana bi imrendi ki; “Anneannemi dinleyip öğretmen olsaymışım, şimdi ben de tatildeydim” dedi. Kendisi 1 yılda bayramlar dahil 7 gün tatil yapabilmiş… Off yani… Bi de dikme işlemi ilginçti, resmen sürfile yaptı çeke çeke 🙂 hissettiğin halde acı duymamak da iyi bişeymiş. Çıkışta saatlerce yarım yüz felci olmuş gibi dolaştım. Tek taraflı gülebiliyordum, tek gözümü kırpamadığım için yaşarıyordu falan… Allah’a binlerce şükür; neler var… Bir teyzenin tek bacağını kesmişler, bir küçük erkek çocuğu belden aşağısı tamamen yanmış 😦 tıpa havale ettiler, bir çocuğun parmak fazlaalığı varmış, benden önce onu almışlar vs. vs. vs. Sağlık bulunmaz hazine… Şükretmeli, korumalı… Sigara,alkol uzak duruyorsunuz gençler. Huuu huu size söylüyorum okuyan gençler… Anladın sen kendini tombulcum benim 😀 İyi bakıyoruz kendimize, sağlıımızı düşünüp mutlu oluyoruz…

Entry filed under: Yazılarım.

Yanlış nota Allah’a ısmarladık :)

20 Yorum Add your own

  • 1. ---OPTiO---  |  Haziran 23, 2007, 1:42 am

    oyy canim benim..cok cok gecmis olsun….bi daha böyle bisey yasama insallah…basit maist hic farketmez..bütn ameliyatlar kötüdürr… :(((

    Rabbim tüm hastalara acil sifalar versin insallah….cok zor cok …saglik en cok sükredilmesi gereken seyy ….kimi insanlar dogustan sansiz oluyo ….dilerim sagligi elinde olanlar kiymetini bilirler ……

    fezem tekrar gecmis olsun….cok cok öpüyorum senii…..iyice dinlen olur mu…oyy oyy 😦

    Cevapla
  • 2. mypallstolga  |  Haziran 23, 2007, 2:00 am

    geçmiş olsun..

    Cevapla
  • 3. incegül  |  Haziran 23, 2007, 8:57 am

    Canım, çok çok geçmişler olsun. Rabbim şifa versin. Rabbim şifa bekleyenlerin cümlesine şifa versin. Sağlık en büyük nimet. Kıymetini, kaybetmeden anlayamadığımız şeylerden sadece biri. Tekrar geçmişler olsun bitanem. Çok kocaman öpüyorum seni.:))

    Cevapla
  • 4. kayhanovic  |  Haziran 23, 2007, 9:47 am

    geçmiş olsunnn heminde cok geçmiş olsun. ben yatsam oraya kalpten giderim tek korktuğum sey dünyada bu olay

