Karanlık

Şubat 16, 2007 at 4:26 pm 19 yorum

Bir forumda okudum kimin bilmiyorum okurken çok hoşuma gitti paylaşmak istedim yazarını bilen yazarsa sevinirim 🙂
——————————————————————————–

…uzaklasan kuslar görüyorum
kanatlarinda kirik hayaller…
yarim yalnizliklar …
çiglik çigliga
kayboluyor sesleri boslukta…
…mühürlü dudaklar görüyorum
söylenmesi zor gelen sözcükleri
sakliyorlar içlerinde
neleri degistireceginden habersiz
son kullanma tarihleri geçiyor daha sonra…
…kaçak bakislar görüyorum
yakalanmak ve yakalanmamak arasinda
çekimser rollerine devam etme egiliminde olan…
bakislarin gölgesinde hizlanan kalp ritmleri…
…tedirgin parmaklar görüyorum
iki kelimeyi birlestirirken enter tusuna ne kadar
uzak kaldigini anlayip, backspace’e teslim olan…
neleri degistirecegini bilmeksizin
ertelendikçe hep daha zor gelen..
…sayfalari bos defterler görüyorum
kalemlerin yazmadigi …silgilerin silmedigi ..
hiç bir nesnenin görevini yapmadigi
hallere sahit oluyorum …
ucu kirik bir kalemin bir daha
yazamayacak olusundaki aciyi hissediyorum
kalemtrasin ise yaramadigi
hiç bir nesnenin görevini yapmadigi
hallere sahit oluyorum …
…gidiyorum
yolun nereye götüreceginden habersiz
kendi yönümü çiziyorum…
…gidiyorum…
geride biraktiklarim
hata adini almadan önce
gülümseyerek baktigim onca aninin arasindan
siyrilarak …
git gide koyulan karanlikta
ben de kayboluyorum …

Entry filed under: Beğendiklerim.

Bu kaçıncı nokta…? Başlıyorum

19 Yorum Add your own

  • 1. yakamoz  |  Şubat 16, 2007, 5:25 pm

    anlaşıldı bi çakmakta senin için taşıyacağım artık cebimde.. nedir kızım sizin bu karanlık merakınız anlamıyorum ki 🙂 öznuru hallettik sıra sana geldi 🙂 karanlıklar içinde yanlız kaybolmana müsade etmiycez.. onu bi aklından sil önce.. öyle kolay değil o dediğin. bu kara bulutlar hep tepende gezinecek sanma.. o bulutların üstü güneş , zaten geçici olarak kapattılar güneşin önünü.. şu an sıkıntı içinde olduğun için hep orda kalacaklar sanıyosun.. hadi silkelen ve kendine gel bitanem her karanlık gecenin sonunda aydınlık bir sabah var.. demekki seninde sınavın bu şekildeymiş.. bi dersten zayıf aldı diye sınıfta kalmaz insan bunun kurtarma imtihanı var sen onu başarıyla geçeceksin göreceksin.. dualarım seninle öpüyorum kocamanından

    Cevapla
  • 2. Kubi$  |  Şubat 16, 2007, 5:27 pm

    her ne kadar çok güzel bir şiiir olsa daa.. yine bir karamsarlık görüorum.. amaa canımın içi ablacım olmiiirr kii..
    ama yine de tuttum bu şiiri, kim yazmışsa yüreğine sağlıkk.. öpüorum

    Cevapla
  • 3. fz  |  Şubat 16, 2007, 9:28 pm

    Hale; “bu kara bulutlar hep tepende gezinecek sanma.. o bulutların üstü güneş , zaten geçici olarak kapattılar güneşin önünü.. şu an sıkıntı içinde olduğun için hep orda kalacaklar sanıyosun..” buna inanmayı ne kadar isterdim 😦

    kübracım ben de tuttum 🙂

    Cevapla
  • 4. gökhan  |  Şubat 16, 2007, 10:07 pm

    şiir gerçekten güzel, ziyaretlerimizin karşılıklı ve sürekli olması dileğiyle kal sağlıcakla….

