Hayaller

Ağustos 10, 2007 at 11:20 pm 12 yorum

Hayaller…
Hayaller…
Hayaller…

Nerdeyese tüm hayallerim gerçek olmuştu hayatta… Tüm dualarım kabul olmuştu, tüm beddualarım gibi 😦 Allah’ın beni sevdiğini hücrelerime kadar hissedenlerdendim ben… Ta ki kendimden uzaklaştığım, kendimi sevemediğim, kendime acıdığım, değersizleştiğimi hissettiğim, işe yaramaz olduğumu düşündüğüm, yalnızlık içinde o yana bu yana savrulduğum dönem haricinde… Şimdi yavaş yavaş yeniden hissetmeye başladım, yüce Yaratıcı’nn bana duyduğu sevgiyi…

Hayallerin bittiği nokta çok acı bir noktaydı benim için. Hayallerim tükenmişti, amaçlarım, ümitlerim hepsi bir bir gerçekleşmişti. Belki de sırf bu yüzdendi tüm çıkmazlarım. Ama burda bir yanlışlık olmalıydı, insanın hayalleri gerçekleşip sonuca ulaştığında mutlu olmalıydı… Öyle değilmiş demek ki… İnsan ümit etmeden, hayal kurmadan yaşayamazmış.

Küçücük bir hayalim daha varmış. Kalmış bir köşede ben unutup gitmişim. Sevememişim, besleyememiş, büyütememişim bu hayalimi… Belki de çok uzak göründüğü için, belki de imkansız olduğu için… Ama değilmiş işte…

Küçücük olan bu hayali gerçekleştirmek için bir adım atmamıza izin verdi Allah… Adım attık, başladık… Buna bile hala inanamıyorum… Sanki rüya gibi, hatta sevinemiyorum bile… İnandırıcı değil gibi… Hatta dün gece rüyamda bile vazgeçilmiş gördüm, olmamış… Hayır olsun…ama başladık bi kere 2 yılın sonunda neticelenecek kısmatse, Allah izin verirse…

Artık minicik de olsa bir hayalim var, içimde yeşertip büyütebileceğim, büyütürken gülümseyebileceğim…

Entry filed under: Yazılarım.

Miraç Kandiliniz Mübarek Olsun Gönül nasıl genişletilr? Nasıl ferahlatılır?

12 Yorum Add your own

  • 1. fikriminincegülü  |  Ağustos 11, 2007, 7:46 am

    Hayırlısı olsun inşallah canım. Rabbim hayalsiz hele de umutsuz hiç bırakmasın.:))

    Cevapla
  • 2. Kubi$  |  Ağustos 11, 2007, 9:21 am

    Hayalin hayırlısıyla gerçekleşir inşallah..
    öpüommm seniiii 🙂

    Cevapla
  • 3. Asheke  |  Ağustos 11, 2007, 11:12 am

    Hayirlisi olur insallah. Hayal kurmadan yasayamam bende. Yani yasayamazdim. Ama bundan sonra kurmamaya calisacagim, cunku surekli hayal kirikligi yasiyorum ve artik istemiyorum hayal kirikligi yasamak. Kurdugum hayallerde kucucuk seylerdi, imkansiz, olamayacak seyler degildi, yukseklerde gozum yoktu ama olmayinca olmuyor demek. Allah hakkimizda hayirlisini versin. ben vazgectim artik hayal kurmaktan 😦 Insallah sizin hayaliniz gerceklesir.

    Cevapla
  • 4. Gamzeli  |  Ağustos 13, 2007, 9:45 am

    Hayırlısı olsun canım, umarım tam istediğiniz gibi olur…Allah biz kullarını, hiç darda bırakmıyor şükür yarabbim…

    İyi haftalar…

    Cevapla
  • 5. kaoss  |  Ağustos 13, 2007, 10:59 am

    inşallah dileğigin gibi sonuçlanır..

    Cevapla
  • 6. yakamoz  |  Ağustos 14, 2007, 8:16 am

    canım benim hayırlısı olsun bitanem ilk söylediğinde de en az senin kadar sevindim biliyosun 🙂 Rabbim tamamına erdirsin.. Hiç sıkmasın seni.. öpüyorum en en en kocamanındannnn

    Cevapla
  • 7. Hacer  |  Ağustos 14, 2007, 12:48 pm

    Hayırlı olsun fzcim,
    Elif’in le mutlu umutlu hayal dolu olun hep.Benimde tatil hayalim sonunda gerçek oldu.Bu haftasonu gidiyorum köyüme.
    sevgilerimle.

    Cevapla
  • 8. NuR  |  Ağustos 14, 2007, 2:33 pm

    Hayırlı olsun Fatmacımm.Çok sevindim senn adına.Tüm hayallerine kavuşman dileğiyle.

    Cevapla
  • 9. fz  |  Ağustos 15, 2007, 1:38 am

    Çok sağolun arkadaşlar…Sizlerin de hayalleri hep gerçek olsun

    Cevapla
  • 10. tryinganew  |  Aralık 23, 2007, 10:19 am

    Allah icinde buyuttugun hayalleri, anali babali buyutsun 🙂 Gurbette uzun sure yalniz basina yasamak zorunda kalmis ve sonunda donus karari vermis gibi biri gibi geliyor sesin.

    Ben ise gittigim uzaklardan henuz geri donmedim. Nereye gittigime bakmak dahi istemeden ne icin, kim icin bir adim ileri, iki adim geri gidiyorum. Hergun yeni hayallerle kalkip onlari her gece bir sonraki gune erteliyorum. Gecmisten bugune degisen tek sey Yaradan’a bir avuc icine koyup da sunamadigim korelmis kalbim ise aslinda derdin dermani belli degil mi?

    Umitsizlige kapilmadan, kendine eziyet etmeden, Allah’in ipine sarilmak degil mi caresi. Rahmetli bir abimizin dedigi gibi “Ipi boynuna sarmak” degil ipe sarilmaktan kastettigim.

    Insan olmanin geregini yerine getirdiginin bilincinde olarak, ne kadar zor da olsa her gun kesin adimlarla mutlak olarak yol almak. Inanilmaza inanmak kolay degil elbette ama asil gelisenler bunu yapabilenler. Vesveseye gecit vermeyelim. Basarilmis bir seyi basarmamak icin hic bir sebebimiz ve mazeretimiz yok.

    Cevapla
  • 11. tryinganew  |  Aralık 23, 2007, 11:21 am

    fz: ustteki mesajda email kismina yazdigim bilgi hatali oldu, o adres ne yazik ki coktan alinmis, ama burdaki dogru, email yazmani beklemiyorum tabii de en azindan yanlis beyanda bulunmus olmayayim 🙂

    Cevapla
  • 12. Zeliha  |  Temmuz 13, 2009, 9:10 am

    ALLAH RAZI OLSUN

    Cevapla

Yorum bırakın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 55.391 tıktık

Zaman…

Ağustos 2007
P S Ç P C C P
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kelebeğim Benim