    Cevapla
  • 5. kaos  |  Haziran 23, 2007, 12:08 pm

    FZm gecmiş olsun..özledim bea

    Cevapla
  • 6. Saliha  |  Haziran 23, 2007, 1:08 pm

    canım maşallah ne sakin anlatmışsın. geçmişler olsun

    Cevapla
  • 7. Kubi$  |  Haziran 23, 2007, 1:30 pm

    geçmiş olsunnn ablacım…
    Allah beterinden korusun…
    kendine ii bakk.. 🙂

    Cevapla
  • 8. deli mine  |  Haziran 23, 2007, 11:24 pm

    oyyy fzm dün beni okadar korkuttun ki.. yazmişsin ben amiliyat oldum bugün diye.. oyy dedim nolduuuu 😀 pisssssssss 😀 yok daha büyügü olmasin.. birdaha hiç olmasin.. lokal anestezi.. bnm de bir koltukalti maceralarim vardir.. birsüre sinirden stresten sürekli acayip bezeler çıkıyordu büyüyor hemen doktora lokal yapip kesiyordu.. ama sürekli ya.. sürekli sargılarla geziyordum.. sonunda dedi bu böyle olmicak snei bayıltcam derini kesip kaldircam birşey koyup tekrar dikicem.. dedim doktor sen manyak misin.. derimi yüzcekmiş.. antibiyotik kullaniyorum bir agri olunca hemen geçiyor ama bir süre benim de o lokalden karnim doydu 😛 bi de şimdi dişçiye gidicem haftaya 20likler çekilcek ozmn da igneden uyuşucak agzim burnum.. yerim dudaklari 😀 ayy lokal hayatımın heryerindeeeee 😛 çok geçmiş olsun yavrum benim.. gel bn snei attaya götüricem 😀
    inanmazsin elimde tombul var suanda 😀 lenn kamerami var etrafta diye bakicam nerdeyse 😀 yok yok bu tombul cici ablasi sev onu iç onu 😀 ama gençler siz uzakdurunnnnn 😛

    Cevapla
  • 9. fz  |  Haziran 24, 2007, 11:48 am

    Optiom sağol bitanem dinleniyorum dinlenmez miyim 😀 Yaşasın kötülük 😛 Hizmetime amade oalanlar var çevremde nihohoho 🙂 kız sen hangi semtteydin ? Kadıköyde buluşalım mı? Cns, Optio, Kübiş, Pınar, FZ, Serra(belki bilmiyorum Tr de mi olacak?) hı ne dersin? Gelmek isteyenler de gelsinler ayyy 🙂 Heyecanlandım . Hale sana özel gelcez pinomla 😉

    Tolga çok saol

    İncegülüm saol bitanem Amin diyorum 🙂 Sen beni güldürecek postlar yaz bakıym ee ne de olsa hastayız şurda getirin bakıym isteklerimi yerine 😀

    Kayhan korkma korku iyi değildir 🙂 (Gözler gibi)

    Öznurum saol ben de özledim perşembeden sonra bi süre olmıycam bu hafta içi gündüz msn yapalım valla çok özledim yüfteeeeeeeeeeeeeeeeen

    Saliha abla saol sakinim ben 🙂 Dişçide bile sakinim hayrt 🙂 Bu yıl oldum böyle 😀

    Kübracım saol bitanem Amin öpüyorum kocaman

    Minem korkuttun mu seni 😀 hehehe kız koltuk altında bezeler mi çıkıyordu senin onlar yağ bezesidir, siz oturun pc başında götürün dolmaları sonra stresten çıktı diyin 😀 Doktor kızılderili miydi acep buldu fıstık gibi kızı derisini yüzecek tööbeee 20likden ben de korkuyorum ama 😦 İnş. kolay geçer. Uzak dur len tombullardan 😀

    Cevapla
  • 10. elif  |  Haziran 24, 2007, 1:41 pm

    gecmisler olsun fz, Allah beterinden korusun..
    benim de bilegimi kesip bicmislerdi , ben de o zamanlar bakacak kadar cesurmusum, sinirleri ayirislari su an aklima geldi icim bi kotu oldu ay.. lokal anestezi ii de kotu de iste..
    bi arkadasin da burun eti ameliyati yapilirlen lokal anestezi uygulanmis, asistanlar su sekilde konusuyorlarmis operasyonun sonuna dogru” ya oglum biraz egri mi oldu ne ? ” benim basima gelse napiyorsunuz ya mafettiniz burnumu der kalkardim heralde 😛 ay neyse Allah herkese saglik sihhat versin.. yoksa bitmez bu ameliyat maceralari..

    Cevapla
  • 11. TILSIM  |  Haziran 24, 2007, 3:20 pm

    Çok çok geçmiş olsun Fezem. Küçük büyük ameliyat ameliyattır. İyice dinlen kendine dikkat et ;)Geçti sanıpta yasak varsa onları yapma 😀 hiç tavsiye etmem sonra başka yasaklar veriyorlarcanın yanmasıda cabası 😦

    Tekrar çok çok geçmiş olsun.