    Cevapla
  • 5. cerkes kızı  |  Şubat 17, 2007, 12:39 am

    istek yazın yayında 🙂 şiiri okumadım..ziraa kafam dolu..mucuks

    Cevapla
  • 6. TILSIM  |  Şubat 17, 2007, 2:13 am

    Şiir güzelmiş.Paylaşımın için teşekkürler 🙂 Anonim sanırsam 😀 bilmiyorum yani =)Ama güzel bir şiir her kimin ise 😉

    Cevapla
  • 7. Kubi$  |  Şubat 17, 2007, 2:16 am

    yaa bii dakkaa bu şiiri ben yazmışştımmm yaaahuuu :D:D

    Cevapla
  • 8. hülya  |  Şubat 17, 2007, 8:50 am

    fatmacım haleye katılıyorum güzel günler seni beklyor. unutmaki her gecenin bir sabahı.. her yokuşun bir inişi vardır. pes etme lüfen…

    Cevapla
  • 9. fz  |  Şubat 17, 2007, 11:12 am

    gökhan bey hoşgeldiniz

    öznur yazıya bayıldım tez zamanda söylüyorsun tayinini istiyor buraya benim çalıştığım yerde çalışıyor ya da ben mi sizin oraya gelsem ki 😀

    Tılsım ben de beğendim 😉

    Kübraa demek sendin hı valla pravo harika bi şiir olmuş

    Hülyacım inşaallah…dualarınızla olacak

    Cevapla
  • 10. fz  |  Şubat 17, 2007, 11:15 am

    Tılsım…. yazın beni çok etkiledi oraya yazmadan buraya yazayım dedim sanki bana yazılmış gibi…Allah razı olsun

    Cevapla
  • 11. kayhanovic  |  Şubat 17, 2007, 12:17 pm

    tmam itiraf ediyorum ben yazdım bunu.
    bir gün forumlarda gezerken yazı verdim işte 🙂
    yerseniz işte:)
    kimin eseri ise eline yüreğine sağlık

    Cevapla
  • 12. TILSIM  |  Şubat 17, 2007, 3:24 pm

    Ne demek canım…Son bir bölümü kaldı ondan sonra kendimizi daha iyi hissedeceğiz diye düşünüyorum canım 😉

    Cevapla
  • 13. cerkes kızı  |  Şubat 17, 2007, 3:43 pm

    kura cekelim 🙂 kime cıkarsa sahiplensin 😛 sen gel bizim oraya..iyi gelir sana..

    Cevapla
  • 14. fz  |  Şubat 17, 2007, 8:14 pm

    kayhan kübra ben yazdım dedi ama bilemem tabi hanginiz esinlendiniz 😀

    Tılsım ilk bölümünü de gidip okuycam cidden çok beğendim kime ait bu yazı?

    Öznur keşke gelsem ne güzel

    Cevapla
  • 15. Bernoş  |  Şubat 19, 2007, 9:10 am

    Öncelikle şiir muhteşem. Yazanın gönlüne ve kalemine sağlık.

    Fatmacım çektiğini düşündüğün sıkıntılara inan bir süre sonra sadece gülüp geçeceksin. Sadece zaman.. zaman herşeyin ilacı demişler, tabi ki bu zaman belki çok kısa olmayacak ama inan bana birgün acıların hafifleyecek ve değmezmiş diyeceksin.

    Yüzünden gülücük eksik olmasın bitanem. Bizler her zaman yanında olacağız bunu sakın unutma. Öpüldün. Mucks.

    Cevapla
  • 16. yakamoz  |  Şubat 19, 2007, 6:05 pm

    inanmak başarmanın yarısıdır fatmacım.. inancın olmadan başladığın işte yenilgiyide kabul etmek zorundasın malesef.. ben herşeyin güzel olacağından eminim göreceksin aralanacak o bulutlar ve güneşe çıkacaksın…

    Cevapla
  • 17. kayserili  |  Mart 21, 2007, 10:10 am

    esek

    Cevapla
  • 18. berfu  |  Temmuz 11, 2007, 10:41 am

    bu resimleri seviyorum ama ne dediğimi bilmiyom=S

    Cevapla
  • 19. asi  |  Ekim 20, 2007, 1:26 pm

    resim yanlızlığı anlatıyor san ki yani beni güzel rem by?

    Cevapla

Yorum bırakın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Bak..Bilki domuzların önüne inciler serilmez ,mücevherden sarraflar anlar ancak baskası bilmez... Ne fark eder ki, kör insan için elmas da bir cam da... Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma! MEVLANA

İstatististististiks

  • 55.391 tıktık

Zaman…

Şubat 2007
P S Ç P C C P
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728  

Kelebeğim Benim