    Cevapla
  • 12. Kubi$  |  Haziran 24, 2007, 7:48 pm

    ayy yukarda bi buluşma fln denmişş sanırım.. ayyy ne heycanlı… ben hemennn damlarım.. her organizasyonu beni ilk sıradan ekleyin.. :)))
    optionun sözüüü var zaten onu saymıom bilee :))

    Cevapla
  • 13. Serra  |  Haziran 25, 2007, 5:04 pm

    cok gecmi$ oLsun canim. Allah beterinden sakLasin.. buLu$ma mi ayarLiosunuz? ben anCak temmuz Sonunda Turkiye`ye geLiorum, ona gore.. 😛

    ~Serra

    Cevapla
  • 14. zehra  |  Haziran 26, 2007, 4:37 pm

    canımmmmmmmmmmm birtanemmm 😦 geçmiş olsun birdaha gelmesin geri 😦 çok üzüldüm 😦 şimdi nasılsın ? birdaha hasta olma sen neolur 😦 az kaldı eski ben geri gelicek 🙂 bekleyin beni 🙂 o zaman hastalık mastalık kalmıcak bakın 🙂 deli mineeee 😀 kıs doktor yakışıklı herhalde ikidebir gidiyosun bakim:) uzak dur doktorlardan sende 🙂 tombul kim bakim bak bana annatmadın görürsün sen gününü 🙂 hehehe

    öperim seni fzemmmm canımmm birtanemm benimmm çok özledim bree çook hemde 😦

    Cevapla
  • 15. NuR  |  Haziran 26, 2007, 6:05 pm

    Canım büyük geçmiş olsun.İyileşmişsindir inşallah.Allah’ım sağlık sıhhatinden eksik etmesin.Daha büyüklerini göstermesin işallah.Hastane ortamına girince daha ii anlıyoruz dimi ne büyük bir hazine sağlığımız.Tüm hastalarımıza acil şifa versin yarabbim.
    Çok öpüyorum seni.Dikkat et kendine .

    Cevapla
  • 16. ---OPTiO---  |  Haziran 26, 2007, 8:31 pm

    ben gelirim kadiköyee….serram 21 inden sonra geliyo ….o gelince zaten ben gorucem onu :)) hehehe :)) yasasinn..az kaldi…..

    öptüm fezem…kocaman hemde

    Cevapla
  • 17. fz  |  Haziran 26, 2007, 9:27 pm

    ayy Elifcim sana da geçmiş olsun hakkaten lokal hem iyi hem kötü 🙂

    Tılsımlım benim çok saol 🙂

    Kübishim inş. canım ya heveslendik dur bakalım 🙂

    Serracım saol ben ayın 20sine kadar ist. dayım senle denk gelemeyecez sanırım ama olsun öpüyorum

    Adaşkomm çok saol ya ben de çok özledim ciddi bişey değil iyiyim merak etme sen 🙂 ben de öptüm özledim herbişey 😀

    Nurcum çok saol foruma da konu açmışsın 🙂 Seviyorum seni melek arkadaşım benim Öpüyorum kocaman

    Optimmm sen ne zaman geliyorsun? ben de öptüm 🙂

    Cevapla
  • 18. yakamoz  |  Haziran 29, 2007, 4:32 pm

    oyyy yesin halesi onu niye yazmıyorum diye lafta sokarmış amanda amannn 😀 eee işler güçler anacım diğer arkadaş izne gidince işler üstüme bindi.. kimsenin bloguna uğrayamadım uzun zamandır kendiminkine bile.. işlerim yoğundu fırsat buldukçada siteyle ilgilendim.. ama seni aramayıda unutmadım dimi şekerim.. yüzümü gerdirdim kartlaştım demiyosunda beni aldırdım diyo bana haspam 😀 gelince bakıcam ben ameliyatımıymış hehehe 😛 cadı seni bekliyorummm öptüm..

    Cevapla
  • 19. ergiN  |  Temmuz 31, 2007, 6:03 pm

    bilmiyodum fZ ya bak içmiyorum sigara alkol falan bende, geçmiş olsunn

    Cevapla
  • 20. fz  |  Ağustos 2, 2007, 12:03 am

    Ergin saol

    Cevapla

Yorum bırakın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 55.391 tıktık

Zaman…

Haziran 2007
P S Ç P C C P
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Kelebeğim Benim